Zato pa je potrebno obdavčit kurjenje, da se ustvari razlika v ceni.
Japonci ...
Re: Japonci ...
Za malo smeha .. ali joka, kar komu paše ...
Toyota, Subaru, Mazda will explore greener fueling options for internal combustion
https://europe.autonews.com/automakers/ ... combustion
Toyota, Subaru, Mazda will explore greener fueling options for internal combustion
https://europe.autonews.com/automakers/ ... combustion
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Japonci ...
Japonci so se itak ustrelili, to forsira Toyoda na državni ravni. Korejci jih sedaj prehitevajo, kmalu bodo mimo šli še nekateri prebujajoči se azijci...
Re: Japonci ...
Ko bi vsaj pogruntali poceni nizko-ogljično proizvodnjo vodika, da bi vse to sploh imelo smisla ...
Re: Japonci ...
In the meantime, konzervativna Toyota povečuje svojo napoved iz 1,5 miliona ZEV letno na 3,5 BEV letno do 2030. To je trenutno 35% svojih prodanih avtomobilov. Jasno je treba lobirat za ostalih 65% fosilov (med njimi tudi PHEV), tu ni nič čudnega. Čudno je kvečjemu to da veliko ostalih proizvajalcev samo gobca, naredi pa bolj malo. Toyota je morda res dvolična, ampak taki so točno zato ker je in bo tudi čez 10 let taka njihova paleta vozil.
Projekti, ki se jih gre Toyota je mnogo (vodik, bio goriva...), na koncu šteje samo to kar prihaja iz tekočih trakov. Toyotina napoved se je bistveno spremenila, vodik je kot kaže odletel stran iz napovedi o masovni proizvodnji.
Projekti, ki se jih gre Toyota je mnogo (vodik, bio goriva...), na koncu šteje samo to kar prihaja iz tekočih trakov. Toyotina napoved se je bistveno spremenila, vodik je kot kaže odletel stran iz napovedi o masovni proizvodnji.
Re: Japonci ...
>> .. na 3,5 BEV letno do 2030. To je trenutno 35% ..
Se pravi, čez slabih 10 let pričakujejo, da bodo za vsakega kupca EV našli 2 kupca novega dinoburnerja... v času ko bo EV v vseh cenovnih segmentih hkrati boljši in cenejši kot dinoburnerji in bo javnost mela že +10 let izkušenj z EV?
No, mogoče ne Toyotin EV, kakšen drugi.
Ne verjamem, da ima toyota dovolj zvesto bazo kupcev, ki se bo v enakem obsegu kot danes čez 10 let vrnila k njej po manj za več. Že če zgubijo samo polovic manj-zvestih, je teh 3,5M EV kar 50% toyotine prodaje :P
Splača se znebit linearnega šloganja prihodnosti ... prehodi so bolje opisani s krivuljami tipa črke S . velja za novo reč, ki raste in tudi staro ki pada. Kupci dino-burnerjev leta 2030 bodo planiral to reč imet 10 let, do leta 40 ...
Sprejemanje takšnih idej kot nekaj realnega, "kar bo", je žalitev lastne inteligence.
Se pravi, čez slabih 10 let pričakujejo, da bodo za vsakega kupca EV našli 2 kupca novega dinoburnerja... v času ko bo EV v vseh cenovnih segmentih hkrati boljši in cenejši kot dinoburnerji in bo javnost mela že +10 let izkušenj z EV?
No, mogoče ne Toyotin EV, kakšen drugi.
Ne verjamem, da ima toyota dovolj zvesto bazo kupcev, ki se bo v enakem obsegu kot danes čez 10 let vrnila k njej po manj za več. Že če zgubijo samo polovic manj-zvestih, je teh 3,5M EV kar 50% toyotine prodaje :P
Splača se znebit linearnega šloganja prihodnosti ... prehodi so bolje opisani s krivuljami tipa črke S . velja za novo reč, ki raste in tudi staro ki pada. Kupci dino-burnerjev leta 2030 bodo planiral to reč imet 10 let, do leta 40 ...
Sprejemanje takšnih idej kot nekaj realnega, "kar bo", je žalitev lastne inteligence.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Japonci ...
Resnica je nekje vmes. Kaj ti bo EV, ki bo boljši kot fosilc, če ga ne boš imel kje polnit? Cena elektrike v Nemčiji je že taka, da je oilburner cenejši. Pa je v ceni fosilnih goriv 80% davkov in dajatev.
Skratka, če gledaš eno-dimenzijsko, za EVje izgleda vse rožnato. V resnici se pa zbirajo zelo temni oblaki in bo kmalu nevihta, ker je sistem neuravnotežen. Triljoni biljonov milijonov gredo v proizvodnjo EVje, no v resnici v fake “shareholder value” na borzah, nula nularum pa v nove proizvodne vire elektrike in polnilno infrastrukturo.
Boste še imeli EV pri elektriki po 0,4 EUR na kWh? Dvomim. Za cel kup je bila matematika zastojn polnjenje, čim bodo cene redno hodile gor, bo totalni wipeout.
To je isto, ko je Steve Jobs napravil prvega Maca. Super računalnik. Samo za 5 jurjev dolarjev ga ni kupil skoraj nihče in so trg pobrali drugi.
Skratka, če gledaš eno-dimenzijsko, za EVje izgleda vse rožnato. V resnici se pa zbirajo zelo temni oblaki in bo kmalu nevihta, ker je sistem neuravnotežen. Triljoni biljonov milijonov gredo v proizvodnjo EVje, no v resnici v fake “shareholder value” na borzah, nula nularum pa v nove proizvodne vire elektrike in polnilno infrastrukturo.
Boste še imeli EV pri elektriki po 0,4 EUR na kWh? Dvomim. Za cel kup je bila matematika zastojn polnjenje, čim bodo cene redno hodile gor, bo totalni wipeout.
To je isto, ko je Steve Jobs napravil prvega Maca. Super računalnik. Samo za 5 jurjev dolarjev ga ni kupil skoraj nihče in so trg pobrali drugi.
Re: Japonci ...
OK, kdo bo pa izdelal 80 miliona BEV, da bo nasitil vse potrošnike na zemlji, tudi tiste v Vietnamu in Afriki?
4.000 GWh baterij bomo leta 2030 proizvedli iz česa?
Koliko % folka se bo odpovedalo lastništvu avta in šlo na carsharing?
BEV bo Cash Cow o tem ni dvoma, drugo bodo drobtinice za nerazvite trge, ampak tudi to je denar.
4.000 GWh baterij bomo leta 2030 proizvedli iz česa?
Koliko % folka se bo odpovedalo lastništvu avta in šlo na carsharing?
BEV bo Cash Cow o tem ni dvoma, drugo bodo drobtinice za nerazvite trge, ampak tudi to je denar.
Re: Japonci ...
Gospodinjska elektrika v nemčiji ~0,32/kWh, pri 160Wh/km je to 5,12€/100m.Cena elektrike v Nemčiji je že taka, da je oilburner cenejši.
Litr dizla v nemčiji je okrog 1.5€, ergo je to okrog 3,4L/100km
Drži, če si uspel najt oilburnerja s povprečno porabo pod 3,4L/100 km pri vožnji kjer ima EV porabo 160Wh/km.
MIslim, da je očitno, da je to pravljica za lahko noč.
Druga slepa pega je, da višja cena gospodinjske energije pomeni le še večji razmah lastne produkcije - fotovoltaika se izplača prej oz. ima več smisla.
Strašenje z visoko ceno električne energije v prihodnosti je pač ... bebavo ali hinavsko. Sam izberi kam spadaš.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Japonci ...
To je cena danes. Kot sem že večkrat omenil bo kaj kmalu cena 1€/kWh. Pri nas verjetno še bistveno več. Čakaj da zaprejo TEŠ, NEK2 pa zaradi čezmejnih vplivov ne bomo gradili. Še več, NEK1 bomo razmontirali. Tako kot v tržaškem zalivu niso zaradi nas mogli gradit plinskega terminala. Tako pač to je. To pomeni, da bomo 2/3 energije uvažali. Jaz sem prepričan, da bomo imeli najdražjo energijo v evropi. Bi znalo bit, da nas bodo stisnili in bo cena bližje 1,5€/kWh kot pa zgoraj omenjenih 1€/kWh. SE pa se bo takrat izplačalo res montirat samo bo korist investitorja mizerna. Edina rešitev bo manj trošiti.warpedone napisal/-a: ↑14 Dec 2021, 10:00Gospodinjska elektrika v nemčiji ~0,32/kWh, pri 160Wh/km je to 5,12€/100m.Cena elektrike v Nemčiji je že taka, da je oilburner cenejši.
Litr dizla v nemčiji je okrog 1.5€, ergo je to okrog 3,4L/100km
Drži, če si uspel najt oilburnerja s povprečno porabo pod 3,4L/100 km pri vožnji kjer ima EV porabo 160Wh/km.
MIslim, da je očitno, da je to pravljica za lahko noč.
Druga slepa pega je, da višja cena gospodinjske energije pomeni le še večji razmah lastne produkcije - fotovoltaika se izplača prej oz. ima več smisla.
Strašenje z visoko ceno električne energije v prihodnosti je pač ... bebavo ali hinavsko. Sam izberi kam spadaš.
Re: Japonci ...
Jaz se bojim, da tudi sedanji netmetering pogoji ne bo veljali celo zivljenjsko dobo elektrarne. Pprej ali slej bo drzava pristavila piskrcek v obliki davka, trošarin
Re: Japonci ...
Seveda bo, netmetering je hodeči mrtvec ... ubije ga nujna dvojna omrežnina. Ta je praktično polovica sedanje "končne" cene kWh. Ergo svojo lastno brezplačno energijo plačuješ enako kot da je nebi mel.
Lastna proizvodnja iz rok v usta (+ kakšen morebiten hranilnik) in kupovanje, ko lastne proizvodnje/hrambe zmanjka. Neizbežno.
Dražji kot bo nakup, več bo lastne proizvodnje in hrambe. Neizbežno.
Lastna proizvodnja iz rok v usta (+ kakšen morebiten hranilnik) in kupovanje, ko lastne proizvodnje/hrambe zmanjka. Neizbežno.
Dražji kot bo nakup, več bo lastne proizvodnje in hrambe. Neizbežno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Japonci ...
In zakaj bi plačevali dvojno omrežnino? Saj nihče ne bo več nič postavil. Narod ni glup. Potem tudi e-mobilnost pade. Že pri kurilcu so se podelal v hlače.
Re: Japonci ...
Meni je vseeno . Bolje kupit FV za 10 k€ + avto za 30k€ + bicikl za 3k€, kot samo avto za 50k€ + bicikl za 3k€. Matematika je hudič, logika še bolj.
Re: Japonci ...
Ljudje imamo različne prioritete, zato ne moremo reči, da je katera odločitev napačna.
Iz okoljevarstvenega vidika bi pa bila najboljša ta, da bi se vsi vozili s kolesi.
Iz okoljevarstvenega vidika bi pa bila najboljša ta, da bi se vsi vozili s kolesi.
Re: Japonci ...
Ta je dobra, Toyota stavi na vodik. https://www.topgear.com/car-news/electr ... c-car-line
Re: Japonci ...
Pa od kje ideje o nekih dvojnih omrežninah? Zakaj in po kakšni logiki vlečete te ideja pogosto v debate?
Ko bo netmetering enkrat ukinjen se bo res plačevala omrežnina, ki pa ne more biti nepravična in v škodo enemu viru. V Sloveniji se omrežnina plačuje, in se je vedno plačevala zgolj s strani odjema iz omrežja. Nobena elektrarna, ki energijo daje v omrežje ne plačuje omrežnina (od TEŠ, NEK, VE, HE,....). V kolikor se v kakšni butasti glavi res porodi taka ideja, kar je pri naših politik realno seveda mogoče, to pade na ustavnem sodišču, v najslabšem primeru na EU sodišču. Torej če se kdo boji dvojne omrežnine za SE, bo dvojna tudi za vse ostale in bomo/bodo vsi uporabniki odjemalci iz omrežja na istem.
Kar se pa cen vodika tiče, pa v kolikor se podraži štrom, se podraži tudi proizvodnja vodika, za katero gre enormno veliko energije, in ne vidim logike, zakaj bi bil potem vodik bolj ekonomičen od štroma?!