Najdaljši avtobus te vrste: 27 metrov in 500 potnikov
Kitajski BYD je izdelal domnevno najdaljši električni avtobus na svetu.
BYD je eden vodilnih kitajskih (in svetovnih) proizvajalcev električnih avtomobilov, izdelujejo pa tudi druga vozila, kot so avtobusi, tovornjaki in viličarji. Njihov metro bus z oznako K12A je dolg kar 27 metrov. Pregiben je v dveh točkah oziroma ima dve harmoniki, ima štiri osi in lahko istočasno oziroma naenkrat pelje do 500 potnikov.
V Evropi bi zanj potrebovali posebno dovoljenje
Homologiran bi bil kot tramvaj oziroma cestna železnica ; pri naših sosedih H kategorija.
Doseg avtobusa z enim polnjenjem znaša po zagotovilih proizvajalca 300 kilometrov, najvišja hitrost pa je 70 kilometrov na uro.
V Evropi bi lahko tak avtobus uporabljali le s posebnim dovoljenjem, saj je dolžina avtobusov v EU omejena na 18,75 metra, cestnih turistični vlakcev pa ne 20,00 metrov.
Razvit za globalne sisteme za hitri transport (BRT), vključuje lastniške baterije, elektromotorje in elektronsko krmiljenje.
Ima tudi polnilna in enosmerna in izmenična vrata, ki jih "lahko prosto preklapljate tako, da ustrezajo vsem potrebam potnikov oziroma strank."
BYD je do zdaj skupno izdelal že okrog 50 tisoč električnih avtobusov. Med pomembnejšimi trgi zanje sta poleg Latinske Amerike tudi Madžarska in Francija.
https://www.youtube.com/watch?v=klZeQK6DJKg
https://www.youtube.com/watch?v=vqGRqkGuGfw
http://www.byd.com/en/index.html
BYD K12
Re: BYD K12
Kaj ti bo ta živinski vagon za 500 duš. Pri nas busi za 50 ljudi vozijo prazni naokrog.filip napisal/-a: ↑07 Feb 2022, 23:42 Najdaljši avtobus te vrste: 27 metrov in 500 potnikov
Kitajski BYD je izdelal domnevno najdaljši električni avtobus na svetu.
BYD je eden vodilnih kitajskih (in svetovnih) proizvajalcev električnih avtomobilov, izdelujejo pa tudi druga vozila, kot so avtobusi, tovornjaki in viličarji. Njihov metro bus z oznako K12A je dolg kar 27 metrov. Pregiben je v dveh točkah oziroma ima dve harmoniki, ima štiri osi in lahko istočasno oziroma naenkrat pelje do 500 potnikov.
V Evropi bi zanj potrebovali posebno dovoljenje
Homologiran bi bil kot tramvaj oziroma cestna železnica ; pri naših sosedih H kategorija.
Doseg avtobusa z enim polnjenjem znaša po zagotovilih proizvajalca 300 kilometrov, najvišja hitrost pa je 70 kilometrov na uro.
V Evropi bi lahko tak avtobus uporabljali le s posebnim dovoljenjem, saj je dolžina avtobusov v EU omejena na 18,75 metra, cestnih turistični vlakcev pa ne 20,00 metrov.
Razvit za globalne sisteme za hitri transport (BRT), vključuje lastniške baterije, elektromotorje in elektronsko krmiljenje.
Ima tudi polnilna in enosmerna in izmenična vrata, ki jih "lahko prosto preklapljate tako, da ustrezajo vsem potrebam potnikov oziroma strank."
BYD je do zdaj skupno izdelal že okrog 50 tisoč električnih avtobusov. Med pomembnejšimi trgi zanje sta poleg Latinske Amerike tudi Madžarska in Francija.
https://www.youtube.com/watch?v=klZeQK6DJKg
https://www.youtube.com/watch?v=vqGRqkGuGfw
http://www.byd.com/en/index.html
Re: BYD K12A
To je pač delano za metropole in bi bil pri nas praktično neuporaben.
Je pa zanimiva zadeva ker je električno gnana in atraktivna ter bi z njo lahko dosti pokril v kolikor bi pri nas vozil medkrajevne linije na daljših relacijah.