Kitajski proizvajalci
Re: Kitajski proizvajalci
Xpeng je še lep avto ... Me prav zanimajo EU cene, ker če se začnejo pri 13k za spodoben avto, dodaš vse možne dajatve, prevoz, bi to še vedno moralo biti pod 25k.
Re: Kitajski proizvajalci
Kitajci so za naš način razmišljanja in dela nenormalno prilagodljivi, to se je videlo v covid 19 krizi, v 10 dneh so zgradili bolnico, nekdo ki je še včeraj delal (naprimer) bunde je danes že šival maske in jih seveda za dober denar prodajal ostalemu svetu. Zato pa če se EU proizvajalci vozil ne bodo hitro premaknili, kar od njih ni za pričakovati, jih v desetletju ne bo več.DeCoRawr napisal/-a:Karte se mešajo zanimivo kako so zmožni toliko različnih avtov proizvest medtem ko VW za zdaj še enega ni naredu k ma toliko dosega ... Sam tukaj bojo pa res problem servisi če nebo zastopništva.
Servisa se bojiš, zakaj? 1. kaj boš pa pri EV avtu servisiral, gume zamenjaš pri vulkanizerju, zavorne ploščice boš naročil prek spleta zamenja ti jih lahko vaški mehanik, ravno tako zavorno tekočino, filter kabine in brisalce pa z malo spretnosti lahko zamenjaš sam. 2. če ga boš pa razbil bo pa tako romal na odpad!
Re: Kitajski proizvajalci
Ma kakšna bolnica nekaj. Tisto je bil en pofl. Baje je bila štala, ker so tam zbolevali še tisti, ki sploh niso bili okuženi. Sem bil na Kitajskem in vem kakšna kvaliteta je tam vsega. Tudi gradnje. Če bi vi vedeli koliko novogradenj se tam med samo gradnjo in v roku 1 leta po zaključeni gradnji poruši bi vam slabo ratalo. Kar znajo je pa talati dekrete. Narod je suženj v lastni republiki. Totalitarni sistemi so poznani po odzivnosti. Investicije imajo rade totalitarizme ker se hitro nekaj odvije z dekretom. Tam nemaš prava na glasanje. Če hočemo konkurirati kitajski se moramo odpovedati vsem pravicam in delati zgolj za dobrobit družbe. Ni individualizma. Vsak dela za vse in tisto kar mu sistem odredi. Drugače bomo pogoreli.se-ma napisal/-a:Kitajci so za naš način razmišljanja in dela nenormalno prilagodljivi, to se je videlo v covid 19 krizi, v 10 dneh so zgradili bolnico, nekdo ki je še včeraj delal (naprimer) bunde je danes že šival maske in jih seveda za dober denar prodajal ostalemu svetu. Zato pa če se EU proizvajalci vozil ne bodo hitro premaknili, kar od njih ni za pričakovati, jih v desetletju ne bo več.DeCoRawr napisal/-a:Karte se mešajo zanimivo kako so zmožni toliko različnih avtov proizvest medtem ko VW za zdaj še enega ni naredu k ma toliko dosega ... Sam tukaj bojo pa res problem servisi če nebo zastopništva.
Servisa se bojiš, zakaj? 1. kaj boš pa pri EV avtu servisiral, gume zamenjaš pri vulkanizerju, zavorne ploščice boš naročil prek spleta zamenja ti jih lahko vaški mehanik, ravno tako zavorno tekočino, filter kabine in brisalce pa z malo spretnosti lahko zamenjaš sam. 2. če ga boš pa razbil bo pa tako romal na odpad!
Kar se pa tiče kitajskih EVjev pa je naš Pečjak doktor za njih. EV sploh ni težava naredit. Naredit kvaliteten EV pa je težava. Kvalitetnega EVja do danes še nisem videl. Pa ne mi zdaj o neki Tesli pa ne vem kaj. Je ok. Najboljši EV na trgu, samo daleč od kvalitetnega izdelka. Vsi ostali so pa še slabši.
Re: Kitajski proizvajalci
Nehajte met glavo v pesku glede pokvarlivosti EV vozil prosim. Ja pokvarili se bojo, e-208 je šel grelec, Ioniq je šel diferencial, teslam včasih je šel motor in MCU, polnilci grejo itd pa še vrsto stvari katere sem pozabil.
Tko da ja za nek kitajski avto kater je mogoče odličen bi rad mel servis če ne v tej vsaj v sosednji državi. Niso še nardili perfektnega avta kater se nebo pokvaril enkrat. Pa tud če se bo pri 200k in kaj boš naredil potem ga dal na odpad ker ne dobiš rezervnega dela.
Da sploh ne začnemo govorit o elektroniki....
Tko da ja za nek kitajski avto kater je mogoče odličen bi rad mel servis če ne v tej vsaj v sosednji državi. Niso še nardili perfektnega avta kater se nebo pokvaril enkrat. Pa tud če se bo pri 200k in kaj boš naredil potem ga dal na odpad ker ne dobiš rezervnega dela.
Da sploh ne začnemo govorit o elektroniki....
Re: Kitajski proizvajalci
Jaz še nisem bil na Kitajskem, imam pa dobrega prijatelja ki z njimi dela in je tam nekajkrat letno, veliko sva se že pogovarjala kaj in kako živijo in vem da jim ni z rožicam postlano. Se strinjam tam se brez komande partije ne zgodi nič in narod nima nobenih pravic. O slabi kvaliteti gradnje ne ve nič, so pa en del mesta v pol leta popolnoma spremenili, porušili stare objekte in zgradili novo moderno blokovsko naselje, zelo so hitri, mogoče tudi na račun kvalitete.
A že davno so minili časi ko je bili vse iz Kitajske slabo, vedno več je dobre robe.
PS: o tisti bolnici ne vem nič, sem enkrat nekje ujel eno novico, v kako kratkem času so postavili bolnico za veliko bolnikov, nisem pa spremljal nadaljevanja, se opravičujem!
A že davno so minili časi ko je bili vse iz Kitajske slabo, vedno več je dobre robe.
PS: o tisti bolnici ne vem nič, sem enkrat nekje ujel eno novico, v kako kratkem času so postavili bolnico za veliko bolnikov, nisem pa spremljal nadaljevanja, se opravičujem!
Re: Kitajski proizvajalci
Ne govorim o pokvarljivosti. Govorim o kvaliteti.DeCoRawr napisal/-a:Nehajte met glavo v pesku glede pokvarlivosti EV vozil prosim. Ja pokvarili se bojo, e-208 je šel grelec, Ioniq je šel diferencial, teslam včasih je šel motor in MCU, polnilci grejo itd pa še vrsto stvari katere sem pozabil.
Tko da ja za nek kitajski avto kater je mogoče odličen bi rad mel servis če ne v tej vsaj v sosednji državi. Niso še nardili perfektnega avta kater se nebo pokvaril enkrat. Pa tud če se bo pri 200k in kaj boš naredil potem ga dal na odpad ker ne dobiš rezervnega dela.
Da sploh ne začnemo govorit o elektroniki....
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: Kitajski proizvajalci
Če bi mi morali plačati 10 k za tablice za ice bi se takoj prepolovilo število novo kupljenih ICE.
Re: Kitajski proizvajalci
Osebno sta mi Xpeng p7 in g3 zanimiva samo dvomim, da bosta navoljo pri nas, ker kot je bilo rečeno imamo drugačni standard
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Kitajski proizvajalci
Ta špneg zgleda preveč dobro za ta denar.
Pomeni, da je nujno nekaj "stvari", ki niso oglaševane.
P.S.
Kaj pa servis? To ni več problem?
Pomeni, da je nujno nekaj "stvari", ki niso oglaševane.
P.S.
Kaj pa servis? To ni več problem?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kitajski proizvajalci
Nč več. Smo se navadili od teslašev, da ne rabiš servisa, se pač sprijazniš z napakami
Re: Kitajski proizvajalci
Kitajci zgleda da tut, le da sta drugi in tretji največji skupaj še vedno manjša od prvega, ki ni niti kitajc:
Vir: http://ev-sales.blogspot.com/2020/06/ch ... -2020.html
Kitajci bodo požrli drobtinice, ki padejo iz mize.
Vir: http://ev-sales.blogspot.com/2020/06/ch ... -2020.html
Kitajci bodo požrli drobtinice, ki padejo iz mize.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kitajski proizvajalci
Kaj pa je zgodilo v maju na kitajskem EV trgu, da je Tesla naredila tak skok?
Aprilska tabela je precej drugačna - tu so med prvim in drugim samo 4 odstotne točke, pri mesečni prodaji vozilih pa je BYD celo uspešnejši od Tesle:
Aprilska tabela je precej drugačna - tu so med prvim in drugim samo 4 odstotne točke, pri mesečni prodaji vozilih pa je BYD celo uspešnejši od Tesle:
Re: Kitajski proizvajalci
>> Kaj pa je zgodilo v maju na kitajskem EV trgu, da je Tesla naredila tak skok?
Jah, verjetno lažejo barabe prevarantske?
Resen odgovor je, da mesečna prodaja sama zase je zlahka prikazana kot nekaj kar ni.
Si že pozabu vse članke kako tesli iz mesca v mesec pada prodaja? Le v mesecih, ko temu ni tako, ni prostora za omembo Tesle, nato naslednji mesec pa CopyPaste članka iz prejšnjega meseca. Na letnem nivoju pa kumulativa 'smešno' visoka.
Prodaš lahko samo to, kar je sestavljeno in dostavljeno k kupcu.
Različni proizvajalci imajo različno dinamiko proizvodnje in dobav zato se bolša slika kaže skozi mal daljše obdobje.
Te številke ne kažejo kako fajn teče prodaja (proda se praktično vse) ampak proizvodnja.
Jah, verjetno lažejo barabe prevarantske?
Resen odgovor je, da mesečna prodaja sama zase je zlahka prikazana kot nekaj kar ni.
Si že pozabu vse članke kako tesli iz mesca v mesec pada prodaja? Le v mesecih, ko temu ni tako, ni prostora za omembo Tesle, nato naslednji mesec pa CopyPaste članka iz prejšnjega meseca. Na letnem nivoju pa kumulativa 'smešno' visoka.
Prodaš lahko samo to, kar je sestavljeno in dostavljeno k kupcu.
Različni proizvajalci imajo različno dinamiko proizvodnje in dobav zato se bolša slika kaže skozi mal daljše obdobje.
Te številke ne kažejo kako fajn teče prodaja (proda se praktično vse) ampak proizvodnja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kitajski proizvajalci
Warp saj to je vse res kar govoriš. V formuli pa si pozabil, da cifre pri Tesli predstavljajo vse kar prodajo. Pri ostalih proizvajalcih pa je to le delček tega kar prodajo. Mogoče kakšen %, pri večini pa še to ne.
Re: Kitajski proizvajalci
>> Pri ostalih proizvajalcih pa je to le delček tega kar prodajo. Mogoče kakšen %, pri večini pa še to ne.
Hočeš rečt, da ostalo stoji na parkirplacih?
Al da kitajci ostalo izvažajo ven iz kitajske?
Kolikšen delež bi bil to glede na prodajo doma? Tam-tam, pol tolk, dvakrat tolk?
Če ciljaš na to, da prodajo 100x več ICE vozil, je tudi to lahko res, spremeni pa ničesar.
Razen če še verjameš (ja, verjameš), da ima ICE še svetlo prihodnost in da bodo svoje ICE stvaritve uspešno prodajali po evropi.
Kar jim še ni uspelo točno nikoli.
Hočeš rečt, da ostalo stoji na parkirplacih?
Al da kitajci ostalo izvažajo ven iz kitajske?
Kolikšen delež bi bil to glede na prodajo doma? Tam-tam, pol tolk, dvakrat tolk?
Če ciljaš na to, da prodajo 100x več ICE vozil, je tudi to lahko res, spremeni pa ničesar.
Razen če še verjameš (ja, verjameš), da ima ICE še svetlo prihodnost in da bodo svoje ICE stvaritve uspešno prodajali po evropi.
Kar jim še ni uspelo točno nikoli.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kitajski proizvajalci
Lani sem na MOS-u gledal JAC iEV7S in takoj
Trenutno Bjorn testira Xpeng P7 in moram reči, da ne zgleda slabo...
Omenjeni avto je Performance izvedba in cenovno med TM3 LR in TM3 P... Tako da ne vem, če bodo "poceni" kitajski avto čisto preplavili Evropo. Po moje tudi Kitajci ne bodo več delali za "skodelico riža" na dan...
Trenutno Bjorn testira Xpeng P7 in moram reči, da ne zgleda slabo...
Omenjeni avto je Performance izvedba in cenovno med TM3 LR in TM3 P... Tako da ne vem, če bodo "poceni" kitajski avto čisto preplavili Evropo. Po moje tudi Kitajci ne bodo več delali za "skodelico riža" na dan...
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Kitajski proizvajalci
Mene zanima, če se je Tesla na kitajskem podjamrila kitajski glede slednja itd. To vsi kitajski avtomobili na njihovih trgih imajo. Partija ve za vsako vašo vožnjo, cilj vožnje, podatake o filanju itd. Ne to ni teorija zarote.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094