Ne, ni ioniq, pač pa tridnevno potovanje z e-kolesom po Sloveniji. Kampi so odprti, prvi cilj Soriška planina 80km. Sicer naredim včasih tudi 140km. Bilo je zelo naporno. Nabralo se je 2400 višinskih metrov. Večinoma, sploh kadar ne vem kako se bo izšlo, uporabljam minimalno podporo, 35% pomoči, kar je komaj kompenzacija teže kolesa.
Bicikel je ktm z Bionx sistemom, baterija 550Wh. Ta je že druga, dve leti, še vedno kot nova, prva je crknila po treh letih. Tudi bicikel je že drugi, prvega so mi pajsnili v kampu Savudriji.
90% baterije za 80km
90% baterije za 80km
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: 90% baterije za 80km
Bravo, kar s prikolico! Po takem terenu je tudi doseg hitro zelo majhen.. Ima možnost rekuperacije?
Jaz sem partnerki kupil električno kolo na katerega naloži a otroka ter prtljago, jaz pa lahko s trek kolesom šibam zraven. In vsi uživamo.
Jaz sem partnerki kupil električno kolo na katerega naloži a otroka ter prtljago, jaz pa lahko s trek kolesom šibam zraven. In vsi uživamo.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: 90% baterije za 80km
Ja ima rekuperacijo in če grem navzdol zmerno počasi se kar nekaj napolni, pa se bolj varno je.
Prikolica pa je po moje najboljša, Burley, ima samo 6kg
Prikolica pa je po moje najboljša, Burley, ima samo 6kg
Re: 90% baterije za 80km
Uf, lepo! Po mojih izkušnjah je 500Wh baterija ravno za okrog 2500 višincev, zmerne pomoči.
In zanimivo glede regeneracije. Prvič slišim da imajo kolesa to možnost. Vedno ko sem vprašal je bil odgovor da "nima smisla".
In zanimivo glede regeneracije. Prvič slišim da imajo kolesa to možnost. Vedno ko sem vprašal je bil odgovor da "nima smisla".
Re: 90% baterije za 80km
Odkar imajo v glavnem vsi sredinske motorje te možnosti ni. Če pa je motor v pestu pa ja.
Re: 90% baterije za 80km
In katera varijanta se najbolj obnese, prednji pogon v pesti, ali sredinski pogon na pedala, ali zadnji pogon v pesti?
Re: 90% baterije za 80km
Prednji ziher ne, ker je nevarno če v ovinku na pesku motor potegne.
Sredinski je boljši glede uravnoteženosti.
V pestu pa regenerira.
Sredinski je boljši glede uravnoteženosti.
V pestu pa regenerira.
Re: 90% baterije za 80km
Za gorsko kolesarjenje je vsekakor boljši sredinski pogon, za cestno pa je tudi v kolesu OK.robertto napisal/-a:In katera varijanta se najbolj obnese, prednji pogon v pesti, ali sredinski pogon na pedala, ali zadnji pogon v pesti?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek