Prišel je čas za zamenjavo

V klanec je tudi na kolesu vsak watt dodatne energije dobrodošel
vivo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 214
Kraj: Zasavje
Avto: Čakam na EV SUV MSE 24kWp
65
425

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a vivo »

alfy napisal/-a: 17 Maj 2021, 18:19
vivo napisal/-a: 17 Maj 2021, 15:06
alfy napisal/-a: 17 Maj 2021, 15:03

Je kolega par tednov nazaj montiral Bafang kit na svojega gorca. Zadeva leti :D
Mislim, da ga stalo cca 800€.

On je zadovoljen, sicer ga ima kot drugo kolo, ker si je kupu e-bike in je tega predelal, ker mu ga je bilo škoda za male pare prodajat.
Tudi jaz sem v podobnem položaju. Ali obstaja kak tutoral izvedbe?
Navidila so zraven, je pa dokaj enostavno vse zmontirat.
Kaj pa link, da prvo pogledam? :clap:
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1411
1021

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a alfy »

vivo napisal/-a: 17 Maj 2021, 18:24
alfy napisal/-a: 17 Maj 2021, 18:19
vivo napisal/-a: 17 Maj 2021, 15:06
Tudi jaz sem v podobnem položaju. Ali obstaja kak tutoral izvedbe?
Navidila so zraven, je pa dokaj enostavno vse zmontirat.
Kaj pa link, da prvo pogledam? :clap:
Navodil ni rabil pravi.
Je pa kupu preko ebay.
Airborne
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 149
Avto: e-Golf 2020
60
111

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a Airborne »

robertto napisal/-a: 17 Maj 2021, 11:47 Ali je kdo ze delal samo predelavo treking/gorskega kolesa v e-kolo? Rad bi si predelal kolo pa ne vem, kaj je danes dobro in kvalitetno za pameten denar.
Jaz imam tole na 29erju in sem težkokategornik pa zadeva leti, resno tole je zver z 48V ali 52V baterijo, cena pa okrog 1000EUR komplet z baterijo in z obveznimi dodatki, drug sprednji zobnik, senzorji za cut of ob prestavljanju in zaviranju itd... Montiral sem sam.

Aja pa preventivno sem zamenjal obročnike z močnejšimi in širšimi in heavy duty špicami in boljšimi pesti..so mi jih namensko spletli v kolesarskem servisu. Priporočam tudi uporabo močnejše verige in kvalitetne prestavne kasete zadaj...
https://www.youtube.com/watch?v=E60tFwZK6HI
robertto
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1411
1021

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a alfy »

Airborne napisal/-a: 17 Maj 2021, 21:01
robertto napisal/-a: 17 Maj 2021, 11:47 Ali je kdo ze delal samo predelavo treking/gorskega kolesa v e-kolo? Rad bi si predelal kolo pa ne vem, kaj je danes dobro in kvalitetno za pameten denar.
Jaz imam tole na 29erju in sem težkokategornik pa zadeva leti, resno tole je zver z 48V ali 52V baterijo, cena pa okrog 1000EUR komplet z baterijo in z obveznimi dodatki, drug sprednji zobnik, senzorji za cut of ob prestavljanju in zaviranju itd... Montiral sem sam.

Aja pa preventivno sem zamenjal obročnike z močnejšimi in širšimi in heavy duty špicami in boljšimi pesti..so mi jih namensko spletli v kolesarskem servisu. Priporočam tudi uporabo močnejše verige in kvalitetne prestavne kasete zadaj...
https://www.youtube.com/watch?v=E60tFwZK6HI
Nevarno leti...
Priponke
IMG-20210505-WA0007.jpg
Airborne
Airborne
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 149
Avto: e-Golf 2020
60
111

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a Airborne »

Ja obvezne so dobre disk zavore, pa bolj smisleno kot delat na končni hitrosti je bolje prestavna razmerja prilagodit za več navora v klancih na račun manjše končne, no vsaj zame:)
EVH, vivo
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a EVH »

Če daš Bafang sredinski motor na gorsko kolo, gre na gonilko samo en priložen zobnik 42 ali celo večji. Takšno kolo ni več gorsko, ker manjka mali zobnik in posledično ne moreš v klanec brez izdatne pomoči motorja, sicer lahko, seveda le z veliko hitrostjo. Če torej zmanjka elektrike, si mrzel. Tudi če predelaš, zamenjaš zadnjo kaseto 10-51, je še premalo. Poleg tega Bafang nima senzorja navora.
Obstaja Tsdz motor s senzorjem navora, ki je tudi tišji, dobi se posebej tudi manjši zobnik, spet pa moraš menjati zadnjo kaseto, posledično tudi menjalnik, če hočeš imeti gorsko kolo.
Sem v v zadnjem času preizkusil nekaj koles in lahko potrdim, da je razlika med predelanim v Bafang in kpl kolesom z Bosch ali Yamaho... kot noč in dan. Čeprav mi je nekdo zagotavljal da Bafang dela motorje za znane firme in da je vse isto. Ni isto. Seveda pa bo za vožnjo po mestu ali na tržnico vsako predelano kolo ok.
elbic
Airborne
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 149
Avto: e-Golf 2020
60
111

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a Airborne »

EVH napisal/-a: 17 Maj 2021, 21:27 Če daš Bafang sredinski motor na gorsko kolo, gre na gonilko samo en priložen zobnik 42 ali celo večji. Takšno kolo ni več gorsko, ker manjka mali zobnik in posledično ne moreš v klanec brez izdatne pomoči motorja, sicer lahko, seveda le z veliko hitrostjo. Če torej zmanjka elektrike, si mrzel. Tudi če predelaš, zamenjaš zadnjo kaseto 10-51, je še premalo. Poleg tega Bafang nima senzorja navora.
Obstaja Tsdz motor s senzorjem navora, ki je tudi tišji, dobi se posebej tudi manjši zobnik, spet pa moraš menjati zadnjo kaseto, posledično tudi menjalnik, če hočeš imeti gorsko kolo.
Sem v v zadnjem času preizkusil nekaj koles in lahko potrdim, da je razlika med predelanim v Bafang in kpl kolesom z Bosch ali Yamaho... kot noč in dan. Čeprav mi je nekdo zagotavljal da Bafang dela motorje za znane firme in da je vse isto. Ni isto. Seveda pa bo za vožnjo po mestu ali na tržnico vsako predelano kolo ok.
Res je, da si omejen s chainlinom in velikostjo zobnika, mislim da gre 40t z dovolj velikim ofsettom gor, da imaš lahko še dober chainline (če želiš daš lahko tudi 32t gor samo potem ne moreš koristiti cele kasete) in res je da potrebuješ zadaj kaseto s čim večjim razponom, ampak jaz z zadaj npr. 11-42 in spredaj mislim da je 40T (lekkie se mi zdi) pridem bp v ornk klance kot je npr rašica itd (seveda z pomočjo motorja).

Če zmanjka baterije pri bafangu ne čutiš upora motorja, ko poganjaš (kar ni ravno značilno za tov. kolesa), ampak poganjaš pač samo dodatno težo, tako da je možno varčevati z baterijo, ko voziš po ravnem in veš da imaš še dolgo pot, je pa res da si pa niti slučajno ne predstavljam goniti v ornk klanec brez pomoči motorja s temi prestavnimi razmerji in dodatnimi 11kg, to pa nikakor ne...no si pa tudi ne predstavljam goniti tovarniškega e kolesa brez pomoči motorja v klanec...

Prenos moči na bafangu je lahko brutalen, če ne prestavljaš pravilno (sicer imaš cut off senzor, ki prekine moč ob prestavljanju in lahko si nastaviš moč motorja na določeni stopnji) in strinjam se, da je orig. kolo bolj enostavno in bolj narejeno kot kolo. Bafang je meni idealen za vožnjo pa urejenih cestah in makadamu, vožnjo v službo in kdaj kak vzpon čez kakšne prelaze npr Černivec itd... Idealno mi je ker imam lahko debele gume, ki skrbijo za udobno vožnjo po vsaki podlagi in kolo je čeprav hard tail gorc, zelo uporabno kot mestno kolo, commuter , za vleko otroške prikolice itd...

Največ veselja mi je dalo to da sem lahko sam malo študiral, sestavljal in se ob tem kaj naučil. Vsaka vožnja tega powerpacka pa prinese nasmeh na obraz skoraj kot e-avto, tudi delovanje je lahko podobno...zakaj pa ne bom tukaj pisal...
EVH
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 952
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
846
1029

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a EVH »

Še ena primerjava:
Bafang baterija 720Wh na Crussis kolesu https://www.e-mepoganja.si/sl/gorska-ko ... lastnostiE
69km, 3h 40min, 1081 višinskih m, povpr.hitrost 18,9km/h
Na koncu kar utrujen, porabil 80% baterije

Yamaha baterija 625Wh na Giant kolesu https://www.freestyle.si/kolesarjenje/k ... ::11210216
80km, 4h 25min, 1536 višinskih m, povpr.hitrost 18,1km/h
Malo utrujen, porabil 80% baterije

Mislim, da ogromno pripomore učinkovitost pogona, pa tudi komponent kolesa.
Airborne
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2565
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1411
1021

Re: Prišel je čas za zamenjavo

Odgovor Napisal/-a alfy »

EVH napisal/-a: 18 Maj 2021, 07:06 Še ena primerjava:
Bafang baterija 720Wh na Crussis kolesu https://www.e-mepoganja.si/sl/gorska-ko ... lastnostiE
69km, 3h 40min, 1081 višinskih m, povpr.hitrost 18,9km/h
Na koncu kar utrujen, porabil 80% baterije

Yamaha baterija 625Wh na Giant kolesu https://www.freestyle.si/kolesarjenje/k ... ::11210216
80km, 4h 25min, 1536 višinskih m, povpr.hitrost 18,1km/h
Malo utrujen, porabil 80% baterije

Mislim, da ogromno pripomore učinkovitost pogona, pa tudi komponent kolesa.
Vsekakor, samo tu v kolikor imaš dobro navadno kolo in želiš za "razumen" denar si pomagat na elektriko je Bafang nepremagljiv.
Drugo je, da zapraviš 4k in več € za pravo e-kolo.

Večina se itak vozi po kolesarskih asfaltiranih kolikor opažam z e-bajk, tudi višjega cenovnega razreda.
Ta kolega kateri je predelal svoj stari bajk z Bafangom si je kupil karbonskega full susension Specialized električnega pa ne bo nikoli šel po terenu :).
Predelanega pa sedaj hči fura za njim, ker brez elektrike ni bila konkurnčna :D, pa še manj šans je da ti ga nepridipravi odpeljejo ;)
EVH
Odgovori

Vrni se na “Kolesa, skuterji in motorji”