ID.7
Re: ID.7
Vsak cent šteje. 5€ na vozilo je pri milijon prodanih 5 mio v žepu al pa za nadaljni razvoj. Pri takem biznisu s takimi ciframi in tolikimi sestavnimi deli se gleda na cente.
Re: ID.7
Exactly. Ce v odlicno opremljenem Q4 eTron za 82.000€ (lani, danes verjetno ze drazji) ni tapecirano dvojno dno v prtljazniku do te mere, da so kar vidni molex konektorji (ki jih bo prvi otrok izklopil, for the fun of it) ter neka plasticna skatla, ki zgleda kot da si je lastnik nekaj vgradil sam noter ter je v charge portu voda, potem je jasno kako enormno je varcevanje. Slike so na voljo na prvi strani teme o Q4.
Tepih za dvojno dno ter navadna gumica za chargeport niso drage stvari, predvsem ce jih kupil v milionskih kolicinah. A stvari vseeno ni. Kaj bo sele v nizje rangiranih vozilih znotraj VAG koncerna.
Tepih za dvojno dno ter navadna gumica za chargeport niso drage stvari, predvsem ce jih kupil v milionskih kolicinah. A stvari vseeno ni. Kaj bo sele v nizje rangiranih vozilih znotraj VAG koncerna.
Re: ID.7
Če bi bilo 5€ bi rekel... Cena za kolut 100x 5050 ledic te pride toliko, nas, navadne državljane. Torej 5 centov 1. Ker za tole osvetljit ne rabiš niti približno tako močnih in glede na to da nabavljajo v konkretnih količinah, jih to pride 1 cent na lučko. Recimo da jih 3 vgradijo v vsak avto na to mesto je to 3 cente na avto. Pa še to verjetno sedaj pretiravam. Če prodajo 100.000 ID vozil je to 3000€. Medtem pa dajo veliko močnejše pozicijske okoli stropnih touch luči... Ne štima.
Re: ID.7
Niso samo ledice. Plastika na tistem delu bi morala biti prosojna... izgleda pa, da je samo barvano. To gotovo zakomplicira (podraži) postopek vlivanja plastike za ta kos.
Re: ID.7
Gumbi po mojem stanejo kr občutno več kot 5€ na avtomobil. Sploh, če so kvalitetne izvedbe. Zato tudi večina EV jih nima. Baterija je draga in potem proizvajalci iščejo poti, kjer lahko kej prišparajo.
Re: ID.7
Dejansko ni. Je samo temnjena plastika, ne barvana. Spodaj so IR ledice za zaznavanje gibanja. Poglej skozi fotoaparat telefona ponoči, jih boš videl. Res bi z veseljem slišal dejanski razlog za izpust tega dela osvetljitve od nekoga ki je sodeloval na projektu.
Re: ID.7
Tudi govorna podpora bi lahko bila v slo kot tudi govor navigacije. Nisem pa preverjal, v katerih jezikih dela, mogoče Hr, Srb. Mađ.
Re: ID.7
https://www.carscoops.com/2023/03/vw-th ... g-by-2026/Next up is the 2024 VW ID.7 which is scheduled to debut on April 17 at the Shanghai Auto Show, with parallel events taking place in Germany and in the US.
Re: ID.7
V bistvu jih je manj. Kaj imaš ti za ene 5 knofov na ID3 pod sredinskim zaslonom, ki jih ta ID7 ne bo imel?
Re: ID.7
Jap res je boleče če ima avto ročko za brisalce in žmigavce.
Nevem kaj je tolk problem res ne. Pač vedno veš kje pritisnit tud če rabiš samo enkrat. Je brezveze, DA. Ampak zakaj bi to koga motilo mi ni jasno. Raje se sprehajaš po meniju na touchu ter na podstrani 3 dobiš funkcijo. Vsakemu svoje, zakaj bi to koga motilo pa mi ni jasno.
So pa touch gumbi čisti fail.
Nevem kaj je tolk problem res ne. Pač vedno veš kje pritisnit tud če rabiš samo enkrat. Je brezveze, DA. Ampak zakaj bi to koga motilo mi ni jasno. Raje se sprehajaš po meniju na touchu ter na podstrani 3 dobiš funkcijo. Vsakemu svoje, zakaj bi to koga motilo pa mi ni jasno.
So pa touch gumbi čisti fail.
Re: ID.7
Ne vem zakaj bi sploh pritiskal katerekoli gumbe. Tudi ne vem zakaj bi med vožnjo kar koli nastavljal. Klima je avtomatska. Pot nastavljena pred štartom. Brisalci avtomatski. Radio nastavljaš na volanu ali pa prek voice. Klici enako. Ne vem no.
Jaz sem mnenja da je za stare miselno nekoliko že okorele potrebno narediti nekaj modelov vozil v stilu telefona nokia 3310. Ostalim pa v stilu današnjih telefonov. Kdo bi šel danes nazaj na klasičen telefon?
Jaz sem mnenja da je za stare miselno nekoliko že okorele potrebno narediti nekaj modelov vozil v stilu telefona nokia 3310. Ostalim pa v stilu današnjih telefonov. Kdo bi šel danes nazaj na klasičen telefon?
Re: ID.7
Nek sweet spot definitivno obstaja. Glede na moje osebne izkušnje… touch gumbi na volanu so mi všeč (swipe za nastavljanje hitrosti tempomat je fajn… da bi kaj pomotoma kliknil je pa redko… enkrat na mesec, dva). Touch slide za nastavljanje glasnosti je ok (mogoče celo boljše od vrtečega gumba). Touch za nastavljanje klime in gretja sedežev je pa grozen… tukaj bi bili pa potrebni fizični gumbi.
Tesla je šla pa pri novih S/X modelih IMHO predaleč… predvsem, kar se tiče menjave med D, R in P načinom. Pa tudi smerniki niso ravno praktični. Ampak ljudje se prej ali slej vsega navadijo.
Tesla je šla pa pri novih S/X modelih IMHO predaleč… predvsem, kar se tiče menjave med D, R in P načinom. Pa tudi smerniki niso ravno praktični. Ampak ljudje se prej ali slej vsega navadijo.
Re: ID.7
Torej nek Max Mustermann je dejansko potrdil tak design - v smislu ja, to hočemo, ker želimo prodati mnogo kosov! Seriously?
https://www.auto-motor-und-sport.de/neu ... b-vizzion/
Meni izgleda ponesrečena kopija kitajcev: križanec med BYD Han in Xpeng G7.
https://www.auto-motor-und-sport.de/neu ... b-vizzion/
Meni izgleda ponesrečena kopija kitajcev: križanec med BYD Han in Xpeng G7.