
Stvar pogodb. Obojni so vedeli kaj podpisujejo : )
Če bi spremljal VAG grupo, bi vedel, da popusti vedno so, ko se nabere roba in ta ne gre (tudi e-golf je imel orng popust, kar nekateri še danes ne morejo pozabit). Ta popust je seveda drugačen od popusta T. Ko roba poide ga ni več. Je pa res, da za EV ne gleda več veliko ljudi in bo moral biti popust še večji. Če hočemo, da se EV scena prime, bo moral biti EV na dolgi rok mnogo cenejši od ICE, kar trenutno ni, če ne moreš filat doma.
V času največjega manjka zaloge sem kupil IDja po naročilu s popustom. Tako da popusti pri VW so vedno in ne samo ko je zaloga. Še v začetku tega leta pa se je tuki na forumu trdilo da Tesla ne daje popustov. No, potem so dali popuste...bvs napisal/-a: ↑19 Sep 2023, 07:47Če bi spremljal VAG grupo, bi vedel, da popusti vedno so, ko se nabere roba in ta ne gre (tudi e-golf je imel orng popust, kar nekateri še danes ne morejo pozabit). Ta popust je seveda drugačen od popusta T. Ko roba poide ga ni več. Je pa res, da za EV ne gleda več veliko ljudi in bo moral biti popust še večji. Če hočemo, da se EV scena prime, bo moral biti EV na dolgi rok mnogo cenejši od ICE, kar trenutno ni, če ne moreš filat doma.
https://www.automobilwoche.de/bc-online ... faktur-einIt was the flagship project of the then VW CEO Ferdinand Piech: the Transparent Factory in Dresden.
The production of vehicles there will soon end after more than 20 years.
And that's not the only change that Volkswagen has decided on for Saxony.
Hja, ni druge, sociale več v VW ne bo, če bodo hoteli preživeti. Sicer pa več v nezaklenjenem članku: https://siol.net/avtomoto/novice/konec- ... gna-615865warpedone napisal/-a: ↑19 Sep 2023, 09:04 Se je govorilo ... in zgodilo:
VW stops (ID.3) production in “Gläserner Manufaktur”.
https://www.automobilwoche.de/bc-online ... faktur-einIt was the flagship project of the then VW CEO Ferdinand Piech: the Transparent Factory in Dresden.
The production of vehicles there will soon end after more than 20 years.
And that's not the only change that Volkswagen has decided on for Saxony.
Da, se je dobil popust za novo naročilo. Vendar to je popust na avto, ki se ne proda dolgo časa! Ponavadi je neka oprema v avtu, ki folku ni všeč in se tako hočejo losat avta. Je pa res, da bo treba nasploh ceno spustit, ker so pretiraval.Rubb napisal/-a: ↑19 Sep 2023, 08:54V času največjega manjka zaloge sem kupil IDja po naročilu s popustom. Tako da popusti pri VW so vedno in ne samo ko je zaloga. Še v začetku tega leta pa se je tuki na forumu trdilo da Tesla ne daje popustov. No, potem so dali popuste...bvs napisal/-a: ↑19 Sep 2023, 07:47Če bi spremljal VAG grupo, bi vedel, da popusti vedno so, ko se nabere roba in ta ne gre (tudi e-golf je imel orng popust, kar nekateri še danes ne morejo pozabit). Ta popust je seveda drugačen od popusta T. Ko roba poide ga ni več. Je pa res, da za EV ne gleda več veliko ljudi in bo moral biti popust še večji. Če hočemo, da se EV scena prime, bo moral biti EV na dolgi rok mnogo cenejši od ICE, kar trenutno ni, če ne moreš filat doma.
Kupuješ od avtohiše, ki ima svojo maržo. Seveda lahko plačaš polno ali pa se izpogajaš za boljšo ceno.
A popust pri T je vedno isti povsod ali imajo mogoče v Italiji, Avstriji, Nemčiji drugačne cene kot pri nas? Če se že gremo enakost pa to...
Ja tiste ki so kupovali 3 in y v začetku tega leta sigurno malo rit peče. Pa ne samo zaradi plastičnih sedežev.