VW ID Buzz
Re: VW ID Buzz
V marcu ga imam za testno vožnjo. Sem res radoveden kako se kaj pelje in nasploh funkcionalnost za kak dopust..
Re: VW ID Buzz
To sem si želel kupit, samo ne po tej ceni, če bi bil 50 jurjev z veliko baterijo in s premikajočimi sedeži bi ga pa vzel.
Re: VW ID Buzz
To bi ga marsikdo, sam potem bi mogel bit e208 20k, cena je pac nastavljena glede na konkurenco oz nekonkurenco.
Tudi multivan ni glih 40k
Ja definitivno predrag kot tudi vsi ostali avtomobili, bi ga pa tudi takoj imel, ce finance nebi bile tezava - z modularnimi sedezi, podaljsanega in z veliko baterijo seveda
Lp
Re: VW ID Buzz
Sem pred časom gledal cene in bi me prišel okoli 80k, ker vse kar bi bilo manj, nima zame več uporabne vrednosti in sem raje v klasičnem osebnem EV. Absolutno predrag in cena neinteresantna.
Sem nekaj časa razmišljal ali TY ali Buzz, vsak me navdušujeta pri enih drugih zadevah in zame sta finančno primerljiva, čeprav sta povsem različna. Ko je Tesla spustila ceno pod 50k sem obupal, da bi za tako cifro spustili tudi Buzza in ga naj kar imajo v salonih ali parkplacih - žal ali pa na naše veselje je tu konkurenca in če se ne prilagodiš....
Sem nekaj časa razmišljal ali TY ali Buzz, vsak me navdušujeta pri enih drugih zadevah in zame sta finančno primerljiva, čeprav sta povsem različna. Ko je Tesla spustila ceno pod 50k sem obupal, da bi za tako cifro spustili tudi Buzza in ga naj kar imajo v salonih ali parkplacih - žal ali pa na naše veselje je tu konkurenca in če se ne prilagodiš....
Re: VW ID Buzz
Videl sem avstrijskega na AC, letel kot sneta sekira, mu je bilo vseeno za porabo.
Tako, da nekaj jih je že na cestah.
Cena pa je pač takšna, da jih ne bo treba veliko proizvesti, ker ne bo povpraševanja.
Je anti-teza originalu, ki je pač bil narejen, da je čim bolj poceni. Tole je pa, da se pokažeš, da si nekaj posebnega in imaš veliko pod palcem.
Tako, da nekaj jih je že na cestah.
Cena pa je pač takšna, da jih ne bo treba veliko proizvesti, ker ne bo povpraševanja.
Je anti-teza originalu, ki je pač bil narejen, da je čim bolj poceni. Tole je pa, da se pokažeš, da si nekaj posebnega in imaš veliko pod palcem.
Re: VW ID Buzz
Zame je vse, kar je električno, nad 110 km/h sneta sekira.
Ekonomična vožnja press.
Ekonomična vožnja press.
Re: VW ID Buzz
M3P 263, MYP 252, preverjeno več kot 1x 500+ “konjev” in 98 km/h med šleperji? Ne, hvala.
Re: VW ID Buzz
Ja na koncu tisti konji nad 200 redko prav pridejo. Ko sem kupoval sem se bal, da bo premalo konjev in sploh omejitev 160.. Vozim se po avtocesti 120-130 in se mi že to zdi presežek, če gre nemoteno zaradi gužve in omejitev. Na koncu je taka vožnja najudobnejša in najmanj stresna. V klanec tudi dovolj potegne in to je v teh časih zame dovolj.. Mi je pa tudi pomembna prostornost in uporabnost avta...
Re: VW ID Buzz
120-130 je ravno najbolj stresna. Nonstop je potrebno prehitevat, ker je vozni pas itak čisto zabasan, potem pa sledi umikanje, ker je 130 vseeno prepočasno za vožnjo po levem.
Za šleparja, potem pa si naložiš nek youtube in gledaš, avto pa "sam vozi" - to je najmanj stresno.
Za šleparja, potem pa si naložiš nek youtube in gledaš, avto pa "sam vozi" - to je najmanj stresno.
Re: VW ID Buzz
>> ker je 130 vseeno prepočasno za vožnjo po levem.
A ja?
A ja?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi