Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Glede na to, da sem konec februarja enkrat upgradal, mislim da imava enako (3.103). Bom zvečer pogledal, če je slučajno kaj drugače.
Če za kakšno nastavitev nisi prepričan napiši, pa ti povem kako imam jaz nastavljeno. Bom si enkrat vzel malo več časa in šel čez vse nastavitve, kje bi lahko bil problem...
Lahka pa se pripelješ do mene, napolniš 2fazno in si doma nastaviš, da ti polni dvofazno
Če za kakšno nastavitev nisi prepričan napiši, pa ti povem kako imam jaz nastavljeno. Bom si enkrat vzel malo več časa in šel čez vse nastavitve, kje bi lahko bil problem...
Lahka pa se pripelješ do mene, napolniš 2fazno in si doma nastaviš, da ti polni dvofazno
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Pozdrvljen,
samo a ves da bi prisel do tebe ce res lahko ,da vidim kje je problem ?
S kje pa si , lahko tudi na ZS ..
Hvala
lp,Matevz
samo a ves da bi prisel do tebe ce res lahko ,da vidim kje je problem ?
S kje pa si , lahko tudi na ZS ..
Hvala
lp,Matevz
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Cca 10 dni ni delal hub, ker se ni povezal na internet. Danes mi ga je nekako uspelo usposobiti preko drugega ruterja, tako da končno spet dela.
Mogoče so takrat kaj updejtali in kaj povozili?
Mogoče so takrat kaj updejtali in kaj povozili?
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
A mogoče kdo ve, če se da na zappiju nastavit, iz katerih vaz "vleče", če se recimo polni avto samo na 1 ali 2 fazav.
Ali je to nekaj, kar zappi sam uravnava?
Ker imamo situacijo, da sta dva avtomobila, eden je 1F, drugi pa 2F, ampak oba vlečeta iz prve faze, in potem se ne doseže maksimum, medtem ko je 3F "prazna".
Ali je to nekaj, kar zappi sam uravnava?
Ker imamo situacijo, da sta dva avtomobila, eden je 1F, drugi pa 2F, ampak oba vlečeta iz prve faze, in potem se ne doseže maksimum, medtem ko je 3F "prazna".
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
To maš 2 ločeni polnilnici? Ker če je temu tako potem moraš na drugi polnilnici samo faze zamenjat da bo "1" bila od prvega tretja. Pa seveda tokovnike.
Mogoče ni tolk preprosto ampak ziher se kje da obrnit, če ne drugje na drugem polnilnem kablu. (to bi bila verjetno še najbolj simpl varianta)
Mogoče ni tolk preprosto ampak ziher se kje da obrnit, če ne drugje na drugem polnilnem kablu. (to bi bila verjetno še najbolj simpl varianta)
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Dve polnilnici sta ja. Aja, seveda, da bi se kar kable ja...ok...zaenkrat ne bom mrdal, ker dela, ampak je prva faza že kar "izkoriščena", treja pa recimo skoraj prazna.
Bom raje rekel štromarju, če bodo problemi, pozimi računam da bodo, ko se vse klime vklopijo za gretje...poleti imo ne bi smelo delat dežat, saj klima rabijo manj štroma za hlejenje, kot pa za gretje?
Bom raje rekel štromarju, če bodo problemi, pozimi računam da bodo, ko se vse klime vklopijo za gretje...poleti imo ne bi smelo delat dežat, saj klima rabijo manj štroma za hlejenje, kot pa za gretje?
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
So obe polnilnici 3 fazne? V tem primeru lahko kar na ročki obrneš in se drugega sploh ne tika. F1 daš v F3 in obratno. Optimalno je vsakem primeru da maš vse faze enakomerno obremenjene, pa še avti se ti bojo hitreje napolnili ker predvidevam da je to dinamična polnilnica.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Ja, obe sta 3 fazni.
Kako to misliš na ročki? Fizično na tisti polnici da se kable kar "obrne", Aja...kable na sami ročki?
Kako to misliš na ročki? Fizično na tisti polnici da se kable kar "obrne", Aja...kable na sami ročki?
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Sem pogledal še enkrat svoj prispevek ko sem predeloval prenosno polnilnico in vidim da se neda kar obrnit tako da se oproščam če sem te zavedel.
To sem mislil ampak se neda.
Tako da je potrebno odprt zapija pa potem kamor pride kabel do avta obrnit faze 1 in 3. Pokliči štromarja če se sam ne čutiš
To sem mislil ampak se neda.
Tako da je potrebno odprt zapija pa potem kamor pride kabel do avta obrnit faze 1 in 3. Pokliči štromarja če se sam ne čutiš
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Sem pobrskal po forumi pa našel sliko od u zapija notr.
Tukaj kamor je z rdečo označeno zamenjaš prvo in tretjo žico (v tem primeru sivo in rjavo). Ker če boš zamenjal na vhodu ti tokovniki nebojo špilali tko da je res pomembno da se na kablu za polnit zamenja.
Upam pa da zappi pol ne komplicira če je samo 3 faza obremenjena.
Tukaj kamor je z rdečo označeno zamenjaš prvo in tretjo žico (v tem primeru sivo in rjavo). Ker če boš zamenjal na vhodu ti tokovniki nebojo špilali tko da je res pomembno da se na kablu za polnit zamenja.
Upam pa da zappi pol ne komplicira če je samo 3 faza obremenjena.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Pozdravljeni, evo pri meni po vseh nastavitvah in vsega kar se poskusal , polnilnica je bila v okvari.Sem dobil eko testno, ta pa dela in polni z 2 faz... oz egolf to omogoca, tak da ce se avto polno samo enofazno, potem ni mogoce da bi blekel zapi iz 3 faz...
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Kje si pa nababil? A od slo zastopnika? Ker mi bi imeli še eno, pa pravi zastopnik da je pred junijem ne bo...mogoče ti zato dal samo testno, ker ne more dobit novih?
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
To pa res.. pred junijem jih ne bo, zato pa mi je dal svojo, katero ima on za testiranje, bolj se je slo preizkus, kaj je sploh narobe, ampak ja zdaj imsm to testno in dela kot mora.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Tako sem mislil, da bi naredil ja, vseeno sem še jih prej povprašal na support in so odpisali tole:DeCoRawr napisal/-a: ↑12 Mar 2021, 10:07 Sem pobrskal po forumi pa našel sliko od u zapija notr.
20200307_095957.jpg
Tukaj kamor je z rdečo označeno zamenjaš prvo in tretjo žico (v tem primeru sivo in rjavo). Ker če boš zamenjal na vhodu ti tokovniki nebojo špilali tko da je res pomembno da se na kablu za polnit zamenja.
Upam pa da zappi pol ne komplicira če je samo 3 faza obremenjena.
you will need to swap the third incoming phase to L1 inside the zappi to combat this, make sure the rotation of phases is kept also eg. 312 (i presume these are 3 phase zappi's ? )
Ni mi najbolj jasno, kaj je mišljeno s "make sure the rotation of phases is kept also" ?
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Pomoje so mislili da moraš tudi zamenjat tokovnike zaradi rotacije. Torej oni so predlagali da zamenjaš na vhodu. Tudi vredu ampak imaš potem več dela. Sem še enkrat narisal. Obrnit moraš tudi tamale žice od tokovnika. Torej v tem primeru oranžne na zelene. Ampak pazi da ne obrneš polaritete, torej tukaj v tem primeru so tokovniki povezani v takem vrstnem redu
oranžno-bela
oranžna
modro-bela
modra
zeleno-bela
zelena
Ko prestaviš mora biti vrstni red tak:
zeleno-bela
zelena
modro-bela
modra
oranžno-bela
oranžna
Pa seveda obrneš glavni vhod torej v tem primeru črno pa sivo.
Če ti kaj ni jasno vpraši.
Edino kar se moraš zavedat pol da ti bo na eni polnilnici pisalo da ima L1 recimo 20A na drugi polnilnici pa potem bo ta L1 bil dejansko L3 in obratno. Ampak toki pa bojo bolje razporejeni.
oranžno-bela
oranžna
modro-bela
modra
zeleno-bela
zelena
Ko prestaviš mora biti vrstni red tak:
zeleno-bela
zelena
modro-bela
modra
oranžno-bela
oranžna
Pa seveda obrneš glavni vhod torej v tem primeru črno pa sivo.
Če ti kaj ni jasno vpraši.
Edino kar se moraš zavedat pol da ti bo na eni polnilnici pisalo da ima L1 recimo 20A na drugi polnilnici pa potem bo ta L1 bil dejansko L3 in obratno. Ampak toki pa bojo bolje razporejeni.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
"Rotation of phases" pomeni da iz zaporedja faz 123 lahko narediš 312, ne pa 321, ker si potem faze ne sledijo v pravem zaporedju. Pri trifaznih motorjih moraš nujno pazit na to, če so tudi avti občutljivi na zaporedje faz, pa ne bi vedel.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
Ja zato ker se pri trifaznih potem vrti motor v obratni smeri. Tukaj to ni problem tudi pri ZOE kater polni medfazno, saj je napetost še vedno enaka. Kdo pa ti garantira v hiši da nimaš 321. Avto bo polnil neglede na to.
Zvenelo je tako, tudi jaz sem tako zastopil ampak nima smisla. Važno je samo da če boš žice menjaval boš enako tudi tokovnike zamenjal da nebo potem napačno fazo gledalo. To moraš pazit.
Zvenelo je tako, tudi jaz sem tako zastopil ampak nima smisla. Važno je samo da če boš žice menjaval boš enako tudi tokovnike zamenjal da nebo potem napačno fazo gledalo. To moraš pazit.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
No saj meni itak polni avto enofazno, tako da ni problema.
Hvala, zrihtamo ob priliki.
Ampak...vseeno graja potem zappi-ju, zakaj ne naredijo inteligentno jemanje moči iz faze, ki pač ima največ lufta. Če so zato itak tokovniki tam...
Hvala, zrihtamo ob priliki.
Ampak...vseeno graja potem zappi-ju, zakaj ne naredijo inteligentno jemanje moči iz faze, ki pač ima največ lufta. Če so zato itak tokovniki tam...
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
S trenutnim hardwerejem tega ne morejo narediti. In pač imaš 3 fazni polnilec tako da se pričakuje da boš priklopil 3f avto.
Če bi hoteli to narediti bi morali prekiniti polnjenje, imeti še več kontaktorjev da zamenjajo faze in potem spet nadaljevati polnjenje(ker enofazni avto bo polnil vedno na fazi 1.). In pol na prej najmanj obremenjeni fazi se prižge nekaj in potem spet preklaplat. Nevem če je sploh varno da se faze zamenjuje on the fly.
Tako da moraš sam poskrbeti da pač polniš na tisti fazi katera je najmanj obremenjena in če opaziš da ni prav pač obrneš. Recimo doma polnim na tistih dveh fazah katera ni od bojlerja.
Če bi hoteli to narediti bi morali prekiniti polnjenje, imeti še več kontaktorjev da zamenjajo faze in potem spet nadaljevati polnjenje(ker enofazni avto bo polnil vedno na fazi 1.). In pol na prej najmanj obremenjeni fazi se prižge nekaj in potem spet preklaplat. Nevem če je sploh varno da se faze zamenjuje on the fly.
Tako da moraš sam poskrbeti da pač polniš na tisti fazi katera je najmanj obremenjena in če opaziš da ni prav pač obrneš. Recimo doma polnim na tistih dveh fazah katera ni od bojlerja.
Re: Optimalno polnjenje baterije in nastavitve - eGolf
samo v info, se je danes zamenjalo tako kot si predlagal in zadeva špila, hvala
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek