ID3, KONA 64 KW in druga EV
ID3, KONA 64 KW in druga EV
pozdravljeni, odpiram novo temo, saj vedno znova opažam navedbe, kako so EV vozila namenjena predvsem varčevanju in da je poleg tega najpomembnejši se doseg. Z vsem navedenim se strinjam, vendar le do takrat, ko kupec za EV odšteje isto vsoto kot stane primerljiv ICE avto.
In zakaj mislim tako:
1. Če pogledamo npr. Kono 64 KW in dizelsko kono ali npr. ID3 55kw in golfa tdi.... EV vozilo je dražje za cca. 20. 000 eur, kar ob povprečni porabi pri dizelski različici, ki porabi cca. 5.5 do 6 l dizla na 100 km in pomeni strošek cca. 7-8 eur.... strošek pri EV je cca. 1.5 - 2 eur.... torej je prihranek na 100 km cca. 6 eur. In to pomeni, da moraš z EV opraviti vec kot 300.000 km, da si sploh na nuli nasproti klasični dizelski različici.. . to pa so že kilometri, ki jih opravi malokdo.
2. Težnje po ogromnih baterijah pri več kot 90% ljudeh nimajo smisla.... smisel imajo le pri tistih, ki bodo z avtom naredili več kot 300.000 km in imajo večinoma dnevne vožnje daljše od 200 km. Za vse ostale z malo prevozenimi km: bencinar ali EV z ugodno ceno in posledično malo baterijo(npr. e golf, citigo). Za tiste z veliko kilometri in daljsimi vožnjami pa definitivno dizel, kjer avtonomija ni tezava... dragi EV z vekimi baterijami pa izključno za ljudi, ki bodo delali več kot 200 km dnevno in z avtom skupno naredili 400.000, 500.000 km. To ni zgolj moje mnenje, to so preprosti izračuni.
3. Seveda pa obstaja možnost, da se za dragega EV z veliko baterijo odločijo tudi drugi ljudje, vendar potem naj ne govorijo, da so EV kupili, ker se izplača.... čista laž. Lahko rečejo le to, da so ga kupili, ker je EV "fancy", ker so morda ekološko usmerjeni, ker ljubijo nove tehnologije, tiho vožnjo ipd...... VENDAR NIKAKOR, DA BI SE JIM TO IZPLAČALO!!!
In zakaj mislim tako:
1. Če pogledamo npr. Kono 64 KW in dizelsko kono ali npr. ID3 55kw in golfa tdi.... EV vozilo je dražje za cca. 20. 000 eur, kar ob povprečni porabi pri dizelski različici, ki porabi cca. 5.5 do 6 l dizla na 100 km in pomeni strošek cca. 7-8 eur.... strošek pri EV je cca. 1.5 - 2 eur.... torej je prihranek na 100 km cca. 6 eur. In to pomeni, da moraš z EV opraviti vec kot 300.000 km, da si sploh na nuli nasproti klasični dizelski različici.. . to pa so že kilometri, ki jih opravi malokdo.
2. Težnje po ogromnih baterijah pri več kot 90% ljudeh nimajo smisla.... smisel imajo le pri tistih, ki bodo z avtom naredili več kot 300.000 km in imajo večinoma dnevne vožnje daljše od 200 km. Za vse ostale z malo prevozenimi km: bencinar ali EV z ugodno ceno in posledično malo baterijo(npr. e golf, citigo). Za tiste z veliko kilometri in daljsimi vožnjami pa definitivno dizel, kjer avtonomija ni tezava... dragi EV z vekimi baterijami pa izključno za ljudi, ki bodo delali več kot 200 km dnevno in z avtom skupno naredili 400.000, 500.000 km. To ni zgolj moje mnenje, to so preprosti izračuni.
3. Seveda pa obstaja možnost, da se za dragega EV z veliko baterijo odločijo tudi drugi ljudje, vendar potem naj ne govorijo, da so EV kupili, ker se izplača.... čista laž. Lahko rečejo le to, da so ga kupili, ker je EV "fancy", ker so morda ekološko usmerjeni, ker ljubijo nove tehnologije, tiho vožnjo ipd...... VENDAR NIKAKOR, DA BI SE JIM TO IZPLAČALO!!!
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Tudi z brezplačno polnilnico pred nosom.Argo napisal/-a:V kombinaciji z SE se EV še kako splača.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Pa avto z 200 konji ne pije samo 5,5l nafte. Kona bencinar z 177 konji pije 8,5l/100km
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Če bi svojo 530d vozil po mestu, da imam take pospeške in fun faktor kot z i3 bi verjetno bila poraba okoli 12l/100Argo napisal/-a:Pa avto z 200 konji ne pije samo 5,5l nafte. Kona bencinar z 177 konji pije 8,5l/100km
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
8,5l = 10,8€
Kona bencin = 26k €
Kona EV 64 = 47k €
To razliko dobim notri po 195k km, torej v dobrih 3 letih.
Kona bencin = 26k €
Kona EV 64 = 47k €
To razliko dobim notri po 195k km, torej v dobrih 3 letih.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Ne vem, ali zavestno zavajas....za tvoje km itak pride v postev dizel.... ki ne pije 8.5 l..... drugače pa so bencinske kone že pod 20.000 eurArgo napisal/-a:8,5l = 10,8€
Kona bencin = 26k €
Kona EV 64 = 47k €
To razliko dobim notri po 195k km, torej v dobrih 3 letih.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
In zdaj bi primerjal vožnjo s Kono 1.0 TGDI in Kono 64sandi3 napisal/-a:Ne vem, ali zavestno zavajas....za tvoje km itak pride v postev dizel.... ki ne pije 8.5 l..... drugače pa so bencinske kone že pod 20.000 eurArgo napisal/-a:8,5l = 10,8€
Kona bencin = 26k €
Kona EV 64 = 47k €
To razliko dobim notri po 195k km, torej v dobrih 3 letih.
Zadnjič spremenil alfy, dne 02 Mar 2020, 21:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Sem prej pozabil odštet subvencijo ekosklada v višini 7,5k€. Tako da Kona EV od oka stane 40k€.
Še boljša je tale:
Kona bencinar:
Obrok za kredit na 7 let = 386 €/mesec
bencin za 2,5k km/mesec = 270 € / mesec
Skupaj = 656 €/mesec
Kona EV:
Obrok 7 let za 40k € = 439 €/mesec
Jaz imam še obrok za SE ki znaša 170 €/mesec in me skupaj z EV pride manj kot samo bencinska kona z gorivom. Pa še bajta laufa na štrom ki ga pridela SE. prej sem plačeval še 120 €/mesec samo štrom za bajto.
Še boljša je tale:
Kona bencinar:
Obrok za kredit na 7 let = 386 €/mesec
bencin za 2,5k km/mesec = 270 € / mesec
Skupaj = 656 €/mesec
Kona EV:
Obrok 7 let za 40k € = 439 €/mesec
Jaz imam še obrok za SE ki znaša 170 €/mesec in me skupaj z EV pride manj kot samo bencinska kona z gorivom. Pa še bajta laufa na štrom ki ga pridela SE. prej sem plačeval še 120 €/mesec samo štrom za bajto.
Zadnjič spremenil Argo, dne 02 Mar 2020, 21:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
A se kar nisi slišal za dizla???? in pozabljaš strošek za elektriko.... s takimi izračuni zavajas sebe in ne drugih, ki znajo racunatiArgo napisal/-a:Sem prej pozabil odštet subvencijo ekosklada v višini 7,5k€.
Še boljša je tale:
Kona bencinar:
Obrok za kredit na 7 let = 386 €/mesec
bencin za 2,5k km/mesec = 270 € / mesec
Skupaj = 656 €/mesec
Kona EV:
Obrok 7 let za 40k € = 439 €/mesec
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Imam tudi dizla. Prodam ga takoj ko dobim teslo X. Upam da čimprej. Ni me potrebno prepričevat. Je pa tebi potrebno odpreti oči.sandi3 napisal/-a:A se kar nisi slišal za dizla???? in pozabljaš strošek za elektriko.... s takimi izračuni zavajas sebe in ne drugih, ki znajo racunatiArgo napisal/-a:Sem prej pozabil odštet subvencijo ekosklada v višini 7,5k€.
Še boljša je tale:
Kona bencinar:
Obrok za kredit na 7 let = 386 €/mesec
bencin za 2,5k km/mesec = 270 € / mesec
Skupaj = 656 €/mesec
Kona EV:
Obrok 7 let za 40k € = 439 €/mesec
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Na kratko:
Kona 177 konjev + župca + štrom= 776 €/mesec
Kona EV + SE + 20 € fiksa za 3x25A = 629 €/mesec
Kaj pa bo čez 7 let ko bo fotovoltaika izplačana?
Kona 177 konjev + župca + štrom= 776 €/mesec
Kona EV + SE + 20 € fiksa za 3x25A = 629 €/mesec
Kaj pa bo čez 7 let ko bo fotovoltaika izplačana?
Zadnjič spremenil Argo, dne 02 Mar 2020, 21:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
in da ne bo pomote... sem za EV.... do konca tedna dobimo e golfa, ki bo drugi avto pri hiši za vsakodnevno vožnjo cca. 120 km.... ga kupili, ker se res izplača, saj je cena enaka bencinski ali dizelski varianti.... prvi avto ostaja golf tdi, ker pije 5 l in ni težav z dosegom... torej se enkrat poudarjam, da se pri avtih 40. 000+ eur za EV izplača res pri redkih lastnikih..... pa ne govorit o užitkih ipd, saj je govora o finančnih vidikih
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Po moje to ni prava primerjava, Kone EV nikakor ne moreš primerjati z Kono ICE! Kona EV je veliko močnejša in nalovdana z opremo katere ni na voljo v Koni ICE. Isto velja za ID 3 nikakor ga ne smemo primerjati z Golfom, po velikosti, prostornosti in recimo moči ga lahko primerjaš z VW Tiguan 2.0 DSG, poglej kakšna je cena, za man kot 35k € ga ni. Kona EV v svoji tovarni nima primerjave zato bom ostal kar pri VW recimo T-Roc 2.0 DSG je približno iste velikosti in prostornosti, ( pustimo malenkosti), zelo skromno opremljen je 30k €! Sedaj pa računaj!
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Mislim, da bo tvoj diezelaš, tako kot moj postal drugi avto in bo večino časa lepo počival na parkingu za takrat, ko bo res potreben.sandi3 napisal/-a:in da ne bo pomote... sem za EV.... do konca tedna dobimo e golfa, ki bo drugi avto pri hiši za vsakodnevno vožnjo cca. 120 km.... ga kupili, ker se res izplača, saj je cena enaka bencinski ali dizelski varianti.... prvi avto ostaja golf tdi, ker pije 5 l in ni težav z dosegom... torej se enkrat poudarjam, da se pri avtih 40. 000+ eur za EV izplača res pri redkih lastnikih..... pa ne govorit o užitkih ipd, saj je govora o finančnih vidikih
Javi se čez nekaj mesecev in če nimam prav, plačam
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Tole je že druga tematika, kjer sem že odgovoril in me je nekdo prehitel. Ne grem se več. Vseeno bom objavil.
Zanimivo. Po povedanem bi sklepal, da bo prvi avto postal egolf, drugi pa tdi. Jaz "vsakodnevno vožnjo" enačim s prvim vozilom. Pri meni je Leaf postal prvo vozilo v družini. Občasno, ko je nuja, pa vžgemo še TDI-ja (ki je tako postal drugo vozilo).sandi3 napisal/-a:in da ne bo pomote... sem za EV.... do konca tedna dobimo e golfa, ki bo drugi avto pri hiši za vsakodnevno vožnjo cca. 120 km.... ga kupili, ker se res izplača, saj je cena enaka bencinski ali dizelski varianti.... prvi avto ostaja golf tdi, ker pije 5 l in ni težav z dosegom...
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Haha. To se je meni zgodilo. Z ženo si puliva kono. Ko vžgem dizla strese kot da bo mašino ven vrglo. Več ali manj, če se le da ga sploh ne vžigava.
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Sklepaš hudo pavšalno.... golf tdi bo ostal prvi avto, saj bo vsakodnevno na relaciji... ampak rabim avto z dosegom 500 km (več voženj teko leta) ... in glede na število prevoženih km se mi računica npr. s teslo za 50.000 ne izide.... bi se mi, če bi naredil več kot 300.000 km.... ampak vedno prej menjam avto. bo pa skupni seštevek prevoženih km z e golfom večji.... ampak bo to zame še vedno drugi avto, saj ni karavan in ne more biti družinski npr. za dopustecrunchy napisal/-a:Tole je že druga tematika, kjer sem že odgovoril in me je nekdo prehitel. Ne grem se več. Vseeno bom objavil.Zanimivo. Po povedanem bi sklepal, da bo prvi avto postal egolf, drugi pa tdi. Jaz "vsakodnevno vožnjo" enačim s prvim vozilom. Pri meni je Leaf postal prvo vozilo v družini. Občasno, ko je nuja, pa vžgemo še TDI-ja (ki je tako postal drugo vozilo).sandi3 napisal/-a:in da ne bo pomote... sem za EV.... do konca tedna dobimo e golfa, ki bo drugi avto pri hiši za vsakodnevno vožnjo cca. 120 km.... ga kupili, ker se res izplača, saj je cena enaka bencinski ali dizelski varianti.... prvi avto ostaja golf tdi, ker pije 5 l in ni težav z dosegom...
Re: ID3, KONA 64 KW in druga EV
Kaj prvi avto mora biti karavan? Pa nekajkrat na leto se z njim pelje na dopust? Tega pa še nisem slišal. Si je vredno zapomnit.
S katerim avtom boš šel zvečer v kino? V nedeljo k staršem na obisk? S katerim avtom boš popoldne peljal otroke na aktivnosti? Z dizlom? Zakaj?
S katerim avtom boš šel zvečer v kino? V nedeljo k staršem na obisk? S katerim avtom boš popoldne peljal otroke na aktivnosti? Z dizlom? Zakaj?
Zadnjič spremenil Argo, dne 02 Mar 2020, 21:58, skupaj popravljeno 2 krat.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek