Ali bo VW še obstajal čez par let
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Ja, ameri edini kazensko preganjajo VW-jeve krivce, čeprav se jim je v resnici fučkalo za "eko" vzroke. So skoraj 5 let vedeli kaj se dogaja a so šparali aduta v rezervi za pritisk na EU. In so jo klofutnili v trenutku ko je zares vzpostavila svojo vojsko. Takrat ko je bil sestavljen prvi bataljon 2000 vojakov (čeprav bili le na papirju - sprožen je bil le akcijski načrt, da se bo to zgodilo). So preračunali da bo - če gredo polno na nož - vplivalo na kakih 3-10 milijonov delovnih mestih (X 3-4 ljudje=1 družina) kar znese neposreden vpliv na najmanj 9 do 40 mio prebivalcev, od katerih sta 2 volilca, ki imata vpliv vsak na najmanj 5 volilcev, ki so jim blizu. Pomeni zneske med 10 in 50 mio nezadovoljnih volilcev samo iz kroga, ki je "fasal" prvi udarec na VW. Posredno pa v taki zgodbi trpi 4-8x večji krog ljudi v državah EU, ki imajo VW-jevo proizvodnjo, posledice bi bile še hujše če bi se vojevala vojna iz vseh topov, ker bi ameri postopoma stopnjevali pritisk preko sodstva, dokler se napadeni ne ukloni. To so številke, ki jih resno jemlje vsakdo, ki ga skrbi mnenje v taki enoti kot je EU.
In je stanje tako kot je, EU ni vojaško samostojna in ostaja pod Nato-m, podpisali smo čezatlantske trgovinske sporazume, amiji preganjajo VW kazensko precej pasivno, odškodninsko so ga pač prepustili odvetniškim hijenam, ki bodo tržile od njih toliko kot jim ustreza (denar je pogrešljiv, svoboda posamezniku pač ne). Saj kazen mora biti - a lahko poskrbijo da VW dobil nekaj tega denarja nazaj preko poslov v zvezi z Nato-m, hehe).
Pogledaš koledar in novice za nazaj, poslušaš kaj povedo resni analitiki in lahko take sestavek zlahka ovržeš - za tiste ki bi menili da je tole pravljica.
In je stanje tako kot je, EU ni vojaško samostojna in ostaja pod Nato-m, podpisali smo čezatlantske trgovinske sporazume, amiji preganjajo VW kazensko precej pasivno, odškodninsko so ga pač prepustili odvetniškim hijenam, ki bodo tržile od njih toliko kot jim ustreza (denar je pogrešljiv, svoboda posamezniku pač ne). Saj kazen mora biti - a lahko poskrbijo da VW dobil nekaj tega denarja nazaj preko poslov v zvezi z Nato-m, hehe).
Pogledaš koledar in novice za nazaj, poslušaš kaj povedo resni analitiki in lahko take sestavek zlahka ovržeš - za tiste ki bi menili da je tole pravljica.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Zanimivo je kako je Tesla sesula nemško industrijo na več področjih. Najprej s tehnologijo, kjer je nemška industrija zaostala za svojo pregovorno naprednostjo. Nato s produktivnostjo, kjer je nemška organizacijsko logistična vsemogočnost povsem zaostala, kar se vidi koliko ur potrebuje kdo za sestavo avtomobila. Tretja stvar je nemška robustnost industrije, kjer je en David nemškega goljata spravil na kolena. Ne nazadnje pa še z ITjem, kjer pa so doslej itak prevladovali ameri in ta četrti dejavnik je vsaj logičen. Skratka, mi se šlepamo za nemško industrijo, ki je pa itak povsem zaostala in s tega vidika se nam piše slabo, če se ne bomo dvignili in ozrli še kam drugam.
https://siol.net/avtomoto/novice/teslin ... gna-564839
https://siol.net/avtomoto/novice/teslin ... gna-564839
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Moraš vedet, da napad ni bil izveden naključno in ne zaradi ekologije. Rezultati so sedaj vedno bolj vidni. Zaradi neinteligentnih ljudi v politiki EU je bilo to izvesti precej lažje. Tesla pomeni samo to, da bodo švabi in s tem mi slabše živeli. Avtomobili so predragi in navadna raja si jih ne bo mogla privoščit. Je pa treba vedet, da je Tesla bil v bistvu parazit, ki je jedel iz krožnika Evropskih firm, ki so proizvajala ICE vozila in so ga obenem subvencionirala preko CO2 kuponov. Tak parazitski odnos lahko privede do tega, da gostitelj umre, kar se dogaja sedaj. Torej, delali so s tujim denarjem + nimajo ICE vozil, + nimajo starih ljudi v podjetju. Potem imamo tukaj še ameriško borzo, ki zna zadeve zelo dobro speljati na svoj mlin in pa precej močan nemški sindikat, ki je oviral prehod. Sedaj, ko gostitelj umira, ga ne bo več. Je pa res, da imamo ljudje pri vsem tem moč. In ta moč je, da kupujemo lokalno, tam kjer se nekaj € vrne nazaj tudi meni in vsem nam. Samo kot vidimo, to ne funkcionira, kar je žalost.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Kupovanje lokalno je dvorezen meč.
Po eni strani drži, da s tem podpiraš lokalno industrijo, kjer več drobtinic pade nazaj v tvoj krožnik, kot če gre vse na drugo lokacijo. Plus je tudi za okolje, da je čim manj transporta v vseh segmentih.
Po drugi strani je pa to minus, ker s tem podpiraš lenobo lokalcev in izsiljevanja, ki jih zahtevajo proizvajalci, trgovci, sindikati...skratka cela veriga. Ta lenoba po napredku in izsiljenih bonitetah privede na koncu do okostenelosti in zaviranja razvoja in blagostanja teh lokalcev in posredno tudi tebe, kot soseda, čeprav nisi udeležen v tej verigi.
Me to spominja na to, zakaj se ni dobro poženit v sorodstvu, se je vedno v zgodovini pokazalo, da se je treba mešat, čeprav preveliko mešanje kultur pa tudi privede do velikih napetosti v družbi. Skratka vedno je potrebno pravo razmerje in ne vse sile usmerjat v eno zadevo.
Po eni strani drži, da s tem podpiraš lokalno industrijo, kjer več drobtinic pade nazaj v tvoj krožnik, kot če gre vse na drugo lokacijo. Plus je tudi za okolje, da je čim manj transporta v vseh segmentih.
Po drugi strani je pa to minus, ker s tem podpiraš lenobo lokalcev in izsiljevanja, ki jih zahtevajo proizvajalci, trgovci, sindikati...skratka cela veriga. Ta lenoba po napredku in izsiljenih bonitetah privede na koncu do okostenelosti in zaviranja razvoja in blagostanja teh lokalcev in posredno tudi tebe, kot soseda, čeprav nisi udeležen v tej verigi.
Me to spominja na to, zakaj se ni dobro poženit v sorodstvu, se je vedno v zgodovini pokazalo, da se je treba mešat, čeprav preveliko mešanje kultur pa tudi privede do velikih napetosti v družbi. Skratka vedno je potrebno pravo razmerje in ne vse sile usmerjat v eno zadevo.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Ja, to lenobo lokalcev in izsiljevanje bomo videli sedaj v obliki krepko višjih cen, kot bi jih, če ne bi vseh zadev selili iz Evrope v kraje, kjer je ceneje.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Če privede do blagostanja kot si napisal je pol to dobro ane. Pomoje si ga tokrat malo mimo pihnil.FV-EV napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 14:09 Kupovanje lokalno je dvorezen meč.
Po eni strani drži, da s tem podpiraš lokalno industrijo, kjer več drobtinic pade nazaj v tvoj krožnik, kot če gre vse na drugo lokacijo. Plus je tudi za okolje, da je čim manj transporta v vseh segmentih.
Po drugi strani je pa to minus, ker s tem podpiraš lenobo lokalcev in izsiljevanja, ki jih zahtevajo proizvajalci, trgovci, sindikati...skratka cela veriga. Ta lenoba po napredku in izsiljenih bonitetah privede na koncu do okostenelosti in zaviranja razvoja in blagostanja teh lokalcev in posredno tudi tebe, kot soseda, čeprav nisi udeležen v tej verigi.
Me to spominja na to, zakaj se ni dobro poženit v sorodstvu, se je vedno v zgodovini pokazalo, da se je treba mešat, čeprav preveliko mešanje kultur pa tudi privede do velikih napetosti v družbi. Skratka vedno je potrebno pravo razmerje in ne vse sile usmerjat v eno zadevo.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Napisal da zavira blagostanje, kar vsekakor ni dobro ane Morda le slovnično ni idelno uporabiti dvakrat "in" v povediApolon napisal/-a: ↑02 Nov 2021, 08:12Če privede do blagostanja kot si napisal je pol to dobro ane. Pomoje si ga tokrat malo mimo pihnil.FV-EV napisal/-a: ↑31 Okt 2021, 14:09 Kupovanje lokalno je dvorezen meč.
Po eni strani drži, da s tem podpiraš lokalno industrijo, kjer več drobtinic pade nazaj v tvoj krožnik, kot če gre vse na drugo lokacijo. Plus je tudi za okolje, da je čim manj transporta v vseh segmentih.
Po drugi strani je pa to minus, ker s tem podpiraš lenobo lokalcev in izsiljevanja, ki jih zahtevajo proizvajalci, trgovci, sindikati...skratka cela veriga. Ta lenoba po napredku in izsiljenih bonitetah privede na koncu do okostenelosti in zaviranja razvoja in blagostanja teh lokalcev in posredno tudi tebe, kot soseda, čeprav nisi udeležen v tej verigi.
Me to spominja na to, zakaj se ni dobro poženit v sorodstvu, se je vedno v zgodovini pokazalo, da se je treba mešat, čeprav preveliko mešanje kultur pa tudi privede do velikih napetosti v družbi. Skratka vedno je potrebno pravo razmerje in ne vse sile usmerjat v eno zadevo.
"do okostenelosti in zaviranja razvoja in blagostanja teh lokalcev "
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Here we go again ...
Sindikati bi seveda radi da vse ostane isto, da točno vsi točno enako zabušavajo naprej.
1 + 1 = leta 2022 bo Diess šef GigaBerlin
https://www.reuters.com/business/autos- ... 021-11-04/"I'm being frequently asked why I keep comparing us with Tesla. I know this is annoying to some," Diess said.
"Even if I no longer talk about Elon Musk: he'll still be there and revolutionises our industry and keeps getting more competitive quickly."
Sindikati bi seveda radi da vse ostane isto, da točno vsi točno enako zabušavajo naprej.
1 + 1 = leta 2022 bo Diess šef GigaBerlin
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Morda bi bilo bolje da se to ne zgodi iz perspektive evropejca. Navzven deluje Diess kot gonilna sila VAG koncerna, oz. eno izmed redkih jader ki je pravilno obrnjeno a neprestano prejema strele starih latnikov (Porsche family, etc...).
Moji vtisi po 24 urah testiranja fully loaded Audi Q4 50 e-tron Quattro so zelo usmerjeni v negativno stran, je pa nekaj tudi pozitivnih izkusenj. Zacuda na vecino mojih vprasanj v salonu niso znali odgovoriti, ali pojasniti razlogov. Ne samo da je po 12 letih lastnistva BMWjev ta razocaral, tudi AUDI leta 2021 ne preprica. Upam pa, da bo preprical dovolj drugih.
Nimam volje opisat vtisov na ta forum, ker bo sigurno spljuvano, omenim le mogoce eno izmed bolj perecih tock — varcevali celo z gumico okoli charge porta, ki je ni. Tako da sem bil prisiljen izpihat s sesalcem ter susit s fenom, pred priklopom na domaco polnilnico. Pokrov je plasticen ki kot kaze tesni kaksnih 95%. Water all over (se pred vcerajsnjimi nevihtami, kolicina dezja povsem normalna). Si ne predstavljam Hansa s familijo, ki na Ionity isce fen.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Seveda lahko napišeš kaj več. Sama ušesa so nas, kajti nekateri smo potencialni kupci in takšne informacije pridejo prav. Meni za znamko dol visi, razen za korejca se bom verjetno težko odločil, vendar to je moje osebno mnenje.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Dajmo reč, da Evropi in vsem nam ni ravno v interesu podpirati Sindikat "USA Managementa", sploh pa ne Elon Musk style, nategni za triljone in pobegni.
Ameriški brutalni kapitalizem ni ravno gonilo dolgoročnega razvoja. Veliko se kratkoročno blešči, peščica pobere trijone, dolgoročni rezultati so pa ena velika puščava in krater od atomske bombe - zapitke plačajo vsi ostali.
Tako da ja, vsi veliki evropski narodi peljejo svojo sceno, ne sceno Wall Streeta. Ker na Casinoju Wall Street dobitke pobere samo peščica, vplačajo pa vsi ostali.
Ameriški brutalni kapitalizem ni ravno gonilo dolgoročnega razvoja. Veliko se kratkoročno blešči, peščica pobere trijone, dolgoročni rezultati so pa ena velika puščava in krater od atomske bombe - zapitke plačajo vsi ostali.
Tako da ja, vsi veliki evropski narodi peljejo svojo sceno, ne sceno Wall Streeta. Ker na Casinoju Wall Street dobitke pobere samo peščica, vplačajo pa vsi ostali.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
@matija: napiši še kaj več, tudi moj kolega je pred kratkim prevzel fully loaded Q4 etron 50 - neka 1st edition, ne me vzet za besedo glede imena opreme. Zaenkrat je načeloma navdušen, sicer je že od nekdaj audi fan (fascinacija nad bling bling lučkami in podobno, hehe), edino nad porabo je precej razočaran, pa 3.0 tdi v A6 je šel baje bolje.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Dobr napisan. Bodo še mogl kakšno noč prečuti, da porihtajo zadeve. Ko pridejo Kitajci, jih bodo povozili 123 in bo ključ v vratih.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Super napisano. Ni popustov v SLO? Kolega je v Avstriji dobil ca. 9 %, bruto ca. 66k za all-in varianto. Že to se zdi bistveno preveč, MY recimo tu pride 56k, od obeh cen je potrebno odšteti še 3k subvencije. Glede porabe se torej ujema s tem, kar pravi on, veliko za relativno majhen avto.
Kakšno pa je udobje vožnje v primerjavi s tvojo Teslo 3? 21 col je verjetno tole na sliki?
Kakšno pa je udobje vožnje v primerjavi s tvojo Teslo 3? 21 col je verjetno tole na sliki?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2164
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Ena zanimiva od Muska.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Zelo primerljivo, oba avta sta trda. Za taksnega SUV bi pricakoval malenkost bolj mehko vzmetenje, a je tudi Y trd.BL_EV napisal/-a: ↑04 Nov 2021, 15:10 Super napisano. Ni popustov v SLO? Kolega je v Avstriji dobil ca. 9 %, bruto ca. 66k za all-in varianto. Že to se zdi bistveno preveč, MY recimo tu pride 56k, od obeh cen je potrebno odšteti še 3k subvencije. Glede porabe se torej ujema s tem, kar pravi on, veliko za relativno majhen avto.
Kakšno pa je udobje vožnje v primerjavi s tvojo Teslo 3? 21 col je verjetno tole na sliki?
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Je bilo vzmetenje -15mm ali osnovno?
MY je trd kot M3P, če ne celo še bolj.
MY je trd kot M3P, če ne celo še bolj.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Meni so ljubša udobna vozila. Za kar pa morajo biti ustrezno mehka. Glede na napisano lahko sklepam, da je z obema kot bi se vozil s kamnom. Performanse mi niti niso nek blazen faktor.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Kolo je iz tega vidika najbolj udobno, ko se pelješ čez robnik ali večjo luknjo, dvigneš rit s sedeža in je lroblem rešen.
On topic pa kompakten avto za “malo” denarja s 300 kW+ ne more biti mehak kakor stari francozi. Se da seveda omiliti z adaptivnim, še bolje pa zračnim podvozjem, ampak $$$.
On topic pa kompakten avto za “malo” denarja s 300 kW+ ne more biti mehak kakor stari francozi. Se da seveda omiliti z adaptivnim, še bolje pa zračnim podvozjem, ampak $$$.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek