Sodne odločitve in VW dieselgate

e-Up, e-Golf
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Les je obnovljiv vir, tu se pogovarjamo o nafti.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8261
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Tole je blo že miljavženkrt razloženo zato močno sumim, da ljudje, ki še danes nočejo razumejo zakaj VW plačuje kazni, kakšen Renault pa ne, bodo še naprej razlagali kakšna krivica da se godi VW, ker itak vsi svinjajo.

VW ne plačuje kazern, ker svinja.
Jasno?
Ne?
Še enkrat: VW ne plačuje kazni, ker svinja.

Zakaj pa potem plačuje kazni?
Ker je direkt goljufal na testu emisij.

Kaj je goljufija na testu?
Kršenje pravil testa.

Goljufija ni, da tvoj avto v zrak spušča XY svinjarije.
Cel namen testa je, da ugotovi koliko svinjarije tvoj avto spušča v luft.

Kar pomeni, da mora avto na testu delovat enako kot na cesti.
In pravila testov tudi direkt zahtevajo, da avto ne sme 'detektirat' testnih pogojev in zato delovat drugače kot zunaj na cesti.
VW je prekršil to pravilo - detektiral je testni cikel in deloval drugače.

To je prevara zaradi katare VW plačuje kazni. Renaultu takšne prevare še niso dokazal.

In celo palamudenje kako da tudi vsi drugi svinjajo je samo zakrivanje prevare oz. goljufije, ki si jo je VW privoščil.
Kar je sostorilstvo.
Aplavz ...
rgornik, hribovc0601
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Zasavje
625
896

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

pirpy napisal/-a: Kje si to za Renaulta slišal?
Obstaja kakšen zapis na netu ?
Išči zapise o plačilu kazni, ker dostikrat ne pišejo direktno o goljufanju. Veja tudi za ostale velike znamke.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6562
Avto: Kona 64_2018
3496
595

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pa pravjo da majo slabe SW developerje, za test goljufat jim je pa ratalo spackat neki skupi
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a Argo »

DeCoRawr napisal/-a:Pa pravjo da majo slabe SW developerje, za test goljufat jim je pa ratalo spackat neki skupi
To sam nekaj glumijo skoz.
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 728
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
539
486

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

DeCoRawr napisal/-a:Pa pravjo da majo slabe SW developerje, za test goljufat jim je pa ratalo spackat neki skupi
Če bi bili dobri, jih ne bi pogruntali Malo jim še manjka
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2430
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a alfy »

warpedone napisal/-a:Tole je blo že miljavženkrt razloženo zato močno sumim, da ljudje, ki še danes nočejo razumejo zakaj VW plačuje kazni, kakšen Renault pa ne, bodo še naprej razlagali kakšna krivica da se godi VW, ker itak vsi svinjajo.

VW ne plačuje kazern, ker svinja.
Jasno?
Ne?
Še enkrat: VW ne plačuje kazni, ker svinja.

Zakaj pa potem plačuje kazni?
Ker je direkt goljufal na testu emisij.

Kaj je goljufija na testu?
Kršenje pravil testa.

Goljufija ni, da tvoj avto v zrak spušča XY svinjarije.
Cel namen testa je, da ugotovi koliko svinjarije tvoj avto spušča v luft.

Kar pomeni, da mora avto na testu delovat enako kot na cesti.
In pravila testov tudi direkt zahtevajo, da avto ne sme 'detektirat' testnih pogojev in zato delovat drugače kot zunaj na cesti.
VW je prekršil to pravilo - detektiral je testni cikel in deloval drugače.

To je prevara zaradi katare VW plačuje kazni. Renaultu takšne prevare še niso dokazal.

In celo palamudenje kako da tudi vsi drugi svinjajo je samo zakrivanje prevare oz. goljufije, ki si jo je VW privoščil.
Kar je sostorilstvo.
Aplavz ...
Takratni VWjev direktor v odhodu na bolje v USA je takoj priznal, ostali proizvajalci pa zanikali in se spustili v dokazovanje...
Dokazovanje je tu izjemno težko, ker takih strokovnjakov v delovanje sw bodo tožilci težko dobili ker vsi delajo za Bosch, VDO, Delphi, Magnetti Marelli in so zavezani večinoma, ker bi pljuvali sami sebi v krožnik.

Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

alfy napisal/-a: Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Poraba se je dvignila tudi zaradi večanja dimenzij in teže avtomobilov; oprema, varnost in udobje zahtevata svoje.

Poglej Passata, letnik 1990; je imel 1150 kg; Polo letnik 2020 jih ima pa 1100 - 1300
Passat 1990 je imel v osnovi gume 175/70/13; Polo 2020 185/60/15 ...
Passat 1990 1.6 TD je kuril 4,5 - 6 litrov...
Polo 2020 TDI - ?? Nimam izkušenj
pirpy, gregimarko
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2430
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a alfy »

Stromcek napisal/-a:
alfy napisal/-a: Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Poraba se je dvignila tudi zaradi večanja dimenzij in teže avtomobilov; oprema, varnost in udobje zahtevata svoje.

Poglej Passata, letnik 1990; je imel 1150 kg; Polo letnik 2020 jih ima pa 1100 - 1300
Passat 1990 je imel v osnovi gume 175/70/13; Polo 2020 185/60/15 ...
Passat 1990 1.6 TD je kuril 4,5 - 6 litrov...
Polo 2020 TDI - ?? Nimam izkušenj
Jaz to gledam iz tehničnih zahtev EURO standarda, najtežji je omejevanje hrupa motorja. Za zmanšanje hrupa diesel motorja prestavljajo predvžig, s prestavljanjem predvžiga se zgubi performanse katere se kompenzira z večjim gorivom.
Pomnite nekateri, kako so ropotali golf2, golf3 in pol naprej. Pravi skok v hrupu je prinesel EURO4 s tem pa počasi porabo vedno višjo do zdaj.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a Argo »

Skratka to so vsi po vrsti traktorji.
matija
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2430
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a alfy »

Argo napisal/-a:Skratka to so vsi po vrsti traktorji.
Vsi dizli so traktorji. Tudi traktor lahko narediš, da dela lepo a izgubiš do 50% moči.
timo
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Ljubljana
310
154

Re: Ali bo VW še obstajal čez par let

Odgovor Napisal/-a gregimarko »

alfy napisal/-a:
Stromcek napisal/-a:
alfy napisal/-a: Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Poraba se je dvignila tudi zaradi večanja dimenzij in teže avtomobilov; oprema, varnost in udobje zahtevata svoje.

Poglej Passata, letnik 1990; je imel 1150 kg; Polo letnik 2020 jih ima pa 1100 - 1300
Passat 1990 je imel v osnovi gume 175/70/13; Polo 2020 185/60/15 ...
Passat 1990 1.6 TD je kuril 4,5 - 6 litrov...
Polo 2020 TDI - ?? Nimam izkušenj
Jaz to gledam iz tehničnih zahtev EURO standarda, najtežji je omejevanje hrupa motorja. Za zmanšanje hrupa diesel motorja prestavljajo predvžig, s prestavljanjem predvžiga se zgubi performanse katere se kompenzira z večjim gorivom.
Pomnite nekateri, kako so ropotali golf2, golf3 in pol naprej. Pravi skok v hrupu je prinesel EURO4 s tem pa počasi porabo vedno višjo do zdaj.
Stromcek ima kar prav. Udobje in teža sta glavna krivca za višjo porabo, potem pa svoje doda še ekologija.
Golf 2 ni imel klima naprave, težek je bil cca 900kg, diesel 1.6 /55KM je bil brez turbine in si ga komot spravil na 4,5L/100km.
Pa fino se je kadilo za njim, ko si ga pritisnil.
Teža novih avtov pa je posledica izboljšanje varnosti (ojačitve in zmečkljve cone).
Hrup so reševali, s predvbrizgom: https://www.youtube.com/watch?v=5VLNOFh0a3k
damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
80
6

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a damjang »

Eh, Fiat je že leta 86 pokazal kako se naredi direktni vbrizg pri dizlu (Croma TD id). Vse skupaj so hitro opustili, ker ni kazalo nobenih posebnih prednosti...kolikor je znano je potem VW taisto tehnologijo drvaru še vrsto let.
In potem je Fiat (spet ta Italijan) naredi skupni vod, pilotski vbrizg, multijet,...vsi začnejo uporabljati takšno tehnologijo, ker je prinašalo vrsto prednosti ... VW pa še kar drvari s tehnologijo črpalka-šoba in potem odkrijejo nekaj fantastičnega!!! kar še nihče nima!!!..skupni vod!!! Eh, ja..
Stromcek, matija
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2430
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a alfy »

damjang napisal/-a:Eh, Fiat je že leta 86 pokazal kako se naredi direktni vbrizg pri dizlu (Croma TD id). Vse skupaj so hitro opustili, ker ni kazalo nobenih posebnih prednosti...kolikor je znano je potem VW taisto tehnologijo drvaru še vrsto let.
In potem je Fiat (spet ta Italijan) naredi skupni vod, pilotski vbrizg, multijet,...vsi začnejo uporabljati takšno tehnologijo, ker je prinašalo vrsto prednosti ... VW pa še kar drvari s tehnologijo črpalka-šoba in potem odkrijejo nekaj fantastičnega!!! kar še nihče nima!!!..skupni vod!!! Eh, ja..
Tako je bilo ja. S tem, da je FIAT prodal patent skupnega voda BOSCHu s tem, da je bila zahteva da ima FIAT 5 let edini to tehnologijo. Tu je nastala Alfa 156 JTD, katera poled ostalih FIATov je imela ekskluzivo med 98 in 2003 nekje. Zaradi tega je VW bil primoran v razvoj nečesa, tj črpalka-šoba, kateri je mehansko zahtevnejši od skupnega voda a zelo vzdržljiv in tudi dobre rezultate da.
Ker so imeli pri VW ravno takrat prehod razvijnih modelov so povlekli do 2008 to tehnologijo pol pa prešli na skupni vod 4. generacije.
BMW je že takoj 2003 prešel, ko je lahko na skupni vod 3.generacije z E46 LCI.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Fiat je ustvarjal legende in tehnično zgodovino, ko je idejni oče Volkswagna, mali Adolf, komajda iz plenic zlezel.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_S76_Record

In verjetno bo Fiat ostal tudi, ko bodo od Adolfove zapuščine ostali le še spomini na žrtve, tokrat pač ne zaradi vojne in holokavsta, ampak NOx in ostalih strupov, s katerimi so nam onesnažili zrak!

https://epha.org/the-health-costs-of-dirty-diesel/

Mogoče se bodo prihodnje generacije na poti na ekskurzijo v Auschwitz ustavljale še v Wolfsburgu
Argo
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a Simon »

Zelo dober članek glede trenutne situacije v VW

Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...

https://www.bloomberg.com/news/articles ... ium-europe
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8261
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...

Alternativa je neizgovorljva.
Da bo ICE še naslednjih X desetletij nosil kruh verjamejo le ... hmm, "normalni".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2727
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1394
1263

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a Simon »

warpedone napisal/-a:>> Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...

Alternativa je neizgovorljva.
Da bo ICE še naslednjih X desetletij nosil kruh verjamejo le ... hmm, "normalni".
Tudi ime, ki ga je Elon dal svojemu otroku je neizgovorljivo, pa kaj?

Vsak je unikum, dajmo vsakemu možnost, da se dokaže.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8261
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Sodne odločitve in VW dieselgate

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Jim nimamo česa dat, enako kot jim nimamo česa vzet /preprečit - VW-ov glavni problem je VW ...

Česa so sposobni in kako fajn jim gre, kažejo že sestavljeni ID3, ki že več kot pol leta stojijo po parkirplacih, še vedno defektni...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Odgovori

Vrni se na “Volkswagen”