Sodne odločitve in VW dieselgate
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Tole je blo že miljavženkrt razloženo zato močno sumim, da ljudje, ki še danes nočejo razumejo zakaj VW plačuje kazni, kakšen Renault pa ne, bodo še naprej razlagali kakšna krivica da se godi VW, ker itak vsi svinjajo.
VW ne plačuje kazern, ker svinja.
Jasno?
Ne?
Še enkrat: VW ne plačuje kazni, ker svinja.
Zakaj pa potem plačuje kazni?
Ker je direkt goljufal na testu emisij.
Kaj je goljufija na testu?
Kršenje pravil testa.
Goljufija ni, da tvoj avto v zrak spušča XY svinjarije.
Cel namen testa je, da ugotovi koliko svinjarije tvoj avto spušča v luft.
Kar pomeni, da mora avto na testu delovat enako kot na cesti.
In pravila testov tudi direkt zahtevajo, da avto ne sme 'detektirat' testnih pogojev in zato delovat drugače kot zunaj na cesti.
VW je prekršil to pravilo - detektiral je testni cikel in deloval drugače.
To je prevara zaradi katare VW plačuje kazni. Renaultu takšne prevare še niso dokazal.
In celo palamudenje kako da tudi vsi drugi svinjajo je samo zakrivanje prevare oz. goljufije, ki si jo je VW privoščil.
Kar je sostorilstvo.
Aplavz ...
VW ne plačuje kazern, ker svinja.
Jasno?
Ne?
Še enkrat: VW ne plačuje kazni, ker svinja.
Zakaj pa potem plačuje kazni?
Ker je direkt goljufal na testu emisij.
Kaj je goljufija na testu?
Kršenje pravil testa.
Goljufija ni, da tvoj avto v zrak spušča XY svinjarije.
Cel namen testa je, da ugotovi koliko svinjarije tvoj avto spušča v luft.
Kar pomeni, da mora avto na testu delovat enako kot na cesti.
In pravila testov tudi direkt zahtevajo, da avto ne sme 'detektirat' testnih pogojev in zato delovat drugače kot zunaj na cesti.
VW je prekršil to pravilo - detektiral je testni cikel in deloval drugače.
To je prevara zaradi katare VW plačuje kazni. Renaultu takšne prevare še niso dokazal.
In celo palamudenje kako da tudi vsi drugi svinjajo je samo zakrivanje prevare oz. goljufije, ki si jo je VW privoščil.
Kar je sostorilstvo.
Aplavz ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Išči zapise o plačilu kazni, ker dostikrat ne pišejo direktno o goljufanju. Veja tudi za ostale velike znamke.pirpy napisal/-a: Kje si to za Renaulta slišal?
Obstaja kakšen zapis na netu ?
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Pa pravjo da majo slabe SW developerje, za test goljufat jim je pa ratalo spackat neki skupi
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
To sam nekaj glumijo skoz.DeCoRawr napisal/-a:Pa pravjo da majo slabe SW developerje, za test goljufat jim je pa ratalo spackat neki skupi
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Če bi bili dobri, jih ne bi pogruntali Malo jim še manjkaDeCoRawr napisal/-a:Pa pravjo da majo slabe SW developerje, za test goljufat jim je pa ratalo spackat neki skupi
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Takratni VWjev direktor v odhodu na bolje v USA je takoj priznal, ostali proizvajalci pa zanikali in se spustili v dokazovanje...warpedone napisal/-a:Tole je blo že miljavženkrt razloženo zato močno sumim, da ljudje, ki še danes nočejo razumejo zakaj VW plačuje kazni, kakšen Renault pa ne, bodo še naprej razlagali kakšna krivica da se godi VW, ker itak vsi svinjajo.
VW ne plačuje kazern, ker svinja.
Jasno?
Ne?
Še enkrat: VW ne plačuje kazni, ker svinja.
Zakaj pa potem plačuje kazni?
Ker je direkt goljufal na testu emisij.
Kaj je goljufija na testu?
Kršenje pravil testa.
Goljufija ni, da tvoj avto v zrak spušča XY svinjarije.
Cel namen testa je, da ugotovi koliko svinjarije tvoj avto spušča v luft.
Kar pomeni, da mora avto na testu delovat enako kot na cesti.
In pravila testov tudi direkt zahtevajo, da avto ne sme 'detektirat' testnih pogojev in zato delovat drugače kot zunaj na cesti.
VW je prekršil to pravilo - detektiral je testni cikel in deloval drugače.
To je prevara zaradi katare VW plačuje kazni. Renaultu takšne prevare še niso dokazal.
In celo palamudenje kako da tudi vsi drugi svinjajo je samo zakrivanje prevare oz. goljufije, ki si jo je VW privoščil.
Kar je sostorilstvo.
Aplavz ...
Dokazovanje je tu izjemno težko, ker takih strokovnjakov v delovanje sw bodo tožilci težko dobili ker vsi delajo za Bosch, VDO, Delphi, Magnetti Marelli in so zavezani večinoma, ker bi pljuvali sami sebi v krožnik.
Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Poraba se je dvignila tudi zaradi večanja dimenzij in teže avtomobilov; oprema, varnost in udobje zahtevata svoje.alfy napisal/-a: Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Poglej Passata, letnik 1990; je imel 1150 kg; Polo letnik 2020 jih ima pa 1100 - 1300
Passat 1990 je imel v osnovi gume 175/70/13; Polo 2020 185/60/15 ...
Passat 1990 1.6 TD je kuril 4,5 - 6 litrov...
Polo 2020 TDI - ?? Nimam izkušenj
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Jaz to gledam iz tehničnih zahtev EURO standarda, najtežji je omejevanje hrupa motorja. Za zmanšanje hrupa diesel motorja prestavljajo predvžig, s prestavljanjem predvžiga se zgubi performanse katere se kompenzira z večjim gorivom.Stromcek napisal/-a:Poraba se je dvignila tudi zaradi večanja dimenzij in teže avtomobilov; oprema, varnost in udobje zahtevata svoje.alfy napisal/-a: Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Poglej Passata, letnik 1990; je imel 1150 kg; Polo letnik 2020 jih ima pa 1100 - 1300
Passat 1990 je imel v osnovi gume 175/70/13; Polo 2020 185/60/15 ...
Passat 1990 1.6 TD je kuril 4,5 - 6 litrov...
Polo 2020 TDI - ?? Nimam izkušenj
Pomnite nekateri, kako so ropotali golf2, golf3 in pol naprej. Pravi skok v hrupu je prinesel EURO4 s tem pa počasi porabo vedno višjo do zdaj.
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Vsi dizli so traktorji. Tudi traktor lahko narediš, da dela lepo a izgubiš do 50% moči.Argo napisal/-a:Skratka to so vsi po vrsti traktorji.
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 320
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Stromcek ima kar prav. Udobje in teža sta glavna krivca za višjo porabo, potem pa svoje doda še ekologija.alfy napisal/-a:Jaz to gledam iz tehničnih zahtev EURO standarda, najtežji je omejevanje hrupa motorja. Za zmanšanje hrupa diesel motorja prestavljajo predvžig, s prestavljanjem predvžiga se zgubi performanse katere se kompenzira z večjim gorivom.Stromcek napisal/-a:Poraba se je dvignila tudi zaradi večanja dimenzij in teže avtomobilov; oprema, varnost in udobje zahtevata svoje.alfy napisal/-a: Pa imam še eno glede izpustov, z višanjem EURO standarda in kao manjšem onesnaževanju, se je posledično precej dvignila poraba vozil od npr. EURO2 na EURO5 ali 6, tudi za 30% za enak performance.
Zdaj kaj je bolje ve mogoče kdo, da je malo več CO in NOx pri porabi 4.5l/100km ali malo manj CO in NOx pa poraba 7l/100km...
Poglej Passata, letnik 1990; je imel 1150 kg; Polo letnik 2020 jih ima pa 1100 - 1300
Passat 1990 je imel v osnovi gume 175/70/13; Polo 2020 185/60/15 ...
Passat 1990 1.6 TD je kuril 4,5 - 6 litrov...
Polo 2020 TDI - ?? Nimam izkušenj
Pomnite nekateri, kako so ropotali golf2, golf3 in pol naprej. Pravi skok v hrupu je prinesel EURO4 s tem pa počasi porabo vedno višjo do zdaj.
Golf 2 ni imel klima naprave, težek je bil cca 900kg, diesel 1.6 /55KM je bil brez turbine in si ga komot spravil na 4,5L/100km.
Pa fino se je kadilo za njim, ko si ga pritisnil.
Teža novih avtov pa je posledica izboljšanje varnosti (ojačitve in zmečkljve cone).
Hrup so reševali, s predvbrizgom: https://www.youtube.com/watch?v=5VLNOFh0a3k
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Eh, Fiat je že leta 86 pokazal kako se naredi direktni vbrizg pri dizlu (Croma TD id). Vse skupaj so hitro opustili, ker ni kazalo nobenih posebnih prednosti...kolikor je znano je potem VW taisto tehnologijo drvaru še vrsto let.
In potem je Fiat (spet ta Italijan) naredi skupni vod, pilotski vbrizg, multijet,...vsi začnejo uporabljati takšno tehnologijo, ker je prinašalo vrsto prednosti ... VW pa še kar drvari s tehnologijo črpalka-šoba in potem odkrijejo nekaj fantastičnega!!! kar še nihče nima!!!..skupni vod!!! Eh, ja..
In potem je Fiat (spet ta Italijan) naredi skupni vod, pilotski vbrizg, multijet,...vsi začnejo uporabljati takšno tehnologijo, ker je prinašalo vrsto prednosti ... VW pa še kar drvari s tehnologijo črpalka-šoba in potem odkrijejo nekaj fantastičnega!!! kar še nihče nima!!!..skupni vod!!! Eh, ja..
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Tako je bilo ja. S tem, da je FIAT prodal patent skupnega voda BOSCHu s tem, da je bila zahteva da ima FIAT 5 let edini to tehnologijo. Tu je nastala Alfa 156 JTD, katera poled ostalih FIATov je imela ekskluzivo med 98 in 2003 nekje. Zaradi tega je VW bil primoran v razvoj nečesa, tj črpalka-šoba, kateri je mehansko zahtevnejši od skupnega voda a zelo vzdržljiv in tudi dobre rezultate da.damjang napisal/-a:Eh, Fiat je že leta 86 pokazal kako se naredi direktni vbrizg pri dizlu (Croma TD id). Vse skupaj so hitro opustili, ker ni kazalo nobenih posebnih prednosti...kolikor je znano je potem VW taisto tehnologijo drvaru še vrsto let.
In potem je Fiat (spet ta Italijan) naredi skupni vod, pilotski vbrizg, multijet,...vsi začnejo uporabljati takšno tehnologijo, ker je prinašalo vrsto prednosti ... VW pa še kar drvari s tehnologijo črpalka-šoba in potem odkrijejo nekaj fantastičnega!!! kar še nihče nima!!!..skupni vod!!! Eh, ja..
Ker so imeli pri VW ravno takrat prehod razvijnih modelov so povlekli do 2008 to tehnologijo pol pa prešli na skupni vod 4. generacije.
BMW je že takoj 2003 prešel, ko je lahko na skupni vod 3.generacije z E46 LCI.
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Fiat je ustvarjal legende in tehnično zgodovino, ko je idejni oče Volkswagna, mali Adolf, komajda iz plenic zlezel.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_S76_Record
In verjetno bo Fiat ostal tudi, ko bodo od Adolfove zapuščine ostali le še spomini na žrtve, tokrat pač ne zaradi vojne in holokavsta, ampak NOx in ostalih strupov, s katerimi so nam onesnažili zrak!
https://epha.org/the-health-costs-of-dirty-diesel/
Mogoče se bodo prihodnje generacije na poti na ekskurzijo v Auschwitz ustavljale še v Wolfsburgu
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fiat_S76_Record
In verjetno bo Fiat ostal tudi, ko bodo od Adolfove zapuščine ostali le še spomini na žrtve, tokrat pač ne zaradi vojne in holokavsta, ampak NOx in ostalih strupov, s katerimi so nam onesnažili zrak!
https://epha.org/the-health-costs-of-dirty-diesel/
Mogoče se bodo prihodnje generacije na poti na ekskurzijo v Auschwitz ustavljale še v Wolfsburgu
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Zelo dober članek glede trenutne situacije v VW
Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ium-europe
Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ium-europe
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
>> Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...
Alternativa je neizgovorljva.
Da bo ICE še naslednjih X desetletij nosil kruh verjamejo le ... hmm, "normalni".
Alternativa je neizgovorljva.
Da bo ICE še naslednjih X desetletij nosil kruh verjamejo le ... hmm, "normalni".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Tudi ime, ki ga je Elon dal svojemu otroku je neizgovorljivo, pa kaj?warpedone napisal/-a:>> Upam res, da bo ID.3 naslednji ‘golf’...
Alternativa je neizgovorljva.
Da bo ICE še naslednjih X desetletij nosil kruh verjamejo le ... hmm, "normalni".
Vsak je unikum, dajmo vsakemu možnost, da se dokaže.
Re: Sodne odločitve in VW dieselgate
Jim nimamo česa dat, enako kot jim nimamo česa vzet /preprečit - VW-ov glavni problem je VW ...
Česa so sposobni in kako fajn jim gre, kažejo že sestavljeni ID3, ki že več kot pol leta stojijo po parkirplacih, še vedno defektni...
Česa so sposobni in kako fajn jim gre, kažejo že sestavljeni ID3, ki že več kot pol leta stojijo po parkirplacih, še vedno defektni...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi