Herbert Diess je adijo
Herbert Diess je adijo
... in s tem tudi Volkswagen.
V interni borbi znotraj VW zmaguje anti-EV struja.
Bodo po Diessu nenadoma znali programirat al se bojo skoncentriral na tisto kar počno najbolje - Iažejo?
Npr.: https://www.nytimes.com/reuters/2020/06 ... etter.html
V interni borbi znotraj VW zmaguje anti-EV struja.
Bodo po Diessu nenadoma znali programirat al se bojo skoncentriral na tisto kar počno najbolje - Iažejo?
Npr.: https://www.nytimes.com/reuters/2020/06 ... etter.html
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Herbert Diess je adijo
Kakor koli ID.3-ke verjetno nebjo kar skenslali so preveč denarja notri vložili
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Herbert Diess je adijo
Hitreje kot bi pricakovali "he bet his career on EVs", res prehitro so ga odzagali. Vsem, ki ste spregledali tale 8min video, eden redkih CEO v nemski avtoindustriji, ki je imel jajca tole povedat live: https://www.youtube.com/watch?v=qPfQ0k_o6HE
Re: Herbert Diess je adijo
Kot sem bral Diess še vedno ostaja glavni direktor skupine volkswagen, ne bo pa več operativni direktor znamke volkswagen. Vzrok naj bi bila pa res elektrifikacija, saj naj bi imel Diess načrt, kako jo pohitriti, kar ne pomeni nič drugega, kot v to vložiti še več denarja. Ker pa je denar omejen, pomeni to, da ga je treba nekje drugje vzet, kar pa za seboj potegne hitro nesoglasja.
Ali bo novi direktor naredil to kar je želel Diess, bomo pa videli čes čas.
Ali bo novi direktor naredil to kar je želel Diess, bomo pa videli čes čas.
Re: Herbert Diess je adijo
Očitno ne bo, ker če bi, bi pustili Diessa na vrhu. No še vedno je pa vprašanje ali je vlaganje v elektifikacijo res pravi razlog, ali so to samo špekulacije in je resnici v ozadju kaj drugega.
Re: Herbert Diess je adijo
V ozadju je vedno XY zadev ampak ena je vseeno zelo očitna.
Kdor ne želi videt, ne vidi.
Kdor ne želi videt, ne vidi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Herbert Diess je adijo
Korenite spremembe neke industrije nikoli ne pridejo s strani ustaljenih vodilnih igralcev v dotični industriji. Preprosto zato, ker oni lahko samo še izgubljajo.
Šele ko jih novi igralci stisnejo ob kot, pride do korenitih sprememb pri starih igralcih, če seveda prej firma ne crkne.
Rekordno nizke cene nafte in koronska kriza, so pa še dodatna voda na mlin proti elektrifikacije stare avto industrije.
Samo Tesle in Kitajcev se ne bo dalo ustavit. Če ne bodo Švabi, bodo pa Kitajci elektrificirali.
Šele ko jih novi igralci stisnejo ob kot, pride do korenitih sprememb pri starih igralcih, če seveda prej firma ne crkne.
Rekordno nizke cene nafte in koronska kriza, so pa še dodatna voda na mlin proti elektrifikacije stare avto industrije.
Samo Tesle in Kitajcev se ne bo dalo ustavit. Če ne bodo Švabi, bodo pa Kitajci elektrificirali.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Herbert Diess je adijo
Mislim, da se bodo še vedno držali svoje smeri. Tako, so tudi za BMW napvoedali, ko so govorili da je šlo polovica njihovega e-team stran. Pa še vedno nekaj migajo
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Herbert Diess je adijo
Kaj pa vem, BMWjevi board memberji se vedno nakladajo, kako bodo leta 2030 imeli se v 85% prodanih vozil nek ICE (bodisi primarni pogon, bodisi podpora in sodelovanje z elektromotorjem, bodisi range extender). In 9 let po splavitvi i3 na trg je to se vedno edini BEV, ki ga zmorejo prodat. Reklame so polne ICE vozil, M5 ki pride ven 2024 in naj bi bil BEV, tekmuje s tehniko leta 2019, glede na objavljeno. What the hell ?
Upam da pri VAG skupini ne bo tako, ker tile so pa rahlo veliki. Ali pa bo 20% evropejcev blizje iskanju druge sluzbe ...
Upam da pri VAG skupini ne bo tako, ker tile so pa rahlo veliki. Ali pa bo 20% evropejcev blizje iskanju druge sluzbe ...
Re: Herbert Diess je adijo
res je, niso krivi EVji ampak lažne obtožbe ...
...Last week, Mr Diess told thousands of managers that confidential information about the group’s software failings had leaked from the supervisory board, which includes members of the works council, as well as representatives of shareholders Porsche SE and the state of Lower Saxony.
The accusation angered several supervisory board members and at a meeting on Monday the 61-year-old apologised in person and in writing, according to a person familiar with the matter.
A spokesperson for the supervisory board said Mr Diess acknowledged that his statements were “inappropriate and wrong”. The board would “continue to support [Mr Diess] in his work”, the spokesperson added.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Herbert Diess je adijo
Kaj pa vem... V Evropi avtoindustrija tudi izgublja gospodarski primat in mislim, da sami sebi dajejo večji pomen, kot ga imajo v resnici.matija napisal/-a:
Upam da pri VAG skupini ne bo tako, ker tile so pa rahlo veliki. Ali pa bo 20% evropejcev blizje iskanju druge sluzbe ...
In tako kot smo preživeli propad Nokie, pa zaton pisalnih strojev Olivetti, in zaton fotografskih filmov Kodak, ki so tudi v vsakem kraju imeli lokalnega matadorja, ki je iz njih slike razvijal in se veselil vaške birme, bo Evropa preživela tudi zaton VW kot zadnje postaje Hitlerjeve dediščine zaplinjevanja Evropejcev...
Re: Herbert Diess je adijo
Sam da nebomo pol jokali kam so šle službe, so si pa sami krivi vsi po vrsti
Re: Herbert Diess je adijo
Konkurenco je treba spoštovati in ne podcenjevati, tega se očitno zavedajo pri VW, jaz jih vseeno ne bi odpisal, ker se zavedajo situacije.
Re: Herbert Diess je adijo
Jup, Diess se zaveda. Po okusu tistih nad njim mal preveč, zato so ga odrezal.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Herbert Diess je adijo
Če ste prepričani da bo VW in vsi ostali crknili pol se strinjate, da bo Tesla čez nekaj let tudi crknila. Kajne.
Nobena od teh firm ne bo crknila. Edino kar se lahko zgodi je, da bodo uporabljali isto platformo in tako pocenili svoje izdelke. To je v bistvu edin realen scenarij, ki se bo zgodil in marsikatera manjša firma ne bo mogla sledit. Zato se bo takšna firma morala obrniti k ponujanju butičnih izdelkov. Ampak bo morala temu tudi slediti kvaliteta izdelkov.
Nobena od teh firm ne bo crknila. Edino kar se lahko zgodi je, da bodo uporabljali isto platformo in tako pocenili svoje izdelke. To je v bistvu edin realen scenarij, ki se bo zgodil in marsikatera manjša firma ne bo mogla sledit. Zato se bo takšna firma morala obrniti k ponujanju butičnih izdelkov. Ampak bo morala temu tudi slediti kvaliteta izdelkov.
Re: Herbert Diess je adijo
Pomoje se bolj Elon slini zraven, ker ve kaj jih čaka če se ne bo pokonektal.bvs napisal/-a:Elon dobr ve, zakaj se "druži" z VW in obratno.