Razno v povezavi z VW
Re: Razno v povezavi z VW
meni pa ima e-UP bolje števce urejene kot pa Leaf me prav moti ker ima na levi strani zaslon a na desni analogne števce
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Razno v povezavi z VW
Sa bi bil samo zaslon. Za tem še je Software, tudi Procesor je dražji in tudi zahteve za Avtomobilski Display oz. števec so druge kot za en Display doma/telefon. In ne od samega proizvajalca ampak zakonodaje / homologacije. En analogni števec dobiš veliko ceneje.
Re: Razno v povezavi z VW
Homologacija za zaslon? Potem ima Tesla hude težave ... BTW, kaj misliš, da krmili analogne kazalce v uPu? SW ... nobene analognosti ni, razen prikaza.
Re: Storitve car-net, weconnect itd ter inet povezave v egolfu
A tko gre to v 'ornk' EVjih?Aja pa mal sem gledal na netu, Car-Net modul je zad za števci v armaturni, se ga da tudi disablat sam če hočeš met mikrofon da dela morš dva pina prevezat ker gre mikrofon skozi ta modul.
Moj polizdelek vse to in še več opravi v roku max 2 sekund.
Spomnite se tega, ko vas naslednjič prime nalagat o polizdelkih ... zna bit, da ga imate pred hišo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Storitve car-net, weconnect itd ter inet povezave v egolfu
Saj imaš po eni strani prav. Samo pri avtu za 20k (praktično najcenejši na sceni), če je kakšen fail, ni tok hudo, kot če je le ta pri 60k. Ali pa še kakšen bolj brezvezen fail, ki so ga celo pri Fiatu odpravili v prejšnjem tisočletju (zamakanje strehe, sedeži v čudnih linijah, škripanje sedežev.. .okej tega fiat še danes ni odpravil )
Re: Storitve car-net, weconnect itd ter inet povezave v egolfu
ej vsaj narejeni so kvalitetno v primerjavi z tovojim polizdelkomwarpedone napisal/-a:A tko gre to v 'ornk' EVjih?Aja pa mal sem gledal na netu, Car-Net modul je zad za števci v armaturni, se ga da tudi disablat sam če hočeš met mikrofon da dela morš dva pina prevezat ker gre mikrofon skozi ta modul.
Moj polizdelek vse to in še več opravi v roku max 2 sekund.
Spomnite se tega, ko vas naslednjič prime nalagat o polizdelkih ... zna bit, da ga imate pred hišo.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Razno v povezavi z VW
Merilnik hitrosti na kazalce je za oldtimerje, ne pa za novodobna vozila.lovec1990 napisal/-a:meni pa ima e-UP bolje števce urejene kot pa Leaf me prav moti ker ima na levi strani zaslon a na desni analogne števce
Re: Predstavitev in prve informacije
>> Tako da mislim, da kvote ne bodo problem nikjer, kjer bodo ponudili vsaj kolikor toliko vredu avto.
Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Predstavitev in prve informacije
Fiksnih stroškov je bore malo. Največji strošek so surovine, ki pa jih, Če ne prodajaš niti ne potrebuješ. Enako je z delovno silo in ostalim. Sploh ne vem katera firma ima danes res neke blazne fiksne stroške. To je bilo v socializmu. Ko je neka sprememba na trgu se pač v kolikor je potrebno prilagodiš. Za ICE proizvajalce zaenkrat še ni neke sile.warpedone napisal/-a:>> Tako da mislim, da kvote ne bodo problem nikjer, kjer bodo ponudili vsaj kolikor toliko vredu avto.
Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
Re: Predstavitev in prve informacije
Pa jih je res bore malo: stroški nakupa, delovanja in vzdrževanja nepremičnin (tovarne, poslovni prostori, logistični prostori), stroji, stroški plač/odpravnin, zaloga, stroški predhodnih vlaganj v tehnologije, amortizacija,....Argo napisal/-a:Fiksnih stroškov je bore malo. Največji strošek so surovine, ki pa jih, Če ne prodajaš niti ne potrebuješ. Enako je z delovno silo in ostalim. Sploh ne vem katera firma ima danes res neke blazne fiksne stroške. To je bilo v socializmu. Ko je neka sprememba na trgu se pač v kolikor je potrebno prilagodiš. Za ICE proizvajalce zaenkrat še ni neke sile.
Ne spremeni dejstva, da trenutne najnovejše ocene kažejo, da letos ne bo veliko plačil CO2 kazni pri precej proizvajalcih. Kako bodo prišli do tega, je druga stvar. Novinarji so s svojimi članki pa itak za medvedom, to je bilo na tem forumu že večkrat dokazano.warpedone napisal/-a:>> Tako da mislim, da kvote ne bodo problem nikjer, kjer bodo ponudili vsaj kolikor toliko vredu avto.
Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
So se pa nekateri že začeli zavedati, da volumen ni vse (Luca di Meo,...)
OVE, OVE, OVE
Re: Predstavitev in prve informacije
Če hočeš obdržati vse česar ne potrebuješ je res strošek. Se pač Reorganiziraš. Nepremičnine odprodaš Ali jih oddaš v najem. Jih najameš ko jih potrebuješ. Logistične prostore odprodaš Ali jih oddaš v najem. Jih najameš ko jih potrebuješ. Zalogo odprodaš Če jo ne potrebuješ......... plač ni ker delavcev me potrebuješ. Odpravnin ni ker imaš agencijske delavce..... vlagaš iz preteklih dobičkov ne iz kreditov. Tako to delajo in to je normalen proces. Ko se situacija dvigne pa obratno. Fleksibilni bodo veslali, ostali potonili. Če te vleče svinec na dno ga je treba odvreči.rgornik napisal/-a: Pa jih je res bore malo: stroški nakupa, delovanja in vzdrževanja nepremičnin (tovarne, poslovni prostori, logistični prostori), stroji, stroški plač/odpravnin, zaloga, stroški predhodnih vlaganj v tehnologije, amortizacija,....)
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Re: Predstavitev in prve informacije
Seveda. Tisti, ki jih kupi in njim potem daje v najem je pa bumbar....Argo napisal/-a:
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Re: Predstavitev in prve informacije
Sej v financah je pred leti pisal, da se splaca prodat stanovanje al pa hiso, pa jo nazaj najet, ker vecina ljudi zna itak ful dobr z dnarjem, in bi s tem kapitalom zasluzila milijone wtf?!?Kegelj napisal/-a:Seveda. Tisti, ki jih kupi in njim potem daje v najem je pa bumbar....Argo napisal/-a:
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Re: Predstavitev in prve informacije
Če nekdo je zna z denarjem pa mu ni pomoči.Kljukec83 napisal/-a:Sej v financah je pred leti pisal, da se splaca prodat stanovanje al pa hiso, pa jo nazaj najet, ker vecina ljudi zna itak ful dobr z dnarjem, in bi s tem kapitalom zasluzila milijone wtf?!?Kegelj napisal/-a:Seveda. Tisti, ki jih kupi in njim potem daje v najem je pa bumbar....Argo napisal/-a:
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Re: Razno v povezavi z VW
Trgovci so svoje trgovine prodali in vzeli nazaj v najem, ker so tako dobili keš za financiranje svoje osnovne dejavnosti, ker jim banke keša niso hotele več dati.
Seveda je jasno, da bodo skozi najemnino tiste cegle izjemno dolgoročno gledano preplačali. Ampak če keša nimaš, ga pa rabiš, da plačaš dobavitelje in zaposlene, je pač to še en finančni trik.
Pa prednost najemnine je to, da če te piči, da se dejavnosti na dotični lokaciji ne boš več šel, odpoveš najem in spakiraš kufre. A bo lastnik ceglov dobil novega najemnika ali ne, je pa njegov problem.
V večini zahodnega sveta je večina folka v najemu. Ponavadi vzamejo kar opremljena stanovanja / hiše.
Ko dobi job drugje, samo spakira kufre in gre. Se ne jebe s prodajo, nakupi in prepisi ceglov ali pa najemanjem kredita za novo bajto.
Skratka vsaka reč ima svoje pluse in minuse ...
Seveda je jasno, da bodo skozi najemnino tiste cegle izjemno dolgoročno gledano preplačali. Ampak če keša nimaš, ga pa rabiš, da plačaš dobavitelje in zaposlene, je pač to še en finančni trik.
Pa prednost najemnine je to, da če te piči, da se dejavnosti na dotični lokaciji ne boš več šel, odpoveš najem in spakiraš kufre. A bo lastnik ceglov dobil novega najemnika ali ne, je pa njegov problem.
V večini zahodnega sveta je večina folka v najemu. Ponavadi vzamejo kar opremljena stanovanja / hiše.
Ko dobi job drugje, samo spakira kufre in gre. Se ne jebe s prodajo, nakupi in prepisi ceglov ali pa najemanjem kredita za novo bajto.
Skratka vsaka reč ima svoje pluse in minuse ...
Re: Predstavitev in prve informacije
Da se morda ni veliki šef nazaj z dopusta čez Ljubljano peljal?hribovc0601 napisal/-a:Denes sem v okolici Ljubljane srečal turkizne ga ID3 z nemškimi registrski mi tablicami. Ali imajo to za testna vozila ali se morda izobražujejo??
https://www.spiegel.de/auto/volkswagen- ... 62efbf6262
Samo je še malo zgodaj - napisali so, da gre na dopust za dva do tri tedne...
Re: Predstavitev in prve informacije
Standard za vsak dopust, ko greš z EV.prijazen napisal/-a:Da se morda ni veliki šef nazaj z dopusta čez Ljubljano peljal?
https://www.spiegel.de/auto/volkswagen- ... 62efbf6262
Samo je še malo zgodaj - napisali so, da gre na dopust za dva do tri tedne...
Kakšen dan, dva na lokaciji, ostale dni pa potuješ na in z lokacije, iščeš polnilnice, preklinjaš vse živo, ker ne delujejo, vlečeš podaljške, preklapljaš vseh 17 adapterjev, da bi le nekako spravil 0,5kWh v avto in se pripeljal na naslednjo, stresaš vseh 31 kartic za polnilnice po tleh in iščeš pravo, potem ti avto javi - fast charger error, kličeš podporo, tam ne znajo tvojega jezika - se povežeš z videoklicem in poskušaš znakovno razložiti kaj je narobe, aja če imaš pa ID3, pa verjetno še SW ne deluje ok in ti ga na najbljižjem VW servisu posodabljajo kakšne 2-3 dni s 128kb/s.
Sem kaj pozabil?