Razno v povezavi z VW

e-Up, e-Golf
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

meni pa ima e-UP bolje števce urejene kot pa Leaf me prav moti ker ima na levi strani zaslon a na desni analogne števce
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Verjemi, LCD zaslon je cenejši, kot te analogne zadeve.
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Sa bi bil samo zaslon. Za tem še je Software, tudi Procesor je dražji in tudi zahteve za Avtomobilski Display oz. števec so druge kot za en Display doma/telefon. In ne od samega proizvajalca ampak zakonodaje / homologacije. En analogni števec dobiš veliko ceneje.
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2063
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Homologacija za zaslon? Potem ima Tesla hude težave ... BTW, kaj misliš, da krmili analogne kazalce v uPu? SW ... nobene analognosti ni, razen prikaza.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Storitve car-net, weconnect itd ter inet povezave v egolfu

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Aja pa mal sem gledal na netu, Car-Net modul je zad za števci v armaturni, se ga da tudi disablat sam če hočeš met mikrofon da dela morš dva pina prevezat ker gre mikrofon skozi ta modul.
A tko gre to v 'ornk' EVjih?

Moj polizdelek vse to in še več opravi v roku max 2 sekund.
Spomnite se tega, ko vas naslednjič prime nalagat o polizdelkih ... zna bit, da ga imate pred hišo.
DGJ, sluk
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: Storitve car-net, weconnect itd ter inet povezave v egolfu

Odgovor Napisal/-a sluk »

Saj imaš po eni strani prav. Samo pri avtu za 20k (praktično najcenejši na sceni), če je kakšen fail, ni tok hudo, kot če je le ta pri 60k. Ali pa še kakšen bolj brezvezen fail, ki so ga celo pri Fiatu odpravili v prejšnjem tisočletju (zamakanje strehe, sedeži v čudnih linijah, škripanje sedežev.. .okej tega fiat še danes ni odpravil )
lovec1990
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 792
Kraj: Komenda
Avto: ID.3 City
215
305

Re: Storitve car-net, weconnect itd ter inet povezave v egolfu

Odgovor Napisal/-a lovec1990 »

warpedone napisal/-a:
Aja pa mal sem gledal na netu, Car-Net modul je zad za števci v armaturni, se ga da tudi disablat sam če hočeš met mikrofon da dela morš dva pina prevezat ker gre mikrofon skozi ta modul.
A tko gre to v 'ornk' EVjih?

Moj polizdelek vse to in še več opravi v roku max 2 sekund.
Spomnite se tega, ko vas naslednjič prime nalagat o polizdelkih ... zna bit, da ga imate pred hišo.
ej vsaj narejeni so kvalitetno v primerjavi z tovojim polizdelkom
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a warpedone »

razloži to svojemu serviserju

govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a N75 »

lovec1990 napisal/-a:meni pa ima e-UP bolje števce urejene kot pa Leaf me prav moti ker ima na levi strani zaslon a na desni analogne števce
Merilnik hitrosti na kazalce je za oldtimerje, ne pa za novodobna vozila.
CRF
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Tako da mislim, da kvote ne bodo problem nikjer, kjer bodo ponudili vsaj kolikor toliko vredu avto.

Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Argo »

warpedone napisal/-a:>> Tako da mislim, da kvote ne bodo problem nikjer, kjer bodo ponudili vsaj kolikor toliko vredu avto.

Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
Fiksnih stroškov je bore malo. Največji strošek so surovine, ki pa jih, Če ne prodajaš niti ne potrebuješ. Enako je z delovno silo in ostalim. Sploh ne vem katera firma ima danes res neke blazne fiksne stroške. To je bilo v socializmu. Ko je neka sprememba na trgu se pač v kolikor je potrebno prilagodiš. Za ICE proizvajalce zaenkrat še ni neke sile.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Argo napisal/-a:Fiksnih stroškov je bore malo. Največji strošek so surovine, ki pa jih, Če ne prodajaš niti ne potrebuješ. Enako je z delovno silo in ostalim. Sploh ne vem katera firma ima danes res neke blazne fiksne stroške. To je bilo v socializmu. Ko je neka sprememba na trgu se pač v kolikor je potrebno prilagodiš. Za ICE proizvajalce zaenkrat še ni neke sile.
Pa jih je res bore malo: stroški nakupa, delovanja in vzdrževanja nepremičnin (tovarne, poslovni prostori, logistični prostori), stroji, stroški plač/odpravnin, zaloga, stroški predhodnih vlaganj v tehnologije, amortizacija,....
warpedone napisal/-a:>> Tako da mislim, da kvote ne bodo problem nikjer, kjer bodo ponudili vsaj kolikor toliko vredu avto.

Cifre niso fiksne, manj kot prodajo ICE, manj so obvezani prodat EV.
Ampak fiksnim stroški poslovanja so se reče fiksni, ker so fiksni ...
:gigle:
Ne spremeni dejstva, da trenutne najnovejše ocene kažejo, da letos ne bo veliko plačil CO2 kazni pri precej proizvajalcih. Kako bodo prišli do tega, je druga stvar. Novinarji so s svojimi članki pa itak za medvedom, to je bilo na tem forumu že večkrat dokazano.

So se pa nekateri že začeli zavedati, da volumen ni vse (Luca di Meo,...)
OVE, OVE, OVE
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Argo »

rgornik napisal/-a: Pa jih je res bore malo: stroški nakupa, delovanja in vzdrževanja nepremičnin (tovarne, poslovni prostori, logistični prostori), stroji, stroški plač/odpravnin, zaloga, stroški predhodnih vlaganj v tehnologije, amortizacija,....)
Če hočeš obdržati vse česar ne potrebuješ je res strošek. Se pač Reorganiziraš. Nepremičnine odprodaš Ali jih oddaš v najem. Jih najameš ko jih potrebuješ. Logistične prostore odprodaš Ali jih oddaš v najem. Jih najameš ko jih potrebuješ. Zalogo odprodaš Če jo ne potrebuješ......... plač ni ker delavcev me potrebuješ. Odpravnin ni ker imaš agencijske delavce..... vlagaš iz preteklih dobičkov ne iz kreditov. Tako to delajo in to je normalen proces. Ko se situacija dvigne pa obratno. Fleksibilni bodo veslali, ostali potonili. Če te vleče svinec na dno ga je treba odvreči.

Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 727
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
539
486

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Argo napisal/-a:
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Seveda. Tisti, ki jih kupi in njim potem daje v najem je pa bumbar....
kavka, DGJ
Kljukec83
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 196
Kraj: Domžale
Avto: Opel Astra
85
4

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Kljukec83 »

Kegelj napisal/-a:
Argo napisal/-a:
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Seveda. Tisti, ki jih kupi in njim potem daje v najem je pa bumbar....
Sej v financah je pred leti pisal, da se splaca prodat stanovanje al pa hiso, pa jo nazaj najet, ker vecina ljudi zna itak ful dobr z dnarjem, in bi s tem kapitalom zasluzila milijone wtf?!?
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Argo »

Kljukec83 napisal/-a:
Kegelj napisal/-a:
Argo napisal/-a:
Lep primer so trgovci, ki pretežno najemajo prostore za svoje trgovine. Še tiste lastniške so odprodali in jih najemajo. Imeti stvari v Lasti je največja neumnost.
Seveda. Tisti, ki jih kupi in njim potem daje v najem je pa bumbar....
Sej v financah je pred leti pisal, da se splaca prodat stanovanje al pa hiso, pa jo nazaj najet, ker vecina ljudi zna itak ful dobr z dnarjem, in bi s tem kapitalom zasluzila milijone wtf?!?
Če nekdo je zna z denarjem pa mu ni pomoči.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Trgovci so svoje trgovine prodali in vzeli nazaj v najem, ker so tako dobili keš za financiranje svoje osnovne dejavnosti, ker jim banke keša niso hotele več dati.

Seveda je jasno, da bodo skozi najemnino tiste cegle izjemno dolgoročno gledano preplačali. Ampak če keša nimaš, ga pa rabiš, da plačaš dobavitelje in zaposlene, je pač to še en finančni trik.

Pa prednost najemnine je to, da če te piči, da se dejavnosti na dotični lokaciji ne boš več šel, odpoveš najem in spakiraš kufre. A bo lastnik ceglov dobil novega najemnika ali ne, je pa njegov problem.

V večini zahodnega sveta je večina folka v najemu. Ponavadi vzamejo kar opremljena stanovanja / hiše.
Ko dobi job drugje, samo spakira kufre in gre. Se ne jebe s prodajo, nakupi in prepisi ceglov ali pa najemanjem kredita za novo bajto.

Skratka vsaka reč ima svoje pluse in minuse ...
Blindek, warpedone
FSP
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 225
Kraj: Ljubljana
Avto: #4438
101
93

Re: Razno v povezavi z VW

Odgovor Napisal/-a FSP »

Ja, zahod je res krasen, de.
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 689
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
694
1863

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a prijazen »

hribovc0601 napisal/-a:Denes sem v okolici Ljubljane srečal turkizne ga ID3 z nemškimi registrski mi tablicami. Ali imajo to za testna vozila ali se morda izobražujejo??
Da se morda ni veliki šef nazaj z dopusta čez Ljubljano peljal?
https://www.spiegel.de/auto/volkswagen- ... 62efbf6262
Samo je še malo zgodaj - napisali so, da gre na dopust za dva do tri tedne...
hribovc0601
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a DGJ »

prijazen napisal/-a:Da se morda ni veliki šef nazaj z dopusta čez Ljubljano peljal?
https://www.spiegel.de/auto/volkswagen- ... 62efbf6262
Samo je še malo zgodaj - napisali so, da gre na dopust za dva do tri tedne...
Standard za vsak dopust, ko greš z EV.
Kakšen dan, dva na lokaciji, ostale dni pa potuješ na in z lokacije, iščeš polnilnice, preklinjaš vse živo, ker ne delujejo, vlečeš podaljške, preklapljaš vseh 17 adapterjev, da bi le nekako spravil 0,5kWh v avto in se pripeljal na naslednjo, stresaš vseh 31 kartic za polnilnice po tleh in iščeš pravo, potem ti avto javi - fast charger error, kličeš podporo, tam ne znajo tvojega jezika - se povežeš z videoklicem in poskušaš znakovno razložiti kaj je narobe, aja če imaš pa ID3, pa verjetno še SW ne deluje ok in ti ga na najbljižjem VW servisu posodabljajo kakšne 2-3 dni s 128kb/s.
Sem kaj pozabil?
SimonZed, Sebastijan, prijazen, backslash
Odgovori

Vrni se na “Volkswagen”