Marsikaj se da!
Pri e-Golf-u bi samo morali "odpreti" oz. pozicionirati določene parametre v menije, pa bi vse lahko zelo dobro in natančno kazalo.
S pomočjo OBD11 se lahko prikaže res ogromno različnih podatkov - npr. tudi točna količina energije (primeri spodaj).
Z malo vložka bi se dalo tudi "direkt". Seveda mora biti interes (tudi na proizvajalčevi strani).
Zakaj ga ni, (mi) ostaja neznanka...
Uporabnost in natančnost GOM-a
Re: Uporabnost in natančnost GOM-a
Prej sem pozabil dodati (za urejanje prispevka pa je bilo že prepozno):
Kazalček stanja HV accu-ja na analognem števcu je (vsaj pri mojem e-Golfu) neverjetno točen - na črticah se "ne zmoti" niti za 0,5% - tako lahko povsem natančno razberem stanje napolnjenosti (ali pa izpraznjenosti) tudi brez OBD-ja...
Za realen prikaz GOM-a je pa nujna določitev cilja, povezava dobro obdelanih kart ter sprotno procesiranje vseh parametrov vožnje.
Ko vozilo bolje (s)poznaš, tudi GOM ni več tako pomemben podatek.
Za hribe je potreben energijski "kredit". Npr.: na vrhu mejnega prehoda Ljubelj je odstotek napolnjenosti baterije točen tak, kot na začetku Celovca...
Kazalček stanja HV accu-ja na analognem števcu je (vsaj pri mojem e-Golfu) neverjetno točen - na črticah se "ne zmoti" niti za 0,5% - tako lahko povsem natančno razberem stanje napolnjenosti (ali pa izpraznjenosti) tudi brez OBD-ja...
Za realen prikaz GOM-a je pa nujna določitev cilja, povezava dobro obdelanih kart ter sprotno procesiranje vseh parametrov vožnje.
Ko vozilo bolje (s)poznaš, tudi GOM ni več tako pomemben podatek.
Za hribe je potreben energijski "kredit". Npr.: na vrhu mejnega prehoda Ljubelj je odstotek napolnjenosti baterije točen tak, kot na začetku Celovca...
Itak je za e-skiro zelo dobro že táko, kot je...warpedone napisal/-a:Life disappoints ... ampak le, če preveč pričakuješ od njega.Zakaj ga ni, (mi) ostaja neznanka...