ID.5

Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

To da so se "samo" bonaste zavore pregrevale še ne pomeni da se nisi mogel ustavit zarad bobnov. Zavore imajo 2 ločena tokokroga in si moral pregret tudi sprednje.
dumr666
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 36
Kraj: Morauče
Avto: Niro
17
10

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a dumr666 »

seveda, ampak če bi bile obojne zavore diski bi bila situacija precej boljša. Po nekem naklučju sva lani šla z žensko z njenim avtom po isti poti kot par let nazaj s Cliotom, in ni bilo nikakršnega problema, s tem da sva bila polno naložena. Z razlogom so redki avtomobili z bobnastimi zavorami, sploh med SUV-i in crossoverji boš težko našel avto ki še vedno uporablja bobne. Pri 2300 kg, če že ne zaradi drugega, zaradi mirne vesti daš notr diske. Pač vem da gre VW precej slabo, zato tudi iščejo bližnjice in optimizacije pri avtomobilih (glej id3 in id4), ampak na zavorah pač nebi smeli šparat.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6654
Avto: Kona 64_2018
3550
604

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

e-Golf je mel sprednji pogon zato so odzadaj tudi diski.

Pri ID familiji je pogon odzadaj in je regen že veliko boljši in ga morajo celo limitirat da ne preveč bremza. Itak da se gre za rezanje stroškov ampak v tem primeru to ni nobena bližnica saj bo imel avto zadostno moč bremzanja, kar dokazuje tudi zgornji graf in bremze majo dobro zavorno pot.

Bobnasti so tudi bolje zaščiteni pred zunanjimi pojavi je pa servisiranje bolj naporno ampak tele bodo itak zdržale vsaj 200 če ne 300 tisoč. Lahko si pa prideš pogledat moje zadnje diske na Koni kako zgledajo po 3,5 letih (sprednji so čist ok).
Prav tako ima ID familija spredaj večje diske kot je imel recimo e-Golf.

Če bi izbiral med različnimi EV-ji nebi ID izbral zarad veliko drugih zadev ampak bremze nebi ble eden izmed faktorjev da se nebi odločil.
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Avto: ID.3
651
18

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Na EV-jih se zavore tako malo uporabljajo, da imajo marsikje problem z rjavenjem diskov. Tako da bobnaste zavore zadaj niso samo bližnjica, temveč premišljena izbira, ki zniža tudi stroške vzdrževanja. Ko boš imel pa kak dejanski primer z ID.3-4, Enyaqom, Bornom, Q4 e-tron, itd, kjer je prišlo do težav pri zaviranju zaradi pregrevanja... takrat pa lahko rečeš, da so zajebali z dizajnom.
hribovc0601
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3020
1079
1325

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a bvs »

DeCoRawr napisal/-a: 21 Jun 2022, 10:08 Prav tako ima ID familija spredaj večje diske kot je imel recimo e-Golf.
Večja teža, večji diski. Moji na e-golfu niso rjasti. Vsake tolk časa, pod kakšen breg mal pobremzaš in jih spuca.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2929
Avto: 2019 Model S
1664
1121

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Menda da ima spredaj večje, e-golf ima kakih 500-700 kg manj kot ID.3/4/5.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3020
1079
1325

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a bvs »

BL_EV napisal/-a: 21 Jun 2022, 10:28 Menda da ima spredaj večje, e-golf ima kakih 500-700 kg manj kot ID.3/4/5.
To je vse izračunano, tako da brez panike. E-golf ima regen na prvih kolesih, idX serija razen verjetno GTX serije na zadnjih, zato tudi zadaj bobni, ki so zame pase. Npr. motor ima na zadnjem kolesu tudi diske, ki se praktično ne uporabljajo, pa diski niso rjavi ali da bi zaradi tega blokirali. Mal nam pravljice prodajajo.
warpedone
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2088
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: ID.5

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Leaf ima diske spredaj in zadaj, v e-Pedal načinu jih redno uporablja tudi takrat, ko bi lahko regeneracijo. Tu je recimo VW mnogo boljši.
Odgovori

Vrni se na “ID.5”