ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

e-Up, e-Golf
Odgovori
rkovac
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 25
Kraj: Murska Sobota
Avto: VW ID.4
32
9

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a rkovac »

Blindek napisal/-a: 17 Jan 2022, 10:46 @rkovac baje bi naj We Charge app z 3.0 postal del navigacije in je to samo prehodna rešitev.

Da maš lahko eno ikono na home screenu naenkrat pa nikomur ni jasno, razen očitno VW oz Cariad.
Par stvari bodo sicer popravili z 3.0, ampak tipke za zadnje sedeže ne morejo, kot ne osvetlitev. Le ta bi naj baje bila prisotna od letos 🤷‍♂️
Teh "bajejev" je že kar nekaj bilo. Popravki tudi za minorne zadeve pa hodijo s polžjo hitrostjo. Za prikaz procenta baterije vsi težijo že od začetka. Možno ga je videti v statusu vozila, tudi ko baterija pade pod 10 % ga dodajo na ekran. Niso pa zmožni tega procenta pustiti na ekranu cel čas? Pa še prostor imajo že predviden!
Jaz bi raje videl, da minimalne popravke izdajajo hitreje - kot nov build (zgoraj imenjen prikaz procenta baterije recimo), kakšne večje stvari ali novo funkcionalnost pa v novih verzijah, ki se izdajajo bolj poredko. Tudi kupci bi s tem imeli občutek, da se nekaj dela.
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Se absolutno strinjam. Nekaj so obljubljali update na 10-12 tednov, ampak eno je obljube drugo pa realnost.
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Rubb »

November napisal/-a: 17 Jan 2022, 10:21 Ne razumem, zakaj skoraj poniževalen ton.
Če se je moj prispevek bral kot poniževalen se opravičujem, vsekakor ni bil to moj namen. Le pritoževanje nad stvarmi, ki so jasne ob času nakupa mi je pač nekako nelogično/nepotrebno.
Morda želite s takšno objavo izpostaviti, kako razgledani ste in kako superiorno ste vse naštudirali pred nakupom
Nisem superioren, noben od nas ni in tudi se ne trudim biti. Poskušam pa zastopit kako drugi pristopajo(te) k nakupu precej dragega vozila brez da sami stvar pregledajo/preverijo ali jim ustreza. To se ne nanaša na celoten vaš post ampak zgolj na pripombe o opremi in drugih detajlih same izvedbe vozila.

Pristop prodajalca pa bo večinoma odvisen tudi od vašega pristopa. Osebno ne grem kupit vozila če mi ga najprej ne dajo na test za dan ali dva. Seveda ne prikorakam v salon in od prodjalca ki me prvič vidi zahtevam dvodnevni brezplačen najem vozila, seveda mi ga ne bo dal, tudi sam ne vidim smisla v tem, ker ne veš na kaj biti pozoren.
Prideš v salon in si ogledaš salonski avto, če ti ustreza se pogovoriš s prodajalcem in zmeniš za kratko testno vožnjo. Če ti ta ustreza se lahko šele začneš pogovarjat o dejanski ceni vozila in na koncu, ko si že precej zagret za avto na katerem nisi dobil večjih napak oziroma napak ki bi te odvrnile od nakupa, vprašaš še za pardnevno posojo. To ne pišem zdaj da bi se pred kom drugim delal pameten, samo delim moj pristop v upanju da bodo tudi drugi lahko imeli več sreče pri prihodnjih nakupih.
Nenadno zaviranje na avtocesti je smrtno nevarna napaka
Drži. Tu nimava kaj debatirat, tole bi moralo biti porihtano a žal očitno še nekaj časa ne bo. Kupi se lahko samo avtomobil ki tega nima, to je pa tudi vse kar lahko naredite. Kakšna znamka bo imela tega manj, druga več, nekaj bodo uredili tudi s posodobitvami a žal to ostaja težava zaenkrat. Sam je nisem opazil v dveh testnih dneh, tudi vlečenje volana ne, a seveda ne pričakujem da je to tako pogosta prigoda da bi na testu lahko opazil.

Dodal bi le že to, da reklamacija večine teh stvari ne bo obrodila sadov v kratkem, ne glede na to kam reklamirate predvsem zato, ker popravkov za te napake enostavno (še) ni. Morebiti bi bilo dobro ne zgubljat živcev na ta račun, ker rezultata ne bo nobenega. ;)
Sebastijan
rkovac
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 25
Kraj: Murska Sobota
Avto: VW ID.4
32
9

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a rkovac »

"Vlečenje volana" se lahko hitro opazi pri vožnji (pre)blizu črte. To je pri meni tudi glavni razlog, da izklapljam Line-Assist v vsakem avtu, v katerega se vsedem. Pa seveda, da lahko na avtocesti vozim brez smerokazov :)

Zato me tudi moti, da se Line-Assist ne da trajno izklopiti, ampak je z vsakim vžigom ponovno nastavnjen. Če se prav spomnim, je v Škodi Superb ostal izklopljen, če si ga enkrat izklopil.

Neželeno bremzanje se da izklopiti, če v tempomatu izklopiš upoštevanje prometnih znakov in omejitev iz zemljevida. Moteče je bilo predvsem tam, kjer so včasih stale cestninske postaje, pa jih zemljevid še zmeraj beleži z omejitvami vred.
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Glede lane assit,trenutno je pri vseh standard ON, kolko vrm je tu neka euro ncap fora za tem...

Lahko pa z obd11 nastaviš da si shrani zadnjo nastavitev.
Rubb
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2570
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1414
1023

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a alfy »

rkovac napisal/-a: 17 Jan 2022, 13:28 "Vlečenje volana" se lahko hitro opazi pri vožnji (pre)blizu črte. To je pri meni tudi glavni razlog, da izklapljam Line-Assist v vsakem avtu, v katerega se vsedem. Pa seveda, da lahko na avtocesti vozim brez smerokazov :)

Zato me tudi moti, da se Line-Assist ne da trajno izklopiti, ampak je z vsakim vžigom ponovno nastavnjen. Če se prav spomnim, je v Škodi Superb ostal izklopljen, če si ga enkrat izklopil.

Neželeno bremzanje se da izklopiti, če v tempomatu izklopiš upoštevanje prometnih znakov in omejitev iz zemljevida. Moteče je bilo predvsem tam, kjer so včasih stale cestninske postaje, pa jih zemljevid še zmeraj beleži z omejitvami vred.
Vidiš, meni se pa zdi to "vlečenje volana" dokaj diskretno.
Res, da mi je bolj prijetno, da so vibracije kot pri nekaterih konkurentih.
Me je pa presenetlo, ko sem vozil za tovornjakom je na ekranu prikazal zadek tovornjaka in opozoril, da sem preblizu. Sem mislil, da samo Tesla zna razlikovat ovire pred seboj.
Pa vse znake po cesti je prebral pravilno, divjad na cesti pa podobne, kar sem jih prevozil.
warpedone, Rubb
m3
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 116
Avto: od 2014 na štrom
135
303

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a m3 »

Mogoče se je pa treba peljati po pravilih. Se pravi po svoji polovici ceste in ne po črti in sekati ovinke. In seveda uporabljati smernike pri menjavi pasov. Probajte in mogoče bodo vaši problemi z vlečenjem volana izginili.
amaterB, DGJ
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Andy
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 340
Kraj: Maribor
Avto: ID.4
109
156

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Andy »

m3 napisal/-a: 17 Jan 2022, 17:14 Mogoče se je pa treba peljati po pravilih. Se pravi po svoji polovici ceste in ne po črti in sekati ovinke. In seveda uporabljati smernike pri menjavi pasov. Probajte in mogoče bodo vaši problemi z vlečenjem volana izginili.
Mene je moj id.4 hitro naučil reda :tup:
m3
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1265
Kraj: Kp
Avto: Vw
784
698

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Torej vlečenje volana bi bilo mogoče dobro definirat v tej debati. Če se govori o popravku smeri ko se približaš črti sem tole uspel stestirat na testnem id3 in id4. Pri obeh je delovalo super, če sem pa želel prevozit polno črto (v industrijski coni imamo eno smotano polno ki vztraja v Y križišču, pa mi jo je čisto normalno pustil prevozit, malo je zategnu ko sem se približal in potem popustil ko sem bil že čez.

@November sem razumel, da ji volan brez razloga cukne oziroma želi avto popravit smer ko to ni pričakovano. To sem sicer zasledil da se včasih zgodi, ni pa vezano samo na VW. Zato tudi pravijo da kljub tej funkciji, je potrebno volan še vedno držat ko se vozi.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1332

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a bvs »

m3 napisal/-a: 17 Jan 2022, 17:14 Mogoče se je pa treba peljati po pravilih. Se pravi po svoji polovici ceste in ne po črti in sekati ovinke. In seveda uporabljati smernike pri menjavi pasov. Probajte in mogoče bodo vaši problemi z vlečenjem volana izginili.
Avtošola menda tako uči :D .
McDuck
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1172
Avto: Volkswagen ID.3 | Tesla Model 3 LR RWD
364
173

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Line assist uporabljam samo ko vozim po avtocesti drugače ga vedno izklopim, ker mi je nadležen.
V začetku ko sem še vozil z vklopljeno asistenco line assist nisem imel občutek, da bi me zapeljal s ceste.

Problem aktivnega tempomata ni prepoznava znakov, nobenega skoraj ne spregleda, malo pa je prepočasna, ker si že krepko mimo znaka ko avto začne zavirati (to se zgodi če omejitev ni vpisana v GPS). Problem je, da avto ne ve kdaj je konec omejitve, če ni klasičnega znaka za konec omejitve ali nove omejitve (ne prepozna znak za stransko cesto in nima konec omejitve vpisan v GPS). Ko vleče (napačne) podatke za omejitev hitrosti iz GPS voznika ne vpraša, da to potrdi ampak kar sam zavira. In je ta težava najbolj opazna pri bivših cestninskih postajah kjer zmanjšuje hitrost tudi na 40 km/h.
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a sluk »

Meni je egolf enkrat potegnil narobe po cesti (lane assist) in me skoraj spravil iz ceste. Sem se kr fajn prestrašil, ker se je to zgodilo prvič. Kasneje sem bil pripravljen. Verjamem, da bi lahko prišlo do nesreče, če bi bil človek slabo pripravljen. To je šola za vse, da dojamejo, da so ti asistenčni sistemi, samo asistenčni sistemi in nič drugega.
rkovac
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 25
Kraj: Murska Sobota
Avto: VW ID.4
32
9

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a rkovac »

m3 napisal/-a: 17 Jan 2022, 17:14 Mogoče se je pa treba peljati po pravilih. Se pravi po svoji polovici ceste in ne po črti in sekati ovinke. In seveda uporabljati smernike pri menjavi pasov. Probajte in mogoče bodo vaši problemi z vlečenjem volana izginili.
Bulšit :)
Na avtocesti sem jaz navajen voziti brez smernikov, če ni nikogar za mano. Z vklopljenim line assistom seveda ne gre. Verjamem pa, da nekdo, ki konstantno vozi po levem pasu tega ne opazi :)

V našem koncu imamo tudi ceste, ki so tega imena ne zaslužijo. Se pač izogibaš delu vozišča, ki je ena sama jama, po drugi strani pa se moraš boriti z vlečenjem volana zaradi line assista.
Ne enem odseku kakšnih 200 metrov med potjo iz službe se skoraj vedno vklopi opozorilo "vozite po sredini vozišča", ne glede kako vozim. Ne vem, če ga zmedejo kolesnice na cestišču ali odsev zahajajočega sonca.
m3
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 116
Avto: od 2014 na štrom
135
303

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a m3 »

Avto ne ve kako si vajen, ampak kako so te v avtošoli učili. In če ni nikogar za tabo je prehitevanje brez smernikov nevarno na avtocesti.
Kako naj avto pred tabo ve, da gre lahko prehitevat tudi on, če ne nakažeš.....da lahko varno počaka........
DeCoRawr, Ogo, matija, McDuck, kavka
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3377
Avto: Tesla Model 3 LR
1850
1937

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Problem je v tem, da ko se enkrat odvadiš dajat smerokaze, ko je cesta "prazna". Potem prej kot slej pride čas, ko jih sploh ne daješ.
Glavni problem šoferjev je, ko se sistematično odvadijo vseh dobrih navad iz avto-šole. Dajat smerokaze, pogledat ogledala ipd ...
Neke stvari delaš, da so ti avtomatizmi brez razmišljanja. Ko ni več avtomatizma, je pač kar je.
Apolon, amaterB, EVH, matija, prgrmr
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Nikjer ne piše, da je dovoljeno, da ne daješ smerokaza ko misliš da je prazno! Poudarek je na misliš! Kaj pa če si spregledal in je kdo nekje v nekem mrtvem kotu in si ves zmeden. S tem, ko daš smerokaz opozarjaš druge na to kakšen manever želiš izvesti in lahko tudi drugi rešijo situacijo, ki si jo ti spregledal. Dajte smerokaze prosim in ne debatirajmo o tem.

Pa ne dajajte smerokaze, ko že zavijate ker mene ne zanima kam zavijate ker to takrat že vem, ampak dajte vklopit smerokaze prej, da vemo kam boste zavili.
Veseljak123, krigl, EVH, matija, prgrmr, McDuck, kavka, DGJ
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Apolon »

McDuck napisal/-a: 17 Jan 2022, 18:53 Line assist uporabljam samo ko vozim po avtocesti drugače ga vedno izklopim, ker mi je nadležen.
V začetku ko sem še vozil z vklopljeno asistenco line assist nisem imel občutek, da bi me zapeljal s ceste.

Problem aktivnega tempomata ni prepoznava znakov, nobenega skoraj ne spregleda, malo pa je prepočasna, ker si že krepko mimo znaka ko avto začne zavirati (to se zgodi če omejitev ni vpisana v GPS). Problem je, da avto ne ve kdaj je konec omejitve, če ni klasičnega znaka za konec omejitve ali nove omejitve (ne prepozna znak za stransko cesto in nima konec omejitve vpisan v GPS). Ko vleče (napačne) podatke za omejitev hitrosti iz GPS voznika ne vpraša, da to potrdi ampak kar sam zavira. In je ta težava najbolj opazna pri bivših cestninskih postajah kjer zmanjšuje hitrost tudi na 40 km/h.
To pa je stara navigacija…če so še cestninske notri. So že nekaj let porušene.
Veseljak123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
Kraj: Celje
Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
72
109

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Veseljak123 »

Apolon napisal/-a: 18 Jan 2022, 21:56 Nikjer ne piše, da je dovoljeno, da ne daješ smerokaza ko misliš da je prazno! Poudarek je na misliš! Kaj pa če si spregledal in je kdo nekje v nekem mrtvem kotu in si ves zmeden. S tem, ko daš smerokaz opozarjaš druge na to kakšen manever želiš izvesti in lahko tudi drugi rešijo situacijo, ki si jo ti spregledal. Dajte smerokaze prosim in ne debatirajmo o tem.

Pa ne dajajte smerokaze, ko že zavijate ker mene ne zanima kam zavijate ker to takrat že vem, ampak dajte vklopit smerokaze prej, da vemo kam boste zavili.
ODLIČNO napisano. Ko pride do fizičnega stika med vozili je že prepozno.

Navada je železna srajca. Pa samo navaditi se je treba.
Veseljak123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
Kraj: Celje
Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
72
109

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a Veseljak123 »

Apolon napisal/-a: 18 Jan 2022, 21:56
Pa ne dajajte smerokaze, ko že zavijate ker mene ne zanima kam zavijate ker to takrat že vem, ampak dajte vklopit smerokaze prej, da vemo kam boste zavili.
Navedeno velja tudi pri premikih iz krožišč.
Apolon
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 321
Kraj: Ljubljana
310
154

Re: ID.4 - "Električni sistem ne deluje pravilno"

Odgovor Napisal/-a gregimarko »

Zanimivo, kako je brzina 150-170kmh družbeno sprejemljiva (v bistvu si pussy če voziš počasneje), če pa ne daš žmihouca si pa morilec na cesti.
Še ena anekdota, ki verjamem, da ni: Lastnik transportnega podjetja je na skrivaj vozil za svojimi kamioni in kdor je dal žmigouc, ko je prehiteval, mu je odbil od plače. Toliko in toliko žarnic na kamionu x 100 kamionov, pa se nekaj prišpara.
rkovac
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Volkswagen”