Volkswagen We Charge
Re: Volkswagen We Charge
@DeCoRawr, plačljive polnilnice v SLO so prazne, vsaj AC in večina tudi DC na avtocesti sedaj, ko ni počitnic. Bedarija kupovat večji kesl (teža + gume + manj agilen) zaradi drage elektrike. Še kaj obesijo na elektromobilnost, pa bodo EV totalno nekonkurenčni ICE. Jaz bom kupil nazaj ICE V8, dokler še je. Itak prevozim malo km, pa je vseno al je liter bencina 2€. Pa itak bodo podaljšali prehod, ker ne mislijo resno. Mogoče pa ubodem gokart TM3 Performace, ko jo nihče ne bo hotel zaradi drage ekektrike .
Re: Volkswagen We Charge
Ionity samomor.... Kako je nekdo sploh zmožen pomisliti na takšne cene.. in jih še implementira... Tesla pa z 0.33 eur / kwh... Sami sebi kopljejo jamo.... To bo no-go
Re: Volkswagen We Charge
Dogaja se neizbežno - cene niso posledica kakšnih zblojenih sprdavanj ampak poslovne realnosti.
Pokriti je potrebno vse tekoče stroške, izplačat plače, odplačevat kredite, akumulirat nekaj rezerve za prihodnje pandemije ipd.
Vsa 'neodvisna' polnilna omrežja so poslovno obsojena na propad. Omrežje lahko preživi šele, ko se mu reče to kar je in ga tako tudi financira.
Kaj je omrežje? Praktični marketing + oglaševanje.
Namesto da Volkswagen plačuje za TV reklame, jumbo plakate, novinarske full penzione v ekostičnih otokih, časopisne članke, dneve mobilnosti na vranskem in podobna stara jajca, naj ta denar iz marketing budgeta nameni polninemu omrežju na katerega v zameno obesi še svoj logotip.
Dinozavrov se počasi prijemlja lekcija o baterijah, pa direktni prodaji, pa nižanju stoškov, pa manj modelih.
Ni se jih pa še prijela lekcija o pomembnosti 'lastgnega' polnilnega omrežja.
Do or die.
Pokriti je potrebno vse tekoče stroške, izplačat plače, odplačevat kredite, akumulirat nekaj rezerve za prihodnje pandemije ipd.
Vsa 'neodvisna' polnilna omrežja so poslovno obsojena na propad. Omrežje lahko preživi šele, ko se mu reče to kar je in ga tako tudi financira.
Kaj je omrežje? Praktični marketing + oglaševanje.
Namesto da Volkswagen plačuje za TV reklame, jumbo plakate, novinarske full penzione v ekostičnih otokih, časopisne članke, dneve mobilnosti na vranskem in podobna stara jajca, naj ta denar iz marketing budgeta nameni polninemu omrežju na katerega v zameno obesi še svoj logotip.
Dinozavrov se počasi prijemlja lekcija o baterijah, pa direktni prodaji, pa nižanju stoškov, pa manj modelih.
Ni se jih pa še prijela lekcija o pomembnosti 'lastgnega' polnilnega omrežja.
Do or die.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Volkswagen We Charge
Saj ne rabijo vsak lastno. Ionitya naj se gredo kak spada. Saj se tam pajdašijo. Samo očitno s figami v žepu. Samo VW pogledaš in vidiš, da so samo eni veliki saboterji vsega skupaj. Moon, Ionity, kar neki, vse na pol in neresno.
Posledice za te neumne odločitve pa pridejo z zamikom.
Posledice za te neumne odločitve pa pridejo z zamikom.
Re: Volkswagen We Charge
Morebiti je težava tudi trenutno energetsko stanje v EU ki onemogoča nek normalen razvoj. Se sprašujem, ali je EU sploh sposobna narediti preklop vozil na elektriko in ali trenutno to sploh hoče... Glede na omrežje in trenutne vire energije ter količine le teh, dvomim. To pa zna posledično udariti celotno EV industrijo v EU, ne samo določene znamke.
Sedaj pa konec koncev vidimo standarden model supply/demand v akciji. Dinozavrski sok še vedno teče iz različnih koncev in za zmerno ceno, medtem ko elektrika, ki naj bi bila prihodnost, pa manjka in predvideva visoke investicije v času, ko se ravno začenja recesija in so investitorji previdni.
Pod črto, doker filaš svoj EV z lastne sončnice, imaš netmetering in filaš 99% časa doma, je praktično vseeno kaj maš pa tudi koliko rabi. Za masovno adopcijo EVjev pa tole definitivno ne gre v pravo smer. EV-ji bodo tako ostali butični izdelek za določene profile ljudi.
Sedaj pa konec koncev vidimo standarden model supply/demand v akciji. Dinozavrski sok še vedno teče iz različnih koncev in za zmerno ceno, medtem ko elektrika, ki naj bi bila prihodnost, pa manjka in predvideva visoke investicije v času, ko se ravno začenja recesija in so investitorji previdni.
Pod črto, doker filaš svoj EV z lastne sončnice, imaš netmetering in filaš 99% časa doma, je praktično vseeno kaj maš pa tudi koliko rabi. Za masovno adopcijo EVjev pa tole definitivno ne gre v pravo smer. EV-ji bodo tako ostali butični izdelek za določene profile ljudi.
Re: Volkswagen We Charge
Trenutno električna energija ni noben problem, cene fosilecv so šle dol in tudi cene elektrike so se ustalile na nekih normalnih nivojih (79 €/MWh). Sama električna energija (po kapaciteti) ni problem, bolj je problem razogličenje električnega omrežja, to se bo pa zgodilo postopoma skozi desetletja.
Re: Volkswagen We Charge
Problem je, da modeli svojih polnilnic ne jemljejo resno.
Posledično niso resno jemali niti stroškov in zakupov elektrike za slednje. Grem stavit, da so pristali na najvišjih možnih cenah elektrike zanje. To samo kaže, da so lamerji. Plus to, kar je warpi napisal.
Stranke bodo posledično naredile obvod in bodo posledice.
Posledično niso resno jemali niti stroškov in zakupov elektrike za slednje. Grem stavit, da so pristali na najvišjih možnih cenah elektrike zanje. To samo kaže, da so lamerji. Plus to, kar je warpi napisal.
Stranke bodo posledično naredile obvod in bodo posledice.
Re: Volkswagen We Charge
Po mojem so pametno kupovali elektriko in imajo nakupno ceno precej pod 20 centov ali pa morda sproti kupujejo za tednov vnaprej in dajo ceno 80 centov za worst case, da imajo potem lahko še vedno vsaj 20 % dobička. Pri best case pa ga imajo par 100 % več. Trenutna spot je recimo okrog 8 centov. Za vikend je bila na Finskem negativna cena ca. 24 ur skupaj. Tudi v AT, FR in DE včeraj med 12:00 in 16:00 med 0,3 in 4 centi kilovatna ura. Očitno je bilo veliko sonca in vetra, pozimi je zgodba precej drugačna.
https://www.energymonitor.at/en/power/exchange/hour_DA
https://www.energymonitor.at/en/power/exchange/hour_DA
Re: Volkswagen We Charge
Mislim da jim ne gre u lajšto, da je prometa na polnilnicah tako malo, iz tega pa želijo narediti vsaj neko poslovno nulo. Ne bo šlo tako, se bo treba sprijaznit z globokim minusom tako ali drugače.
Re: Volkswagen We Charge
Minusa ne bo, ko bo dovolj velik obrat. Obrata pa ne more biti po takih cenah, ker folk ni bedast.
Žal bo vse skupaj odbijajoče za kupce VW, ki jim to pod nos porivajo.
Žal bo vse skupaj odbijajoče za kupce VW, ki jim to pod nos porivajo.
Re: Volkswagen We Charge
Kako bo kadarkoli velik obrat na polnilnicah? Če pa vsi večino časa polnijo na domači vtičnici?
Polnilnice bodo potrebne ob špicah ko vsi rinejo na dopust, takrat bo jok in stok o zasedenoti, na navaden delovni dan bodo vse polnilnice samevale, neglede na ceno polnjneja.
Nekdo bo moral zagotoviti sredstva za izgradnjo samo zato da bomo imeli razpoložljivost, tega zneska ne boš nikoli mogel prevaliti na uporabnika.
Polnilnice bodo potrebne ob špicah ko vsi rinejo na dopust, takrat bo jok in stok o zasedenoti, na navaden delovni dan bodo vse polnilnice samevale, neglede na ceno polnjneja.
Nekdo bo moral zagotoviti sredstva za izgradnjo samo zato da bomo imeli razpoložljivost, tega zneska ne boš nikoli mogel prevaliti na uporabnika.
Re: Volkswagen We Charge
Gašper kapira, thumbs up.
Zadeva je potrebna ampak sprotno plačevanje nima šans, da pokriva stroške.
Kaj sedaj?
Edino možno: drug vir financiranja, ki ne tekmuje domači poceni elektriki ampak se nanjo 'šlepa' - "doplačilo za obvezno opremo avtomobila" i.e. doplačilo skrito v osnovni ceni.
Vsak električen VW jurja dražji, ta jur gre v izgradnjo/vzdrževanje omrežja. Sproti plačuješ le redno ceno kWh, ki bo le parkrat dražja kot domač štrom kar je spremejlvo za občasne dogodke, ko šibaš 500km daleč v enem dnevu.
Zadeva je potrebna ampak sprotno plačevanje nima šans, da pokriva stroške.
Kaj sedaj?
Edino možno: drug vir financiranja, ki ne tekmuje domači poceni elektriki ampak se nanjo 'šlepa' - "doplačilo za obvezno opremo avtomobila" i.e. doplačilo skrito v osnovni ceni.
Vsak električen VW jurja dražji, ta jur gre v izgradnjo/vzdrževanje omrežja. Sproti plačuješ le redno ceno kWh, ki bo le parkrat dražja kot domač štrom kar je spremejlvo za občasne dogodke, ko šibaš 500km daleč v enem dnevu.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Volkswagen We Charge
No, kako bodo blokarji polnili? Vsaj dokler se kaj večjega ne zmrda z elektrifikacijo vseh parkirišč?
Po tej ceni ne bodo polnili in ne bodo kupili EV. Tak je. EVji bodo dosegli nek procent, potem bo pa koma in jok.
Potem bo treba dajat ID.3 po 15 jurjev in ne po 55. Ja, pridemo na Warpijevo, da je bolje skriti neke zadeve v ceno avtomobila. Vsaj kozmetično lepše izgleda. Samo to ne pomeni, da samo v luft gledaš. S polnilnicami se je treba aktivno ukvarjati, vzdrževati, širiti, paziti na stroške z aktivnimi zakupi elektrike ipd ...
Po tej ceni ne bodo polnili in ne bodo kupili EV. Tak je. EVji bodo dosegli nek procent, potem bo pa koma in jok.
Potem bo treba dajat ID.3 po 15 jurjev in ne po 55. Ja, pridemo na Warpijevo, da je bolje skriti neke zadeve v ceno avtomobila. Vsaj kozmetično lepše izgleda. Samo to ne pomeni, da samo v luft gledaš. S polnilnicami se je treba aktivno ukvarjati, vzdrževati, širiti, paziti na stroške z aktivnimi zakupi elektrike ipd ...
Re: Volkswagen We Charge
Blokarji se bodo morali zmrdnit malo. Vsi bi samo čakali, da bi nekdo namesto njih vse naredil. Če živiš v bloku še ne pomeni, da si se izognil delu in velikim investicijam. Nič pa ne bo po 15 jurjev.mlakar napisal/-a: ↑02 Jun 2023, 14:18 No, kako bodo blokarji polnili? Vsaj dokler se kaj večjega ne zmrda z elektrifikacijo vseh parkirišč?
Po tej ceni ne bodo polnili in ne bodo kupili EV. Tak je. EVji bodo dosegli nek procent, potem bo pa koma in jok.
Potem bo treba dajat ID.3 po 15 jurjev in ne po 55. Ja, pridemo na Warpijevo, da je bolje skriti neke zadeve v ceno avtomobila. Vsaj kozmetično lepše izgleda. Samo to ne pomeni, da samo v luft gledaš. S polnilnicami se je treba aktivno ukvarjati, vzdrževati, širiti, paziti na stroške z aktivnimi zakupi elektrike ipd ...
Re: Volkswagen We Charge
>> No, kako bodo blokarji polnili?
Pridi pogledat, četrtina nas že fila svoj EV ali PIH, 3/4 pa še bo.
Ampak ne prek 11kW polnilnice ...
Pridi pogledat, četrtina nas že fila svoj EV ali PIH, 3/4 pa še bo.
Ampak ne prek 11kW polnilnice ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Volkswagen We Charge
Treba se je tudi zavedat, da je težko konkurirat domačim cenam polnjenja ker fizične osebe imajo subvencioniran štrom oziroma kapico. To pač spremeni sliko, itak da so problem dolgoročne pogodbe ampak trenutno marsikatero podjetje lahko o 10c/kWh samo sanja. Sej se bo poravnalo, sam kot zgleda ne še.
Re: Volkswagen We Charge
Glej, ne rabi bit 10 centov. Lahko je 15 EUR mesečne naročnine za pokrivanje fiksnih stroškov, pa 0,25 EUR na kWh.
Po 0,6 EUR pa res ne bo nihče polnil, oz. si omislil električarja na AC počasnih polnilnicah.
Da ustvariš tak sistem, je treba migat. Tole je pa kr neki. To je še za tranzit odbijajoče.
Po 0,6 EUR pa res ne bo nihče polnil, oz. si omislil električarja na AC počasnih polnilnicah.
Da ustvariš tak sistem, je treba migat. Tole je pa kr neki. To je še za tranzit odbijajoče.
Re: Volkswagen We Charge
Novo ime produkta: “Volkswagen We Don’t Charge”
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 12 Odgovori
- 886 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a matija