
Volkswagen ID. 2all Concept
Volkswagen ID. 2all Concept
https://insideevs.com/news/657415/volks ... ctric-car/
Volkswagen ID. 2all Concept za 25k od 2025.
- front-mounted motor delivers 166 kilowatts (222 horsepower)
- 0 -100 za 7s
- 450 kilometers) on the WLTP, realno 350km?
- 10 to 80 percent in 20 minutes at DC
- 11kW AC
The ID. 2all is 159.4 in (4,050 mm) long, 71.3 in (1,812 mm) wide, 60.2 in (1,530 mm) high, and has a wheelbase of 102.3 in (2,600 mm) – less than an inch shorter than the Golf Mk8's wheelbase.
Veći od UP, veličine Pola? Jel to smrt za ice?
I ovo dolazi 2025te? Zar neće Tesla proizvoditi sličan Model 2 u Meksiko slijedeće godine?
I kolko brzo očekujemo najave drugih proizvođača sličnih auta za 25k?
Volkswagen ID. 2all Concept za 25k od 2025.
- front-mounted motor delivers 166 kilowatts (222 horsepower)
- 0 -100 za 7s
- 450 kilometers) on the WLTP, realno 350km?
- 10 to 80 percent in 20 minutes at DC
- 11kW AC
The ID. 2all is 159.4 in (4,050 mm) long, 71.3 in (1,812 mm) wide, 60.2 in (1,530 mm) high, and has a wheelbase of 102.3 in (2,600 mm) – less than an inch shorter than the Golf Mk8's wheelbase.
Veći od UP, veličine Pola? Jel to smrt za ice?
I ovo dolazi 2025te? Zar neće Tesla proizvoditi sličan Model 2 u Meksiko slijedeće godine?
I kolko brzo očekujemo najave drugih proizvođača sličnih auta za 25k?
Zadnjič spremenil Mado, dne 15 Mar 2023, 21:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
osnovna bo glih mogoče 40kWh baterija pa mogoč 100kW motor at best

Pa itk plehnate felge in nepobarvani odbijači, k je to v navadi vw

Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Torej jim bo ratalo narest v osnovi avto kot e-Golf FL z malo manj bufferja in bobni odzadaj ter slabšim SW? Torej se vračajo 8 let nazaj v leto 2017

Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Lastniki eGFolfov se ne bodo strinjali da je ID.2 na nivoju eGolfa.
Ne-lastniki še manj.
Ne-lastniki še manj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
VW rabi +5 jurjev profita na avto al pa bo glu glu glu ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
490 litrski prtljažnik na 405 cm dolžine je naravnost impozantno. All in all Izgleda obetavno.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept

If you don’t like reality, just ignore it. Works (almost) every time.
- E.M.
- E.M.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Ne razumem te obsedenosti da mora biti poceni avto majhen avto. Koliko pa res košta razlike v plehu za tiste pol metra dolžine. Zadek pa še oblikuješ tako zbolšaš aero, ne pa te odrezani hatchbacki, a so sami parkirni invalidi za volanom ali kaj? 4,5 m dolg avto bi moral biti res minimum.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
.Koliko pa res košta razlike v plehu za tiste pol metra dolžine.
Težava je da kupec ne vidi stroška poslovanja.
Ne materiala, ki gre v en avto ampak plače zaposlenih, odplačevanje dolgov, reklame, garancije, ...
Kupec vidi samo to kar stoji pred njim. In večji kot je avto manj absurdna se mu zdi višja cena. In obratno.
.
.
.
.Če se gremo ekologijo je čimmanjše vozilo čista desetka.
Kupim takoj:

https://paultan.org/2006/12/24/2007-peu ... ept-liion/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Samo ena fora je, večji avto več denarja večja marža za proizvajalca. Poceni modele je pa potrebno kastrirati že by design, da se bo čim manj kupcev odločilo zanj.
Ravno iz ekološkega vidika je hatchback fail kar se tiče aeorodimanike. Aptera je lepa demonstracija, kako lahko zunanje gabarite izkoristiš v svoj prid. Ne govorim o uporabnosti in prostoru v kabini, govorim o večjem prtljažniku ki bi še izboljšal aero avta.
Ravno iz ekološkega vidika je hatchback fail kar se tiče aeorodimanike. Aptera je lepa demonstracija, kako lahko zunanje gabarite izkoristiš v svoj prid. Ne govorim o uporabnosti in prostoru v kabini, govorim o večjem prtljažniku ki bi še izboljšal aero avta.
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
No pa še članek naših novinarjev - tokrat odprt:
https://avto.finance.si/9011210/Taksen- ... PqfCExLYHA

https://avto.finance.si/9011210/Taksen- ... PqfCExLYHA

Re: Volkswagen ID. 2all Concept
To zadevo imel bi tudi jaz. Mene pri takih moti to, da te tu še bolj lupijo, če pogledaš recimo Citroen Ami, Twizy ... cena pa tam tam z Dacio, ki ima med ostalim tudi varnostne blazine, da o končni hitrosti ali dometu niti ne govorimo.warpedone napisal/-a: ↑16 Mar 2023, 12:15.Koliko pa res košta razlike v plehu za tiste pol metra dolžine.
Težava je da kupec ne vidi stroška poslovanja.
Ne materiala, ki gre v en avto ampak plače zaposlenih, odplačevanje dolgov, reklame, garancije, ...
Kupec vidi samo to kar stoji pred njim. In večji kot je avto manj absurdna se mu zdi višja cena. In obratno.
.
.
..Če se gremo ekologijo je čimmanjše vozilo čista desetka.
Kupim takoj:
https://paultan.org/2006/12/24/2007-peu ... ept-liion/
Re: Volkswagen ID. 2all Concept
Ljudski avto bi moral biti že ID.3. 
Zdej ta ID.2All, kaj pol ID.1 se bo klical Fail ?
Skratka napovedovat ceno 25k € v taki inflaciji je res pogumno, jih lahko stane vseh teh dobičkov...

Zdej ta ID.2All, kaj pol ID.1 se bo klical Fail ?

Skratka napovedovat ceno 25k € v taki inflaciji je res pogumno, jih lahko stane vseh teh dobičkov...