Zakaj ne? Na 150 kW polnilnici je to dejansko nekaj minut. Za dT 20° C potrebuješ ene 10 kWh energije.
Reciklaža baterij
Re: Reciklaža baterij
Re: Reciklaža baterij
Ja, potem pa najbolje, da si za doma kupiš en modularni fisijki reaktor. Da boš lahko v dveh minutah pogrel to tono baterij pred odhodom na šiht ...
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: Reciklaža baterij
Za kaj bi pa bilo potrebno doma segreti baterijo, ki je polna ter tako že malo pogreta? Ko se bo pa ta baterija izpraznila, se bo tudi segrela in tako že pripravljena na hitro polnjenje na hitri polnilnici. Če boš pa prišel nazaj domov z prazno in hladno baterijo, se bo polnila z max močjo, ki jo omogoča polnilnica, ali tvoje glavne varovalke.
Ogrevanje baterije oz. toplo baterijo, rabiš najbolj na kakšnem dirkališču, kjer lahko iztisneš, če znaš seveda, vso možno moč iz nje in iz avta. Za normalno vožnjo po cesti v službo in nazaj ne rabiš posebnega ogrevanja, ker se bo baterija sama dovolj segrela. Če se bo pa zato kak kilovat počasneje polnila na hitrih polnilnicah, tudi ne bo hudega.
Ogrevanje baterije oz. toplo baterijo, rabiš najbolj na kakšnem dirkališču, kjer lahko iztisneš, če znaš seveda, vso možno moč iz nje in iz avta. Za normalno vožnjo po cesti v službo in nazaj ne rabiš posebnega ogrevanja, ker se bo baterija sama dovolj segrela. Če se bo pa zato kak kilovat počasneje polnila na hitrih polnilnicah, tudi ne bo hudega.
Re: Reciklaža baterij
Govorili so o novih poceni recepturah baterij, npr LFP, ki imajo izzive pri nizkih temperaturah.
Re: Reciklaža baterij
LFP baterije so napovedali (ali jih že uporabljajo) praktično vsi večji proizvajalci, Tesla, Ford, GM, VW, Stellantis, BYD.
Re: Reciklaža baterij
Tesla Giga Nevada to start using Redwood’s recycled battery components
Engage full hate!
https://www.teslarati.com/tesla-giga-ne ... ttery-use/By the end of 2022, @PanasonicNA will include Redwood’s copper foil, produced from recycled materials, back into new battery production at the Gigafactory. This will be the first time batteries will be recycled, remanufactured and returned to the same factory in a closed loop. https://t.co/w60pbK3ZJm
— Redwood Materials (@RedwoodMat) January 4, 2022
Engage full hate!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Reciklaža baterij
Kako ima pa Tesla sedaj plane s svojimi celicami, sem mislil da bo Nevada 100% Tesla in ne Panasonic?
Re: Reciklaža baterij
Ne mislit brez branja...
Zemlja in zgradba so tesline, oprema za proizvodnjo celic je od Panasonica.
Tega ne bodo metali ven in proizvodnjo postavljal iz nule, ker to pomeni vsaj eno leto izpada produkcije.
Čemu? Ker ni možno postavit dodatne zgradbe kje drugje brez prekinitve proizvodnje?
Panasonic bo naprej štancal celice kot dopušča trenutna oprema, full gas. Vključno z 18650 na japonskem.
Nov format 4860 bodo štancali v texasu, berlinu, shanghaju.
Zemlja in zgradba so tesline, oprema za proizvodnjo celic je od Panasonica.
Tega ne bodo metali ven in proizvodnjo postavljal iz nule, ker to pomeni vsaj eno leto izpada produkcije.
Čemu? Ker ni možno postavit dodatne zgradbe kje drugje brez prekinitve proizvodnje?
Panasonic bo naprej štancal celice kot dopušča trenutna oprema, full gas. Vključno z 18650 na japonskem.
Nov format 4860 bodo štancali v texasu, berlinu, shanghaju.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Reciklaža baterij
In kdaj bodo vgrajevali 4860? Baje bo kapaciteta večja. ali?warpedone napisal/-a: ↑05 Jan 2022, 09:08 Ne mislit brez branja...
Zemlja in zgradba so tesline, oprema za proizvodnjo celic je od Panasonica.
Tega ne bodo metali ven in proizvodnjo postavljal iz nule, ker to pomeni vsaj eno leto izpada produkcije.
Čemu? Ker ni možno postavit dodatne zgradbe kje drugje brez prekinitve proizvodnje?
Panasonic bo naprej štancal celice kot dopušča trenutna oprema, full gas. Vključno z 18650 na japonskem.
Nov format 4860 bodo štancali v texasu, berlinu, shanghaju.
Re: Reciklaža baterij
Ziher bo teža glede na kapaciteto manjša.
Ali bomo videli 120-150kWh baterije v sedanu bomo videli. Vse bolj se mi zdi da bomo šli po poti tako kot se je to naredilo s prenosniki, le ti so veliko manj potratni kot so bili včasih in zato so pač začeli stavit manjše baterije notr (vsaj v večini). Ker če bo baterija lažja glede na kapaciteto bo tudi poraba manjša ....
Ali bomo videli 120-150kWh baterije v sedanu bomo videli. Vse bolj se mi zdi da bomo šli po poti tako kot se je to naredilo s prenosniki, le ti so veliko manj potratni kot so bili včasih in zato so pač začeli stavit manjše baterije notr (vsaj v večini). Ker če bo baterija lažja glede na kapaciteto bo tudi poraba manjša ....
Re: Reciklaža baterij
Več kot 100 kWh baterija nima smisla, edino če je avto požrešen. Ampak v tem primerju inženirji niso dobro opravili svojega dela (polestar 2, fat etron) ali pa gre za luksuzne zadeve, kot je novi eqs. Model 3/Y je tako varčen, da je tudi pozimi poraba stežka čez 24, razen če si na AC večino časa s 150 km/h, kar pa je zaradi gostega prometa nemogoče. Poleti 18-19, pa si spet med hitrejšimi.
4860 zaradi nižje skupne mase vozila pri morda malo večjo kapaciteti do nekje 85 kWh - nekje 600 km wltp.
4860 zaradi nižje skupne mase vozila pri morda malo večjo kapaciteti do nekje 85 kWh - nekje 600 km wltp.
Re: Reciklaža baterij
kWh so faktor le dokler so dragi, težki in "ne"dobavljivi.
Ko bo 100kWh baterija tehtala 100 kil, koštala 1000 € in predstavlala miljardinko letne proizvodnje (100 TWh) ne bo več tako hudo v avto zmontirat dveh al pa treh.
Ko bo 100kWh baterija tehtala 100 kil, koštala 1000 € in predstavlala miljardinko letne proizvodnje (100 TWh) ne bo več tako hudo v avto zmontirat dveh al pa treh.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 90 Odgovori
- 3022 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BEVmev