Polnjenje in praznjenje EV baterij
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
30% od kakega jurja je pa ?
Če ti je v veselje ali mimogrede skrbeti na tak način, go for it, da pa prilagajaš način življenja temu, pa najbrž ni veliko ljudi takih.
Enako bi potem tudi pazili na telefone, prenosnike itd.
Če ti je v veselje ali mimogrede skrbeti na tak način, go for it, da pa prilagajaš način življenja temu, pa najbrž ni veliko ljudi takih.
Enako bi potem tudi pazili na telefone, prenosnike itd.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Vsak je svoje sreče kovač, recimo jaz polnim kono do 90% dnevno naredim cc 120 km, polnim na dva ali tri dni pozimi. Glede degradacije bo pa čas pokazal. Nekje sem zasledil na tem forumu, da imata dva forumaša že čez 100k. Ne vem pa kako je z izkušnjami. Največ sem zasledil na tujem forumu kono s 120k milj, pa ni večjih problemov.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Čez 100.000 s Kono ne vem, če je že kdo, so pa z Ionici nekateri že blizu 200.000, s tem, da so tam manjše baterije in nimajo težav z degradacijami
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Prve Kone so prišle na ceste šele malo več kot dve leti nazaj. Torej gre v principu za nove avtomobile.
Škoda se pa nabira na bateriji skozi čas že s tem, da je večino časa na višjih stopnjah napolnjenosti. To se bo poznalo šele čez leta.
Torej eno je obraba zaradi cikliranja, drugo pa zaradi "sedenja" na področjih z "nevarnim" SOC (pod 20% in nad 80%), ki se nabira skozi čas.
Škoda se pa nabira na bateriji skozi čas že s tem, da je večino časa na višjih stopnjah napolnjenosti. To se bo poznalo šele čez leta.
Torej eno je obraba zaradi cikliranja, drugo pa zaradi "sedenja" na področjih z "nevarnim" SOC (pod 20% in nad 80%), ki se nabira skozi čas.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Jaz imam pri 133.000km 25000Wh namesto 28000Wh. To ugotoviš če sprazniš baterijo do konca.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Evo, tole že je 11% degradacija, če seveda cifre držijo.
Kako ga voziš, oz. kako globoke cikle pražnjenja/polnjenja imaš v povprečju? 50%? 80%?
Kako ga voziš, oz. kako globoke cikle pražnjenja/polnjenja imaš v povprečju? 50%? 80%?
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Prvo leto sem polnil vsak dan do 100%, na DC vsaj enkrat do dvakrat na teden, zdaj že kakšno leto polnim na 100% cca enkrat na teden, sicer do 90%, DC cca enkrat na teden ali manj. Avto je bil na 100% vedno samo pred odhodom, nikoli parkiran. Praznim ga večinoma max do 20%, redko bolj. Aprila bo tri leta.
Podarim naj, da se degradacija ne pozna če praznim do 30%. Vozim zelo lepo, domet poleti kaže max 270km, zdaj pa 180km.
Podarim naj, da se degradacija ne pozna če praznim do 30%. Vozim zelo lepo, domet poleti kaže max 270km, zdaj pa 180km.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
A veš kaj je zanimivo? Da ti praktično sploh skoraj ni treba nič prilagajati življenja zaradi tega...mimogrede: baterija na mojem 11 let starem dslr canonu je še vedno v odličnem stanju (ko se ne uporablja,jec shranjena na mrzlem na cca. 30 do 40% kapacitete,vedno napolnjena isti dan tik pred uporabo),pa telefon ima tudi še vedno baterijo v odličnem stanju,medtem ko brat je v istem času že zamenjal baterijo zaradi velikega padca kapacitete...pa nisam niti jaz niti on nič prilagajala lajfa zaradi tega,samo on je izkoristil vsako priložnost,da je imel 100 baterijo,jaz sem jo polnil pa optimalno,podobno kot pri fotoaparatu...kavka napisal/-a: Če ti je v veselje ali mimogrede skrbeti na tak način, go for it, da pa prilagajaš način življenja temu, pa najbrž ni veliko ljudi takih.
Enako bi potem tudi pazili na telefone, prenosnike itd.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Mal je pa odvisno od sreče. Kakšen aku zdrži 8 let, drug je pa po štirih neuporaben.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Eni pazimo na akumulatorje tudi v telefonih, fotoaparatih in prenosnikih...kavka napisal/-a:30% od kakega jurja je pa ?
Če ti je v veselje ali mimogrede skrbeti na tak način, go for it, da pa prilagajaš način življenja temu, pa najbrž ni veliko ljudi takih.
Enako bi potem tudi pazili na telefone, prenosnike itd.
Soul EV believer
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Kapaciteto baterije ima tvoj pa 30kWh?EVH napisal/-a:Jaz imam pri 133.000km 25000Wh namesto 28000Wh. To ugotoviš če sprazniš baterijo do konca.
Pri koni64 pričakujem degradacijo 8-10% pri 400.000km, potem pa bolj strmo navzdol do 800.000km
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Ko sem dobil novo 40 kWh baterijo v decembru 2017 je imela SOH 102 %, danes 3 leta in 55kkm kasneje pa je SOH 95 % po podatkih iz bms-a.macek napisal/-a:Jaz pričakujem na 200k tam do 5% degradacije.
Nikoli na hitri polnilnici
Temperatura nikoli čez 35 stopinj.
Polnim večinoma med 30 in 80 %
Sicer jaz ne opazim razlike v dosegu vozila zaradi degradacije...
Takšne celice prodajalca LG naj bi imela tudi kona 64 kWh:) le po 3 paralelno namesto po 2 v zoe.
Pri hyundai-u ne pokažejo realne degradacije.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Upam, da bo to držalo, pozimi bom polnil do 90% poleti pa do 80%.FV-EV napisal/-a:Kapaciteto baterije ima tvoj pa 30kWh?EVH napisal/-a:Jaz imam pri 133.000km 25000Wh namesto 28000Wh. To ugotoviš če sprazniš baterijo do konca.
Pri koni64 pričakujem degradacijo 8-10% pri 400.000km, potem pa bolj strmo navzdol do 800.000km
Na lab testih naj bi LG 622, ki so v Koni zdržale vsaj 1500 polnenj, bomo videli.
Jaz upam naj zdržijo vsaj 1000 polnih ciklov pa max 10% degradacija.
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Pričakuje se da pri koni64 zdržijo vsaj 1000 ciklov, realno 1500 ciklov, v idealnih razmerah celo 2000 ciklov, kar pomeni 800.000km
Degradacija bo gotovo, nekaj jo pokrije že buffer nad 64kWh, tako da do 400.000 kaj veliko dodatne ne bi smelo biti. Itak pa bo redko kdo naredil več kot 400.000km v celi življenski dobi pleha, tako da verjetno te baterije ne bodo dočakale konca pri 800.000km v EV pač pa v kakšni kleti
Degradacija bo gotovo, nekaj jo pokrije že buffer nad 64kWh, tako da do 400.000 kaj veliko dodatne ne bi smelo biti. Itak pa bo redko kdo naredil več kot 400.000km v celi življenski dobi pleha, tako da verjetno te baterije ne bodo dočakale konca pri 800.000km v EV pač pa v kakšni kleti
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Degradacija na 160000km 5,2%..... Chevrolet Bolt EV 60kW
Celice ima iste kot Kona LG NMC 622
LINK:
https://www.torquenews.com/8861/chevy-b ... 0000-miles
Celice ima iste kot Kona LG NMC 622
LINK:
https://www.torquenews.com/8861/chevy-b ... 0000-miles
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Boš kono lahko vozil naslednjih 100letsmuggler007 napisal/-a: ↑21 Jan 2021, 21:52 Degradacija na 160000km 5,2%..... Chevrolet Bolt EV 60kW
Celice ima iste kot Kona LG NMC 622
LINK:
https://www.torquenews.com/8861/chevy-b ... 0000-miles
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
TAKO JEEnyaq83 napisal/-a: ↑21 Jan 2021, 22:00Boš kono lahko vozil naslednjih 100letsmuggler007 napisal/-a: ↑21 Jan 2021, 21:52 Degradacija na 160000km 5,2%..... Chevrolet Bolt EV 60kW
Celice ima iste kot Kona LG NMC 622
LINK:
https://www.torquenews.com/8861/chevy-b ... 0000-miles
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Vidim, da ste nekateri pridni in pazite na baterije, sam nisem med njimi. S Kono 64kWh sem v letu in 6 mesecih pri 115.000km. S tem, da jo polnim vsak dan do 100%. Vedno na AC javnih polnilnicah, razen na daljših potovanjih polnim na DC, običajno iz 20-40% na 85% (do 100% se mi ne da čakat). Vsakodnevno opravim 2 daljši vožnji v kosu (po 120km v vsako smer) s hitrim tempom, tako da sem na cilju s porabo 24-29kWh/100km. Za info: avtu mi doseg praktično že od novega kaže 320km pri 100% napolnjeni bateriji (zaradi velike povprečne porabe), sedaj pozimi pa med 305 in 315km (od začetka ko sem vozil počasi mi je seveda kazalo tudi več, 420km)
Povejte mi, kako najlažje preverim realno kapaciteto baterije (brez obiska servisa)?
Povejte mi, kako najlažje preverim realno kapaciteto baterije (brez obiska servisa)?
Re: Polnjenje in praznjenje EV baterij
Torej z avtom vsak dan 8 ur zasedaš javno polnilnico?Swen napisal/-a: ↑22 Jan 2021, 08:42 Vidim, da ste nekateri pridni in pazite na baterije, sam nisem med njimi. S Kono 64kWh sem v letu in 6 mesecih pri 115.000km. S tem, da jo polnim vsak dan do 100%. Vedno na AC javnih polnilnicah, razen na daljših potovanjih polnim na DC, običajno iz 20-40% na 85% (do 100% se mi ne da čakat). Vsakodnevno opravim 2 daljši vožnji v kosu (po 120km v vsako smer) s hitrim tempom, tako da sem na cilju s porabo 24-29kWh/100km. Za info: avtu mi doseg praktično že od novega kaže 320km pri 100% napolnjeni bateriji (zaradi velike povprečne porabe), sedaj pozimi pa med 305 in 315km (od začetka ko sem vozil počasi mi je seveda kazalo tudi več, 420km)
Povejte mi, kako najlažje preverim realno kapaciteto baterije (brez obiska servisa)?
/konec sarkazma
Enkrat ga na AC polnilnici napolni od 0 do 100 % pa zabeleži koliko kWh bo sporočila polnilnica, da je bilo pretočenih (odšteješ še kakšnih 5-10 % izgube in je to to). Lahko pa tudi preko OBD2 adapterja prebereš SOH, ampak mislim, da pri koni še ni bil pri nikomer zabeležen nižji od 100 %.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek