Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Toyota bo jutri zjutraj povedala nekaj o baterijah:
Pa da vidimo, če bodo kaj obrnili ploščo, že to da ne bo prisotnega Akio Toyode vzbuja neko upanje
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
A bodo solid baterije kmalu ali ne?
(Nisem imel časa si pogledat sam)
(Nisem imel časa si pogledat sam)
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
So dali še pdf predstavitev, da lahko hitro preletiš:
https://global.toyota/pages/news/images ... _01_en.pdf
- Solid state - imajo prototip avta registriran od avgusta 2020, glavni problem je življenska doba, še vedno nimajo tistega pravega solid elektrolita. S ciklanjem nastajajo neke prekinitve (luknjice) v materialu.
- Še vedno velik povdarek na hibridh, argumen je da trije hibridi zmanjšajo CO2 približno toliko kot en BEV. Zato bodo vztrajali na taki "mehki" tranziciji.
- NiMh za hibride razvijajo dalje, sedaj delajo neke bipolar Nimh celice, ki imajo double power density. Pri hibridh jim je torej to ključno, da povečajo hipno moč baterije.
- Pri BEV jim je ključna dolgoživost in dostopna cena kvalitetnih produktov. 30% nižja cena baterije in 30% na račun učinkovitosti pogona
- Sprememba strukture celice - piše samo "new structure" nekako se poslavjajo od prizmatične celice, le kam bi lahko šli
- Strategija do 2030 - 200 GWh
https://global.toyota/pages/news/images ... _01_en.pdf
- Solid state - imajo prototip avta registriran od avgusta 2020, glavni problem je življenska doba, še vedno nimajo tistega pravega solid elektrolita. S ciklanjem nastajajo neke prekinitve (luknjice) v materialu.
- Še vedno velik povdarek na hibridh, argumen je da trije hibridi zmanjšajo CO2 približno toliko kot en BEV. Zato bodo vztrajali na taki "mehki" tranziciji.
- NiMh za hibride razvijajo dalje, sedaj delajo neke bipolar Nimh celice, ki imajo double power density. Pri hibridh jim je torej to ključno, da povečajo hipno moč baterije.
- Pri BEV jim je ključna dolgoživost in dostopna cena kvalitetnih produktov. 30% nižja cena baterije in 30% na račun učinkovitosti pogona
- Sprememba strukture celice - piše samo "new structure" nekako se poslavjajo od prizmatične celice, le kam bi lahko šli
- Strategija do 2030 - 200 GWh
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Ampak bistvo vsega če se osredotočimo samo na nove BEV vozila: Toyota bZ4X leta 2022.... še en SUV.
Joj no Prius bi predelali in dali full baterijo not in bi meli avto z zelo dobri izkoristkom in veliko rangea ampak ne dejmo delat SUV kot vsi ostali.
Joj no Prius bi predelali in dali full baterijo not in bi meli avto z zelo dobri izkoristkom in veliko rangea ampak ne dejmo delat SUV kot vsi ostali.
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Tako nizkega avta kot je Prius v BEV obliki na namenski platformi (vsi gredo na skateboard) ne boš videl.
Edini tak design avta je Hyundai IONIQ, kapaciteta baterije v takem desginu ni največja, tudi oblika baterije ni ravno "low cost" design:
Kaj je z razporeditvijo mase in pogonom spredaj pri IONIQU se je pa na tem forumu že debatiralo.
Na novih platformah sicer so HB oblike, ampak kot vidiš v sosednji temi (Renaul Megane) so tudi ti designi kar visoki in jih folk hitro zameša za SUV.
Edini tak design avta je Hyundai IONIQ, kapaciteta baterije v takem desginu ni največja, tudi oblika baterije ni ravno "low cost" design:
Kaj je z razporeditvijo mase in pogonom spredaj pri IONIQU se je pa na tem forumu že debatiralo.
Na novih platformah sicer so HB oblike, ampak kot vidiš v sosednji temi (Renaul Megane) so tudi ti designi kar visoki in jih folk hitro zameša za SUV.
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Za tistih 10cm se nebo noben sekiral, zoe in ta megane mata 1,55m približno. Še vedno je pri obeh problem oblika in sicer zadek kater je hatchback kot tudi spredaj.
Torej se bi nekako dalo tudi če bi bil 10cm večji v priusa to spravit, spredaj pa velik frunk če si baterij ne upajo dat oz ne smejo.
Ni problem višina, to tudi tesla dokazuje da se vse da z pravilno obliko. Ampak maš prav
Torej se bi nekako dalo tudi če bi bil 10cm večji v priusa to spravit, spredaj pa velik frunk če si baterij ne upajo dat oz ne smejo.
Ni problem višina, to tudi tesla dokazuje da se vse da z pravilno obliko. Ampak maš prav
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Sem šel gledat višine vozil pa lahko samo rečem kudos to Tesla za Model 3, res so zapakirali vse skupaj v nižje vozilo kot je Prius.
Samo da loviš zadnje steklo v lepo "shootng break" aerodinamiko in pri tem ostane dovolj placa za glave potnikov zadaj, pa moraš kar iti v malo večjo dolžino avta. Sicer mi ni čisto jasno zakaj bi kdo 4,7 m vozilo smatral kot predolgo, ker to ni, pa vseeno. Veliko raje imam tak uporaben in aerodinamičine zadek kot pa odrezano rit pri HB.
Glede Toyote in ramp-up, na tej konferenci je bilo rečeno, da bodo do 2025 postavili 10 novih linij za baterije, potem pa vsako leto dodajali po 10 linij in bi tako prišli do 2030 na skupno 70 linij (upam da sem to pravilno ujel). Torej če skupno leta 2030 pomeni 200 GWh, potem to nekako pomeni:
- v bližnji prihodnosti: 10 linij = 28 GWh (~2 miliona HEV, ~500k PHEV, ~300k BEV)
- 2025: 20 linij = 57 GWh
- 2030: 70 linij = 200 GWh (6 miliona (P)HEV, 2 miliona BEV)
Toyotin princip je zelo konzervativen, novo tehnologijo uvajajo zelo počasi, da se skozi leta pokažejo zajebi. RAV4 PHEV sedaj povečujejo prodajo in so prilezli do #16. Podobno pričakujem z BEV, na začetku zelo počasi, potem pa ramp-up. Nimam nekih upanj da bo pred 2025 kaj pametnega za kupit v BEV kategoriji od Toyote.
Samo da loviš zadnje steklo v lepo "shootng break" aerodinamiko in pri tem ostane dovolj placa za glave potnikov zadaj, pa moraš kar iti v malo večjo dolžino avta. Sicer mi ni čisto jasno zakaj bi kdo 4,7 m vozilo smatral kot predolgo, ker to ni, pa vseeno. Veliko raje imam tak uporaben in aerodinamičine zadek kot pa odrezano rit pri HB.
Glede Toyote in ramp-up, na tej konferenci je bilo rečeno, da bodo do 2025 postavili 10 novih linij za baterije, potem pa vsako leto dodajali po 10 linij in bi tako prišli do 2030 na skupno 70 linij (upam da sem to pravilno ujel). Torej če skupno leta 2030 pomeni 200 GWh, potem to nekako pomeni:
- v bližnji prihodnosti: 10 linij = 28 GWh (~2 miliona HEV, ~500k PHEV, ~300k BEV)
- 2025: 20 linij = 57 GWh
- 2030: 70 linij = 200 GWh (6 miliona (P)HEV, 2 miliona BEV)
Toyotin princip je zelo konzervativen, novo tehnologijo uvajajo zelo počasi, da se skozi leta pokažejo zajebi. RAV4 PHEV sedaj povečujejo prodajo in so prilezli do #16. Podobno pričakujem z BEV, na začetku zelo počasi, potem pa ramp-up. Nimam nekih upanj da bo pred 2025 kaj pametnega za kupit v BEV kategoriji od Toyote.
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Po kaki ceni?
Dražje od njihovih ICE, PHEV?
Dražje od njihovih ICE, PHEV?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Verjetno po taki ceni da bodo zastavljene količine prodali, po drugi strnai pa proizvodnje kapacitete nikoli niso zapisane v kamen...
Lahko da so samo dali material investitorjem, s figo v žepu, bomo videli.
Lahko da so samo dali material investitorjem, s figo v žepu, bomo videli.
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
"Bomo videli" je bil aktualen 2010 ... 11 let kasneje "že vidimo".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Fige v žepu dolgoročno ne moreš držat.
Lahko pa si kupuješ cajt. Tako kot Elon Musk, ki to počne za 80% najavljenih produktov, od katerih 50% ne pride ven. Si je pa kupil 5 let.
Lahko pa si kupuješ cajt. Tako kot Elon Musk, ki to počne za 80% najavljenih produktov, od katerih 50% ne pride ven. Si je pa kupil 5 let.
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Cemu taksnega avta na namenski platformi ne bi videli ? Enega imam v garazi, kot na hitro gledam je celo nizji od Priusa (kar mu sicer osebno ne stejem ravno kot adut).
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Sej je napisal pol. Nižje ni vedno boljše, oziroma odvisno od preferenc. Nekateri avti majo tudi zelo malo porabo tud če niso lih aerodinamični, tazga mam tud jaz v garaži. Pač faktorjev je več ena od teh je tudi teža in učinkovitost motorja inverterja itd.
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Tudi jaz ne razumem, zakaj gre Toyota tako počasi na BEV. Imam Prius Plug-in, sem šel v petek na toyoto vprašat za ceno Rav4-Plug in in je izhodiščna 51.000€… Sem imel že idejo o menjavi, pa me je cena odvrnila. V četrtek sprobamo Teslo M3.. Me zanima, kako bo primerjalno noter s priusom, na hitro se mi zdi tam tam, razen da ima M3 več prostora v prtljažniku (precej več).Gasper napisal/-a: ↑08 Sep 2021, 08:51 Sem šel gledat višine vozil pa lahko samo rečem kudos to Tesla za Model 3, res so zapakirali vse skupaj v nižje vozilo kot je Prius.
Samo da loviš zadnje steklo v lepo "shootng break" aerodinamiko in pri tem ostane dovolj placa za glave potnikov zadaj, pa moraš kar iti v malo večjo dolžino avta. Sicer mi ni čisto jasno zakaj bi kdo 4,7 m vozilo smatral kot predolgo, ker to ni, pa vseeno. Veliko raje imam tak uporaben in aerodinamičine zadek kot pa odrezano rit pri HB.
Glede Toyote in ramp-up, na tej konferenci je bilo rečeno, da bodo do 2025 postavili 10 novih linij za baterije, potem pa vsako leto dodajali po 10 linij in bi tako prišli do 2030 na skupno 70 linij (upam da sem to pravilno ujel). Torej če skupno leta 2030 pomeni 200 GWh, potem to nekako pomeni:
- v bližnji prihodnosti: 10 linij = 28 GWh (~2 miliona HEV, ~500k PHEV, ~300k BEV)
- 2025: 20 linij = 57 GWh
- 2030: 70 linij = 200 GWh (6 miliona (P)HEV, 2 miliona BEV)
Toyotin princip je zelo konzervativen, novo tehnologijo uvajajo zelo počasi, da se skozi leta pokažejo zajebi. RAV4 PHEV sedaj povečujejo prodajo in so prilezli do #16. Podobno pričakujem z BEV, na začetku zelo počasi, potem pa ramp-up. Nimam nekih upanj da bo pred 2025 kaj pametnega za kupit v BEV kategoriji od Toyote.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Jaz sem še iz Priusa gen 3 na Teslo. Globina prtljažnika je večje. Zgubiš pa na višini. Nič ne pogrešam
Rav4 toliko denarja? Noro.
Rav4 toliko denarja? Noro.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Pa če boš kupoval Teslo. Kupi preko linka, ki ga imamo uporabniki na forumu. Dobiš 1500km free supercharginga.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Za tistih klinčevih 200kWh? Kolk je to v dnarju? 20€? A to je ta tako zvani bombonček? Pri avtu za 60k€. WowVodokotlic napisal/-a: ↑13 Sep 2021, 23:33 Pa če boš kupoval Teslo. Kupi preko linka, ki ga imamo uporabniki na forumu. Dobiš 1500km free supercharginga.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Meni je toliko plusev, da ne grem nikoli več nazaj na ICE. Mene ne rabiš prepričat v nasprotno. Tudi jaz ne prepričujem tebe niti ne želim.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Ne prepričujem. Samo ugotavljam, ker mi nočeš povedat kakšni so bombončki.Vodokotlic napisal/-a: ↑14 Sep 2021, 06:28 Meni je toliko plusev, da ne grem nikoli več nazaj na ICE. Mene ne rabiš prepričat v nasprotno. Tudi jaz ne prepričujem tebe niti ne želim.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality
Preveri še koliko je prostora zadaj v primeru, če obšasno koga pelješ na zadnjih sedežih. Pred nekaj dnevi sem komaj preživel 400 km dolgo pot v M3. Sedež je izjemno nizek tako da kolena skorajda tiščijo v brado (pretiravam), pod sprednjimi sedeži pa ni prostora za noge. V glavnem slabo za mojo hrbtenico. Na zadnjih sedežih sem pričakoval veliko bolj udobno vožnjo kot pri Leafu, pa je bilo ravno obratno.
Prtljažnik M3 se mi sicer ni zdel večji od Leafovega (2018-). Morda se motim in je to posledica različnih karoserij - sedan in hatchback.