Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Baterije bodo tako pomembne da si zaslužijo svoj forum
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Toyota bo jutri zjutraj povedala nekaj o baterijah: Pa da vidimo, če bodo kaj obrnili ploščo, že to da ne bo prisotnega Akio Toyode vzbuja neko upanje :D
Ogo, Vodokotlic
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

A bodo solid baterije kmalu ali ne? :)

(Nisem imel časa si pogledat sam)
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Gasper »

So dali še pdf predstavitev, da lahko hitro preletiš:
https://global.toyota/pages/news/images ... _01_en.pdf

- Solid state - imajo prototip avta registriran od avgusta 2020, glavni problem je življenska doba, še vedno nimajo tistega pravega solid elektrolita. S ciklanjem nastajajo neke prekinitve (luknjice) v materialu.
- Še vedno velik povdarek na hibridh, argumen je da trije hibridi zmanjšajo CO2 približno toliko kot en BEV. Zato bodo vztrajali na taki "mehki" tranziciji.
- NiMh za hibride razvijajo dalje, sedaj delajo neke bipolar Nimh celice, ki imajo double power density. Pri hibridh jim je torej to ključno, da povečajo hipno moč baterije.
- Pri BEV jim je ključna dolgoživost in dostopna cena kvalitetnih produktov. 30% nižja cena baterije in 30% na račun učinkovitosti pogona
- Sprememba strukture celice - piše samo "new structure" nekako se poslavjajo od prizmatične celice, le kam bi lahko šli :D
- Strategija do 2030 - 200 GWh
dunda
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3491
595

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ampak bistvo vsega če se osredotočimo samo na nove BEV vozila: Toyota bZ4X leta 2022.... še en SUV.

Joj no Prius bi predelali in dali full baterijo not in bi meli avto z zelo dobri izkoristkom in veliko rangea ampak ne dejmo delat SUV kot vsi ostali.
Vodokotlic
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Tako nizkega avta kot je Prius v BEV obliki na namenski platformi (vsi gredo na skateboard) ne boš videl.

Edini tak design avta je Hyundai IONIQ, kapaciteta baterije v takem desginu ni največja, tudi oblika baterije ni ravno "low cost" design:
Slika
Kaj je z razporeditvijo mase in pogonom spredaj pri IONIQU se je pa na tem forumu že debatiralo.

Na novih platformah sicer so HB oblike, ampak kot vidiš v sosednji temi (Renaul Megane) so tudi ti designi kar visoki in jih folk hitro zameša za SUV.
rgornik
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3491
595

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Za tistih 10cm se nebo noben sekiral, zoe in ta megane mata 1,55m približno. Še vedno je pri obeh problem oblika in sicer zadek kater je hatchback kot tudi spredaj.

Torej se bi nekako dalo tudi če bi bil 10cm večji v priusa to spravit, spredaj pa velik frunk če si baterij ne upajo dat oz ne smejo.

Ni problem višina, to tudi tesla dokazuje da se vse da z pravilno obliko. Ampak maš prav :)
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Sem šel gledat višine vozil pa lahko samo rečem kudos to Tesla za Model 3, res so zapakirali vse skupaj v nižje vozilo kot je Prius.

Samo da loviš zadnje steklo v lepo "shootng break" aerodinamiko in pri tem ostane dovolj placa za glave potnikov zadaj, pa moraš kar iti v malo večjo dolžino avta. Sicer mi ni čisto jasno zakaj bi kdo 4,7 m vozilo smatral kot predolgo, ker to ni, pa vseeno. Veliko raje imam tak uporaben in aerodinamičine zadek kot pa odrezano rit pri HB.

Glede Toyote in ramp-up, na tej konferenci je bilo rečeno, da bodo do 2025 postavili 10 novih linij za baterije, potem pa vsako leto dodajali po 10 linij in bi tako prišli do 2030 na skupno 70 linij (upam da sem to pravilno ujel). Torej če skupno leta 2030 pomeni 200 GWh, potem to nekako pomeni:
- v bližnji prihodnosti: 10 linij = 28 GWh (~2 miliona HEV, ~500k PHEV, ~300k BEV)
- 2025: 20 linij = 57 GWh
- 2030: 70 linij = 200 GWh (6 miliona (P)HEV, 2 miliona BEV)

Toyotin princip je zelo konzervativen, novo tehnologijo uvajajo zelo počasi, da se skozi leta pokažejo zajebi. RAV4 PHEV sedaj povečujejo prodajo in so prilezli do #16. Podobno pričakujem z BEV, na začetku zelo počasi, potem pa ramp-up. Nimam nekih upanj da bo pred 2025 kaj pametnega za kupit v BEV kategoriji od Toyote.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Po kaki ceni?
Dražje od njihovih ICE, PHEV?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1394
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
673
136

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Verjetno po taki ceni da bodo zastavljene količine prodali, po drugi strnai pa proizvodnje kapacitete nikoli niso zapisane v kamen...

Lahko da so samo dali material investitorjem, s figo v žepu, bomo videli.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a warpedone »

"Bomo videli" je bil aktualen 2010 ... 11 let kasneje "že vidimo".
DGJ
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Fige v žepu dolgoročno ne moreš držat.
Lahko pa si kupuješ cajt. Tako kot Elon Musk, ki to počne za 80% najavljenih produktov, od katerih 50% ne pride ven. Si je pa kupil 5 let.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a matija »

Gasper napisal/-a: 07 Sep 2021, 12:14 Tako nizkega avta kot je Prius v BEV obliki na namenski platformi (vsi gredo na skateboard) ne boš videl.

Edini tak design avta je Hyundai IONIQ, kapaciteta baterije v takem desginu ni največja, tudi oblika baterije ni ravno "low cost" design:
Cemu taksnega avta na namenski platformi ne bi videli ? Enega imam v garazi, kot na hitro gledam je celo nizji od Priusa (kar mu sicer osebno ne stejem ravno kot adut).
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3491
595

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sej je napisal pol. Nižje ni vedno boljše, oziroma odvisno od preferenc. Nekateri avti majo tudi zelo malo porabo tud če niso lih aerodinamični, tazga mam tud jaz v garaži. Pač faktorjev je več ena od teh je tudi teža in učinkovitost motorja inverterja itd.
matija
Uporabniški avatar
Kaktus
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 191
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla Model 3 2021
208
832

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Kaktus »

Gasper napisal/-a: 08 Sep 2021, 08:51 Sem šel gledat višine vozil pa lahko samo rečem kudos to Tesla za Model 3, res so zapakirali vse skupaj v nižje vozilo kot je Prius.

Samo da loviš zadnje steklo v lepo "shootng break" aerodinamiko in pri tem ostane dovolj placa za glave potnikov zadaj, pa moraš kar iti v malo večjo dolžino avta. Sicer mi ni čisto jasno zakaj bi kdo 4,7 m vozilo smatral kot predolgo, ker to ni, pa vseeno. Veliko raje imam tak uporaben in aerodinamičine zadek kot pa odrezano rit pri HB.

Glede Toyote in ramp-up, na tej konferenci je bilo rečeno, da bodo do 2025 postavili 10 novih linij za baterije, potem pa vsako leto dodajali po 10 linij in bi tako prišli do 2030 na skupno 70 linij (upam da sem to pravilno ujel). Torej če skupno leta 2030 pomeni 200 GWh, potem to nekako pomeni:
- v bližnji prihodnosti: 10 linij = 28 GWh (~2 miliona HEV, ~500k PHEV, ~300k BEV)
- 2025: 20 linij = 57 GWh
- 2030: 70 linij = 200 GWh (6 miliona (P)HEV, 2 miliona BEV)

Toyotin princip je zelo konzervativen, novo tehnologijo uvajajo zelo počasi, da se skozi leta pokažejo zajebi. RAV4 PHEV sedaj povečujejo prodajo in so prilezli do #16. Podobno pričakujem z BEV, na začetku zelo počasi, potem pa ramp-up. Nimam nekih upanj da bo pred 2025 kaj pametnega za kupit v BEV kategoriji od Toyote.
Tudi jaz ne razumem, zakaj gre Toyota tako počasi na BEV. Imam Prius Plug-in, sem šel v petek na toyoto vprašat za ceno Rav4-Plug in in je izhodiščna 51.000€… 🙈 Sem imel že idejo o menjavi, pa me je cena odvrnila. V četrtek sprobamo Teslo M3.. ☺️ Me zanima, kako bo primerjalno noter s priusom, na hitro se mi zdi tam tam, razen da ima M3 več prostora v prtljažniku (precej več).
https://ts.la/matic891671

za 5500 km gratis Supercharger polnjenja
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Jaz sem še iz Priusa gen 3 na Teslo. Globina prtljažnika je večje. Zgubiš pa na višini. Nič ne pogrešam :)

Rav4 toliko denarja? Noro.
Kaktus
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Pa če boš kupoval Teslo. Kupi preko linka, ki ga imamo uporabniki na forumu. Dobiš 1500km free supercharginga.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Vodokotlic napisal/-a: 13 Sep 2021, 23:33 Pa če boš kupoval Teslo. Kupi preko linka, ki ga imamo uporabniki na forumu. Dobiš 1500km free supercharginga.
Za tistih klinčevih 200kWh? Kolk je to v dnarju? 20€? A to je ta tako zvani bombonček? Pri avtu za 60k€. Wow :D
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Meni je toliko plusev, da ne grem nikoli več nazaj na ICE. Mene ne rabiš prepričat v nasprotno. Tudi jaz ne prepričujem tebe niti ne želim.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Vodokotlic napisal/-a: 14 Sep 2021, 06:28 Meni je toliko plusev, da ne grem nikoli več nazaj na ICE. Mene ne rabiš prepričat v nasprotno. Tudi jaz ne prepričujem tebe niti ne želim.
Ne prepričujem. Samo ugotavljam, ker mi nočeš povedat kakšni so bombončki.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Toyota briefing on batteries and carbon neutrality

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Kaktus napisal/-a: 13 Sep 2021, 16:55V četrtek sprobamo Teslo M3.. ☺️ Me zanima, kako bo primerjalno noter s priusom, na hitro se mi zdi tam tam, razen da ima M3 več prostora v prtljažniku (precej več).
Preveri še koliko je prostora zadaj v primeru, če obšasno koga pelješ na zadnjih sedežih. Pred nekaj dnevi sem komaj preživel 400 km dolgo pot v M3. Sedež je izjemno nizek tako da kolena skorajda tiščijo v brado (pretiravam), pod sprednjimi sedeži pa ni prostora za noge. V glavnem slabo za mojo hrbtenico. Na zadnjih sedežih sem pričakoval veliko bolj udobno vožnjo kot pri Leafu, pa je bilo ravno obratno.
Prtljažnik M3 se mi sicer ni zdel večji od Leafovega (2018-). Morda se motim in je to posledica različnih karoserij - sedan in hatchback.
Odgovori

Vrni se na “Baterije”