giotto - Kljuko vprasanje ce ti bodo homoligirali... ker 300 pride samo papirologija...
Sem homologiral na 2x BMWjih doma, treba vedet kaj kupit, pridobit prave papirje in na tehničnem jim diktirat zakon-člen-odstavek kaj hočeš da izvedejo vpis. To sicer pametno montirat pred potrdilom o skladnosti ker si zmanjšat stroške kasnejše homologacije. So me vsi tudi strašili pri vložitvi dokumentacije za samooskrbo, a dobil pozitivni odgovor v 40dneh, uspel že med soglasjem vršt ven zahtevo menjavo kabla, POP v 30dneh, 1mesec za termin in montirano na strehi, od elektro menjava števca+priklop v 2tednih. Soseda sem ta teden rešil ker so mu narobe izpolnili soglasje, včeraj ta dobil POP brez 400€ višje priključnine in izločeno menjava glavnega kabla.
Glede stroškov uvoza, prosim bodi specifičen - kaj sem pozabil?
prevoz gor = vlak 30-60€ do npr.munchna, mam sicer opcijo se šlepat s sosedom ki se službeno vozi v nemčijo. Le stvar planiranja
izvozne tablice oranžne nemčija = 90€ + 35€
450km povratne poti = 20€ + vinjeta A 10€ + Vinjeta SLO 15€
uvoz DDV = samo če prodajalec v DE bil oproščen le-teh
identifikacija in ocena tehničnega stanja osebnega vozila (potrdilo o skladnosti) = 97€
tehnični pregled (če potreben) = 35€
izdaja 3 tablic in prometna = 50€
DMV = 0€ ker CO2 pri 0g/km (naj me kdo popravi, z 2021 je nov izračun)
=382€ če grem v nemčijo, Italija (FVG) ali Avstrija sem prišu na ~300€. Zgubim en dan v tujini, drugi dan sem doma in ostalo nato urejam lokalno.
DGJ - da je strošek energije vedno večji pa tudi na dolgi rok pomeni manjše stroške voženj
Vse odvisno od uporabe vozila. Se bom v glavnem polnil zastonj dokler to pod 3MWh letno, a ne pridem niti na 1/2 s sedanjo letno kilometrino. Sedaj 200m od službe celo zastonj 3.7kW polnjenje neomejeno, 48 parkirnih.
K: e-Golf
Re: K: e-Golf
Re: K: e-Golf
Saj si prav napisal. Cca 350 pride brez prevoza.
Js sem sicer dal 140 za export tablice in obvezno zavarovanje (9 dni). Za pot domov bos sicer nekaj se za polnjenje dal...
DMV vlagaj v Postojno. Izredno prijazni in hitri. Js sem prek edavkov oddal v torek zjutraj, v petek popoldan je bil avto že viden v sistemu.
Js sem sicer dal 140 za export tablice in obvezno zavarovanje (9 dni). Za pot domov bos sicer nekaj se za polnjenje dal...
DMV vlagaj v Postojno. Izredno prijazni in hitri. Js sem prek edavkov oddal v torek zjutraj, v petek popoldan je bil avto že viden v sistemu.
Re: K: e-Golf
a ni tako, da imajo po novem davčni uradi "enotno čakalo listo" in je vseeno kje se vloži?
Ps, verjetno je scier odvisno kako hitro interno obdelajo in dajo potem "v skupni register"...
Ps, verjetno je scier odvisno kako hitro interno obdelajo in dajo potem "v skupni register"...
Re: K: e-Golf
Tole ne razumem najbolj, kaj pomeni dvignjen ekran? si že vozil omenjene modele?vlakci napisal/-a: ↑26 Nov 2022, 00:52
Kona 64kWh => plus ~5k€ razlike cene, dodatni doseg mi ni nujen, sem proti sredinsko konzola na most in dvigjen enkran
Ioniq 39kWh => dolg 4.47m, plus ~5k€ razlike cene, sem proti dvigjen enkran
Ioniq 28kWh => dolg 4.47m, isti cenovni rang a namesto 28kWh dobim 38kWh, sem proti dvigjenem enkranu
Re: K: e-Golf
Pač ni mu všeč, če ekran od infotainmenta štrli ven iz armaturke. Verjetno izključno iz estetičnih razlogov. Ioniq 28 ga sicer nima.
Re: K: e-Golf
Aja, da ni v ravni liniji? huh, na kaj eni pomislijo
No, jaz bi vseeno se rajši vsedel v vsak od teh avtov in odpeljal nekaj km, mogoče se kje zmenil za vikend...pa naredi daljšo pot in ne samo par km po dvorišču
No, jaz bi vseeno se rajši vsedel v vsak od teh avtov in odpeljal nekaj km, mogoče se kje zmenil za vikend...pa naredi daljšo pot in ne samo par km po dvorišču
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek