Grafen polymer baterije
Grafen polymer baterije
Energijska gostota 700Wh / kg . Po 400 ciklih ni zapažena nobena izguba kapacitete. Hitro polnenje.
http://forococheselectricos.com/2016/02 ... enano.html
http://forococheselectricos.com/2016/02 ... enano.html
http://forococheselectricos.com/2016/02 ... enano.html
http://forococheselectricos.com/2016/02 ... enano.html
Re: Grafen polymer baterije
En kratek google translate izsek
Drugače pa, nekomu naj že hitro uspe nekaj revolucionarnega!!! Po možnosti nekomu, ki stvar ne bo patentiral do onemoglosti in ceno držal v nebesih.
Čudno, zakaj bi test ustavili že pri 400 ciklih? Bi bilo pa ja fino reklamirat: po 10.000 ciklih še vedno kot noveEarly figures show energy density 700Wh / kg . Almost four times more than at present. A figure that during testing at the laboratory in some cells has grown to over 1,200 Wh / kg. Theoretically, in the absence of known data and the volumetric capacity of these batteries could be multiplied by three or four empower car electrical.
Another question is the duration of graphene cells . Tests at TUV and Dekra cells led to the limit, with constant cycles of 0% to 100%, and vice versa. After 400 cycles it has not noticed any loss of capacity. The existence of a cell of graphene also comments at the University of Córdoba, leading cycling four years without stopping. Unfortunately it has not been discussed the status of this cell.
During testing it has also proven quick reloads . A test where you have achieved the 100C in a cell of 300 mAh . This indicates that in a pack of an electric car the number may exceed 4 or 5C charge, which opens the door to ultra-fast recharge without risk of damaging the battery.
Drugače pa, nekomu naj že hitro uspe nekaj revolucionarnega!!! Po možnosti nekomu, ki stvar ne bo patentiral do onemoglosti in ceno držal v nebesih.
Re: Grafen polymer baterije
Zgleda, da se jim zelo mudi. Že naslednji mesec naj bi pričeli s proizvodno. Do konca leta pa že s proizvodnjo 80 miljonov celic letno.CrazyFish napisal/-a: Čudno, zakaj bi test ustavili že pri 400 ciklih? Bi bilo pa ja fino reklamirat: po 10.000 ciklih še vedno kot nove
V naslednji fazi pa proizvodnjo s 7000 zaposlenimi. Upajmo, da ni potegavščina.
Re: Grafen polymer baterije
Kia Soul EV ima SK lithium-ion polymer baterije, ki imajo 200 Wh/kg, kar je baje več kot pri Tesli... http://www.kiapressoffice.com/Release/35730
Soul EV believer
Re: Grafen polymer baterije
Če to vse drži, kot navajajo, potem je to prava revolucija na tem področju. 700Wh/kg je 3-4krat več od sedanjih baterij. Poleg tega se omenja, da se lahko polnijo s 100C, da niso eksplozivne..
Re: Grafen polymer baterije
Za grafen je znano, da ima izjemne lastnosti. Da je to material prihodnosti (ne menjat z grafitom), ki je ravninske strukture in sicer v plasteh debeline enega samega atoma!!! Zato je proizvodnja bolj ali manj laboratorijska in količinsko izredno omejena. Ali je nekdo uspel to proizvodnjo zares bistveno pospešit, ali pa je vse skupaj velik nateg.
Re: Grafen polymer baterije
Grafen je do 100 x trši od jekla, 2 x bolj prevoden od bakra, 10 x bolje prevaja toploto, 10x lažji od jekla, skratka ni da ni.
Moram pa malo popravit zgornji pesimizem, Samsung naj bi v letu 2014 izdelal tehnologijo proizvodnje grafena, ki naj bi bila mala revolucija, hkrati pa skrivnost. Sony pa je že 2012 uspel izdelati površino dolžine 100 m in širine 23 cm... Na MIT so v 2015 izdelali proces, kjer proizvajajo ravnino grafena s hitrostjo 25 mm na minuto, pri hitrosti 500 mm na minuto pa so v materialu napake. Vsa ta proizvodnja pa je dvodimenzionalna. Te "pole" se bodo najverjetneje zavijale v "role"...
Moram pa malo popravit zgornji pesimizem, Samsung naj bi v letu 2014 izdelal tehnologijo proizvodnje grafena, ki naj bi bila mala revolucija, hkrati pa skrivnost. Sony pa je že 2012 uspel izdelati površino dolžine 100 m in širine 23 cm... Na MIT so v 2015 izdelali proces, kjer proizvajajo ravnino grafena s hitrostjo 25 mm na minuto, pri hitrosti 500 mm na minuto pa so v materialu napake. Vsa ta proizvodnja pa je dvodimenzionalna. Te "pole" se bodo najverjetneje zavijale v "role"...
Re: Grafen polymer baterije
Saj bi bil rad optimist, ampak če bi to kdo bolj resno jemal bi bilo to v vseh EV medijih.... pa v drugih kot španskih nisem našel kaj omembe vrednega.
Re: Grafen polymer baterije
Sledili bomo nadaljnim dogodkom, pa bomo videli, kaj se bo izcimilo iz tega. Vsekakor pa uporaba grafena na tem področju in še na veliko drugih veliko obeta. Glede EV madijev, pa jaz bolj mislim, da je tukaj ovira španščina. Ko se bo to pojavilo v enem angleškogovorečem, se bo v kratkem pojavilo v vseh, kot vse podobne EV novice do sedaj.
Re: Grafen polymer baterije
Ko že omenjaš proizvodnjo grafena, in če me spomin ne vare, je bilo pred kakim letom in pol objavljeno, da "graphenano" proizvajaDzun Tao napisal/-a:... Samsung naj bi v letu 2014 izdelal tehnologijo proizvodnje grafena, ki naj bi bila mala revolucija, hkrati pa skrivnost. Sony pa je že 2012 uspel izdelati površino dolžine 100 m in širine 23 cm... Na MIT so v 2015 izdelali proces, kjer proizvajajo ravnino grafena s hitrostjo 25 mm na minuto, pri hitrosti 500 mm na minuto pa so v materialu napake. Vsa ta proizvodnja pa je dvodimenzionalna. Te "pole" se bodo najverjetneje zavijale v "role"...
"liste" iz grafena premera cca 50x50cm, in da razvijajo baterijo iz grafena.
Re: Grafen polymer baterije
Ja, če so že pri "listju", po moje do baterije ne bo več dolga pot. Vprašanje pa je kakšna bo cena, saj je proizvodnja grafena verjetno še draga. Bi pa letalo iz grafena tehtalo le še 30% teže današnjega letala, to pomeni verjetno tudi 70% manj goriva, bolj švoh motorje...zanimivo na vseh področjih.
Re: Grafen polymer baterije
Glede cene, mislim, da je bilo nekje zapisano cca 70% ceneje od takratne cene (leto in pol nazaj). Če najdem te članke jih bom posredoval.
Re: Grafen polymer baterije
NO , upam da ni tista samsung bomba taka grafen baterija.
Drugače pa, a ste brali kaj je fiskars predstavil?
Drugače pa, a ste brali kaj je fiskars predstavil?
Re: Grafen polymer baterije
Tole? http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=13&t=659grafen napisal/-a:NO , upam da ni tista samsung bomba taka grafen baterija.
Drugače pa, a ste brali kaj je fiskars predstavil?
Re: Fisker EMotion
sem googlal za ceno baterij. Pa sem naletel na podatke : 10 centov na 1000kg, 10 centov na kg pri proizvodnji 1000kg, in na 10 centov na gram mislm......
mislim, da je 10 centov na gram pravi podatek. to je 100€ na kg.... kolk tega grafena se pa rab za kilo baterije, kdo ve? Gostoto baterije 700 Wh/kg sem zasledil. To že, če bi celotna baterija bila iz grafena. bi koštala 143€, kar je cenejš kot li-ion ske......
mislim, da je 10 centov na gram pravi podatek. to je 100€ na kg.... kolk tega grafena se pa rab za kilo baterije, kdo ve? Gostoto baterije 700 Wh/kg sem zasledil. To že, če bi celotna baterija bila iz grafena. bi koštala 143€, kar je cenejš kot li-ion ske......
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Grafen polymer baterije
Ma grafen je v vsakem svinčniku. Ga je dovolj. Verjetno tudi ni neki osnaževalec.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Grafen polymer baterije
Grafena ni v nobenem svinčniku, tam najdeš dosti grafita. Kemično sicer ista snov iz ogljika, ampak čisto drugačna oblika sestave. Gre za plast ogljika v debelini enega atoma. Izdelava je dosti bolj komplicirana od vlivanja grafita, ki ga potem vstavijo v svinčnik. So ga pa menda prvič izdelali tako, da so material dobljen iz grafita nasuli na selotejp in z združevanjem in odlepljenjem le tega, dosegli da se je snov razporedila v višino enega atoma. Ampak šele po nekaj mesecih ročnega dela - skupaj/narazen ...Vodokotlic napisal/-a:Ma grafen je v vsakem svinčniku. Ga je dovolj. Verjetno tudi ni neki osnaževalec.
https://sl.wikipedia.org/wiki/Grafen
Tol'k uporabna snov, da še ne vemo za kaj nam bo sploh prišla prav. Tule je prikazana uporaba za biokemične senzorje, kar niti ni tema za tukaj, je pa prikazan način kako ga pridobijo: https://www.youtube.com/watch?v=9fNuJRJks70. Kljub temu da so precej izboljšali pridelavo, še vedno nimajo količin za masovno industrijo.
Je pa še precej dela na tem, kako strukturo debeline enega atoma povezovati v predmete, ki bodo lahko nosili večjo težo. Če jim uspe, bi lahko porabili že precej ogljika namesto jekla, ker ima izredno nosilnost, ipd.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek