kameleon polnilec v zoe je precej velik in drag , saj uporanlja motor kot tuljave.
Tudi aktivni del 50 kW polnilnice ni 20 k€, ko se gre za eu denar, je potrebno napolniti veliko kozarčkov
kameleon polnilec v zoe je precej velik in drag , saj uporanlja motor kot tuljave.
Prihaja. Imaš tudi velike BMW 5,6 mercedese, Audije. Krave. Veliko ljudi, vedno več jih kupuje to.aob01 napisal/-a: ↑27 Sep 2021, 06:24Zdaj pa razmisli, koliko Fordov F150 si videl v Sloveniji ... Jih praktično ni. Na podeželju sem ter tja kakšen, že Hiluxi, ki so recimo boljši, so pri nas redki.Apolon napisal/-a: ↑26 Sep 2021, 21:01Počakaj razne forde f150 na štrom pa razne druge cigle. Poglej kaj zadnje čase ljudje kupujejo. Poraba bo samo rasla.aob01 napisal/-a: ↑26 Sep 2021, 18:58 Kupiš tako dinamično polnilnico, ki ve, da so še druge polnilnice in počaka, da ena opravi delo, nato se vklopi druga, tretja ... pri 11kW to pomeni, da čez noč brez težav spraviš 40kwh v tri avte v 12 urah polnenja. Pa dvomim, da imaš pri hiši tri take, ki dnevno delajo 200km. Če pa, potem pa neka ne štima.
Poleg tega se bo verjetno kdaj zgodilo da zaporedno polnjenje ne bo ok.
Upam, da ne bodo vgrajevali 200kWh baterije in podobne neumnosti.Gasper napisal/-a: ↑27 Sep 2021, 09:43 Fora je da bodo taki kupci prileteli na trdna tla, ko se bodo hotli vozit 160 kmh po AC. Noben denar jim ne bo kupil večje uporabnosti (doseg, hitrost polnjenja), kot v neki aeorodinamični limuzini. Taki kupci bodo kar lepo do zadnejga vztrajali na fosilcih. Proizvajalci takih potratnih EV krav bodo pa to tudi kmalu spoznali.
Na kakšen način uporablja tuljave v motorju? Sem mislil da je potreben samo inverter, podobno kot dobi 3-fazni AC štrom iz motorja pri regeneraciji, podobno dobi 3-fazni AC štrom iz vtičnice. Neka prilagoditev je verjetno potrebna, da hendla napetost iz vtičnice, ki je verjetno drugačna kot pa iz motorja.
To se zdi kot rešitev za doseg, ampak ko prideš do polnilnice ima nekdo z aerodinamično limuzino za enak doseg napolnjeno v polovičnem času, čas je pa denar...Apolon napisal/-a: ↑27 Sep 2021, 09:46Upam, da ne bodo vgrajevali 200kWh baterije in podobne neumnosti.Gasper napisal/-a: ↑27 Sep 2021, 09:43 Fora je da bodo taki kupci prileteli na trdna tla, ko se bodo hotli vozit 160 kmh po AC. Noben denar jim ne bo kupil večje uporabnosti (doseg, hitrost polnjenja), kot v neki aeorodinamični limuzini. Taki kupci bodo kar lepo do zadnejga vztrajali na fosilcih. Proizvajalci takih potratnih EV krav bodo pa to tudi kmalu spoznali.
Račun lokalnega elektra, da ti takšno omaro oživi, je pa (pogosto vsaj) mnogokratnik te številke.Zanimivo da na tem področju ni še neke konkretne pocenitve, 20 kW polnilnica bi lahko bila ranga 2-3k EUR.
Dolžina priključnega kabla od modulcka v strešniku (sklepam, da je več kot ena celica) sama po sebi pove bore malo o priključitvi