DeCoRawr napisal/-a: ↑07 Dec 2023, 20:34
Očitajo jim nekaj čist drugega....
glavni razlog pa je pomanjkanje asistenčnih sistemov za preprečevanje nesreč v serijski opremi.
Kar za EV modele pomoje je notr ker radi napumpajo dodatne zadeve da se opraviči cena.
Mislim da je to bolj novinarjeva prezentacija. Po NCAP so dobili za asistenčne sisteme isto oceno kot prvi model (60), varnost pešcev so izboljšali (64 z 62), izgubili so na varnosti odraslih potnikov (80 z 87) in otrok (83 z 85), kar jim je prineslo skupno oceno s katero so komaj prilezli na 4*.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
NCAP ima trend da se stvari izboljšujejo, tega pa pri Koni niso dosegli pri osnovni različici nove EV Kone. Sem že videl tako slabe ocene pri nekaterih drugih, ki so v naslednjem modelnem letu osnovne modele opremili bolje. Osnovne različice tudi ponavadi niso najbolj prodajane, kar je tudi za upoštevati. Zame je slaba ocena bolj v tem da so izgubili na varnosti potnikov (odraslih in otrok), čeprav je treba pogledati tudi podrobnosti ocene, da jo lahko primerjamo z drugimi ki v novih modelih še niso bili testirani.
NCAP jim je dal slabo oceno npr. zaradi manjka varnostnih blazin za kolena (voznik in sopotnik spredaj), stranskih zračnih blazin za medenico in prsi zadaj, sredinska zračna blazina za potnika spredaj, ker nima Isofix priklopa otroškega sedeža spredaj (zadaj ga ima), enako tudi za zaradi nezaznavanja pozabljenega otroka spredaj (zadaj ima), da nima aktvinega pokrova motorja (takega ki se umakne) ob nezgodi s pešcem, in podobne stvari ki so danes pomanjkljivosti, kake 3 leta nazaj so jih pa imeli le vrhunsko opremljeni avtomobili.
Podrobnosti:
https://www.euroncap.com/en/results/hyundai/kona/50190 (je treba malo klikati po vseh rubrikah da dobiš celotno sliko)