Kona in zimske razmere.

IONIQ, KONA
Odgovori
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Evo pa še nekaj o Koni kako se znajde na snegu.
Gume nove Hankook winter icept evo.
Kona ni za v sneg, že manjši zasnežen klanec NO GO, no potlej je šlo v rikverc.
Je pač težka in težnost ni na prvih oseh, se pozna da ni oprijema.
Tudi rada gre kar po svoje. V primerjavi z A4 je audi avion proti koni.
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1126
866
1085

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a giotto »

Js sem z e-golfom danes brez verig v klanec tudi obstal. Pa imam tako rekoc nove Michelin A5. Ko sem dal verige gor sem bil pa taglaven
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a bvs »

Vse kaze, da je klasika boljsa za v sneg?
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Med različnimi gumami je lahko razlike kot noč in dan za isti avtomobil.
Vsekakor pa za vožnjo v klanec navzgor ali navzdol po konkretno zasneženi ali zaledeneli podlagi, dodatna teža prinaša svoje težave.
Pogon na štiri kolesa bi bil seveda plus. Ampak manj kot razlika med slabimi in dobrimi zimskimi gumami.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a EVH »

Pred tremi dnevi je na Pokljuki konkretno snežilo, pa sva šla z ženo gor z ioniqom. Sneg je bil na cesti že od Gorij, seveda so tudi plužili. Izklopil sem esp, pa je kar šlo, malo ga je premetavalo. Gume Continental 30.000km. Tako, da se mi ni zdelo slabo.
timo
nakaza
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1177
Kraj: Postojna
Avto: SOUL 2018, 2020 ex m3-RWD
841
1422

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a nakaza »

Soul stari in novi model peljeta ODLIČNO ! Gume so NEXEN v obeh primerih.
robertto
mher
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 178
332
103

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a mher »

Ogo napisal/-a:Med različnimi gumami je lahko razlike kot noč in dan za isti avtomobil.
Vsekakor pa za vožnjo v klanec navzgor ali navzdol po konkretno zasneženi ali zaledeneli podlagi, dodatna teža prinaša svoje težave.
Pogon na štiri kolesa bi bil seveda plus. Ampak manj kot razlika med slabimi in dobrimi zimskimi gumami.

Tole si pa “mal” mimo “pihnil”
https://youtu.be/z-zmmXiNygI
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Evo še enih 20 km po zasneženi cesti. TESTNO
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a EVH »

smuggler007 napisal/-a:Evo še enih 20 km po zasneženi cesti. TESTNO
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
Poglej moj post zgoraj, gume imajo 30.000km.
Jaz imam isti občutek kdaj kolesa zdrsavajo kot pri ice, vsa razlika je le v enakomerno razporejeni teži vozila. Poleg tega ne govori, da to velja za vse EV, če nisi preizkusil. Mogoče pa ne obvladaš avta v zimskih razmerah.
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a aob01 »

4kolesni pogon je zagotovo najboljša rešitev, sicer pa, upam, da ne bom rabil preizkušat, čeprav se zna hitro spremeniti ....
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a edi-b »

smuggler007 napisal/-a:Evo še enih 20 km po zasneženi cesti. TESTNO
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
Si imel sport, comfort, eco ali eco+. Pelji isti klanec z različnimi programi, boš videl veliko razliko. Najboljši je eco+, ker ni velikega navora oz. moči in enakomeren mali gas.
Meni se zdi primerljivo s turbo dizlom, razen sdi traktor, ki je v prvi brez gasa s 4 dedi šel v največji klanec.
Po ravnini sem poskusil različne hitrosti, ovinke in zaviranja, ter je bolje kot fosilci, razen 4 pogonci, se pozna nisko težišče in teža tudi zadaj, ni pa za pretiravati po snegu na ledu pa sploh ne.
Gume 2. zimo Sava, tako da je še tu nekaj rezerve, čeprav so bile na zadnjem testu nekje v sredini in pred continental TS850, ki je zadnja leta bila prva. Še večji faktor je, če se v hrib pelje "mestni" voznik ali nekdo ki res obvlada vožnjo pozimi po hribih
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a warpedone »

smuggler007 napisal/-a:... Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah...
Kona ma na prednji osi 1000 kg, na zadnji pa 840 kg, torej 54% : 46%, kar je čist primerno/običajno za FWD.
Sredinsko razporeditev ima npr Ioniq, 50%:50%, več tu https://tbtp-ev.github.io/tbtp-results-weight.html
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a CRF »

Tudi moja kona s korejskimi gumami v snegu ne sodeluje. Zoe po drjgi strani gre veliko lepše.
Sebastijan, Tomtom
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Kolikor denarja, toliko muzike. Nexen zimske so rang 80 EUR.
Se je treba stegnit za kaj nad 100 EUR za kaj bolj primernega.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Lansko zimo sem tudi jaz testiral na Vršiču Nokian, WR D4, 215/55 R17 98H XL, pa tudi ni nikamor šlo, sem celo nasedel na rob cestišča (nakopičen sneg) in klical vleko. Poskusil tudi s verigami, pa moram priznat, da je šlo z ICE v snegu bolje. Zdaj ali kona švoh, ali pa EV pogon ni dober za sneg.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Zanimivo se mi zdi, da je bila pred parimi leti na tem forumu debata kako so EV veliko boljši od ICE vozil na snegu zaradi bolj enakomerne porazdelitve teže. Spomnim se da praktično ni bilo uporabnika, ki ne bi hvalil vozne lastnosti EVjev v snegu. To je bila tudi ena od pozitivnih točk, da smo se odločili za EV. Sama sreča, da je bilo takrat tako pozitvno vzdušje, ker v nasprotnem morda danes še vedno ne bi imel EV-ja.

Na srečo še nisem imel resnejšega srečanja z zasneženo cesto v hrib, čeprav stanujem na enem. Upam samo, da bodo "nogavice" zadostovale in da ne bom moral uporabiti verig.
CRF
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: Kona in zimske razmere.

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Evo še, TEST drugi dan,
danes spet par km po snegu, Ulovka nad Vrhniko, danes mi je šlo malo bolje sem pa prestavil iz konfort v ECO+ in se res dalje pride, ni pa še zmeraj to stari dizel. No potlej pa še verige sprobat, se pa pride skoraj povsod tja do 10-15 cm snega na cesti.
edi-b
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Hyundai”