Kona in zimske razmere.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Kona in zimske razmere.
Evo pa še nekaj o Koni kako se znajde na snegu.
Gume nove Hankook winter icept evo.
Kona ni za v sneg, že manjši zasnežen klanec NO GO, no potlej je šlo v rikverc.
Je pač težka in težnost ni na prvih oseh, se pozna da ni oprijema.
Tudi rada gre kar po svoje. V primerjavi z A4 je audi avion proti koni.
Gume nove Hankook winter icept evo.
Kona ni za v sneg, že manjši zasnežen klanec NO GO, no potlej je šlo v rikverc.
Je pač težka in težnost ni na prvih oseh, se pozna da ni oprijema.
Tudi rada gre kar po svoje. V primerjavi z A4 je audi avion proti koni.
Re: Kona in zimske razmere.
Js sem z e-golfom danes brez verig v klanec tudi obstal. Pa imam tako rekoc nove Michelin A5. Ko sem dal verige gor sem bil pa taglaven
Re: Kona in zimske razmere.
Med različnimi gumami je lahko razlike kot noč in dan za isti avtomobil.
Vsekakor pa za vožnjo v klanec navzgor ali navzdol po konkretno zasneženi ali zaledeneli podlagi, dodatna teža prinaša svoje težave.
Pogon na štiri kolesa bi bil seveda plus. Ampak manj kot razlika med slabimi in dobrimi zimskimi gumami.
Vsekakor pa za vožnjo v klanec navzgor ali navzdol po konkretno zasneženi ali zaledeneli podlagi, dodatna teža prinaša svoje težave.
Pogon na štiri kolesa bi bil seveda plus. Ampak manj kot razlika med slabimi in dobrimi zimskimi gumami.
Re: Kona in zimske razmere.
Pred tremi dnevi je na Pokljuki konkretno snežilo, pa sva šla z ženo gor z ioniqom. Sneg je bil na cesti že od Gorij, seveda so tudi plužili. Izklopil sem esp, pa je kar šlo, malo ga je premetavalo. Gume Continental 30.000km. Tako, da se mi ni zdelo slabo.
Re: Kona in zimske razmere.
Soul stari in novi model peljeta ODLIČNO ! Gume so NEXEN v obeh primerih.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Kona in zimske razmere.
Ogo napisal/-a:Med različnimi gumami je lahko razlike kot noč in dan za isti avtomobil.
Vsekakor pa za vožnjo v klanec navzgor ali navzdol po konkretno zasneženi ali zaledeneli podlagi, dodatna teža prinaša svoje težave.
Pogon na štiri kolesa bi bil seveda plus. Ampak manj kot razlika med slabimi in dobrimi zimskimi gumami.
Tole si pa “mal” mimo “pihnil”
https://youtu.be/z-zmmXiNygI
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kona in zimske razmere.
Evo še enih 20 km po zasneženi cesti. TESTNO
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
Re: Kona in zimske razmere.
Poglej moj post zgoraj, gume imajo 30.000km.smuggler007 napisal/-a:Evo še enih 20 km po zasneženi cesti. TESTNO
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
Jaz imam isti občutek kdaj kolesa zdrsavajo kot pri ice, vsa razlika je le v enakomerno razporejeni teži vozila. Poleg tega ne govori, da to velja za vse EV, če nisi preizkusil. Mogoče pa ne obvladaš avta v zimskih razmerah.
Re: Kona in zimske razmere.
4kolesni pogon je zagotovo najboljša rešitev, sicer pa, upam, da ne bom rabil preizkušat, čeprav se zna hitro spremeniti ....
Re: Kona in zimske razmere.
Si imel sport, comfort, eco ali eco+. Pelji isti klanec z različnimi programi, boš videl veliko razliko. Najboljši je eco+, ker ni velikega navora oz. moči in enakomeren mali gas.smuggler007 napisal/-a:Evo še enih 20 km po zasneženi cesti. TESTNO
Po ravnem brez problema, če izklopiš ASP se mi zdi da se malo lepše obnaša. Kaj delajo gume občutka NI, vsaj jaz ga nisem imel, pri EV ne slišiš motorja in ne veš kaj se dogaja s kolesi. Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah, tudi ASP ti ne pomaga edino preostanejo še verige, sem jih nabavil to bo obvezna oprema, če si v klancu doma. Pogrešam pa dizla, pod nizkimi obrati in z dobrimi gumami prideš skor povsod,
Zključek, KONA ZA V zasnežen KLANEC NI, tudi vsi EVi na prednji pogon NE .....dizelaš se dosti lepše pelje, več občutka več nadzora nad vozilom.
Mi pa je žel da nisem kupil Michelin pilot alpine.
Meni se zdi primerljivo s turbo dizlom, razen sdi traktor, ki je v prvi brez gasa s 4 dedi šel v največji klanec.
Po ravnini sem poskusil različne hitrosti, ovinke in zaviranja, ter je bolje kot fosilci, razen 4 pogonci, se pozna nisko težišče in teža tudi zadaj, ni pa za pretiravati po snegu na ledu pa sploh ne.
Gume 2. zimo Sava, tako da je še tu nekaj rezerve, čeprav so bile na zadnjem testu nekje v sredini in pred continental TS850, ki je zadnja leta bila prva. Še večji faktor je, če se v hrib pelje "mestni" voznik ali nekdo ki res obvlada vožnjo pozimi po hribih
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona in zimske razmere.
Kona ma na prednji osi 1000 kg, na zadnji pa 840 kg, torej 54% : 46%, kar je čist primerno/običajno za FWD.smuggler007 napisal/-a:... Pri koni se pozna teža, ki je sredinsko razporejena in ni pravega oprijema na prednjih gumah...
Sredinsko razporeditev ima npr Ioniq, 50%:50%, več tu https://tbtp-ev.github.io/tbtp-results-weight.html
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona in zimske razmere.
Tudi moja kona s korejskimi gumami v snegu ne sodeluje. Zoe po drjgi strani gre veliko lepše.
Re: Kona in zimske razmere.
Kolikor denarja, toliko muzike. Nexen zimske so rang 80 EUR.
Se je treba stegnit za kaj nad 100 EUR za kaj bolj primernega.
Se je treba stegnit za kaj nad 100 EUR za kaj bolj primernega.
Re: Kona in zimske razmere.
Lansko zimo sem tudi jaz testiral na Vršiču Nokian, WR D4, 215/55 R17 98H XL, pa tudi ni nikamor šlo, sem celo nasedel na rob cestišča (nakopičen sneg) in klical vleko. Poskusil tudi s verigami, pa moram priznat, da je šlo z ICE v snegu bolje. Zdaj ali kona švoh, ali pa EV pogon ni dober za sneg.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Kona in zimske razmere.
Zanimivo se mi zdi, da je bila pred parimi leti na tem forumu debata kako so EV veliko boljši od ICE vozil na snegu zaradi bolj enakomerne porazdelitve teže. Spomnim se da praktično ni bilo uporabnika, ki ne bi hvalil vozne lastnosti EVjev v snegu. To je bila tudi ena od pozitivnih točk, da smo se odločili za EV. Sama sreča, da je bilo takrat tako pozitvno vzdušje, ker v nasprotnem morda danes še vedno ne bi imel EV-ja.
Na srečo še nisem imel resnejšega srečanja z zasneženo cesto v hrib, čeprav stanujem na enem. Upam samo, da bodo "nogavice" zadostovale in da ne bom moral uporabiti verig.
Na srečo še nisem imel resnejšega srečanja z zasneženo cesto v hrib, čeprav stanujem na enem. Upam samo, da bodo "nogavice" zadostovale in da ne bom moral uporabiti verig.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kona in zimske razmere.
Evo še, TEST drugi dan,
danes spet par km po snegu, Ulovka nad Vrhniko, danes mi je šlo malo bolje sem pa prestavil iz konfort v ECO+ in se res dalje pride, ni pa še zmeraj to stari dizel. No potlej pa še verige sprobat, se pa pride skoraj povsod tja do 10-15 cm snega na cesti.
danes spet par km po snegu, Ulovka nad Vrhniko, danes mi je šlo malo bolje sem pa prestavil iz konfort v ECO+ in se res dalje pride, ni pa še zmeraj to stari dizel. No potlej pa še verige sprobat, se pa pride skoraj povsod tja do 10-15 cm snega na cesti.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 157 Odgovori
- 5269 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 1 Odgovori
- 275 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a salchez3
-
- 60 Odgovori
- 4100 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 0 Odgovori
- 1092 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a N1nj4
-
- 42 Odgovori
- 6994 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a mlakar