Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
EV starodobniki so sedaj tisti, ki postajajo dosegljivi za slovensko penzič populacijo. Kone bodo pa to šele čez 7 do 10 let.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Saj se potem pač enostavno zamenja baterija, če postane kapaciteta problem? Al ljudje, za EVje, pričakujejo nič vzdrževanja in samo kupi novo - preša življenjski cikel?
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Zamenjava baterije je ponavadi ekonomska totalka, to je problem.
Pri Koni se verjetno da menjavat problematične module oz celo posamične celice. Samo takih delavnic trenutno ni.
Ko pa prideš na kako novejšo Teslo, je pa rešitev samo preša za staro baterijo in povsem nova baterija. Kar za bo za tam 7 let ali starejši avto no go. 20 jurjev investicije za 7 let star avto razreda TM3 ali TMY je no go. Isto pri Koni, samo slednjo rešuje, da je battery pack popravljiv.
Pri Koni se verjetno da menjavat problematične module oz celo posamične celice. Samo takih delavnic trenutno ni.
Ko pa prideš na kako novejšo Teslo, je pa rešitev samo preša za staro baterijo in povsem nova baterija. Kar za bo za tam 7 let ali starejši avto no go. 20 jurjev investicije za 7 let star avto razreda TM3 ali TMY je no go. Isto pri Koni, samo slednjo rešuje, da je battery pack popravljiv.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Odvisno al vidiš zadevo kot preša al vidiš zadevo kot hmm še bom pojačal bateriski hranilnik doma
darjan bo pa že vidu kako je vzdrževanje starejšega EV-ja
darjan bo pa že vidu kako je vzdrževanje starejšega EV-ja
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Če je ena celica hin, potem avtomatsko dol vleče cel modul. Če je modul narejen tako, da se te celice ne da popravit ali izklopit, si pač v riti.
S tem da je sedaj tendenca, da je cela baterija tako skupaj spajsana, da še modula ne moreš odstranit. Popravilo do nivoja celice je pa nekaj kar imajo samo električni starodobniki. Kona se po novem všteva v to.
S tem da je sedaj tendenca, da je cela baterija tako skupaj spajsana, da še modula ne moreš odstranit. Popravilo do nivoja celice je pa nekaj kar imajo samo električni starodobniki. Kona se po novem všteva v to.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Ko je proizvodni proces celic dost dober, je možnost popravlanja celic le nepotreben začetni strošek.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Ja panasonikove so tabolš, tud pri 2000 ciklov bodo vse enake, vseh 7 tisoč.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Spij kavo, bo dan lepši.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Glede popravila celic, oziroma menjavo le tega. že obstaja firma v avstriji, ki se že ubada za zamenjavo modulov, tudi rabljena baterija za kono se že da dobiti. Menjava modula pa ni toliko komplicirano, je težje narediti generalko na ICE.
Obstajajo navodila na InsideEV, kako se demontira in montira baterija na koni. Tudi programska oprema bo kmalu kopirana od uradnega servisa. Zmeraj več bo EV vozil in verjemi tudi malo bolj izobraženi mehaniki bodo hitro zavohali kje se da kej zaslužit. Tako vsaj jaz mislim že v SLO se najde oseba, ki bi znala zamenjati modul.
Obstajajo navodila na InsideEV, kako se demontira in montira baterija na koni. Tudi programska oprema bo kmalu kopirana od uradnega servisa. Zmeraj več bo EV vozil in verjemi tudi malo bolj izobraženi mehaniki bodo hitro zavohali kje se da kej zaslužit. Tako vsaj jaz mislim že v SLO se najde oseba, ki bi znala zamenjati modul.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Menja baterija?! Čemu?! Kdor računa na biznis menjave baterij, ta bo revež, ker tega posla bo tako malo, kot pokvarjenih modulov (v 15 letih sem jih menjal 5 kosov na 100.000.......). Kako vam ne potegne, da boš baterijo vzel iz avta ven, ker bo še dobra, školjko pa odpeljal na odpad
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
https://evclinic.eu/
Mislim da so na robu bankrota, še kak mesec jim dam.
Sej baterije se verjetno nebo tolk menjavalo kot pa predelavalo v hranilnike, pol je tukaj še en kup elektronike in modulov kateri se lahko tudi pokvarijo. Vsekakor tlačenje vsega na kup na dolgi rok ne prinese plusa ampak samo minus. Govorim o 10+ staremu EV-ju, pač ne šopajo vsi ful kilometrov....
Mislim da so na robu bankrota, še kak mesec jim dam.
Sej baterije se verjetno nebo tolk menjavalo kot pa predelavalo v hranilnike, pol je tukaj še en kup elektronike in modulov kateri se lahko tudi pokvarijo. Vsekakor tlačenje vsega na kup na dolgi rok ne prinese plusa ampak samo minus. Govorim o 10+ staremu EV-ju, pač ne šopajo vsi ful kilometrov....
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Ja, evclinic je na robu bankrota... kdaj točno, ti bo razložil tvoj lokalni serviser TVjev.
Če ga ni več, pa vprašaj svojega serviserja CPUjev.
10-let stare celice leta 2010 so precej drugačna reč kot 10-let stare celice leta 2020, kar je precej drugačno od 10-let starih celic leta 2030.
Če ga ni več, pa vprašaj svojega serviserja CPUjev.
10-let stare celice leta 2010 so precej drugačna reč kot 10-let stare celice leta 2020, kar je precej drugačno od 10-let starih celic leta 2030.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Se strinjam, če bo okvar mali procent, pod 5% na 15 let starosti in 400 tisoč km, potem to ne bo problem.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Vse je super, nič se ne kvari. Lahko zaključimo
Lokalni serviser TV-jev se je zapru(oziroma več le teh), ker se je spremenilo to da so zadeve nepopravljive oziroma je to le oteženo. Včasih si dobil zraven produkta še service manual no ja, kot zgleda gremo v potrošnjo tudi pri avtih, pa toliko govorimo o ekologiji
Lokalni serviser TV-jev se je zapru(oziroma več le teh), ker se je spremenilo to da so zadeve nepopravljive oziroma je to le oteženo. Včasih si dobil zraven produkta še service manual no ja, kot zgleda gremo v potrošnjo tudi pri avtih, pa toliko govorimo o ekologiji
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
To sem dal kot primer, cela baterija verjetno ne bo crklna ampak modul pa zana kakšen crknit, tudi na tem forumu sem že zasledil menjavo ne vem točno modula ali cele baterije.FV-EV napisal/-a: ↑29 Maj 2023, 10:24Menja baterija?! Čemu?! Kdor računa na biznis menjave baterij, ta bo revež, ker tega posla bo tako malo, kot pokvarjenih modulov (v 15 letih sem jih menjal 5 kosov na 100.000.......). Kako vam ne potegne, da boš baterijo vzel iz avta ven, ker bo še dobra, školjko pa odpeljal na odpad
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
DeCoRawr napisal/-a: ↑29 Maj 2023, 10:55 Vse je super, nič se ne kvari. Lahko zaključimo
Lokalni serviser TV-jev se je zapru(oziroma več le teh), ker se je spremenilo to da so zadeve nepopravljive oziroma je to le oteženo. Včasih si dobil zraven produkta še service manual no ja, kot zgleda gremo v potrošnjo tudi pri avtih, pa toliko govorimo o ekologiji
Točno. Še do začetka 1990ih je bil standard, da si s televizorjem zraven navodil dobil tudi shemo za popravilo.
S tem, da pokvarjen TV za jurja še preneseš, da ga pelješ na deponijo.
2 toni avtomobila na deponijo zaradi dveh okvarjenih celic je pa debilizem.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Danes nov OLED košta pol plače navadnega FR. Servis ni predviden.
Ko je bil servis TVja še predviden, je koštal 2 direktorski plači.
To ni zarota, to je normalen design optimization ... stvari se ceneje štanca, če ni treba študirat, kako boš zamenjal polovico zadeve.
Jamr o potrošništvu je pa 'rahlo zgrešen'.
Potrošništvo je omogočilo, da sploh lahko drkamo tipkovnice in zaslone.
Brez masovnega štanca produktov, ni niti tiskane knjige... menihi ročno prepisujejo kjige na ročno izdelan papir z ročno izdelanim kosom pooglenele trske. Menihi ker imajo frej čas, saj jim prehrano in obleko šenkajo podaniki, ki cele dneve poganjajo leseno motiko na njivi.
Ko je bil servis TVja še predviden, je koštal 2 direktorski plači.
To ni zarota, to je normalen design optimization ... stvari se ceneje štanca, če ni treba študirat, kako boš zamenjal polovico zadeve.
Jamr o potrošništvu je pa 'rahlo zgrešen'.
Potrošništvo je omogočilo, da sploh lahko drkamo tipkovnice in zaslone.
Brez masovnega štanca produktov, ni niti tiskane knjige... menihi ročno prepisujejo kjige na ročno izdelan papir z ročno izdelanim kosom pooglenele trske. Menihi ker imajo frej čas, saj jim prehrano in obleko šenkajo podaniki, ki cele dneve poganjajo leseno motiko na njivi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Vsakemu svoje, EV so v porastu, prav tako bodo rasle EV klinike. Avti se morajo kvarit da se ne zgodi Rolls-Royce efekt. Če kateri znamki še ni jasno je potrebno za veliko prodajo delat avte kateri se tudi kvarijo. Sej to da zapakiraš baterijo v kos lepila je že del te optimizacije Pa ne govorim sploh toliko o baterijah kot o ostalih zadevah. To da bodo baterije zdržale že vemo, o tem da crknejo se menijo bolj ICE-jarji na šanku, siol-netu, fbju v komentarjih itd.
Sicer se strinjam z warpom da bodo ščasoma (ev klinike )poniknile ampak ne še, še neki časa ne, ker pač se bodo kvarile zadeve katere si pač zdej ne predstavljamo.
Sicer se strinjam z warpom da bodo ščasoma (ev klinike )poniknile ampak ne še, še neki časa ne, ker pač se bodo kvarile zadeve katere si pač zdej ne predstavljamo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek