Sicer imam IONIQ-a in recimo, da je sistem podoben a do sedaj v 5 letih in preko 200k km ni bilo potrebno posegati v klimatski sistem. Upam da tako ostane še naprej.
Kona EV - SimonZED
Re: Kona EV - SimonZED
Re: Kona EV - SimonZED
Prebral in sem jih citiral včeraj na servisu. Samo upam, da bodo zdržala še en mesec, ko pride rezervni del.
Re: Kona EV - SimonZED
Mogoče so samo pobrali plin ven, izmerili količino in ga nafilali nazaj not.
Re: Kona EV - SimonZED
Jaz bi rekel, da mašina izpiše celotno količino plina. Dotankali so ga pa samo en delček za ta dnar.
Ponavadi mašina potegne ven celoten plin, ga stehta, sfiltrira/odstrani morebitno vlago/kondenz/nečistoče, dotanka manjkajočo količino plina ter napumpa nazaj v sistem.
Re: Kona EV - SimonZED
R1234yf
https://en.wikipedia.org/wiki/2%2C3%2C3 ... oropropene
https://knowhow.napaonline.com/1234yf-r ... hat-is-it/
Tole eko-bio reč sem imel že v Priusu in Lexusu. Nisem pa nikoli nič dotankal, ker Toyota/Lexus servis glede tega nikoli ni bil "proaktiven".
Re: Kona EV - SimonZED
So te fajn olupili. Imam prek 135.000km, pa mi niso še nikoli računali prek 100eur. Običajno zdaj nekih 60eur, s tem da filter menjam sam, ker 30 eur ne dam zanj oziroma za to ceno dobim tri. Niso rabili menjat/dofilavat zavorne v tem času, niti s klimo nobenih težav. Kam pa to voziš? Menjaj serviserja pod nujno.
Re: Kona EV - SimonZED
AutoBinck je ljubljana z ljubljanskimi cenami, dodaš še inflacijo v zadnjem času in so cene kot so.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona EV - SimonZED
Ko se polni 12V baterija, sveti v oranžni barvi tudi led okvir okrog vtičnice za polnjenje (poleg lučke v Hyundai znaku).
Najprej sem pomislil, da gre spet za kakšno napako.
Najprej sem pomislil, da gre spet za kakšno napako.
Re: Kona EV - SimonZED
Razmišljal sem o poršeju, ampak potrebujem večji avto, zato ostajam pri koni.
(Optična prevara )
(Optična prevara )
Re: Kona EV - SimonZED
Ljubljana-avtocesta-predor Karavanke-vsi tuneli in autobahn čez Avstrijo-autobahn Nemčija-Irschenberg-regionalka-Bad Toelz-regionalka-Sindelsdorf-autobahn-GarmischPartenkirchen-autobahn-Muenchen-autobahn-Avstrija-autobahn-12 km regionalke čez prelaz Katschberg-autobahn-predor Karavanke-avtocesta-Ljubljana
Skupaj porabljenih 209 % baterije.
Na relaciji Lj-Garmisch porabljenih 102 % baterije.
Na relaciji Garmisch-Muenchen porabljenih 18% baterije.
Na relaciji Muenchen-Lj porabljenih 89 % baterije.
Vožnja po AC 100-105 km/h, ostalo po omejitvah.
Zunanja temperatura od -4 (AT) do +17°C (Nemčija).
Ceste suhe povsod razen v AT.
Poraba na celotni trasi: Poraba Muenchen-Lj:
Skupaj porabljenih 209 % baterije.
Na relaciji Lj-Garmisch porabljenih 102 % baterije.
Na relaciji Garmisch-Muenchen porabljenih 18% baterije.
Na relaciji Muenchen-Lj porabljenih 89 % baterije.
Vožnja po AC 100-105 km/h, ostalo po omejitvah.
Zunanja temperatura od -4 (AT) do +17°C (Nemčija).
Ceste suhe povsod razen v AT.
Poraba na celotni trasi: Poraba Muenchen-Lj:
Re: Kona EV - SimonZED
Na tehnicnem lastnik ne sedi v avtu, z vsemi izpusnimi plini se ukvarjajo le usluzbenci
Re: Kona EV - SimonZED
Nasvet za naslednje, ko se testira zadnje zavore in sprednje, reči naj mal več časa testira, diski bodo hvaležni
Re: Kona EV - SimonZED
Tudi jaz moram na tehničnega, sem kar pozabil na to, da so štiri leta okoli in me je na to spomnil zavarovalni agent včeraj
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek