12V akumulator
Re: 12V akumulator
Elektronika, oz avto nima narejenega varnostnega odklopa porabnikov, ko akumulator doseže kritično nizko napetost več kot recimo minuto. To je problem. Pa ne samo EVjev.
Drugi problem, ki je v resnici glavni je, da avto, oz. elektronika, ne skrbi ustrezno, da sprotoma dopolnjuje svinčeni akumulator. Zato so za razne električarje leteli razni update-i, ki naj bi to stanje izboljševali. Npr. update-ana Kona sedaj na vsaki 2 uri preverja in dopolnjuje svinčeni akumulator.
Drugi problem, ki je v resnici glavni je, da avto, oz. elektronika, ne skrbi ustrezno, da sprotoma dopolnjuje svinčeni akumulator. Zato so za razne električarje leteli razni update-i, ki naj bi to stanje izboljševali. Npr. update-ana Kona sedaj na vsaki 2 uri preverja in dopolnjuje svinčeni akumulator.
Re: 12V akumulator
S to preveril? če ga res vsaki dve uri preverja sem potolažen, ker to sem jim trdil ob menjavi akumulatorja, pa Hyundai ni priznal, da bi bi bil tu razlog.Ogo napisal/-a:Elektronika, oz avto nima narejenega varnostnega odklopa porabnikov, ko akumulator doseže kritično nizko napetost več kot recimo minuto. To je problem. Pa ne samo EVjev.
Drugi problem, ki je v resnici glavni je, da avto, oz. elektronika, ne skrbi ustrezno, da sprotoma dopolnjuje svinčeni akumulator. Zato so za razne električarje leteli razni update-i, ki naj bi to stanje izboljševali. Npr. update-ana Kona sedaj na vsaki 2 uri preverja in dopolnjuje svinčeni akumulator.
Re: 12V akumulator
Meni se je to dogajalo takrat res vedno pri odklenjenem avtu. Če sem pustil avto odklenjen ali pa celo odprt prtljažnik, ampak ne cel vikend, le morda eno uro je mrknil in so me le kabli rešili, da nisem ostal na terenu. Sedaj pri novem se v nekaj mesecih ni nikoli zgodilo. Če pa je s tem updateom res popravljena napaka preverjanja super, le neumno se mi zdi, da so nas kupce imeli za idioteSwen napisal/-a:In avto je bil ya vikend odklenjen ne?CRF napisal/-a:Manj kot en mesec... čez vikend akumulator na 5.8V. Na srečo ga je booster zbudil, tako da sem izgubil le par minut, ampak vseeno. Očitno ni vzrok v akumulatorju, ampak avtu. Do sedaj je skupno to da je bil vedno prazen ko je bil priključen na polnilnico.CRF napisal/-a:To bi bilo še najboljše. Da so serijski accu "slabi" in zato crkujejo po dobrem letu. To da Hyundai noče zamenjat se jim pač zameri. Sem dal notr 50Ah, večjega niso imeli, pa upajmo da bo.
Re: 12V akumulator
Pač smo bili prvi lastniki beta preizkuševalci. Kot so pri novih modelih 3 z LFP baterijami.
Re: 12V akumulator
Res je, tokrat vem da je bil odklenjen... Za prejšnje ne vemSwen napisal/-a:In avto je bil ya vikend odklenjen ne?CRF napisal/-a:Manj kot en mesec... čez vikend akumulator na 5.8V. Na srečo ga je booster zbudil, tako da sem izgubil le par minut, ampak vseeno. Očitno ni vzrok v akumulatorju, ampak avtu. Do sedaj je skupno to da je bil vedno prazen ko je bil priključen na polnilnico.CRF napisal/-a:To bi bilo še najboljše. Da so serijski accu "slabi" in zato crkujejo po dobrem letu. To da Hyundai noče zamenjat se jim pač zameri. Sem dal notr 50Ah, večjega niso imeli, pa upajmo da bo.
Re: 12V akumulator
Ni stik, pač neka elektronika ima napajanje in lepo prazni. Res pa da ga vsakič sprazni na 6V.DeCoRawr napisal/-a:Še vedno mi ni jasno zakaj bi spraznilo na 5.8V. To ma elektronika dokaj nizki prag pri katerem še prazni baterijo ali pa je nekje stik.
Re: 12V akumulator
O katerem update-u je govora? Jaz naj bi imel vse razen tega za goreče baterije in ESP/ASB.FV-EV napisal/-a: Meni se je to dogajalo takrat res vedno pri odklenjenem avtu. Če sem pustil avto odklenjen ali pa celo odprt prtljažnik, ampak ne cel vikend, le morda eno uro je mrknil in so me le kabli rešili, da nisem ostal na terenu. Sedaj pri novem se v nekaj mesecih ni nikoli zgodilo. Če pa je s tem updateom res popravljena napaka preverjanja super, le neumno se mi zdi, da so nas kupce imeli za idiote
Re: 12V akumulator
Ogo pravi tole:CRF napisal/-a:O katerem update-u je govora? Jaz naj bi imel vse razen tega za goreče baterije in ESP/ASB.FV-EV napisal/-a: Meni se je to dogajalo takrat res vedno pri odklenjenem avtu. Če sem pustil avto odklenjen ali pa celo odprt prtljažnik, ampak ne cel vikend, le morda eno uro je mrknil in so me le kabli rešili, da nisem ostal na terenu. Sedaj pri novem se v nekaj mesecih ni nikoli zgodilo. Če pa je s tem updateom res popravljena napaka preverjanja super, le neumno se mi zdi, da so nas kupce imeli za idiote
Ogo napisal/-a: Npr. update-ana Kona sedaj na vsaki 2 uri preverja in dopolnjuje svinčeni akumulator.
Re: 12V akumulator
Sem bil dva tedna nazaj na updatu za VNbaterijo in včeraj videl da moram še tudi na drugega. Ti ga imaš iz iste sarže, si že preveril svojo VIN? Ne vem pa kateri update misli Ogo.
Re: 12V akumulator
Evo, takole sem danes ujel svojo Kono EV med polnjenjem svoje svinčene baterije:
Da, moja je letnik 2020, prevzeta zadnje dni julija. Od takrat brez servisiranja ali dodatnih nalaganj popravkov.
V četrtek bom imel prvi redni servis na 15 tisoč km in mi bodo nalagali tudi update-e, ki so se nabrali (predvidoma vpoklica za baterijo in ABS/ESP).
Da, moja je letnik 2020, prevzeta zadnje dni julija. Od takrat brez servisiranja ali dodatnih nalaganj popravkov.
V četrtek bom imel prvi redni servis na 15 tisoč km in mi bodo nalagali tudi update-e, ki so se nabrali (predvidoma vpoklica za baterijo in ABS/ESP).
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: 12V akumulator
Vidim da nimam samo jaz probleme s tem 12V akumulatorjem. Tudi moja ZOE spet kaže napake na električnem sistemu. Akumulator pa star leto in pol.
Moram poiskati račun in reklamirat akumulator.
Moram poiskati račun in reklamirat akumulator.
Re: 12V akumulator
Tako je. To je sedaj ze znana napaka Kone in tudi kak serviser na to opozori da:CRF napisal/-a: Res je, tokrat vem da je bil odklenjen... Za prejšnje ne vem
Avta se ne sme pustiti odklenjenega za dlje casa. V nasprotnem primeru nas bo pricakal s praznim malim akumulatorjem. Problem je da se ob odklenjenem avtu vsi porabniki napajajo s tega akumulatorja in slej ko prej je konec... avto je pa tudi slabo zasnovan, da ne preverja redno napetosti in akumulatorja dopolni ko je to potrebno.
Re: 12V akumulator
Se je sigurno takrat polnila svincena baterija ali se je avto zgolj predgreval ("Webasto") po nastavljenem urniku?Ogo napisal/-a:Evo, takole sem danes ujel svojo Kono EV med polnjenjem svoje svincene baterije
Re: 12V akumulator
Avto vsake toliko časa polni 12v baterijo. Jaz sem to videl že dostikrat, lahko rečem tedensko.Ogo napisal/-a:Bilo je sredi popoldneva in avto ni bil na polnilnem kablu.
Ravno včeraj tudi. Mam skoraj 70000km še vedno prvi akumulator, avto bo februarja star 2 leti. Ko stoji doma, včasih po 3,4 dni je v garaži vedno odklenjen pa do sedaj nobenega problema. Tak da ne vem kaj je to pri vas, drugih.
Re: 12V akumulator
To z odklenjenim tudi jaz težko verjamem. Moj je vsak dan v garaži odklenjen, včasih je na kablu, včasih spet ne, pač odvisno od potreb. Tudi moj je v dveh letih bil vsaj dvakrat po tri tedne odklenjen brez kabla pa se ni takrat spraznil niti prvi niti drugi akumulator. Se mi je pa prvi akumulator spraznil večkrat na terenu z odprtimi zadnjimi vrati ali prtljažnikom za pol ure, sedaj drugi še nikoli tudi po dveh urah ne. Pogosteje se je spraznil v deževnem in hladnem vremenu, kar je znak shiranosti akumulatorja.
Sem imel bolj občutek, da so nam v nove dali zanič akumulatorje, morda že shirane na parkplacu ali pa so čakali na prvo uporabo dolgo časa v kakem skladišču. Sicer nekateri pravijo, da jim tudi po zamenjavi z drugim proizvajalcem akumulator sprazni, no meni se to še ni zgodilo. Druga opcija pa je, da so nam s kakim updateom odpravili kakšno napako (nekaj kar je praznilo akumulator, morda kakšno vezje,....), pa niso povedali zanjo, da ne bi bilo tožb.
Sem imel bolj občutek, da so nam v nove dali zanič akumulatorje, morda že shirane na parkplacu ali pa so čakali na prvo uporabo dolgo časa v kakem skladišču. Sicer nekateri pravijo, da jim tudi po zamenjavi z drugim proizvajalcem akumulator sprazni, no meni se to še ni zgodilo. Druga opcija pa je, da so nam s kakim updateom odpravili kakšno napako (nekaj kar je praznilo akumulator, morda kakšno vezje,....), pa niso povedali zanjo, da ne bi bilo tožb.
Re: 12V akumulator
Eden od firmware popravkov za Kono EV, ki je prišel letos, naj bi popravil ravno algoritem polnjenja 12 V baterije.
In sicer naj bi po novem Kona EV vedno na vsake dve uri preverjala stanje in dopolnjevala 12 V akumulator, prej pa temu ni bilo tako in naj bi bila obdobja preverjanja precej daljša, baje 12 ur+.
Glede na letnik, oz mesec proizvodnje in morebitno servisiranje, potem posledično domnevam, da nekateri imamo ta popravek že naložen, drugi pa še ne.
In sicer naj bi po novem Kona EV vedno na vsake dve uri preverjala stanje in dopolnjevala 12 V akumulator, prej pa temu ni bilo tako in naj bi bila obdobja preverjanja precej daljša, baje 12 ur+.
Glede na letnik, oz mesec proizvodnje in morebitno servisiranje, potem posledično domnevam, da nekateri imamo ta popravek že naložen, drugi pa še ne.
Re: 12V akumulator
Če to drži kar praviš, so meni verjetno ta firmware spomladi naložili, ker od takrat nimam več težav. Sem pa takrat menjal tudi akumulator, ki je čisto počepnil. Jeseni pa še celo sredinsko konzolo HW z radiem in navigacijo in sedaj imam mir. Tako da težko rečem, kje je bil dejnasko problem. Nisem pa edini, zato je gotovo bilo nekaj serijsko narobe z EVkonami in 12V sistemom.
Je pa moja kona iz prve sarže z enofaznim AC letnik 2018, uradno 2019. Nisem pa več toliko pozoren kdaj zdaj polni, to sem opazoval pri novemu, zdaj pa le še uporabljam:)
Je pa moja kona iz prve sarže z enofaznim AC letnik 2018, uradno 2019. Nisem pa več toliko pozoren kdaj zdaj polni, to sem opazoval pri novemu, zdaj pa le še uporabljam:)
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 253 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BogyX