Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Tudi sam ga večinoma izklapljam, ker mi je moteč in po svoje vidi sredino pasu. Na deloviščih jaz z njim nimam slabih izkušenj - se mi zdi da celo bolje lovi sredino na zožanem pasu (npr. sedaj imamo kar precejšnjem delu gorenjske AC zožane pasove) - pa drži vredu smer - moraš ga pa pazit na prehodih preko sredine in na priključkih tam so stare bele črte in veljavne rumene (tega še ni jemal, da bi v primeru rumenih črt le te smatral kot prioriteto.
Se strinjam, da je večinoma neuporabno, a takrat ko si na poti cel dan, si utrujen in je le kanček možnosti, da za trenutek zaspiš, te pa sistem sigurno obvaruje (takrat ga jaz ne izklopim).
Se strinjam, da je večinoma neuporabno, a takrat ko si na poti cel dan, si utrujen in je le kanček možnosti, da za trenutek zaspiš, te pa sistem sigurno obvaruje (takrat ga jaz ne izklopim).
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Jaz res upam, da bo kakšen SW popravek, da se lahko sam odločiš kot pri Santa fe-ju.
Zadeva je včasih dobrodošla, lahko je pa tudi smrtno nevarna recimo na blažjem ovinku z obojestransko označenim voziščem - preverjeno na relaciji Vrhnika - Žiri.
Zadeva je včasih dobrodošla, lahko je pa tudi smrtno nevarna recimo na blažjem ovinku z obojestransko označenim voziščem - preverjeno na relaciji Vrhnika - Žiri.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Po skoraj dveh letih ne vidim več take panike, sem bil tudi sam jezen na začetku, da ga je treba vedno ročno izklapljat, sedaj je pa to avtomatsko delo leve roke (kot bi nekdo sprogramiral)
Se pa strinjam - poznam omenjeno cesto, ali pa po cestah v naseljih in mestih (ja tudi pri nas v Radovljici), kjer so s črto označili pas za pešce/kolesarje, za vozila pa ne ostane več toliko da bi se lahko srečali brez, da obe vozili zapeljeta na omenjen pas.
Se pa strinjam - poznam omenjeno cesto, ali pa po cestah v naseljih in mestih (ja tudi pri nas v Radovljici), kjer so s črto označili pas za pešce/kolesarje, za vozila pa ne ostane več toliko da bi se lahko srečali brez, da obe vozili zapeljeta na omenjen pas.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Ne panike, se lako navadim, za 43,000 euro, se pa ne morem !!!Franci napisal/-a:Po skoraj dveh letih ne vidim več take panike, sem bil tudi sam jezen na začetku, da ga je treba vedno ročno izklapljat, sedaj je pa to avtomatsko delo leve roke (kot bi nekdo sprogramiral)
Se pa strinjam - poznam omenjeno cesto, ali pa po cestah v naseljih in mestih (ja tudi pri nas v Radovljici), kjer so s črto označili pas za pešce/kolesarje, za vozila pa ne ostane več toliko da bi se lahko srečali brez, da obe vozili zapeljeta na omenjen pas.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Sem probal izklopi se samo trenutno, po ponovnem vžigu se pa vklopi.
To ni uredu, če jez te pomoči nočem jo tudi ne bom mel.
Sem pa preveru, da se na Tusconu da izklopit in se comp zapovne
To ni uredu, če jez te pomoči nočem jo tudi ne bom mel.
Sem pa preveru, da se na Tusconu da izklopit in se comp zapovne
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Zoe si zapomni izklop LKA, ne zapomni si pa izklop zvoka do 30km/h.smuggler007 napisal/-a:Ne panike, se lako navadim, za 43,000 euro, se pa ne morem !!!Franci napisal/-a:Po skoraj dveh letih ne vidim več take panike, sem bil tudi sam jezen na začetku, da ga je treba vedno ročno izklapljat, sedaj je pa to avtomatsko delo leve roke (kot bi nekdo sprogramiral)
Se pa strinjam - poznam omenjeno cesto, ali pa po cestah v naseljih in mestih (ja tudi pri nas v Radovljici), kjer so s črto označili pas za pešce/kolesarje, za vozila pa ne ostane več toliko da bi se lahko srečali brez, da obe vozili zapeljeta na omenjen pas.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Meni je LKA čisto všeč na AC, pri kakšnih vaških pa je morda res bolj problem. Veliko bolj me moti ta zvok do 30km/h, ga moram vsako vožnjo izklopit ročno takoj ob zagonu avta čisto avtomatsko že, le nepotrebno.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
LKA mogoče na AC je uredu, ampak na enopasovnicah pa lahko povzroči nesrečo, ker vedni rine na sredino, ne ve da lahko iz nasprotna smeri pripelje avto !!!!!!
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
To pa ne no! LKA nikamor ne rine dokler ne prevoziš črte nima nobene funkcije. LFA pa se drži sredine med črtami, ampak ta se ne vklaplja avtomatsko.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Ne vem, če vedno a sem tudi sam opazil, da je treba biti pazljiv, kot piše zgoraj.CRF napisal/-a:To pa ne no! LKA nikamor ne rine dokler ne prevoziš črte nima nobene funkcije. LFA pa se drži sredine med črtami, ampak ta se ne vklaplja avtomatsko.
Tudi če ne prevoziš črte te potiska nazaj. Včasih je malce nadležno in pač izklopim.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Na žalost nimaš prav, tudi če ne prevoziš črte ti usmeri volan na sredino, in na enopasovnici je to nevarno !!!CRF napisal/-a:To pa ne no! LKA nikamor ne rine dokler ne prevoziš črte nima nobene funkcije. LFA pa se drži sredine med črtami, ampak ta se ne vklaplja avtomatsko.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Meni je tudi že popravljal smer na cesti brez črt ko sem se samo približal robu. Popravlja kakor se mu zazdi in je precej nepredvidljiv.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Čudno, v 70kkm tega nisem opazil!
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Jaz tudi nisem imel takšnih izkušenj.
Ga pa povečini izklapljam na naših lokalnih cestah, ker so preprosto preozke in preveč ovinkaste in itak da mnogokrat vozim čez črto in mi gre na jetra, ker me sistem hoče spravit v črtaste gabarite.
Ga pa povečini izklapljam na naših lokalnih cestah, ker so preprosto preozke in preveč ovinkaste in itak da mnogokrat vozim čez črto in mi gre na jetra, ker me sistem hoče spravit v črtaste gabarite.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Sem pred dnevi testiral kono.
Ta ping pong na AC je res "cuden" na ravnem odseku AC je vedno lepo vleklo v desno (ja, padec ceste je v desno) in je vsakih nekaj 100m cuknil proti sredini.
Na lokalnih cestah je pa itak bolj ali manj neuporaben.
Itak pa sem rekel, da za 30+ jurjev pricakujem vsaj se radar.
Ta ping pong na AC je res "cuden" na ravnem odseku AC je vedno lepo vleklo v desno (ja, padec ceste je v desno) in je vsakih nekaj 100m cuknil proti sredini.
Na lokalnih cestah je pa itak bolj ali manj neuporaben.
Itak pa sem rekel, da za 30+ jurjev pricakujem vsaj se radar.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Komentiram lahko LFA (Lane follow assist), ki je v kompletu z radarjem in imam z njim dobre izkušnje na dolgih AC poteh. Tudi danes v močnem prečnem vetru na primorski AC je dobro držal smer.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Še nikoli nisem izklopil nobenega asistenčnega sistema, so me že večkrat rešili
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Ja LKA zna biti tudi nadloga, še posebej na regionalkah kjer je samo eden pas, takrat ga je potrebno izklopiti, V kolikor je samo eden pas ti LKA vedno sili na sredino če so črte ob robu je nevarno , da iz nasprotne strani iza ovinka pridrvi vozilo. nevaren je še posebej za začetnike, ki ne držijo volan močno. Sem imel izkušnjo na relaciji Borivnica Ljubljana, da je kar na enkrat avto popravilo na sredino a iz nasprotne smeri je pripeljalo vozilo. Ni bil lih dober občutek.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Ker je o tem tu govora, bom vprašal.
Razmišljam, če je že kdo zasledil kje, kako prelisičit sistem, da ti vedno ne teži za "keep hands on steering wheel". Bjorn je nekaj govoril, da so senzorji za "prevodnost", ki jo pač koža ima, ampak sam mislim, da tudi gleda "oprijem"... Mogoče se dobi kakšna "stvar" ki se lahko da gor na volan?
Ker ta sistem deluje čisto zadovoljivo na AC, kjer res ne rabiš prijemat volana vsake 10sec.
Razmišljam, če je že kdo zasledil kje, kako prelisičit sistem, da ti vedno ne teži za "keep hands on steering wheel". Bjorn je nekaj govoril, da so senzorji za "prevodnost", ki jo pač koža ima, ampak sam mislim, da tudi gleda "oprijem"... Mogoče se dobi kakšna "stvar" ki se lahko da gor na volan?
Ker ta sistem deluje čisto zadovoljivo na AC, kjer res ne rabiš prijemat volana vsake 10sec.
Re: Kako na KONI trajno izklopiti LKA (Lane Keeping Assist) annoying.
Ioniq, Kona, e-Niro, e-Soul imajo vsi še "klasičen" način zaznavanja: merjenje sile na volanu (ali nekaj v tem smislu).
Enkrat sem na Petrolu dobil litersko plastenko vode, ki se je perfektno zataknila v volanski obroč. Ko sem kasneje začel razmišljat, se mi ni zdelo več tako "kul", da sem se iz Gorice do Vrhnike pripeljal, brez, da bi praktično držal volan.
Če bi moral narest kakšen hiter manever, vprašanje, kako bi se končalo.
Sem kar hitro nehal razmišljat o tem in sem se lepo navadil, da volan držim z obema rokama. Res pa je, da večinoma ga samo držim, vrtenje pa opravlja elektronika
Drugače pa sem že slišal, da uporabljajo uteži za zapestje (za fitnes). Napolnjene so s peskom in imajo kar širok trak na ježka, da se lahko pritrdi na volan.
Še enkrat pa poudarim, LKAS ni avtonomna vožnja. Ko se zadeve preveč navadiš in enkrat "spusti", je hitro lahko neumnost. Spusti pa lahko že samo zaradi sonca, ki sveti pod točno tapravim kotom. En trenutek dela, naslednji trenutek že "jadraš" proti odbojni ograji.
Enkrat sem na Petrolu dobil litersko plastenko vode, ki se je perfektno zataknila v volanski obroč. Ko sem kasneje začel razmišljat, se mi ni zdelo več tako "kul", da sem se iz Gorice do Vrhnike pripeljal, brez, da bi praktično držal volan.
Če bi moral narest kakšen hiter manever, vprašanje, kako bi se končalo.
Sem kar hitro nehal razmišljat o tem in sem se lepo navadil, da volan držim z obema rokama. Res pa je, da večinoma ga samo držim, vrtenje pa opravlja elektronika
Drugače pa sem že slišal, da uporabljajo uteži za zapestje (za fitnes). Napolnjene so s peskom in imajo kar širok trak na ježka, da se lahko pritrdi na volan.
Še enkrat pa poudarim, LKAS ni avtonomna vožnja. Ko se zadeve preveč navadiš in enkrat "spusti", je hitro lahko neumnost. Spusti pa lahko že samo zaradi sonca, ki sveti pod točno tapravim kotom. En trenutek dela, naslednji trenutek že "jadraš" proti odbojni ograji.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 30 Odgovori
- 3530 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Avrelij
-
- 89 Odgovori
- 3197 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BigWhale
-
- 5 Odgovori
- 546 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BL_EV
-
- 20 Odgovori
- 1909 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Simon
-
- 49 Odgovori
- 1273 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a smuggler007