Vrednost rabljene Kone
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
3F ni nuja, je pa fajn če ga imaš.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
Jo je pa lažje prodat, v nemčiji se vrtijo cene od 25 do 27k, sem tudi že zasledu za slabih 28k letnik 2020 z 3f
Uvoz košta max 1000 e v kolikor ti ga firma uvozi, če ga sam pripelješ 200e.
LP..
Uvoz košta max 1000 e v kolikor ti ga firma uvozi, če ga sam pripelješ 200e.
LP..
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
Seveda jo je lažje, vprašanje kaj to komu pomeni.
To bi pa rad videl za 200 eur da dobim avto dol. Jaz sem ga sam "uvozil" vse skupaj me je stalo okoli 500 eur, prevoz, homologacija dmv.... Že sam prevoz je več kot 200 eur! Tako da ... Sicer je to mimo teme za kar se opravičujem.
To bi pa rad videl za 200 eur da dobim avto dol. Jaz sem ga sam "uvozil" vse skupaj me je stalo okoli 500 eur, prevoz, homologacija dmv.... Že sam prevoz je več kot 200 eur! Tako da ... Sicer je to mimo teme za kar se opravičujem.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
To so stroški !!!!nakaza napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 05:36 Seveda jo je lažje, vprašanje kaj to komu pomeni.
To bi pa rad videl za 200 eur da dobim avto dol. Jaz sem ga sam "uvozil" vse skupaj me je stalo okoli 500 eur, prevoz, homologacija dmv.... Že sam prevoz je več kot 200 eur! Tako da ... Sicer je to mimo teme za kar se opravičujem.
začasne tablice 125 e za 9 dni v nemčiji
prevoz 0 e ker se pelješ na elektriko no max 20 na ionity
DMV 0 se s 1.1.2021 ukinil za EV
homologacija 98e
skupaj 223 e !!!!
Nadaljnji stroški so registracijske narave.
Dodatni stroški, čas, hrana, prevoz do mesta nakupa in nazaj, kakor se znajdeš !!!
PREDENJ KEJ NPIŠEŠ SE POZANIMAJ NE BLUZI IN NE PRODAJAJ BUČK
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
pa da te vidim da mi za 200 eur spraviš avto dol. A gor se boš teleportiral, morda na štop 800, 900 km ? Verjento tudi ne poješ in spiješ nič, nekomu je čas oportunitetni strošek... Kakor koli.
Tema je namenjena prodaji dotičnega avta, tako da je čist brez veze tukaj smetit, če želiš odpri drugo temo.
Lep dan ti želim Houdini.
Tema je namenjena prodaji dotičnega avta, tako da je čist brez veze tukaj smetit, če želiš odpri drugo temo.
Lep dan ti želim Houdini.
macek napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 07:28To so stroški !!!!nakaza napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 05:36 Seveda jo je lažje, vprašanje kaj to komu pomeni.
To bi pa rad videl za 200 eur da dobim avto dol. Jaz sem ga sam "uvozil" vse skupaj me je stalo okoli 500 eur, prevoz, homologacija dmv.... Že sam prevoz je več kot 200 eur! Tako da ... Sicer je to mimo teme za kar se opravičujem.
začasne tablice 125 e za 9 dni v nemčiji
prevoz 0 e ker se pelješ na elektriko no max 20 na ionity
DMV 0 se s 1.1.2021 ukinil za EV
homologacija 98e
skupaj 223 e !!!!
Nadaljnji stroški so registracijske narave.
Dodatni stroški, čas, hrana, prevoz do mesta nakupa in nazaj, kakor se znajdeš !!!
PREDENJ KEJ NPIŠEŠ SE POZANIMAJ NE BLUZI IN NE PRODAJAJ BUČK
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
@macel ja vsak ima svoj pogled na to - če vzameš pot v nemčijo kot izlet in vzameš to kot hobi potem je lahko uvoz vozila dokaj ugoden.
Če pa v tem času, živcih, transportnih stroških, ... ki ga/jih izgubiš za transfer na sever Nemčije narediš kaj bolj pametnega se pa tudi stroški izračunajo malo drugače.
Kar se pa tiče 3F polnilca pa pri KONI ni čisto nobena nuja (za dnevne poti ga ne potrebuješ, razen če ne delaš dnevno 400 km), za daljše poti ti pa tudi 3F AC polnilec kaj dosti ne pomaga, zato imaš DC polnjenje.
S KONO imam 92 kkm, sem imel nadomestno KONO s 3F polnilcem (je res da je polnjenje malo hitrejše, a zakaj ga rabiš - saj si navadno doma vsaj 10 ur in v tem času se lahko avto enostavno dopolni). Kot je napisal @macek je fajn, nikakor pa ni nuja.
Za primerjavo https://www.jaguarslovenija.si/jaguar-r ... c-vehicles, tale Jaguar ima še precej večjo baterijo od KONE in isto 1F polnilec - se na javnih AC polnilnicah polni s 7 kW/h. Sva bila prav včeraj skupaj na polnilnici in oba popila enako.
Če pa v tem času, živcih, transportnih stroških, ... ki ga/jih izgubiš za transfer na sever Nemčije narediš kaj bolj pametnega se pa tudi stroški izračunajo malo drugače.
Kar se pa tiče 3F polnilca pa pri KONI ni čisto nobena nuja (za dnevne poti ga ne potrebuješ, razen če ne delaš dnevno 400 km), za daljše poti ti pa tudi 3F AC polnilec kaj dosti ne pomaga, zato imaš DC polnjenje.
S KONO imam 92 kkm, sem imel nadomestno KONO s 3F polnilcem (je res da je polnjenje malo hitrejše, a zakaj ga rabiš - saj si navadno doma vsaj 10 ur in v tem času se lahko avto enostavno dopolni). Kot je napisal @macek je fajn, nikakor pa ni nuja.
Za primerjavo https://www.jaguarslovenija.si/jaguar-r ... c-vehicles, tale Jaguar ima še precej večjo baterijo od KONE in isto 1F polnilec - se na javnih AC polnilnicah polni s 7 kW/h. Sva bila prav včeraj skupaj na polnilnici in oba popila enako.
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
To pa sploh ni res, s trifaznim polnilcem brez težav polniš recimo 7-9kW, tudi 11 pri 20A varovalkah, kar pomeni, da boš avto brez težav napolnil v 7 urah. Na enofazni nikoli ne boš šel do 20A, se pravi 3,6kW, ti 10 ur ne pomaga ravno veliko. Enofazno polnenje je velik minus, če mene vprašaš pri avtu z 64kWh baterijo.Franci napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 09:18
Kar se pa tiče 3F polnilca pa pri KONI ni čisto nobena nuja (za dnevne poti ga ne potrebuješ, razen če ne delaš dnevno 400 km), za daljše poti ti pa tudi 3F AC polnilec kaj dosti ne pomaga, zato imaš DC polnjenje.
S KONO imam 92 kkm, sem imel nadomestno KONO s 3F polnilcem (je res da je polnjenje malo hitrejše, a zakaj ga rabiš - saj si navadno doma vsaj 10 ur in v tem času se lahko avto enostavno dopolni). Kot je napisal @macek je fajn, nikakor pa ni nuja.
Za primerjavo https://www.jaguarslovenija.si/jaguar-r ... c-vehicles, tale Jaguar ima še precej večjo baterijo od KONE in isto 1F polnilec - se na javnih AC polnilnicah polni s 7 kW/h. Sva bila prav včeraj skupaj na polnilnici in oba popila enako.
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
Lahko rečemo da je minus, ali pa da je 3F velik plus. Kot je nekdo že prej napisal, odvinso od voženj, relacije....
V enem letu nisem imel nujne potrebe po 3F, če bi imel super. Če ze nuno rabim grem na DC.
Če bi imel opcijo bi sigurno izbral 3f, v času mojega naupa 3f še ni bila opcija.
Za konec, preživeti se da tudi z 1F, s 3f toliko lažje in hitreje
V enem letu nisem imel nujne potrebe po 3F, če bi imel super. Če ze nuno rabim grem na DC.
Če bi imel opcijo bi sigurno izbral 3f, v času mojega naupa 3f še ni bila opcija.
Za konec, preživeti se da tudi z 1F, s 3f toliko lažje in hitreje
aob01 napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 15:07To pa sploh ni res, s trifaznim polnilcem brez težav polniš recimo 7-9kW, tudi 11 pri 20A varovalkah, kar pomeni, da boš avto brez težav napolnil v 7 urah. Na enofazni nikoli ne boš šel do 20A, se pravi 3,6kW, ti 10 ur ne pomaga ravno veliko. Enofazno polnenje je velik minus, če mene vprašaš pri avtu z 64kWh baterijo.Franci napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 09:18
Kar se pa tiče 3F polnilca pa pri KONI ni čisto nobena nuja (za dnevne poti ga ne potrebuješ, razen če ne delaš dnevno 400 km), za daljše poti ti pa tudi 3F AC polnilec kaj dosti ne pomaga, zato imaš DC polnjenje.
S KONO imam 92 kkm, sem imel nadomestno KONO s 3F polnilcem (je res da je polnjenje malo hitrejše, a zakaj ga rabiš - saj si navadno doma vsaj 10 ur in v tem času se lahko avto enostavno dopolni). Kot je napisal @macek je fajn, nikakor pa ni nuja.
Za primerjavo https://www.jaguarslovenija.si/jaguar-r ... c-vehicles, tale Jaguar ima še precej večjo baterijo od KONE in isto 1F polnilec - se na javnih AC polnilnicah polni s 7 kW/h. Sva bila prav včeraj skupaj na polnilnici in oba popila enako.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Vrednost rabljene Kone
A se da naredit retrofit 3f na 1f kono ? Kabel od priključka pa polnilec drugi, mogoče je že kdo probal iz kašne razbite. Verjetno ni tolk preprosto ampak mogoče se pa da
Re: Vrednost rabljene Kone
Ko sem to spraševal za Soula so kar zavijali z očmi, po njiohvoh besedah se ni dalo. BI moral verjetno kam v tujino vprašat.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: P: Hyundai Kona EV Impression 64kW l.2019
Tudi to ni čisto resaob01 napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 15:07To pa sploh ni res, s trifaznim polnilcem brez težav polniš recimo 7-9kW, tudi 11 pri 20A varovalkah, kar pomeni, da boš avto brez težav napolnil v 7 urah. Na enofazni nikoli ne boš šel do 20A, se pravi 3,6kW, ti 10 ur ne pomaga ravno veliko. Enofazno polnenje je velik minus, če mene vprašaš pri avtu z 64kWh baterijo.Franci napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 09:18
Kar se pa tiče 3F polnilca pa pri KONI ni čisto nobena nuja (za dnevne poti ga ne potrebuješ, razen če ne delaš dnevno 400 km), za daljše poti ti pa tudi 3F AC polnilec kaj dosti ne pomaga, zato imaš DC polnjenje.
S KONO imam 92 kkm, sem imel nadomestno KONO s 3F polnilcem (je res da je polnjenje malo hitrejše, a zakaj ga rabiš - saj si navadno doma vsaj 10 ur in v tem času se lahko avto enostavno dopolni). Kot je napisal @macek je fajn, nikakor pa ni nuja.
Za primerjavo https://www.jaguarslovenija.si/jaguar-r ... c-vehicles, tale Jaguar ima še precej večjo baterijo od KONE in isto 1F polnilec - se na javnih AC polnilnicah polni s 7 kW/h. Sva bila prav včeraj skupaj na polnilnici in oba popila enako.
Imam dnevne relacije pogosto 300-400km s kono 64kWh z enofaznim polnilcem 7kW, tudi sam nisem takrat imel izbire 3f polnilca in zato imam enofaznega. Doma pa pancarke 20A in trifazno TČ pa nimam potrebe po 25A, ker še nimam novega števca lahko cuzam tudi do 25A, bi mi pa skurilo pancarko pri kakih 27A. Plus če sem kdaj doma čez dan še sončna doda nekaj kW moči. Vse to lepo rešuje dinamična polnilnica, ki mi večinoma polni 4,8-5,1kW, nekajkrat za nekaj minut lahko zaniha navzdol in potem zopet nazaj, to se v celi noči pozna morda za 10 minut daljše polnjenje - dinamična pač je zakon.
Če bi imel trofazno polnjenje bi šlo za največ polovico hitreje pod pogojem, če bi imel dinamično polnilnico, ker trofazna ima polnilec max 3,6kW po fazi. Ja raje bi vzel trofazni polnilec, vendar da bi dal jurja več za avto, pa ne, imam raje enofaznega, ki mi povsem zadošča. Pri prevoženih 98.000km sem ga pogrešal morda petkrat zjutraj, kar sem nadomestil v desetih minutah na DC polnilnici kot kak fosilc, če je bilo potrebno zaradi 400km relacije.
Verjamem, pa da ima pomisleke tisti, ki nima doma dinamične polnilnice. Torej je moj odgovor pri prodaji rabljenega EV z enofaznim polnilcem - preveri pred nakupom svoje potrebe oziroma se ustrezno prilagodi/pripravi, ter izračunaj koliko eur se ti splača plačati več za trofazno
Re: Vrednost rabljene Kone
Razumem da takrat ni bilo izbire, ampak, da bi danes kupoval NOV avto z enofaznim polnilcem? Ne, hvala, kot tudi, če montiram polnilnico, bi se sigurno odločil za dinamično, pač to so zadeve, ki dajejo elektromobilnosti svetlo prihodnost
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Vrednost rabljene Kone
Pravila pri nakupu EV
1. Doseg, avto s čim močnejšo baterijo nikoli vam ne bo žal, še posebej zdaj, ko je že zelo veliko avtomobilov, polnilnic pa ni nikoli zadosti in se zmeraj bojite, da bo zasedena.
2. Kje in kako boste polnili, obvezno 3f polnjenje vsaj 11kw, v kolikor ima enofazno morate predelati elektroinštalacijo hiše.
3. možnost montaže vlečne naprave, zmeraj prav pride !!
Se mi pa zdi 32k veliko predrago, glede na trenutne cene, sodelavec bo verjetno kupil za okoli 31k e Premium l 2020. testno s 17.500km
imaa 3f polnenje.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 20TWO-TONE
1. Doseg, avto s čim močnejšo baterijo nikoli vam ne bo žal, še posebej zdaj, ko je že zelo veliko avtomobilov, polnilnic pa ni nikoli zadosti in se zmeraj bojite, da bo zasedena.
2. Kje in kako boste polnili, obvezno 3f polnjenje vsaj 11kw, v kolikor ima enofazno morate predelati elektroinštalacijo hiše.
3. možnost montaže vlečne naprave, zmeraj prav pride !!
Se mi pa zdi 32k veliko predrago, glede na trenutne cene, sodelavec bo verjetno kupil za okoli 31k e Premium l 2020. testno s 17.500km
imaa 3f polnenje.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 20TWO-TONE
Re: Vrednost rabljene Kone
Jaz, recimo, pa ne bi dal 31k evrov za avto brez radarskega tempomata. Kakor komu ustreza, meni je radarski tempomat pomembnejši od 3F polnilca, saj gre za moje udobje (za hitro polnjenje grem na hitro polnilnico, če je res treba).smuggler007 napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 21:12 Se mi pa zdi 32k veliko predrago, glede na trenutne cene, sodelavec bo verjetno kupil za okoli 31k e Premium l 2020. testno s 17.500km
imaa 3f polnenje.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Vrednost rabljene Kone
Ima radarski tempomatSimonZed napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 21:27Jaz, recimo, pa ne bi dal 31k evrov za avto brez radarskega tempomata. Kakor komu ustreza, meni je radarski tempomat pomembnejši od 3F polnilca, saj gre za moje udobje (za hitro polnjenje grem na hitro polnilnico, če je res treba).smuggler007 napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 21:12 Se mi pa zdi 32k veliko predrago, glede na trenutne cene, sodelavec bo verjetno kupil za okoli 31k e Premium l 2020. testno s 17.500km
imaa 3f polnenje.
Re: Vrednost rabljene Kone
>> 3. možnost montaže vlečne naprave, zmeraj prav pride !!
Najem kombija za en dan pride manj kot 50 EUR + nafta...
Najem kombija za en dan pride manj kot 50 EUR + nafta...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost rabljene Kone
Točno tako kot si napisal, se popolnoma strinjam.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Vrednost rabljene Kone
Zakaj že?smuggler007 napisal/-a: ↑11 Jun 2021, 21:12
2. v kolikor ima enofazno morate predelati elektroinštalacijo hiše.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek