Še nobenega, raziskujem.
Hyundai Kona EV 12V aku meritve
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Moje mnenje je, da bo ceneje najti neko srednjo alternativo navadnega in ga pač menjat na X let.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Sej ciklični niso več tolk dragi ... Rajš daš še enkrat več in maš mir
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Če najde kdo kakšnega cikličnega v dimenzijah za kono EV, se priporočam za informacijo - za takrat, ko ga bom menjal (za zdaj sem še pri originalnem korejskem).
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Me zanima kaj bi hyundai rekel na garancijo, če bi zamenjal aku s cikličnim? sigurno bi kaj bluzili, da je kriv aku, če pride do težav?
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Lahko bluzijo, ne morejo pa dokazat, da je npr. razfukalo reduktor, ker si dal noter drug 12 V akumulator, in to je tudi njim jasno.
Garancije na novi 12V akumulator pa itak oni ne bodo dali in za ta del ne morejo odgovarjat, če bo mrknil.
Npr. Autobinck v LJ pa itak pri zamenjavah 12 V akujev že sedaj ne preferira original Hyundai dobavitelja temveč lokalnega slovenskega.
Ampak kot sem napisal, kvalitetni ciklični akumulator je lahko tudi 3x dražji, vprašanje pa je, a bo tudi 3x dlje zdržal. Tudi če recimo odmislimo problematiko dimenzij in postavitev priključkov slednjega.
Garancije na novi 12V akumulator pa itak oni ne bodo dali in za ta del ne morejo odgovarjat, če bo mrknil.
Npr. Autobinck v LJ pa itak pri zamenjavah 12 V akujev že sedaj ne preferira original Hyundai dobavitelja temveč lokalnega slovenskega.
Ampak kot sem napisal, kvalitetni ciklični akumulator je lahko tudi 3x dražji, vprašanje pa je, a bo tudi 3x dlje zdržal. Tudi če recimo odmislimo problematiko dimenzij in postavitev priključkov slednjega.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Jaz mislim sicer da ni tu toliko vprašanje ekonomike oz kaj je ceneje, ampak kaj je bolj fail proof.
Kaj ti pomaga aku, ki bi prišel, hipotetično, 5€, če bi ga moral menjat vsak mesec, in ravno ko se ne bi smelo, ti bo zatajil.
Raje dam 300€ pa je mir "za vedno", kot vsaki 2 leti 50€, pa nikoli ne vem kdaj bom lahko stal ob cesti.
Kaj ti pomaga aku, ki bi prišel, hipotetično, 5€, če bi ga moral menjat vsak mesec, in ravno ko se ne bi smelo, ti bo zatajil.
Raje dam 300€ pa je mir "za vedno", kot vsaki 2 leti 50€, pa nikoli ne vem kdaj bom lahko stal ob cesti.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Pri svinčenem akumulatorju ne obstaja mir za vedno. Če je imperativ iti na nekaj bolj zanesljivega, ki bo trajalo dlje, je pa druga reč.
Potem moraš pač gledat za akumulatorji, ki bodo dimenzijsko šli noter v avto, bodo imeli kompatibilne priključke in morajo biti navadni "poplavljeni", ker recimo Konca zna navit polnilno napetost do 14,6 V.
Nekatere ciklične formulacije svinčenih akumulatorjev, ponavadi tiste zadihtane, namreč ne marajo napetosti nad 14,2 V.
Potem moraš pač gledat za akumulatorji, ki bodo dimenzijsko šli noter v avto, bodo imeli kompatibilne priključke in morajo biti navadni "poplavljeni", ker recimo Konca zna navit polnilno napetost do 14,6 V.
Nekatere ciklične formulacije svinčenih akumulatorjev, ponavadi tiste zadihtane, namreč ne marajo napetosti nad 14,2 V.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 14 Jan 2022, 12:10, skupaj popravljeno 1 krat.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Ciklični aku ni 300e ampak okoli 100/150e to je za cc 40% dražji, ki paše v Kono. Notri je pa 44Ah.darjan napisal/-a: ↑14 Jan 2022, 11:33 Jaz mislim sicer da ni tu toliko vprašanje ekonomike oz kaj je ceneje, ampak kaj je bolj fail proof.
Kaj ti pomaga aku, ki bi prišel, hipotetično, 5€, če bi ga moral menjat vsak mesec, in ravno ko se ne bi smelo, ti bo zatajil.
Raje dam 300€ pa je mir "za vedno", kot vsaki 2 leti 50€, pa nikoli ne vem kdaj bom lahko stal ob cesti.
Ciklični dober akumulator 45/50ah stane 150 eur !! malo slabši pa 100 !!
Tako ne bluziti o 300e
Pri naslednjem servisu se bom pa pozanimal ali mi ga lahko oni vgradijo !!
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Se ne strinjam, poglej na vsak ciklični akumulator kako piše cycle use :14.0V - 14.7V (Se razlikuje od proizvajalca do proizvajaca)
Ja 44Ah akumulator kater ni cikličen lahko uporabla zalo malo % za ciklično uporabo. Če se uporablja več se sčasoma skuri. To je tukaj problem. Ciklične akumulatorje pa lahko prazniš do 50% svoje kapacitete.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Bom obvestil, preden kupim bom še povprašal na Bincku, če mi ga bodo zamenjali, čez 5k mam servis.
raje dam 100 e, pa pri -10 ne ostanem na cesti.
O Kona 12V battery, kar veliko piše na InsideEV, menavajo za ciklične, mislim da nebi smelo biti problem, nisem pa električar.
LP..
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Ni mi jasno, kako je lahko toliko napisanega o teh 12V akumulatorjih na Hyundia EV
Lepo se vozite z avtom in ne se toliko obremenjevat z napetostjo akumulatorja... ni skoda casa za take brezveznarije...?
Lepo se vozite z avtom in ne se toliko obremenjevat z napetostjo akumulatorja... ni skoda casa za take brezveznarije...?
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Je škoda ja, edino takrat, ko obstaneš nekje na cesti, ker je akumulator crknil, potem pa ni več tako škoda :/
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Jaz osebno prakticiram z vzdrževalcem akumulatorja. Vsakič, ko avto stoji kak dan ali dva v zimskem času ga priklopim za nekaj ur ali več. Ali bo to pripomoglo k daljši vdržljivosti pa zaenkrat še ne vem. Me pa zanima. Poročam, ko crkne .
Aku je star 19 mesecev.
Aku je star 19 mesecev.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Jaz bom pa redno monitoriral stanje baterije s tem mojim BM2 modulom, ki sem ga napopal na baterijo.
Ampak glede na opazovano situacijo, glavni problem ne izgleda, ko je avto odklopljen in lepo zaklenjen nekaj dni. Se vidi, da po nekaj dneh gre očitno vsa elektronika v nek globlji nivo spanja, avto pa vsakodnevno dopolne baterijo. Do tega je pa baterija v režimu dopolnjevanja na vsake 4 ure.
Največ rock'n'roll-a je, ko je avto vklopljen na polnilnico in se skače okrog njega, se ga odklepa in podobno. Takrat se zbuja cel kup elektronike, ki očitno rada srkne konkretne tokove.
Zanimiv štos je tudi, da ko se avto vozi, se baterija ne polne, temveč se le vzdržuje stanje le te. Napetost med vožnjo je večinom konstantna - okrog 13,1 V. To je neka napetost, kjer bi rekel, da se baterija drži v nevtralnem stanju, brez aktivnega polnjenja, ostala štromarija pa lepo dobiva tok iz DC-DC konverterja.
Skratka vsa logika iz ICE vozil glede polnjenja baterije odpade. Tam se polne samo med vožnjo, oz. ko se ropotulja na dinozavre vrti.
Ampak glede na opazovano situacijo, glavni problem ne izgleda, ko je avto odklopljen in lepo zaklenjen nekaj dni. Se vidi, da po nekaj dneh gre očitno vsa elektronika v nek globlji nivo spanja, avto pa vsakodnevno dopolne baterijo. Do tega je pa baterija v režimu dopolnjevanja na vsake 4 ure.
Največ rock'n'roll-a je, ko je avto vklopljen na polnilnico in se skače okrog njega, se ga odklepa in podobno. Takrat se zbuja cel kup elektronike, ki očitno rada srkne konkretne tokove.
Zanimiv štos je tudi, da ko se avto vozi, se baterija ne polne, temveč se le vzdržuje stanje le te. Napetost med vožnjo je večinom konstantna - okrog 13,1 V. To je neka napetost, kjer bi rekel, da se baterija drži v nevtralnem stanju, brez aktivnega polnjenja, ostala štromarija pa lepo dobiva tok iz DC-DC konverterja.
Skratka vsa logika iz ICE vozil glede polnjenja baterije odpade. Tam se polne samo med vožnjo, oz. ko se ropotulja na dinozavre vrti.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Iz tvojih vrstic razbral in iz celega posta, očitno je aku. slabe kvalitete.Ogo napisal/-a: ↑15 Jan 2022, 13:58 Jaz bom pa redno monitoriral stanje baterije s tem mojim BM2 modulom, ki sem ga napopal na baterijo.
Ampak glede na opazovano situacijo, glavni problem ne izgleda, ko je avto odklopljen in lepo zaklenjen nekaj dni. Se vidi, da po nekaj dneh gre očitno vsa elektronika v nek globlji nivo spanja, avto pa vsakodnevno dopolne baterijo. Do tega je pa baterija v režimu dopolnjevanja na vsake 4 ure.
Največ rock'n'roll-a je, ko je avto vklopljen na polnilnico in se skače okrog njega, se ga odklepa in podobno. Takrat se zbuja cel kup elektronike, ki očitno rada srkne konkretne tokove.
Zanimiv štos je tudi, da ko se avto vozi, se baterija ne polne, temveč se le vzdržuje stanje le te. Napetost med vožnjo je večinom konstantna - okrog 13,1 V. To je neka napetost, kjer bi rekel, da se baterija drži v nevtralnem stanju, brez aktivnega polnjenja, ostala štromarija pa lepo dobiva tok iz DC-DC konverterja.
Skratka vsa logika iz ICE vozil glede polnjenja baterije odpade. Tam se polne samo med vožnjo, oz. ko se ropotulja na dinozavre vrti.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Akumulator nimaš kaj vzdrževat, je narejen in bi moral zdržat par let v avtu brez da ga pipneš in neka mamca najbrž ne bo vsak dan dopolnjevala? Sam nisem namenoma puščal ničesar odprtega, morda kdaj pa kdaj recimo na terenu kako urco odprt prtljažnik ali kaj takega, kar ne bi smelo vplivat na 12aku.
Sem sedaj pri tretjem 12aku pričel redno še ključe iz avta jemati, ko ta stoji, da eliminiram še to možnost - prej so bili stalno v avtu, ko je bil v garaži in se je polnil doma. Bomo videli koliko časa bo tretji zdržal, prejšnji (prvi Hyundai original, drugi naš Topla) so imeli povprečje manj kot leto in pol, tako da ni krivda v proizvajalcu akumulatorja, ampak v avtu oziroma elektroniki....
Sem sedaj pri tretjem 12aku pričel redno še ključe iz avta jemati, ko ta stoji, da eliminiram še to možnost - prej so bili stalno v avtu, ko je bil v garaži in se je polnil doma. Bomo videli koliko časa bo tretji zdržal, prejšnji (prvi Hyundai original, drugi naš Topla) so imeli povprečje manj kot leto in pol, tako da ni krivda v proizvajalcu akumulatorja, ampak v avtu oziroma elektroniki....
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek