Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Menjali so ga na servisu a ne z Hyundai, pač pa Topla, ki povsem paše (nisem imel casa iskat cenejše alternative in je bil bližje 100eur, točno se ne spomnim). Drugič so mi priznali garancijo od Tople, Hyundai je že prvič ni hotel (sem se dajal z njimi nekaj časa, potem pa obupal in jim sedaj delam negativni marketing) in drugič nisem niti poskušal.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Hvala za informacije, Hyundai sigurno ni na moji listi za naslednji avto, ker s takim odnosom si res delajo slabo reklamo.FV-EV napisal/-a: ↑22 Nov 2021, 17:24 Menjali so ga na servisu a ne z Hyundai, pač pa Topla, ki povsem paše (nisem imel casa iskat cenejše alternative in je bil bližje 100eur, točno se ne spomnim). Drugič so mi priznali garancijo od Tople, Hyundai je že prvič ni hotel (sem se dajal z njimi nekaj časa, potem pa obupal in jim sedaj delam negativni marketing) in drugič nisem niti poskušal.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Moje mnenje je, da so Hyundai EVji odlični avti, oziroma le redkokateri EVji jih prekašajo. Imajo pa tako kot vsi tudi oni nekatere manjše probleme (eden od teh je ta s praznenjem aku12V), ki pa jih ne rešujejo tako kot bi od neke zrele firme pričakoval. Če o tem problemu piše tule par lastnikov, pa po tujih forumih tudi, potem je nek serijski problem. Serijske napake se pa odpravljajo s strani proizvajalca/zastopnikov, ne pa z lokalnim serviserjem, ki ti gre na roko. Če napake ne znajo/zmorejo odpraviti ali jim je to predrago narediti serijsko, se v garanciji lastnikom s težavami vsaj brezplačno zamenja tak aku12V.Simon napisal/-a: ↑22 Nov 2021, 18:42Hvala za informacije, Hyundai sigurno ni na moji listi za naslednji avto, ker s takim odnosom si res delajo slabo reklamo.FV-EV napisal/-a: ↑22 Nov 2021, 17:24 Menjali so ga na servisu a ne z Hyundai, pač pa Topla, ki povsem paše (nisem imel casa iskat cenejše alternative in je bil bližje 100eur, točno se ne spomnim). Drugič so mi priznali garancijo od Tople, Hyundai je že prvič ni hotel (sem se dajal z njimi nekaj časa, potem pa obupal in jim sedaj delam negativni marketing) in drugič nisem niti poskušal.
Sam nimam nič proti avtu in je KonaEV gotovo vredna svojega denarja . Verjetno pa zaradi odnosa uvoznika (kakšna navodila ima od proizvajalca ne vem) taka znamka ne bo na mojem seznamu. Če bi sedaj kupoval nov EV, bi bila zame na podlagi izkušenj z EV v igri le dva modela: Novi Ioniq5 in Tesla Y. Verjetno bi se tehnica nagnila k američanom, čeprav bi mi morda celo bolj odgovarjal korejc.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Problemi z 12 V akumulatorji so najpogostejša napaka na električnih in hibridnih avtomobilih. Ni tukaj Hyundai neko totalno odstopanje.
Je pa moje mnenje, da bi morali upoštevati tisto 2 letno garancijo na originalni akumulator. Sploh ker je jasno, da je lansko leto sredi leta bil tudi update za VCULDC, ki je popravljal algoritem polnjenja svinčenega akumulatorja. Škoda na akumulatorjih se je pa delala do tega update-a, krivec torej Hyundai.
Je pa moje mnenje, da bi morali upoštevati tisto 2 letno garancijo na originalni akumulator. Sploh ker je jasno, da je lansko leto sredi leta bil tudi update za VCULDC, ki je popravljal algoritem polnjenja svinčenega akumulatorja. Škoda na akumulatorjih se je pa delala do tega update-a, krivec torej Hyundai.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Cenim take uporabnike, ker jih je na spletu premalo.
Večina zna samo hvaliti svoj avto(ali karjoli drugega) , nocejo (ne znajo) pa napisati kritike cez njega.
Ob tem se sprašujem kak imajo odnos ob njihovi 5 letni garanciji pri morebitnih drugih okvarah.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Pri Lunežniku so mi povedali da bi mi zamenjali akumulator če bi odpovedal v dveh leti po nakupu. Ne vem če gre za dobro voljo avto hiše ali so navodila od zastopnika.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Hm, saj takšno garancijso dobo imajo ponavadi vsi akumulatorji, tudi v prosti prodaji?
Mogoče pa kdo ve, če obstaja kak akumulator, ki ima daljšo garancijsko dobo in se pač tega nese na servis, naj ga dajo potem not.
Mogoče pa kdo ve, če obstaja kak akumulator, ki ima daljšo garancijsko dobo in se pač tega nese na servis, naj ga dajo potem not.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Energizer majo 30 mesecev garancije.
Pač noben ti ne bo dal veliko garancije na akumulator ker ga lahko z malomarnim ravnanjem hitro uničiš. In če avto pač prazni akumulator redno ga bo uničil.
Pač noben ti ne bo dal veliko garancije na akumulator ker ga lahko z malomarnim ravnanjem hitro uničiš. In če avto pač prazni akumulator redno ga bo uničil.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Seveda so, ciklični so bolj primerni, samo treba najt takega, ki paše noter dimenzijsko in glede postavitve priključkov.
Se je pa treba zavedati, da so ciklični tudi do nekajkrat dražji.
Iz vidika stroškov, ti je ceneje na vsake 2-3 leti menjat za akumulator za tistega po 60 EUR, kot zapravljat precej večje denarje za ultra kvalitetne. Nimaš pa seveda toliko skrbi aka luksuz se plača.
Nekoč so geeki v Priuse vgrajevali Optima akumulatorje. Samo je bilo treba predelati priključke, je pa Optima prodajala kit za predelavo prav za Priuse.
Se je pa treba zavedat, da so prve generacije Priusev imele poseben akumulator, katerega so uradni servisi prodajali za drage denarje in je razlika v ceni do Optime bila nizka.
https://www.optimabatteries.com
To kar je v Hyundaih je pa klasičen svinčen akumulator, ki ima veliko alternativnih dobaviteljev/proizvajalcev. Treba je samo najt pravo kombinacijo cene in kvalitete (garancije).
Jaz sem se zaenkrat odločil samo za aktivni monitoring. Če bom videl, da bo stanje akumulatorja začelo degradirati in bo to po poteku 2 letne garancije, bom šel po novega.
Se je pa treba zavedati, da so ciklični tudi do nekajkrat dražji.
Iz vidika stroškov, ti je ceneje na vsake 2-3 leti menjat za akumulator za tistega po 60 EUR, kot zapravljat precej večje denarje za ultra kvalitetne. Nimaš pa seveda toliko skrbi aka luksuz se plača.
Nekoč so geeki v Priuse vgrajevali Optima akumulatorje. Samo je bilo treba predelati priključke, je pa Optima prodajala kit za predelavo prav za Priuse.
Se je pa treba zavedat, da so prve generacije Priusev imele poseben akumulator, katerega so uradni servisi prodajali za drage denarje in je razlika v ceni do Optime bila nizka.
https://www.optimabatteries.com
To kar je v Hyundaih je pa klasičen svinčen akumulator, ki ima veliko alternativnih dobaviteljev/proizvajalcev. Treba je samo najt pravo kombinacijo cene in kvalitete (garancije).
Jaz sem se zaenkrat odločil samo za aktivni monitoring. Če bom videl, da bo stanje akumulatorja začelo degradirati in bo to po poteku 2 letne garancije, bom šel po novega.
Zadnjič spremenil Ogo, dne 23 Nov 2021, 10:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Ni pa mi tudi to jasno, zakaj mora sploh avto imet "sprogramirano" da vsake 4 ure dofila 12V aku? Saj pa v časih ICEjev tega ni bilo potrebno, kaj je te zdaj tu specifika EVjev?
Jaz bi rekel, da se gre tu tudi celo za kakšno "namerno" potezo, da ja folk ima pač nekaj kar bo zamenjal v EV, ker drugače samo kupiš avto in te servis več ne vidi.
Jaz bi rekel, da se gre tu tudi celo za kakšno "namerno" potezo, da ja folk ima pač nekaj kar bo zamenjal v EV, ker drugače samo kupiš avto in te servis več ne vidi.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Problem je SW avta kater izprazni baterijo, hoteli so to rešit z 4 ure dopolnjevanja, za silo so rešili a problem je drugje.
Recimo e-Golf ne dopolnjuje baterije in lahk avto stoji tudi po kak teden pa ima še aplikacijo katera se oddaljeno povezuje v avto. A je imel kdo problem z akumulatorjem?
Pa tud drugi avti in znamke....
Recimo e-Golf ne dopolnjuje baterije in lahk avto stoji tudi po kak teden pa ima še aplikacijo katera se oddaljeno povezuje v avto. A je imel kdo problem z akumulatorjem?
Pa tud drugi avti in znamke....
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Vsi Hyundai imajo možnost telematike aka Bluelink. Problemov z 12V akuji je precej več v državah, kjer jim že leta dela Bluelink, ker slednji precej bolj aktivno pije energijo, da se redno javlja big brotherju.
Poleg tega vse te funkcionalnosti, kot so timerji za filanje, timerji za ogrevanje, pomenijo, da se mora del elektronike redno prebujat in preverjat stanje, a je že prava ura, a je avto priklopljen na polnilnico, ipd ...
Na to se seveda priklopijo še razni bugi in to, da se vgrajuje navadne startne akumulatorje namesto cikličnih. Se pa strinjam, da so slednji dirty cheap, vsaj za proizvajalca vozil.
Jaz recimo (še) nimam težav z akumulatorjem.
Poleg tega vse te funkcionalnosti, kot so timerji za filanje, timerji za ogrevanje, pomenijo, da se mora del elektronike redno prebujat in preverjat stanje, a je že prava ura, a je avto priklopljen na polnilnico, ipd ...
Na to se seveda priklopijo še razni bugi in to, da se vgrajuje navadne startne akumulatorje namesto cikličnih. Se pa strinjam, da so slednji dirty cheap, vsaj za proizvajalca vozil.
Jaz recimo (še) nimam težav z akumulatorjem.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Za zdaj še dober.
viewtopic.php?p=99890#p99890
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Da bo jasno: Avto hiša mi je ob prvi menjavi želela zamenjati v garanciji, pa uvoznik HyundaiSLO ni dovolil (je bilo več interakcij) in je trdil, da sem gotovo nekaj jaz naredil, da se akumulator ne more istrošiti v 15 mesecih. Sem pa bil eden prvih lastnikov konEV,pa veliko vozim in tem problemom verjetno prvi v Sloveniji, kasneje pa izvedel še za nekaj podobnih, saj se poznam že kar z nekaj EVjaši.
Ko sem videl, da je bil befel uvoznika, sem še sam zatežil uvozniku, nekaj časa se dajal z njihovim odvetnikom, nisem pa imel energije, da bi še sam z odvetniki vlekel zadevo dalje (mi je zdravje več vredno kot 100eur). Na servisih v avto hiši so do mene prijazni in operativni, jih lahko pohvalim.
In ja, vsakomur povem tudi za negativne lastnosti avta ali uvoznika. Še enkrat pa povem, da sem z avtom zelo zadovoljen in verjetno je bil to v tistem trenutku za moje potrebe top nakup.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
FV-EV napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 16:05zoranko napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 09:40Ne dvomim v način delovanja uvoznika: izogibanje odgovornosti ipd., sploh glede na pokroviteljski odgovor ki sem ga dobil ko sem spraševal za možnosti naknadne vgradnje Bluelink-a.Ogo napisal/-a: ↑22 Nov 2021, 20:39
Da bo jasno: Avto hiša mi je ob prvi menjavi želela zamenjati v garanciji, pa uvoznik HyundaiSLO ni dovolil (je bilo več interakcij) in je trdil, da sem gotovo nekaj jaz naredil, da se akumulator ne more istrošiti v 15 mesecih. Sem pa bil eden prvih lastnikov konEV,pa veliko vozim in tem problemom verjetno prvi v Sloveniji, kasneje pa izvedel še za nekaj podobnih, saj se poznam že kar z nekaj EVjaši.
Ko sem videl, da je bil befel uvoznika, sem še sam zatežil uvozniku, nekaj časa se dajal z njihovim odvetnikom, nisem pa imel energije, da bi še sam z odvetniki vlekel zadevo dalje (mi je zdravje več vredno kot 100eur). Na servisih v avto hiši so do mene prijazni in operativni, jih lahko pohvalim.
In ja, vsakomur povem tudi za negativne lastnosti avta ali uvoznika. Še enkrat pa povem, da sem z avtom zelo zadovoljen in verjetno je bil to v tistem trenutku za moje potrebe top nakup.
Verjetno so morali spremeniti stališče sedaj ko nas je več s to težavo.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Če ne drugega, bi jaz vsaj napisal kak mail v korejo ali pa hyundai EU, ker tak poj v rit uvoznika dela samo negativno reklamo znamki in sigurno ni tak odnos celotne korporacije, ampak samo neke žepne firme ki misli da drži boga za jajce.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Evo, še ena malo "off topic" zgodba na temo 12V akumulatorja.
Ja, tudi v naši je že tretji. Ko je zadeva odpovedala prvič, je bil malo čez 2 leti. Kljub temu sem poskušal tako kot FV-EV, vendar zadeva ni šla skozi. O tem sem tudi že pisal.
No zadnjič pa se mi avto prižge z napako "check ev system". Seveda ni več vozen...
Pokličem hyundai asistenco, pride avto vleka in zadevo odpeljejo na Autobinck.
No, šofer avtovleke je pozabil ugasnit avto, ko ga je razložil in preden je serviser prišel do njega, je bil avto neodziven (ni lučk, odklepanja...). Me kličejo in razložim, da je bil avto skoraj vozen in vsa ostala elektronika je normalno delovala, ko je bil naložen na avtovleko. Potem so naredili meritve in ugotovili, da je ena od celic fuč, ker se je tako hitro izpraznil (12V akumulator).
Na srečo so ga brezplačno zamenjali, ker je bil še v garanciji (v avtu je bil dobre pol leta).
Za "check ev system" pa je bilo potrebno zgolj poklikati reset napake na glavni bateriji... Pa je šlo skoraj dva dni. :/
3. decembra menjajo baterijo.
Ja, tudi v naši je že tretji. Ko je zadeva odpovedala prvič, je bil malo čez 2 leti. Kljub temu sem poskušal tako kot FV-EV, vendar zadeva ni šla skozi. O tem sem tudi že pisal.
No zadnjič pa se mi avto prižge z napako "check ev system". Seveda ni več vozen...
Pokličem hyundai asistenco, pride avto vleka in zadevo odpeljejo na Autobinck.
No, šofer avtovleke je pozabil ugasnit avto, ko ga je razložil in preden je serviser prišel do njega, je bil avto neodziven (ni lučk, odklepanja...). Me kličejo in razložim, da je bil avto skoraj vozen in vsa ostala elektronika je normalno delovala, ko je bil naložen na avtovleko. Potem so naredili meritve in ugotovili, da je ena od celic fuč, ker se je tako hitro izpraznil (12V akumulator).
Na srečo so ga brezplačno zamenjali, ker je bil še v garanciji (v avtu je bil dobre pol leta).
Za "check ev system" pa je bilo potrebno zgolj poklikati reset napake na glavni bateriji... Pa je šlo skoraj dva dni. :/
3. decembra menjajo baterijo.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Tisti, ki imate težave z akujem bi bilo fino da napišete letnik in mesec proizvodnje avta, če je to mogoče, oz. ta podatek imate.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
PozdravJP napisal/-a: ↑30 Nov 2021, 21:20 Evo, še ena malo "off topic" zgodba na temo 12V akumulatorja.
Ja, tudi v naši je že tretji. Ko je zadeva odpovedala prvič, je bil malo čez 2 leti. Kljub temu sem poskušal tako kot FV-EV, vendar zadeva ni šla skozi. O tem sem tudi že pisal.
No zadnjič pa se mi avto prižge z napako "check ev system". Seveda ni več vozen...
Pokličem hyundai asistenco, pride avto vleka in zadevo odpeljejo na Autobinck.
No, šofer avtovleke je pozabil ugasnit avto, ko ga je razložil in preden je serviser prišel do njega, je bil avto neodziven (ni lučk, odklepanja...). Me kličejo in razložim, da je bil avto skoraj vozen in vsa ostala elektronika je normalno delovala, ko je bil naložen na avtovleko. Potem so naredili meritve in ugotovili, da je ena od celic fuč, ker se je tako hitro izpraznil (12V akumulator).
Na srečo so ga brezplačno zamenjali, ker je bil še v garanciji (v avtu je bil dobre pol leta).
Za "check ev system" pa je bilo potrebno zgolj poklikati reset napake na glavni bateriji... Pa je šlo skoraj dva dni. :/
3. decembra menjajo baterijo.
Kdaj si kupil Kono? Jaz še sedaj nimam termina za menjavo baterije. Moja je februar 2019.
Re: Hyundai Kona EV 12V aku meritve
Tudi jaz še nimam "d" od datuma za menjavo glavne baterije. Kupljena v prvi polovici januarja 2019.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek