Kona EV - menjava baterije
Re: Kona EV - menjava baterije
Če je bilo mraz, dodajte še to. Mrzla baterija in nizki SOC ne grejo preveč skupaj.
Konca nima neke skrite rezerve, ko pride na 0%, da imaš potem še 50 km za furat.
Konca nima neke skrite rezerve, ko pride na 0%, da imaš potem še 50 km za furat.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Kona EV - menjava baterije
Kakšna je garancija na novo baterijo?
Danes mi eden razlaga, da je kupil Kono letnik 2018 z 155.000km, kjer so menjali baterijo pred cca. 1 letom na 120.000km. Pravi, da ima sedaj na novo baterijo polno garancijo (8 let ali 180.000km od menjave). Drži ali ne?
Danes mi eden razlaga, da je kupil Kono letnik 2018 z 155.000km, kjer so menjali baterijo pred cca. 1 letom na 120.000km. Pravi, da ima sedaj na novo baterijo polno garancijo (8 let ali 180.000km od menjave). Drži ali ne?
Zadnjič spremenil TeodorOrtl, dne 28 Jul 2023, 17:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Kona EV - menjava baterije
Če je menjana na podlagi vpoklica potem ostaja v veljavi stari garancijski pogoji. V kolikor pa jo je kupil sam pa seveda veljajo novi.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Kona EV - menjava baterije
Sem vprašal pri menjavi in seveda veljajo stari oogoji oz. kot za prvo baterijo, če se prav spomnim 8 let ali 200k km
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Kona EV - menjava baterije
Predvidevam da od dneva nakupa avta, ne od dneva menjave baterije. V primeru, če ima avto že recimo 200.000km, pa verjetno 2 leti od dneva menjave baterije ali kolikor velja v EU min. garancija. Res imajo prve Kone v SLO do 200.000km, sedaj je zmanjšano na 160.000km.
Re: Kona EV - menjava baterije
Da, od dneva nakupa...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona EV - menjava baterije
V primeru garancijske menjave po zakonu za menjani del velja nov rok garancije od dneva menjave. Verjetno pa na žalost to drži le za dele, ki so zakonsko določeni za garancijo. Tako bi baterija verjetno padla pod določbo 6 mesecev obvezne garancije kar pa tukaj nič ne pomaga razen če bi bila menjana ravno ob poteku 8 letne garancije. Vseeno bi bilo za preveriti.
Re: Kona EV - menjava baterije
Verjetno na reciklažo v Afriko.
Sem potipal prijatla na servisu, pa ni blo varjante dobit kako.
Re: Kona EV - menjava baterije
Kaj misliš, da ta tvoj prijatelj pa ve kaj se s tem zgodi. On je samo izvrševalec in nima pojma. Pleše kot drugi špilajo. Dobijo zgolj nujne informacije oz. Navodila, da lahko opravijo delo zaradi katerega so tam. Nič več in nič manj. To je pri vseh enako.
Re: Kona EV - menjava baterije
Itak, samo ve da mora zapakirat in pridejo iskat.
Iz BMW pa dobim kak modul od Hibridov, tu niso tako striktni z vračilom, sam to sem mislu povedat.
Re: Kona EV - menjava baterije
Ma isto je, kot pri Tesla servisu, če mrkne baterija.
Odmontirajo staro, montirajo novo, staro dajo v škatlo in pošljejo naprej v čreva koropracije, kjer imajo servisne centre, ki se ukvarjajo z baterijami.
Stare potem gredo v pregled, če se dajo obnovit, uporabit za skundarne namene ali pa je rešitev zgolj "reciklaža".
Pri Hyundaiu domnevam, da del stroška nosi LG in ker ne gre za male stroške, gredo verjetno baterije v dodatne preglede in verjetno sekundarno uporabo, kot so npr. baterijski hranilniki.
Problem pri LG bateriji je verjetno nekonsistentnost kvalitete celic iz določenih serij. Ker je celic v bateriji veliko in dovolj, da je ena sama problem, da rata dim, se pač dela, kar se dela.
Vmes so možno našli način, kako naredit selekcijo in odstranit samo slabe celice, ostale pa gredo lahko v novo uporabo.
Odmontirajo staro, montirajo novo, staro dajo v škatlo in pošljejo naprej v čreva koropracije, kjer imajo servisne centre, ki se ukvarjajo z baterijami.
Stare potem gredo v pregled, če se dajo obnovit, uporabit za skundarne namene ali pa je rešitev zgolj "reciklaža".
Pri Hyundaiu domnevam, da del stroška nosi LG in ker ne gre za male stroške, gredo verjetno baterije v dodatne preglede in verjetno sekundarno uporabo, kot so npr. baterijski hranilniki.
Problem pri LG bateriji je verjetno nekonsistentnost kvalitete celic iz določenih serij. Ker je celic v bateriji veliko in dovolj, da je ena sama problem, da rata dim, se pač dela, kar se dela.
Vmes so možno našli način, kako naredit selekcijo in odstranit samo slabe celice, ostale pa gredo lahko v novo uporabo.
Re: Kona EV - menjava baterije
Wow. Vseved al šlogaš?mlakar napisal/-a: ↑30 Jul 2023, 10:40 Ma isto je, kot pri Tesla servisu, če mrkne baterija.
Odmontirajo staro, montirajo novo, staro dajo v škatlo in pošljejo naprej v čreva koropracije, kjer imajo servisne centre, ki se ukvarjajo z baterijami.
Stare potem gredo v pregled, če se dajo obnovit, uporabit za skundarne namene ali pa je rešitev zgolj "reciklaža".
Pri Hyundaiu domnevam, da del stroška nosi LG in ker ne gre za male stroške, gredo verjetno baterije v dodatne preglede in verjetno sekundarno uporabo, kot so npr. baterijski hranilniki.
Problem pri LG bateriji je verjetno nekonsistentnost kvalitete celic iz določenih serij. Ker je celic v bateriji veliko in dovolj, da je ena sama problem, da rata dim, se pač dela, kar se dela.
Vmes so možno našli način, kako naredit selekcijo in odstranit samo slabe celice, ostale pa gredo lahko v novo uporabo.
Re: Kona EV - menjava baterije
A ti misliš, da se bo lokalni servis ukvarjal z notranjosto baterije? Niti pod razno.
Re: Kona EV - menjava baterije
Verjamem da ne. O tem kaj pa se dogaja potem z baterijo pa veš toliko kot jaz. Popolnoma nič. Torej je tvoje pisanje plod šloganja.
Re: Kona EV - menjava baterije
Celice od kone morajo imet vsaj 63Ah če ne še več. Če nardiš kalkulacijo 60Ah znese z 294 točno 64kWh kar pa ne pokrije bufferja kater ziher je.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek