Ok, thx! Bo držalo.Ogo napisal/-a: ↑06 Feb 2022, 11:45 BMS vedno kontrolira polnilni tok. Tudi pri regeneraciji.
In ne ni potreben odklop od koles za omejevanje polnjenja pri regeneraciji. V principu pri Koni sploh ni možen odklop od koles. Tudi ko imaš avto na N je elektro motor fizično priključen na kolesa preko reduktorja. Kako moč elektromotor daje na kolesa ali pa generira elektriko iz kinetične energije iz koles, se pa vse regulira povsem elektronsko.
Sistemi se pa zmenijo med sabo, da je regeneracija omejena in posledično bolj delajo navadne zavore.
Namreč, miselno me je matralo, kako je rešen vpliv kEMS na krmilno elektroniko, kajti motor je tipa BLDC (brezkrtačni DC, z magneti na rotorju in 3p-sinhronem krmiljenju statorja).
Sedaj, ko sem pregledal rešitve, mi je jasno.
No, nekaj špic v rangu par 100W še vedno pobirajo baterije skozi zaščitne diode, tudi ko rekuperacije ni.
Lp