Kona EV - menjava baterije

Odgovori
MarinKona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Hyundai Kona EV impression 2020
74
24

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a MarinKona »

Ogo napisal/-a: 06 Feb 2022, 11:45 BMS vedno kontrolira polnilni tok. Tudi pri regeneraciji.
In ne ni potreben odklop od koles za omejevanje polnjenja pri regeneraciji. V principu pri Koni sploh ni možen odklop od koles. Tudi ko imaš avto na N je elektro motor fizično priključen na kolesa preko reduktorja. Kako moč elektromotor daje na kolesa ali pa generira elektriko iz kinetične energije iz koles, se pa vse regulira povsem elektronsko.
Sistemi se pa zmenijo med sabo, da je regeneracija omejena in posledično bolj delajo navadne zavore.
Ok, thx! Bo držalo.
Namreč, miselno me je matralo, kako je rešen vpliv kEMS na krmilno elektroniko, kajti motor je tipa BLDC (brezkrtačni DC, z magneti na rotorju in 3p-sinhronem krmiljenju statorja).
Sedaj, ko sem pregledal rešitve, mi je jasno.
No, nekaj špic v rangu par 100W še vedno pobirajo baterije skozi zaščitne diode, tudi ko rekuperacije ni.

Lp
MarinKona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Hyundai Kona EV impression 2020
74
24

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a MarinKona »

Nove, pozitivne, ugotovitve po zamenjavi baterije:

- Pri SOC dispaly= 100% je sedaj, po nekaj polovičnih ciklih polnjenja in enem do SOC= 100% po daljši poti, SOC BMS= 94,5% s čem smo pridobili 1% baterije nazaj.
Lepo upošteva temperaturo baterije, ki je v konkretnem primeru bila višja :) ;


Screenshot_20220209-141617_Torque.jpg
Screenshot_20220209-141617_Torque.jpg (115.99 KiB) Pogledano 2553 krat


- Dodatno to potrdi tudi max. napetost celic, ki je sedaj 4,16V (SOC display=100%);
Tudi balansiranje celic postopoma napreduje in so medsebojne napetosti bolj izenačene;


Screenshot_20220209-114227_Torque.jpg
Screenshot_20220209-114227_Torque.jpg (70.64 KiB) Pogledano 2553 krat
- Nenazadnje, se pozna tudi na predvidenem dosegu:


20220209_141915.jpg


:tup:

Lp
Taragula, Ogo, SimonZed, FV-EV, Nemelk, Apolon, edi-b
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
24
5

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

darjan napisal/-a: 22 Dec 2021, 07:03 Jaz bi šel nazaj na servis in "povprašal" kaj je s tem, čeprav sigurno oni nimajo pojma, lahko pa vsaj malo pritisneš na njih, da naredijo kake izmere, ipd. Pa kako inšpekcijo omeniš.
Ravno to sem naredil v petek na rednem servisu in glej ga zlomka, po 15.000km ter 4 mescih od menjave baterije je uradni tester pokazal SOH 95.8%. Je bil tudi mojster na autobincku začuden, ampak ne ve/ne vem kaj storiti? Meni se to zdi nenormalno veliko za "novo" baterijo.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Andrej_K napisal/-a: 01 Mar 2022, 05:52
darjan napisal/-a: 22 Dec 2021, 07:03 Jaz bi šel nazaj na servis in "povprašal" kaj je s tem, čeprav sigurno oni nimajo pojma, lahko pa vsaj malo pritisneš na njih, da naredijo kake izmere, ipd. Pa kako inšpekcijo omeniš.
Ravno to sem naredil v petek na rednem servisu in glej ga zlomka, po 15.000km ter 4 mescih od menjave baterije je uradni tester pokazal SOH 95.8%. Je bil tudi mojster na autobincku začuden, ampak ne ve/ne vem kaj storiti? Meni se to zdi nenormalno veliko za "novo" baterijo.
Saj podobno je pri starih.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Že dva tedna iz fabrike baterija ni več na 100% soh.
In degradacija je najhitrejša ravno na začetku, prvega pol leta.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a darjan »

Zakaj pa potem ioniq 2017 še vedno kaže 100% soh? Ja..buffer. Ampak a to pomeni da kona več nima bufferja, oz da je le-ta buffer VEDNO buffer in se nikoli ne spreminja ter avto sporoča "uporaben" soh?
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Zato ker na ioniq 2017 BMS laže.
Apolon
Andrej_K
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 130
Kraj: LJ
Avto: Ioniq FL 2020
24
5

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Andrej_K »

Ampak moj je FL model, in z staro baterijo je tudi moj kazal SOH 100% po 60.000km. Pa je isti avto in posledično najbrž BMS, razen če je bil tudi BMS "nadgrajen" z menjavo baterije in kaže realno stanje? Ampak potem se bodo tudi drugi uporabniki počasi začeli javljati da SOH pada.
darjan
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Tako je. BMS ni nadgrajen ampak zamenjan z novim saj je v bateriji.
Apolon
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Torej z baterijami ni nič drugače kot s starimi, le da imajo boljšo izolacijo, BMS pa sedaj kaže bolj realno sliko, ker je nov in drugače spisan?
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Marsikaj ne vemo. Vemo pa, da Hyundai skozi čas vgrajuje rahlo izboljšane baterije/celice. Delajo tudi tranzicijo iz LG na SKI.
Npr Kone 2019 in Kone 2022 nimajo čisto istih celic.
Najnovejše imajo celice, ki imajo rahlo nižjo težo in druge inkrementalne izboljšave, čeprav je nazivna kapaciteta tam nekje kot prej. Temu primerno verjetno imajo tudi prilagoditve BMS.
Kako se pa izvaja zamenjava/refurb teh baterij, ki so predmet vpoklica, a so celice LG ali SKI, pa ve samo Hyundai.
Jaz domnevam, da gre za izboljšane LG celice, ker je pač primoran nosti svoj del stroška zaradi lastnih zajebov. Hyundai pa naredi refurb samega battery packa in speče noter nov BMS firmware v skladu s specifikacijo novih celic.
FV-EV
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Koliko konašev tule je že opravilo menjavo in koliko nas še čaka?

Tako informativno, da vidimo kje smo z menjavami v začetku marca in kako dolgo bo trajalo, da pridemo vsi na vrsto, ker tole jim gre v Sloveniji zeloooo počasi.

Jaz še čakam na klic.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Počasi gre povsod po svetu. Ker je treba speljat logistiko. Se pa dogajajo sedaj menjave po celem svetu, na začetku so bile res omejene na par držav.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

FV-EV napisal/-a: 05 Mar 2022, 12:56 Koliko konašev tule je že opravilo menjavo in koliko nas še čaka?

Tako informativno, da vidimo kje smo z menjavami v začetku marca in kako dolgo bo trajalo, da pridemo vsi na vrsto, ker tole jim gre v Sloveniji zeloooo počasi.

Jaz še čakam na klic.
Mene so klicali konec januarja, vendar sem prosil, če lahko prestavimo na kasneje, recimo marec. Bomo videli.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Ogo napisal/-a: 05 Mar 2022, 12:53 Marsikaj ne vemo. Vemo pa, da Hyundai skozi čas vgrajuje rahlo izboljšane baterije/celice. Delajo tudi tranzicijo iz LG na SKI.
Npr Kone 2019 in Kone 2022 nimajo čisto istih celic.
Najnovejše imajo celice, ki imajo rahlo nižjo težo in druge inkrementalne izboljšave, čeprav je nazivna kapaciteta tam nekje kot prej. Temu primerno verjetno imajo tudi prilagoditve BMS.
Kako se pa izvaja zamenjava/refurb teh baterij, ki so predmet vpoklica, a so celice LG ali SKI, pa ve samo Hyundai.
Jaz domnevam, da gre za izboljšane LG celice, ker je pač primoran nosti svoj del stroška zaradi lastnih zajebov. Hyundai pa naredi refurb samega battery packa in speče noter nov BMS firmware v skladu s specifikacijo novih celic.
Vse menjane baterije so Ski.
FV-EV, Ogo, Apolon
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Na zadnjem pregledu v februarju na 75.000km sem rekel da bi raje bolj med zadnjimi in se niso nič pritoževali
FV-EV
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

edi-b napisal/-a: 05 Mar 2022, 17:42 Na zadnjem pregledu v februarju na 75.000km sem rekel da bi raje bolj med zadnjimi in se niso nič pritoževali
Tud jaz se ne bom, če bova midva zadnja dva :giggle:
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Men se tud ne mudi :)
Uporabniški avatar
Nemelk
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 97
Kraj: Gorenjska
Avto: Kona EV64
48
532

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a Nemelk »

Tudi meni se še ne mudi.
MarinKona
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 50
Kraj: Ljubljana
Avto: Hyundai Kona EV impression 2020
74
24

Re: Kona EV - menjava baterije

Odgovor Napisal/-a MarinKona »

Taragula napisal/-a: 05 Mar 2022, 16:35
Ogo napisal/-a: 05 Mar 2022, 12:53 Marsikaj ne vemo. Vemo pa, da Hyundai skozi čas vgrajuje rahlo izboljšane baterije/celice. Delajo tudi tranzicijo iz LG na SKI.
Npr Kone 2019 in Kone 2022 nimajo čisto istih celic.
Najnovejše imajo celice, ki imajo rahlo nižjo težo in druge inkrementalne izboljšave, čeprav je nazivna kapaciteta tam nekje kot prej. Temu primerno verjetno imajo tudi prilagoditve BMS.
Kako se pa izvaja zamenjava/refurb teh baterij, ki so predmet vpoklica, a so celice LG ali SKI, pa ve samo Hyundai.
Jaz domnevam, da gre za izboljšane LG celice, ker je pač primoran nosti svoj del stroška zaradi lastnih zajebov. Hyundai pa naredi refurb samega battery packa in speče noter nov BMS firmware v skladu s specifikacijo novih celic.
Vse menjane baterije so Ski.


Na to vprašanje pri servisu sem dobil nedvoumen odgovor, da gre za LG.
Osebno pa upam, da so, kot ta stare, NCM622. Boljših, sicer dražjih, trenutno ni.

Lp
darjan
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”