Kona 64 - DeCoRawr
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Ma bil sem na podeželski cesti in sem skoraj spregledal rdečo luč ker je sonce svetilo direkt od spredaj. Pred mano ni bilo nobenega za mano pa je avto že videl tako da je že predčasno začel zmanjševati hitrost. Tako da asistenčni sistem itak ne bi reagiral v takem primeru. Sej z 80 na 0 itak ni lahko izvest, sej pravim sem pričakoval bolj odzivno. Bom videl če še več sile kaj bolj pomaga ampak ko je reakcija itak ponavadi pritisneš kar do konca
Re: Kona 64 - DeCoRawr
V tem primeru moj Ioniq še nikoli ni ustavil.FV-EV napisal/-a: ↑14 Mar 2022, 10:35 Dva dni nazaj sem izven LJ imel nastavljen radarski tempomat na 90km/h, eden pred menoj je pa vozil 60km/h, ko je ta pred križiščem odvil desno, je avto tistih 100m pospeševal, čeprav je nekdo v križišču stal na rdeči in sem moral pohodit bremzo, da sem se ustavil. Ne vem kaj bi to lahko bilo, enostavno radar ni registriral stoječega vozila?!
Se mi je pa to zgodilo prvič. Pred dvemi leti sem imel podobno situacijo v Hočah, kjer mi je eden uletel pred menoj na moj vozni pas in pohodil bremzo pred semaforjem, takrat ga je sistem zaznal in mi sam sunkovito zabremzal, da mi je vse poletelo v prvo šipo. Sklepam, da ima težavo pri stoječih ovirah.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Naj me kdo popravi, ampak ali ni tako, da stoječih avtomobilov nekateri asistenčni sistemi sploh ne registrirajo? Se mi zdi, da sem tako nekje bral... V bistvu bi po eni strani bilo logično, ker bi drugače lahko tudi kakšne stoječe avtomobile ob cesti detektiral in bi imel veliko ghost brakinga.
Jaz imam drugače tole zaustavljanje nastavljeno na prvo stopnjo (da jo najhitreje registrira in tako začne zavirati). Parkrat je tudi meni pri potencialnem naletu že tako zaviralo, da je vse letelo. Kar zna potem biti problem za nalet zadaj, če tako hitro reagira...
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Isto moj ioniq. Tudi jaz sem že močno pritiskal, ko se je zdelo, da se ne bo problem ustaviti. Mislim pa da je bolj problem neuporaba bremz. Se mi zdi, da je mnogo bolje, če jih malo zdrgneš s tiščanjem po pedalu.DeCoRawr napisal/-a: ↑14 Mar 2022, 11:25 Ma bil sem na podeželski cesti in sem skoraj spregledal rdečo luč ker je sonce svetilo direkt od spredaj. Pred mano ni bilo nobenega za mano pa je avto že videl tako da je že predčasno začel zmanjševati hitrost. Tako da asistenčni sistem itak ne bi reagiral v takem primeru. Sej z 80 na 0 itak ni lahko izvest, sej pravim sem pričakoval bolj odzivno. Bom videl če še več sile kaj bolj pomaga ampak ko je reakcija itak ponavadi pritisneš kar do konca
Je pa res, da je tudi meni parkrat pri potencialnem naletu že tako zaviralo, da je vse letelo. Pol pa ne vem.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Ja sam problem je ker Kona tudi veliko uporablja regen ko maš Level 0. Pri e-Golfu se mi zdi da je več se uporabljalo zavore v D načinu brez regeneracije pa še tisti mode kater ga ma VW da vsako toliko časa ne uporablja regen sploh.
Upam da se bo bom lahko udelal te zavore
Upam da se bo bom lahko udelal te zavore
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Pri ioniqu dam v Neutral in potem ni regena, po klancu dol jih lahko zdrgnemDeCoRawr napisal/-a: ↑14 Mar 2022, 11:56 Ja sam problem je ker Kona tudi veliko uporablja regen ko maš Level 0. Pri e-Golfu se mi zdi da je več se uporabljalo zavore v D načinu brez regeneracije pa še tisti mode kater ga ma VW da vsako toliko časa ne uporablja regen sploh.
Upam da se bo bom lahko udelal te zavore
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Kul nasvet Spet nekaj podobnega kot mi pri VW recimo ni pustilo it v dolino več kot 95 ko je bila bolj prazna baterija. Ziher sprobam kaj takega
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Tako je, daš v N in nekajkrat iz visoke hitrosti zabremzaš. Defenitivno so potem zavore za nekaj časa (odvisno od pranja, vremena, itd) boljše.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
A je večji efekt z vidika čiščenja zavor, če v N parkrat na hitro zabremzam, ali je bolje, če se recimo iz Ljubelja spustim dol po ovinkih v D?
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Vsekakor parkrat v N, saj iz Ljubelja boš hitro pregrela zavore. Zavore niso namenjene za dolgotrajno bremzanje. Pri ICE vozilih bremza tudi motor sicer manj ampak pripomore veliko.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Pri golfu nima veze ali je v D B ali N, regrneracija vedno dela. Pri golfu in upu se regeneracija na vsakih nekaj delovnih ur sama izklopi ravno s tem namenom, da se ocistijo zavore. Seveda ga pa lahko do vrha napolnite in bo slo na zavore
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Ja če greš z nekega hudega klanca tudi D ne pomaga pri e-golfu(in lepo uporabi bremze). Jaz nisem mel problem spucat.
Kona ma baje do 150kW regen powerja kar zelo pozneje uporabi bremze.
Kona ma baje do 150kW regen powerja kar zelo pozneje uporabi bremze.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
To je pa vsaj zame nova informacija. Dozdaj sem poznal predvsem tisto s polno baterijo in da v R ni regeneracije in vedno delajo samo zavore.
Upam, da je zadeva pametno rešena in se regeneracija ne izklaplja tudi pri tistih, ki vozijo bolj "športno" in jim zaradi tega zavore tudi sicer delajo nadpovprečno veliko(krat).
Re: Kona 64 - DeCoRawr
zavore delajo ko stisneš zavorrni pedal.... pri 70k točno nobenega problema z zavorami
še en design zaHeb hyundaija ...
še en design zaHeb hyundaija ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Pri eGolfu, katerega smo imeli 45kkm nikoli nisem imel občutka da bi bili diski umazani in na splošno so delovale ob vsakem zaviranju prepričljivo. Tukaj je Kona in pa tudi Ioniq (MY2016-2021) nekaj zadaj.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Pri 80k km, tri leta bo maja, ni problemov z zavorami, je pa res, da brusi samo tik pred ustavitvijo in res močnem zaviranju, nasploh je zelo velika regeneracija in tudi zato manjša poraba, obraba diskov je kakšen mm, torej bi moral zdržati ene 500k km. V glavnem če voziš kot ICE in dosti km, ni težav, v nasprotnem pa so diski rjavi, pa še kaj drugega. Ne šparati zavor, ročne in ostalega.
Glede zaviranja, kone E imajo vse 4 diske večje, mislim da 28cm. Ob ekstremnem zaviranju, kar pomeni maksimalno močan udarec zavornega pedala, ne božanja, je normalna zavorna oz. pot ustavitve, enako ko sam blokira, zna pa biti kakšen nalet zadaj
Glede zaviranja, kone E imajo vse 4 diske večje, mislim da 28cm. Ob ekstremnem zaviranju, kar pomeni maksimalno močan udarec zavornega pedala, ne božanja, je normalna zavorna oz. pot ustavitve, enako ko sam blokira, zna pa biti kakšen nalet zadaj
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Se ne strinjam, da gre za kakšen problem Hyundai-a, tudi sam pri 123k km na KONI niti enega problema z zavorami.
Imamo pa različno dojemanje koliko hitro bi se v sili morali ustavit.
V sili je vedno prepočasi
Sam imam sicer občutek, da ko je treba zagrabijo prej preveč vsaj za tiste za mano. Pri zaviranju imam vedno pogled tako naprej kot v vzvratno ogledalo.
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Nah, saj tudi pri Kii/Hyundai-ju zavore delajo. Bolj je štos samo to, da če ne pritisneš dovolj, ne bo takoj zaviral z zavorami ampak samo regen vklopi. Ko pohodiš malce bolj, pa začutiš zavore, regen pa deluje še močnejše. Če imaš v N, pa ima pedal malce praznega hoda, nato začne lepo zavirat klasično.
Itak je pa pri zavorni poti večinoma še vedno odvisno od samih pnevmatik
Re: Kona 64 - DeCoRawr
Pri Koni sem najbolj (neprijetno) začutil učinek mehanskih zavor, ko je sama od sebe zavirala zaradi kolesarja ali pešca, ki ga je zaznala kot oviro na cesti! Takrat vidiš - učinek je še večji, ker ne pričakuješ zaviranja - da res primejo!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek