Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Spoštovani,
Že dva dni berem tuje forume glede degradacije bateije pri Hyundai EV s SK inovation in LG baterijami.
No zakaj, namreč moja Kona ima SK baterijo s 93.3% SOH, kar ni lih dobro. Prevoženih 63k, zmeraj pazil na baterijo.
Na tujih forumih sem zasledil, da večinoma s SK baterijami imajo degradacijo letno cc 2-3%, so bolj očutljive kot LG ?
Od danes delam meritve napetosti modulov, pa da vidimo. spremembe.
Naredu bom tudi trikratno praznenje pod 5% in ponjenje do 100% in pustil čez noč, da se celice umirijo.
S polno baterijo bom probal prevoziti 500 km pri 90km/h, kot Bjorn.
Kone z LG pa imajo SOH po 100k še zmeraj 100% zakaj ?
Ali ni pravih meritev ali so pa toliko dobre ?
LG Kona z 230k na števcu SOH 97% ?
Se pa že pritožujejo tisti, ki so imeli vpoklic in menjali LG za SK, da imajo probleme s SOH, po 17k prevoženih SOH 97% ?
No ali boste menjali baterijo LG za SK ??
Prosim še ostale forumaše naj izmerijo SOH na Hyundai EV, sploh tisti, ki imate leto izdelave po 15.03.2020, od tega datuma
so dalje vgrajevali večinoma SK baterije za EU trg.
Že v naprej se vam zahvaljujem za poste, pa da vidimo v kakšnem stanju imamo baterije
Že dva dni berem tuje forume glede degradacije bateije pri Hyundai EV s SK inovation in LG baterijami.
No zakaj, namreč moja Kona ima SK baterijo s 93.3% SOH, kar ni lih dobro. Prevoženih 63k, zmeraj pazil na baterijo.
Na tujih forumih sem zasledil, da večinoma s SK baterijami imajo degradacijo letno cc 2-3%, so bolj očutljive kot LG ?
Od danes delam meritve napetosti modulov, pa da vidimo. spremembe.
Naredu bom tudi trikratno praznenje pod 5% in ponjenje do 100% in pustil čez noč, da se celice umirijo.
S polno baterijo bom probal prevoziti 500 km pri 90km/h, kot Bjorn.
Kone z LG pa imajo SOH po 100k še zmeraj 100% zakaj ?
Ali ni pravih meritev ali so pa toliko dobre ?
LG Kona z 230k na števcu SOH 97% ?
Se pa že pritožujejo tisti, ki so imeli vpoklic in menjali LG za SK, da imajo probleme s SOH, po 17k prevoženih SOH 97% ?
No ali boste menjali baterijo LG za SK ??
Prosim še ostale forumaše naj izmerijo SOH na Hyundai EV, sploh tisti, ki imate leto izdelave po 15.03.2020, od tega datuma
so dalje vgrajevali večinoma SK baterije za EU trg.
Že v naprej se vam zahvaljujem za poste, pa da vidimo v kakšnem stanju imamo baterije
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Pač problem je ker BMS v tvojem primeru pravilno prikazuje SOH. Medtem ko na starejših laže pač. Jaz sem na svoji 4 leta stari nameril 60kWh pa bi morala met 68kWh nova. Še vedno mi jo niso menjali...
Preveč se obremenjuješ z SOH, premalo si podal koliko kWh dobiš ven z baterije....
Preveč se obremenjuješ z SOH, premalo si podal koliko kWh dobiš ven z baterije....
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Kako naj to dobim, izračunam ?DeCoRawr napisal/-a: ↑27 Okt 2022, 21:02 Pač problem je ker BMS v tvojem primeru pravilno prikazuje SOH. Medtem ko na starejših laže pač. Jaz sem na svoji 4 leta stari nameril 60kWh pa bi morala met 68kWh nova. Še vedno mi jo niso menjali...
Preveč se obremenjuješ z SOH, premalo si podal koliko kWh dobiš ven z baterije....
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Najbolj točen podatek boš dobil, če napolniš do 100%, resetiraš števec porabe in sprazniš do neke nizke vrednosti... potem izračunaš iz povprečne porabe, prevoženih kilometrov in porabljenih %. Če poleg tega še zmeriš, koliko kWh porabiš, da napolniš nazaj do 100%, lahko izračunaš še izgube pri polnjenju. Vrednostim, ki jih vrača BMS pa ne moreš 100% zaupat.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
jaz imam na zoe pri 70 k km in 4 leta tudi 93% SOH.(LG Baterije)
Pa sem tudi zmeraj pazil baterijo, povprečna poraba 13.2 kWh/100 km
Pa sem tudi zmeraj pazil baterijo, povprečna poraba 13.2 kWh/100 km
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Poglejte garancijo pa vam bo vse jasno. Tam so vse preračunal in v to smer bo šla baterija.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Kona L2019 z LG baterijo test prevoženih km pri 150k SOH kaže 100%, ampak na testu je naredila 50km manj kot nova. (vir D forum)
Izračunana degradacije na podlagi km 8 %.
100% SOH je samo takrat ko je nova !!!
Izračunana degradacije na podlagi km 8 %.
100% SOH je samo takrat ko je nova !!!
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
No, za 30% degradacije v 160 jurjev km se moraš potrudit. Je pa res, da proizvajalci ponavadi vkalkulirajo slabe pogoje. Torej veliko polnjenja na hitrih polnilnicah in do 100% ob dokaj visokih temperaturah.
Sam LGjev testni protokol je pa do 20% degradacije. Tam okrog 1500 ciklov polnjenja in praznjenja 0-97% pri 35 stopinj Celzija. Tam pod 20 stopinj Celzija, pa to zleze že čez 2000 ciklov.
In ravno tukaj je caka 97% je max, kar je že sam LG predpisal. Tako, da to niso rezerve by Hyundai, temveč by LG. In ne baterija nima 67 kWh bruto. Ima 64 kWh neto pri klasičnem predpisanem ciklu 0-97%. Top buffer je 3% in je tam ne kot rezerva za degradacijo, temveč kot omejitev za daljšo življensko dobo in preventivo hitre pretvorbe v dim.
Folk je že razdiral baterije od Kone in nimajo 67 kWh, razen če uporabiš drugo metodologijo merjena kapacitete od tega kar je predpisal LG.
Pri Li baterijah je pa ravno v tem caka - so kot balon. Lahko se jih napolne tudi za 20% več in izprazne še za par posto dodatno pod predpisanih 0%. Samo potem grejo precej prej cugrund. Lahko tudi v obliki dima.
Tako da ne pričakovat, da če je izmerjena kapaciteta recimo 62 kWh, da je šlo v dim 5 kWh. Šlo je v dim tam nekje 2 kWh kapacitete realno.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Tukaj je Bjorn dobil 66kWh, sam uporabljam tak letnik avta in se bom tega držal. Če zdaj dobim samo 60kWh to pomeni skoraj 10% degradacije.
Ko mi zamenjajo baterijo bom sprobal koliko dobim. Tisti SOH mi čist nič ne pomeni, ziher je še na 100%.
So pa različne baterije in če jo sprobaš ko je nova veš koliko si mel notr.
Ko mi zamenjajo baterijo bom sprobal koliko dobim. Tisti SOH mi čist nič ne pomeni, ziher je še na 100%.
So pa različne baterije in če jo sprobaš ko je nova veš koliko si mel notr.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
To je tudi odvisno od načina vožnje, če boš teral na polno bo manj kwh prišlo iz nje.
Jaz bi naredil takole; nafilal doma na polno, se vsedel v avto ob relativno primernem vremenu (suho, brez hujsega vetra, sončno...), resetiral trip, in se odpravil proti AC, tam bi se peljal 90kmh, dokler ne bi prišel do kake 5%, potem bi šel v bližino kake polnilnice in čakal, da pade na 3%.
Potem bi preračunal.
Jaz bi naredil takole; nafilal doma na polno, se vsedel v avto ob relativno primernem vremenu (suho, brez hujsega vetra, sončno...), resetiral trip, in se odpravil proti AC, tam bi se peljal 90kmh, dokler ne bi prišel do kake 5%, potem bi šel v bližino kake polnilnice in čakal, da pade na 3%.
Potem bi preračunal.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Seveda lepa vožja, ampak komot lahko greš 100km/h saj je velika baterija in ali žre 13 ali pa 15 ni velike razlike in je C praznjenja še vedno majhen.
Pri avtih z malo baterijo je mogoče še smiselno it 90, pri velikih baterijah je to nesmiselno in delaš gužvo na avtocesti.
Najbolj važno je da je ko prvič sprobaš in potem ko testiraš čez par let da maš približno enako hitrost in pogoje.
Pri avtih z malo baterijo je mogoče še smiselno it 90, pri velikih baterijah je to nesmiselno in delaš gužvo na avtocesti.
Najbolj važno je da je ko prvič sprobaš in potem ko testiraš čez par let da maš približno enako hitrost in pogoje.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Bjorn pravi da je temperatura (tok) tisto, zato pač 90kmh, ker je še kolko tolko normalno po AC. Idealno bi itak bilo 47kmh
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Ne odkrivat tople vode, tam kjer je ni. Kapaciteta bo s časom padala. Kemija pač ni večna.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Pa še to, na začetku je degradacija največja, potem se malo stabilizira.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
I've got a 2019 model that at 50k km had it at 94.1%. Now when it's at 60k it shows 100% again. so I wouldn't worry about it.
Mi ni dalo mira pa sem skočil do moje pogledat. Še vedno je na 100%. Pa vem da ne izvlečem več tolk ven iz batt.
Skratka ne se sekirat kaj piše SOH ker je karneki, izmeri in boš vedel kje si. Za osnovo izberi 64kWh ker tolk bi moralo bit, mi smo meli pač mal več.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Oj,
- SOH moje Kone je 100%. 50k km.
- Notri imam LG, nisem opazl kakšno opazno zmanjšanje dosega.
- Poleti imam ob 100% GOM dosega cc 450 km
- Zdajle cc 400 km.
90% avtocesta, vozim med 110-120 km/h.
LP..
- SOH moje Kone je 100%. 50k km.
- Notri imam LG, nisem opazl kakšno opazno zmanjšanje dosega.
- Poleti imam ob 100% GOM dosega cc 450 km
- Zdajle cc 400 km.
90% avtocesta, vozim med 110-120 km/h.
LP..
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Test Kone 75k km
-SOC 100%
- SOH 100%
- 4.16v cell Voltage ni odstopanj
- 409.2 DV Voltage.
- 96.5 BMS state of Charge
SOH lahko izmerite samo tako, da se peljete pri 22-24 st. zunanje temp.. in naredite.)brez večjih vzponov.
- 90 kmh okoli 480 km
- 100 kmh okoli 430 km
- 110 kmh okoli 400 km
- 120 kmh okoli 330 km
- 130 kmh okoli 280 km
TO je SOH cc 100%
-SOC 100%
- SOH 100%
- 4.16v cell Voltage ni odstopanj
- 409.2 DV Voltage.
- 96.5 BMS state of Charge
SOH lahko izmerite samo tako, da se peljete pri 22-24 st. zunanje temp.. in naredite.)brez večjih vzponov.
- 90 kmh okoli 480 km
- 100 kmh okoli 430 km
- 110 kmh okoli 400 km
- 120 kmh okoli 330 km
- 130 kmh okoli 280 km
TO je SOH cc 100%
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
TEST
Battery degradation after 92000km
https://www.youtube.com/watch?v=rdoC3JxRZLY
Battery degradation test 120000km
https://www.youtube.com/watch?v=yqjDwlDUaOw
BMS calibration: how to regain the "lost" miles on your car
https://www.youtube.com/watch?v=IwNgdHBBBaY
Battery degradation after 92000km
https://www.youtube.com/watch?v=rdoC3JxRZLY
Battery degradation test 120000km
https://www.youtube.com/watch?v=yqjDwlDUaOw
BMS calibration: how to regain the "lost" miles on your car
https://www.youtube.com/watch?v=IwNgdHBBBaY
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Bom pa probal kolk da od sebe na ACmacek napisal/-a: ↑03 Nov 2022, 06:24 Test Kone 50k km
-SOC 100%
- SOH 100%
- 4.16v cell Voltage ni odstopanj
- 409.2 DV Voltage.
- 96.5 BMS state of Charge
SOH lahko izmerite samo tako, da se peljete pri 22-24 st. zunanje temp.. in naredite.)brez večjih vzponov.
- 90 kmh okoli 480 km
- 100 kmh okoli 430 km
- 110 kmh okoli 400 km
- 120 kmh okoli 330 km
- 130 kmh okoli 280 km
TO je SOH cc 100%
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
In zraven pripiši koliko kWh dobiš z baterije, ker vsak vozi drugače in lahk dobi druge kilometre.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek