Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Tudi meni ni dalo mira. rezultat dometa. Kona L 2021 uvožena mesec dni nazaj.
Vožnja LJ-MB in nazaj
Gume M+S winter sport
SOH 100%... TorquePro
Napolnjena baterija 100%
Stopinj 6-5 st. C
Narejenih 273,5 po števcu GPS pa 279 km
Ostanek 40 km 15%
Poraba 19.4kWh na 100 km.
Povrečna hitrost cc 90-140 km/h
Izračun.
279+40=319 doseg s 100%
3.19 x 19.4 = 61.9kw/h iz 100%
SKI naj bi imelo nominalno 67.1 kw/h baterijo.
92.25% toliko sem jaz dobil iz baterije pri 5 st. zunanje temp.
Se pravi naj bi bila degradacija 7.75%.
Sem malo posrfal, degradacija se meri pri 24 st C, bomo vidli koliko dobim poleti !!!
Še kakšen test bi lahko kdo podal..
LP...
Vožnja LJ-MB in nazaj
Gume M+S winter sport
SOH 100%... TorquePro
Napolnjena baterija 100%
Stopinj 6-5 st. C
Narejenih 273,5 po števcu GPS pa 279 km
Ostanek 40 km 15%
Poraba 19.4kWh na 100 km.
Povrečna hitrost cc 90-140 km/h
Izračun.
279+40=319 doseg s 100%
3.19 x 19.4 = 61.9kw/h iz 100%
SKI naj bi imelo nominalno 67.1 kw/h baterijo.
92.25% toliko sem jaz dobil iz baterije pri 5 st. zunanje temp.
Se pravi naj bi bila degradacija 7.75%.
Sem malo posrfal, degradacija se meri pri 24 st C, bomo vidli koliko dobim poleti !!!
Še kakšen test bi lahko kdo podal..
LP...
- Priponke
-
- 20221128_175954.jpg (35.55 KiB) Pogledano 1393 krat
-
- 20221128_175910.jpg (25.3 KiB) Pogledano 1393 krat
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Takoj ko mi zamenjajo baterijo naredim test, da vidimo kolk se dobi ven iz frišne
Meni pa GPS pokaže manj km kot števec. Bo potrebno res gume drugo sezono zamenjat
Meni pa GPS pokaže manj km kot števec. Bo potrebno res gume drugo sezono zamenjat
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
No mal raziskave Kona pri nizkih temp.
Baterija pri st.C ima energije še ??
- 24 st C 100%
- 0 st C okoli 90%
- -15 st C okoli 70%
Itak bomo vidl poleti.
Tako, da degradacijo je treba izmeriti pri okoli 24st C.
Pa še nekaj LG baterije ne kažejo točni SOH vir INSIDE EV, lahko ga izmeriš samo z narejenimi km in porabljeno energijo.
SK pa naj bi bil točen, to lahko opaziš pri točnosti km na GOM
Hvala vsem za prispevke.
LP..
Baterija pri st.C ima energije še ??
- 24 st C 100%
- 0 st C okoli 90%
- -15 st C okoli 70%
Itak bomo vidl poleti.
Tako, da degradacijo je treba izmeriti pri okoli 24st C.
Pa še nekaj LG baterije ne kažejo točni SOH vir INSIDE EV, lahko ga izmeriš samo z narejenimi km in porabljeno energijo.
SK pa naj bi bil točen, to lahko opaziš pri točnosti km na GOM
Hvala vsem za prispevke.
LP..
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Super testi, ki so kar realni.
Poraba se poveča pri nizkih temperaturah, kar je tudi upoštevano v BMS, in tudi zmanjšanje moči baterije.
Zimski test kW/h lahko približno 2-3% odstopa od letnega testa, ne bi smel več.
Glede degradacije, TESLA ima pri 100k miles približno 15% degradacije.
To je dokazano.
Poraba se poveča pri nizkih temperaturah, kar je tudi upoštevano v BMS, in tudi zmanjšanje moči baterije.
Zimski test kW/h lahko približno 2-3% odstopa od letnega testa, ne bi smel več.
Glede degradacije, TESLA ima pri 100k miles približno 15% degradacije.
To je dokazano.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Ja, sej neki tazga bomo imeli vsi, torej 15% degradacije pri 160k km, merjeno pri 24 st. celzija...macek napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 06:23 Super testi, ki so kar realni.
Poraba se poveča pri nizkih temperaturah, kar je tudi upoštevano v BMS, in tudi zmanjšanje moči baterije.
Zimski test kW/h lahko približno 2-3% odstopa od letnega testa, ne bi smel več.
Glede degradacije, TESLA ima pri 100k miles približno 15% degradacije.
To je dokazano.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Ma, najbrž tako hudo pri Koni 64 kWh vseeno ne bo, saj ne polni z 250 kW - kot recimo M3 "šopa" svojo 50 kWh baterijo na SC? To se najbrž tudi nekje pozna, da nad 78 kW pri koni ne gre... ??
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
am, baterija pri koni ni nikoli na tolikšni temp, kot je zunanja. Če je avto bil pred vožnjo na polnilnici, potem je temp baterije 15, pa tudi avto med vožnjo prvo dvigne temp baterije na 15, potem pa vzdržuje (če je premrzlo zunaj), tako da to ne more biti razlog.
Predlagam Aviloo test, tam baje upoštevajo tudi temperaturo baterijo in preračunajo na optimalno stanje 24°
Predlagam Aviloo test, tam baje upoštevajo tudi temperaturo baterijo in preračunajo na optimalno stanje 24°
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Kona pri počasnem polnjenju aktivno ne greje baterije tam do -20 stopinj C. Enako tudi pri vožnji aktivno ne greje baterije, razen če je nastavljen Winter mode.
Pri Winter mode pa greje baterijo samo, ko je SOC pod 20%, ker je to mišljeno kot predpriprava na hitro polnjenje.
Pri Winter mode pa greje baterijo samo, ko je SOC pod 20%, ker je to mišljeno kot predpriprava na hitro polnjenje.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Dokazano je prej kej druzga ..
https://insideevs.com/news/593068/tesla ... 02k-miles/
It would mean that its battery capacity is at 91.8%, while the battery degradation is 8.2%.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Tesla nima nikoli 15%, nisem še nobenega zasledil s takšno degradacijo.
@Ogo a to samo kona, ker za ioniqa sem skoraj ziher da je tako...
@Ogo a to samo kona, ker za ioniqa sem skoraj ziher da je tako...
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
S kom pa greje? z zrakom iz kabine ?
Ne, 15% degradacija sploh ne obstaja
Ne, 15% degradacija sploh ne obstaja
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
ioniq bi naj imel nek PTC 2kw v bateriji nekje... al sem kaj zamešal...zdaj pa res več ne vem Lahko bi sicer pogledal...oz testiral
No...15% sigurno obstaja, ampak vse tesle ki sem jih gledal so tam okoli 8 ali 9%, res pa je, da so nekatere že imele menjano baterijo, preden so lahko prišle sploh do 15%
No...15% sigurno obstaja, ampak vse tesle ki sem jih gledal so tam okoli 8 ali 9%, res pa je, da so nekatere že imele menjano baterijo, preden so lahko prišle sploh do 15%
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Evo našel, za ioniqa, nek grelec je v bateriji ki jo segreje, ko je le-ta prenizko:
https://www.ioniqforum.com/threads/mana ... ost-259106
https://www.ioniqforum.com/threads/mana ... ost-259106
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Kona ima tudi PTC pečico za baterijo. Samo se ta ne vkaplja kar tako. Kot sem napisal zgoraj, Winter mode ali ko je orenk hladno pod -20C.
Jaz med vožnjo nikoli nisem do sedaj videl, da bi se mi trošila energija hajcanje baterije. Tudi ko je bilo -10C.
NMC622 powah.
Jaz med vožnjo nikoli nisem do sedaj videl, da bi se mi trošila energija hajcanje baterije. Tudi ko je bilo -10C.
NMC622 powah.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Morda malce neumno podvprašanje.smuggler007 napisal/-a: ↑28 Nov 2022, 21:19 No mal raziskave Kona pri nizkih temp.
Baterija pri st.C ima energije še ??
- 24 st C 100%
- 0 st C okoli 90%
- -15 st C okoli 70%
Če se voziš pri -15 °C imaš STC 70 %. Ampak čez par 10 km po AC se pa baterija segreje STC zraste?
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Tesle imajo povprčno na 100k miles okoli 10% degradacije !! ene manj ene kakšen posto več.warpedone napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 11:05Dokazano je prej kej druzga ..
https://insideevs.com/news/593068/tesla ... 02k-miles/It would mean that its battery capacity is at 91.8%, while the battery degradation is 8.2%.
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
10%? mal višje si trdil 15.
Confused and ful shit
Confused and ful shit
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Še eno vprašanje, kona je bila dvakrat pri ličarju zaradi parkinga.
Dvakrat so štrihali bok zaradi parking udrtine
Baje morajo avto segreti na 60%, da lahko barvajo a je to res. Kar ni dobro za baterijo !!
Na enem D forumu sem zasledil, da se EV avtomobili ne smejo segrevati v peči !!
Mogoče je posledica tega, da ima SOH 93.4% ????
LP...
Dvakrat so štrihali bok zaradi parking udrtine
Baje morajo avto segreti na 60%, da lahko barvajo a je to res. Kar ni dobro za baterijo !!
Na enem D forumu sem zasledil, da se EV avtomobili ne smejo segrevati v peči !!
Mogoče je posledica tega, da ima SOH 93.4% ????
LP...
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
No največjo degradacijo ki sem jo pri T 3 zasledil je bila 15%, velika večina se pa vrti okoli 8%
Re: Degradacija SK/LG baterije Kona 64 :)
Koliko je pa tvoja konca stara in koliko km ima za seboj?smuggler007 napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 18:02 Še eno vprašanje, kona je bila dvakrat pri ličarju zaradi parkinga.
Dvakrat so štrihali bok zaradi parking udrtine
Baje morajo avto segreti na 60%, da lahko barvajo a je to res. Kar ni dobro za baterijo !!
Na enem D forumu sem zasledil, da se EV avtomobili ne smejo segrevati v peči !!
Mogoče je posledica tega, da ima SOH 93.4% ????
LP...
6,6% degradacije ni neka abnormalna cifra.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek