Tole so tudi kolegu naredil in so mu takrat aku v garanciji potem menjali na Kii Soulu EV!smuggler007 napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 18:02 Na enem D forumu sem zasledil, da se EV avtomobili ne smejo segrevati v peči !!
Peč in EV ne gresta skupaj.
Tole so tudi kolegu naredil in so mu takrat aku v garanciji potem menjali na Kii Soulu EV!smuggler007 napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 18:02 Na enem D forumu sem zasledil, da se EV avtomobili ne smejo segrevati v peči !!
Tale je pa mal bosa za kono 64 pri 160.000km, to morda drži za EVje z baterijami pod 30kWh pri 160.000km - treba je upoštevat tudi kapacitete, ker degradacija je vezana v osnovi na cikle.Simon napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 06:30Ja, sej neki tazga bomo imeli vsi, torej 15% degradacije pri 160k km, merjeno pri 24 st. celzija...macek napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 06:23 Super testi, ki so kar realni.
Poraba se poveča pri nizkih temperaturah, kar je tudi upoštevano v BMS, in tudi zmanjšanje moči baterije.
Zimski test kW/h lahko približno 2-3% odstopa od letnega testa, ne bi smel več.
Glede degradacije, TESLA ima pri 100k miles približno 15% degradacije.
To je dokazano.
Za kono moraš upoštevat skupaj z degradacijo akumulatorjaFV-EV napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 20:56Tale je pa mal bosa za kono 64 pri 160.000km, to morda drži za EVje z baterijami pod 30kWh pri 160.000km - treba je upoštevat tudi kapacitete, ker degradacija je vezana v osnovi na cikle.Simon napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 06:30Ja, sej neki tazga bomo imeli vsi, torej 15% degradacije pri 160k km, merjeno pri 24 st. celzija...macek napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 06:23 Super testi, ki so kar realni.
Poraba se poveča pri nizkih temperaturah, kar je tudi upoštevano v BMS, in tudi zmanjšanje moči baterije.
Zimski test kW/h lahko približno 2-3% odstopa od letnega testa, ne bi smel več.
Glede degradacije, TESLA ima pri 100k miles približno 15% degradacije.
To je dokazano.
Kako da ne? Če kdo dela več kot 50.000 letno se nabere tudi ciklov hitro zadost.
Naredi test če imaš podatek o temperaturi baterije, avto s toplo baterijo postavi za 4 ure na hladno in izračunaj kako hitro ji bo padala temperatura, enako je v obratni smeri.smuggler007 napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 21:14 A je možnost da so baterijo zajebali pri ličarju, bila je dvakrat barvana zaradi malih poškod na parkingu ?? enkrat vrata in enkrat bok.
Peljal sem Bincku. Mogoče so jo pregreli ko se je barva sušila v peči ??
Bral sem malo na netu, da je to tudi možno
Kupljena 9/2020
Sej ne jamram, ampak podajam samo ugotovitve stanja baterije v različnih razmerah in različnih km.Ogo napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 21:37 Za ličanje in uporabljanje pečke za EV obstajajo navodila. Baterija ima veliko termalno maso in jo ne zahajcaš kar tako nad 65 stopinj C.
Če se v peč res daje cel avto za dlje časa, potem se baterijo pač odmontira.
Če se ne motim je celo opozorilna nalepka na to temo v Koni, nekje pri desnih prednjih vratih. Se bom probal jutri spomnit in jo poslikat.
Pa še to, zima je, bateriji je tudi mraz, nehajte jamrat in merit degradacijo sredi zime. Vozite in uživajte v svojem EV.
No saj to je že veliko - meni jo bodo menjali 2. januarja in do takrat jih bo imela že prva baterija skoraj 160 kkm.
Ponavadi mam Winter Mode izklopljen ker ne dela nič. No včeraj sem ga med potjo prižgal(bilo je še več kot 20%) in nato na cilju dal avto polnit na HPC polnilnico(5%). Avto pred tem ni aktivno grel baterije(sem spremljal v avtu). Temperatura je bila na koncu -2°C. Štartam polnjenje in hitrost je bila 39kW. Šele po 10 minutah se je le ta zvišala na 55kW. Torej ta winter mode ne dela tako kot si napisal, saj sem prav hotel da mi jo segreje na cilju ampak temu ni bilo tako.Ogo napisal/-a: ↑29 Nov 2022, 10:29 Kona pri počasnem polnjenju aktivno ne greje baterije tam do -20 stopinj C. Enako tudi pri vožnji aktivno ne greje baterije, razen če je nastavljen Winter mode.
Pri Winter mode pa greje baterijo samo, ko je SOC pod 20%, ker je to mišljeno kot predpriprava na hitro polnjenje.