Ne bo držalo. Kono so po prvem ceniku 44k dvakrat dvignili po cca. 2k in se je prodajala po 48k. Sedaj je minus 5k popusta pride na 43k, je pa subvencije malo manj in si spet tam-tam.Franci napisal/-a: Spomnimo, da so za KONO EV zelo hitro po objavi prvega cenika le tega zvišali za 2.100 EUR. Tudi subvencija se je znižala za 1.500 EUR, se pravi bodo KONO EV v akciji prodajali komaj za 1.400 EUR ceneje od prvega cenika skoraj pred dvema leti.
Hyundai Kona - predstavitev
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Ko kupim avto, ali kakšno drugo stvar, ne spremljam več ceno artikla... ni pomembno.
Ko in če bom prodajal... pa spet preverim.
Ko in če bom prodajal... pa spet preverim.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Ja res se je podražila 2x, a drugič se je podražila ob prihodu prenovljene in najbrž je zato tudi bolj bogata oprema, saj se je IMPRESSION podražila največ in to točno za 1.000 EUR, Premium pa se je za 800 EUR. Cena danes po ceniku je 46.900 za IMPRESSION opremo.
Jaz sem govoril predvsem o prvem zvišanji, ko so očitno zaradi preveč povpraševanja takoj dvignili točno za 2.100 EUR vse kone z 64 kW baterijo. (prvega cenika žal nimam - če ga slučajno kdo ima se priporočam zanj.) Drugo je bilo minimalno in predvidevam, da predvsem na račun več opreme.
Jaz sem govoril predvsem o prvem zvišanji, ko so očitno zaradi preveč povpraševanja takoj dvignili točno za 2.100 EUR vse kone z 64 kW baterijo. (prvega cenika žal nimam - če ga slučajno kdo ima se priporočam zanj.) Drugo je bilo minimalno in predvidevam, da predvsem na račun več opreme.
- Priponke
-
- Hyundai Kona EV_nov cenik Hyundai Slovenija.pdf
- (258.02 KiB) Prenešeno 127 krat
-
- Hyundai Kona EV_12_19_cenik Hyundai Slovenija.pdf
- (343.36 KiB) Prenešeno 121 krat
-
- Hyundai Kona EV_05_20_cenik Hyundai Slovenija.pdf
- (283.09 KiB) Prenešeno 126 krat
Re: Hyundai Kona - predstavitev
DGJ se strinjam, da je popolnoma nepomembno za mene kot uporabnika.
A glede na dejstvo, da so EV-ji še vedno butična vozila, me trg in gibanje cen zanima predvsem kot osebo, ki se rad ukvarja z analitiko.
Kot sem že večkrat napisal so pri meni vsi nakupi dolgoročni, Megane, ki je drugo vozilo je v moji lasti že 16 let +, prav tako KONE najbrž še dolgo ne bom prodajal.
Morda bo komu moja ugotovite prišla prav, morda se bo lažje odločil za nakup - sem pa mnenja, kot sem pred časom bral od direktorja znamke DS, da jim popusti niso poslovna vizija, saj s previsoko ceno in nato ogromnimi popusti dvigajo le zavarovalne premije. Zavarovalnice kasko premijo vedno računa od cene, ki je v ceniku.
A glede na dejstvo, da so EV-ji še vedno butična vozila, me trg in gibanje cen zanima predvsem kot osebo, ki se rad ukvarja z analitiko.
Kot sem že večkrat napisal so pri meni vsi nakupi dolgoročni, Megane, ki je drugo vozilo je v moji lasti že 16 let +, prav tako KONE najbrž še dolgo ne bom prodajal.
Morda bo komu moja ugotovite prišla prav, morda se bo lažje odločil za nakup - sem pa mnenja, kot sem pred časom bral od direktorja znamke DS, da jim popusti niso poslovna vizija, saj s previsoko ceno in nato ogromnimi popusti dvigajo le zavarovalne premije. Zavarovalnice kasko premijo vedno računa od cene, ki je v ceniku.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Jaz. Nisem opazil bistvenih razlik. 64kWh je hitrejsa zaradi mocnejsega motorja ter pelje se dlje pred naslednjim polnjenjem.lovec1990 napisal/-a:Pozdravljeni,
mene pa zanima ali je kdo testno peljal Kono 39kWh in kako se primerja z Kono 64kWh ?
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Razlika je v motorju 150/100, tudi v teži je razlika mislim, da nekih 300kg, pazi zanimivo je polnjenje na DC. pri mali je veliko počasnejše oziroma enako hitro ne glede ali polniš 39 ali 64kWh baterijo, drugače pa za enako opremo naj ne bi bilo razlik.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Nova kona je na vidiku in nova baterija
Sedanja KONA
Current Long range version with NCM 622 cells
Total battery capacity: 67,5 kWh (estimation)
Usable battery capacity: 64 kWh
Battery weight: 452 kg
Battery energy density: 149 Wh/kg
Cells: 294 (98s3p)
Chemistry: NCM 622
Manufacturer: LG Chem
WLTP range: 484 km (301 miles)
NOVA KONA L 2021 predvidoma maja naj bi jih začeli delati.
Possible Long range version with NCM 712 cells
Total battery capacity: 84 kWh
Usable battery capacity: 80 kWh
Battery weight: 484 kg
Battery energy density: 174 Wh/kg
Cells: 294 (98s3p)
Chemistry: NCM 712
Manufacturer: LG Chem
WLTP range: 605 km (376 miles)
The battery capacity would increase around 16,5 kWh, while the weight would increase by 32 kg.
VIR:
https://pushevs.com/2020/04/23/possible ... m-lg-chem/
Tako za nove kupce je dobro malo počakat !!!
Sedanja KONA
Current Long range version with NCM 622 cells
Total battery capacity: 67,5 kWh (estimation)
Usable battery capacity: 64 kWh
Battery weight: 452 kg
Battery energy density: 149 Wh/kg
Cells: 294 (98s3p)
Chemistry: NCM 622
Manufacturer: LG Chem
WLTP range: 484 km (301 miles)
NOVA KONA L 2021 predvidoma maja naj bi jih začeli delati.
Possible Long range version with NCM 712 cells
Total battery capacity: 84 kWh
Usable battery capacity: 80 kWh
Battery weight: 484 kg
Battery energy density: 174 Wh/kg
Cells: 294 (98s3p)
Chemistry: NCM 712
Manufacturer: LG Chem
WLTP range: 605 km (376 miles)
The battery capacity would increase around 16,5 kWh, while the weight would increase by 32 kg.
VIR:
https://pushevs.com/2020/04/23/possible ... m-lg-chem/
Tako za nove kupce je dobro malo počakat !!!
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Tukaj je napisano kr nekaj o baterijah v EV
https://pushevs.com/2020/04/04/comparis ... s-in-2020/
https://pushevs.com/2020/04/04/comparis ... s-in-2020/
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Ali pa izkoristiti visoke popuste, ki jih ponuja Hyundai za "stare" modele.smuggler007 napisal/-a:Nova kona je na vidiku in nova baterija
Tako za nove kupce je dobro malo počakat !!!
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 34
-
430
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Kaj mislite da bo ta nova Kona dražja, glede na to da ima večjo baterijo?
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Moja ocena je, da vsaj ob prihodu novega modela, tudi če cena ostane na isti višini, kar nekaj časa ne bo takih popustov, kot so danes.
Torej bo na vsak način dražja.
Sam po prevoženih 70 Kkm nimam potrebe po večji bateriji.
Prav pride izključno enkrat na leto, če se odpraviš na drugi konec Evrope. Takrat pa raje malo poplaniriš pot in je OK.
Torej bo na vsak način dražja.
Sam po prevoženih 70 Kkm nimam potrebe po večji bateriji.
Prav pride izključno enkrat na leto, če se odpraviš na drugi konec Evrope. Takrat pa raje malo poplaniriš pot in je OK.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Tisto v članku je popolnoma in samo ugibanje novinarja. Tudi ne vidim neke velike potrebe trga, da bi v razmeroma majhen avto, kot je kona, vgradili 80 kWh baterijo. Ampak, komur se ne mudi, naj (po)čaka, saj prihodnost zagotovo prinaša napredek.matejmohar napisal/-a:Kaj mislite da bo ta nova Kona dražja, glede na to da ima večjo baterijo?
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Zakaj je ne bi, če lahko? Kona EV Long Range. Pač kupiš model, ki ti paše. Ali je Short range, Standard Range ali Long Range.
Več kot je izbire, boljše je.
Sicer pa jaz malo dvomim, da se Hyundaiu še da dosti ukvarjat s Kono EV. Sploh glede na to, da je nova Ioniq serija iza ovinka.
Razen če imajo kak zastoj pri razvoju slednjih, potem domnevam, da se splača delat konkreten facelift Kone EV in ji podaljšat življenje še za 3 leta.
Po 2024 bo pa Kona EV verjetno zgodovina.
Več kot je izbire, boljše je.
Sicer pa jaz malo dvomim, da se Hyundaiu še da dosti ukvarjat s Kono EV. Sploh glede na to, da je nova Ioniq serija iza ovinka.
Razen če imajo kak zastoj pri razvoju slednjih, potem domnevam, da se splača delat konkreten facelift Kone EV in ji podaljšat življenje še za 3 leta.
Po 2024 bo pa Kona EV verjetno zgodovina.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
V Koni 2019, torej prvi model KoneEV, praktično ničesar ne pogrešam, če izvzamem velikost avta (prostor na zadnjih sedežih in prtljažnik). Za vožnje po naši državi ni potrebe po večji bateriji, če pa bi imel tedensko poti v tujino, pa bi prišla večja baterija prav, kot v vseh ostalih EV.
Torej pred nakupom se vprašaj zakaj boš avto potreboval in se nato odloči ali je bolje pobrat trenutne popuste ali pa moraš počakat. Vsako odlašanje pa pomeni večje trenutne stroške in tu si spet naredi kalkulacijo.
Moj primer: v 20 mesecih lastništva je vsaj 5.000eur manj stroškov le pri gorivu in če dobim manj popusta od tega, se mi ne splača čakat, kupim avto in se vozim pa ga kasneje prodam in kupim novega, pa sem finančno na istem a vse ostalo na boljšem. Več časa kot čakaš in več km kot narediš s starim je v tem primeru še slabše.
Torej pred nakupom se vprašaj zakaj boš avto potreboval in se nato odloči ali je bolje pobrat trenutne popuste ali pa moraš počakat. Vsako odlašanje pa pomeni večje trenutne stroške in tu si spet naredi kalkulacijo.
Moj primer: v 20 mesecih lastništva je vsaj 5.000eur manj stroškov le pri gorivu in če dobim manj popusta od tega, se mi ne splača čakat, kupim avto in se vozim pa ga kasneje prodam in kupim novega, pa sem finančno na istem a vse ostalo na boljšem. Več časa kot čakaš in več km kot narediš s starim je v tem primeru še slabše.
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Ta članek je iz aprila, ko so prišli prvi avtomobili ven z 712 verzijo baterije (Zoe) in se je špekuliralo o možnih faceliftih. Tako da ni nikjer dejansko nobene potrditve o tej navedbi. Se strinjam z zgornjimi komenterji, da bo verjetno Hyundai vse skupaj prepustil znamki Ioniq za ta čas. Večje baterijo bodo verjetno prišle v te avtomobile ali z LFP cobalt-free serijo ali pa morda z 712/811 kemijo s kobaltom (malo verjetna varianta za non-premium avtomobile). Tako da še kakšno leto, dve ne bo hujših sprememb pri avtomobilih "za rajo", ker se LFP baterije (in podobne izvedbe) šele sedaj na kitajskem pojavljajo z Blade baterijo v modelih BYD-a in bodo evropski (in ostali) proizvajalci še gledali, kako gre temu eksperimentu. Zaenkrat Tesli z MIC trojko zadeve dobro gredo.
OVE, OVE, OVE
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 34
-
430
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Sem tudi sam potem malo brskal o tej verziji, če bi bila, pa res ni nikjer nič oprijemljivega. Mi je pa Kona padla v oči, saj za relativno solidno ceno ponuja dovolj veliko baterijo in ne pretirano visoko porabo, kolikor sem gledal teste.
Počakal še bom, pa da vidim kaj prinese drugo leto začetek leta, ob toliko novosti se bo že en našel. Pa seveda koliko bo še subvencije...
Počakal še bom, pa da vidim kaj prinese drugo leto začetek leta, ob toliko novosti se bo že en našel. Pa seveda koliko bo še subvencije...
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Super bi bilo, če bi dali v Ioniqa ta veliko baterijo Kone, da že nehajo s temi malimi baterijami. Verjetno (upam) niso imeli tako velike popuste samo za doseganje letošnjih kvot....
OVE, OVE, OVE
Re: Hyundai Kona - predstavitev
Kljub novi seriji Ioniq bo Hyundai ohranil Kono pri življenju še nekaj let.
Ravnokar so zagnali proizvodnjo v njihov tovarni na Češkem in mislim, da v tako investicijo nebi šli samo za to, da bi avto tam proizvajali 1 leto.
Zagotovo bo naprodaj še nekaj let, kot neka (poceni - mogoče) alternativa modelom Ioniq.
Morate vedeti, da bodo Ioniqi veliki avtomobili. Prihajajoči Ioniq 5 bo velik 4,63 medtem ko bo Ioniq 6 celo malece daljši. Ioniq 7 pa bo sploh velik saj bo imel 7 sedežev.
Torej bo ostalo nekaj prostora še za Kono (kot neko "mestno" alternativo). Vsaj dokler ne pridejo na trg manjši Ioniqi, in sicer 2, 3 in 4.
Ravnokar so zagnali proizvodnjo v njihov tovarni na Češkem in mislim, da v tako investicijo nebi šli samo za to, da bi avto tam proizvajali 1 leto.
Zagotovo bo naprodaj še nekaj let, kot neka (poceni - mogoče) alternativa modelom Ioniq.
Morate vedeti, da bodo Ioniqi veliki avtomobili. Prihajajoči Ioniq 5 bo velik 4,63 medtem ko bo Ioniq 6 celo malece daljši. Ioniq 7 pa bo sploh velik saj bo imel 7 sedežev.
Torej bo ostalo nekaj prostora še za Kono (kot neko "mestno" alternativo). Vsaj dokler ne pridejo na trg manjši Ioniqi, in sicer 2, 3 in 4.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek