Kia Niro EV

Odgovori
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Kaka drama. Imam Kono 15 mesecev, 40 jurjev km, svinčeni akumulator dela, gume nimajo nekih čudnih obrab, drugih problemov ni.
Je pa pri vsakem proizvajalcu fino počakat nekaj časa po tem, ko avto pride ven, da se odpravijo otroške bolezni.

To je vedno riziko zgodnjih kupcev, pri bilokaterem avtu. Ko je trenutni model VW Passata prišel ven, so po 3 mesecih pol proizvodne linije za karoserijo na glavo obrnili. Pač tako je. Neke stvari se izkažejo kot problematične šele v praksi.
Prvi Tesla Modeli3 imajo pa cel kup zadev s selotejpom pa kosom lesa skupaj zvezane, da ne škatlajo.

Ko kupuješ rabljenega, moraš pa ta dejstva (aka zgodnji zajebi) posamičnega modela vzeti v zakup.
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

DeCoRawr napisal/-a: 16 Apr 2021, 10:08 In kaj ima Audi Q4 s KIO e-Niro razen tega da stane osnovni 41 jurjev Q4 35 e-tron 52 kWh / 125 kW, 170 KM , KIA je pa 33 jurjev 64kWh /150kW,204km, poraba 20, e-Niro 16 ?

Naj se ta Audi prvo dokaže, pol lahk primerjamo ;)
Mene samo zanima kako se 150kw in skoraj 400nm spravi na cesto sploh pri mestnih hitrostih.. Sploh ce je mokro ali celo sneg. Ze 100kw v suhem zna kopat, kaj sele 150. Bom sprobal
Imeti 150kw in se hvaliti s porabo pod 15kwh je.... tragikomično. Tako porabo bi imel s 50kw ;) .
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

To ni ICE da zato ker maš večji motor maš tudi večjo porabo. Lahk maš 400kW motor in nevem kašne nm ampak vožnja pri 120kmh pač porabi recimo 18kWh/100km(seveda odvisno od avta in ne motorja).

e-Niro in Kona pač mata za obliko zelo nizko porabo, Audi ravno nasprotno, je pa res da je večji avto in težji.

Za primerjavo porabe pa obstaja en kup tabel in videjev...
warpedone, Blindek, FV-EV
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

A moras pri nirotu tudi imeti powerbank za zbujanje 12V akuja tako kot pri hyundijih?
V nemciji je kar nekaj izbire za manj kot 30 jurjev.
https://m.mobile.de/auto/search.html?da ... b=p&vc=Car
A KMAG prizna garancijo za avto kupljen v Nemčiji?
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Pomoje je tudi potrebno ja nisem pa ziher od kje jim SW bug tako da mogoče pa do tega nebo prišlo. Sam bi če bi mel e-Niro za ziher imel powerbank samo zato da bi bil miren :)
Uporabniški avatar
jernejpro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 207
153
66

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a jernejpro »

So ti problemi z akumulatorjem pri Koni res tako pogosti? Jaz jih še nisem imel (tok, tok).
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Ogo napisal/-a: 27 Okt 2021, 07:51 Kaka drama. Imam Kono 15 mesecev, 40 jurjev km, svinčeni akumulator dela, gume nimajo nekih čudnih obrab, drugih problemov ni.
Je pa pri vsakem proizvajalcu fino počakat nekaj časa po tem, ko avto pride ven, da se odpravijo otroške bolezni.

To je vedno riziko zgodnjih kupcev, pri bilokaterem avtu. Ko je trenutni model VW Passata prišel ven, so po 3 mesecih pol proizvodne linije za karoserijo na glavo obrnili. Pač tako je. Neke stvari se izkažejo kot problematične šele v praksi.
Prvi Tesla Modeli3 imajo pa cel kup zadev s selotejpom pa kosom lesa skupaj zvezane, da ne škatlajo.

Ko kupuješ rabljenega, moraš pa ta dejstva (aka zgodnji zajebi) posamičnega modela vzeti v zakup.
jaz isto, maja 2022 bo kona 3 leta, 70t km, nobenih težav, res pa je da je garažirana in pozimi cca 10 stopinj v garaži. Op. ker imam powerbank še Pb akumulator noče crknit, trkam...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Glede na to da po hyundai salonu prodajalci hodijo z njim v rokah ze morajo biti "uporabni". Videl.prejsnni teden ob obisku salona
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Svašta :D
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Taragula »

jernejpro napisal/-a: 02 Nov 2021, 09:11 So ti problemi z akumulatorjem pri Koni res tako pogosti? Jaz jih še nisem imel (tok, tok).
Tudi jaz ne...
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1227
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Franci »

Očitno smo jih imeli nekateri še za ostale. Ja kar nekaj nas je tudi na forumu.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Moje mnenje je, da so problemi multiplikacija več težav:
- avto je občasni potrošnik elektrike iz 12V akumulatorja, tudi ko je povsem ugasnjen v / mirovanju, brez problema cukne 8A toka,
- sploh na začetku je VCULDC neustrezno/premalo polnil 12 V akumulator, to je bilo rešeno z vpoklici/nadgradnjami firmware slednjega, da polni na vsakih nekaj ur (praviloma vsake 4 ure),
- akumulator je navaden svinčeni startni, ki je že preko desetletje v uporabi pri fosilnih Hyundai/Kiah in ima zato zelo kratko življenjsko dobo kar se tiče ciklične uporabe,
- vse skupaj se združi v to, da gre 12 V aku vsaj 6 malih ciklov polnjenj/pražnjenj na dan, kar znese 2190 malih ciklov letno, akumulator ima pa dizajn za morda 500 50% ciklov.

Jaz na svoji Koni EV z akumulatorjem še nimam težav, opazujem pa zadevo z meritvami.

Od oka bi verjetno pomagalo ob smrti akumulatorja le tega zamenjati s kakšnim kompatibilnim (dimenzijsko in s priključki ter kapaciteto), ki bi bil narejen za ciklično uporabo. Seveda vkolikor se v ozadju ne skriva še kak dodaten problem s porabo/polnjenjem.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

To z aku12V je res misterij. nekateri brez težav, nekateri imamo velike probleme. Če bi bil edini, bi lahko rekel, da delam kaj narobe, tako pa je to pri konkretnem odstotku uporabnikov, ne le pri nas, tudi v tujini.

Moj primer: Ena prvih kon (reg. januar 2019) in težave že z drugim aku12V (me zanima ali imamo težave le tisti z enofaznim polnilcem, alu tudi drugi s 3f?!). Prvi aku12V je bil original, drugi je Topla, enak problem, približno v istem obdobju (15 mesecev) in po približno enakih prevoženih km (60.000 in 120.000). Avto vseskozi garažiran na več kot 10 stopinj tudi ob velikem minusu. Enostavno ošvohni, pade napetost pri ugasnjenem, med vožnjo ga lepo dopolnjuje, resda na zelo visokih 14.5-15V. Po vpoklicu ga dopolnjuje tudi na cca. 4h v mirovanju, vendar se že vmes seseda. Se mi pa ne da več ukvarjat s tem problemom, enostavno powerbank in vsakih 60.000 nov aku12V, ko pa bom menjal avto, verjetno ne bo več Hyundai.
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Taragula »

FV-EV napisal/-a: 02 Nov 2021, 15:02 To z aku12V je res misterij. nekateri brez težav, nekateri imamo velike probleme. Če bi bil edini, bi lahko rekel, da delam kaj narobe, tako pa je to pri konkretnem odstotku uporabnikov, ne le pri nas, tudi v tujini.

Moj primer: Ena prvih kon (reg. januar 2019) in težave že z drugim aku12V (me zanima ali imamo težave le tisti z enofaznim polnilcem, alu tudi drugi s 3f?!). Prvi aku12V je bil original, drugi je Topla, enak problem, približno v istem obdobju (15 mesecev) in po približno enakih prevoženih km (60.000 in 120.000). Avto vseskozi garažiran na več kot 10 stopinj tudi ob velikem minusu. Enostavno ošvohni, pade napetost pri ugasnjenem, med vožnjo ga lepo dopolnjuje, resda na zelo visokih 14.5-15V. Po vpoklicu ga dopolnjuje tudi na cca. 4h v mirovanju, vendar se že vmes seseda. Se mi pa ne da več ukvarjat s tem problemom, enostavno powerbank in vsakih 60.000 nov aku12V, ko pa bom menjal avto, verjetno ne bo več Hyundai.
Zanimivo, res. Ker moja je feb isto 2019, tudi sem na 103000, avto garažiran, ko ga čistim so odprta vsa vrata in še prvi aku. Pa to je odprto ziher več ko uro, včasih še muziko nabijam zraven. Ne vem, lahko da se prepočasi vozite fantje.
Pa Nič ne kaže, da bi v kratkem izdihnil.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Taragula napisal/-a: 02 Nov 2021, 15:47 Zanimivo, res. Ker moja je feb isto 2019, tudi sem na 103000, avto garažiran, ko ga čistim so odprta vsa vrata in še prvi aku. Pa to je odprto ziher več ko uro, včasih še muziko nabijam zraven. Ne vem, lahko da se prepočasi vozite fantje.
Pa Nič ne kaže, da bi v kratkem izdihnil.
Prepočasi pri 140km/h in občasno stisnem na 170km/h, ziher ne :D

A imaš ti kono z enofaznim AC chargerjem ali 3f?
Uporabniški avatar
jernejpro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 207
153
66

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a jernejpro »

Kako bi to lahko bilo povezano z 1F in 3F (ni provokacija, res ne vem :)). Jaz imam sicer 3F...
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Taragula »

FV-EV napisal/-a: 02 Nov 2021, 16:14
Taragula napisal/-a: 02 Nov 2021, 15:47 Zanimivo, res. Ker moja je feb isto 2019, tudi sem na 103000, avto garažiran, ko ga čistim so odprta vsa vrata in še prvi aku. Pa to je odprto ziher več ko uro, včasih še muziko nabijam zraven. Ne vem, lahko da se prepočasi vozite fantje.
Pa Nič ne kaže, da bi v kratkem izdihnil.
Prepočasi pri 140km/h in občasno stisnem na 170km/h, ziher ne :D

A imaš ti kono z enofaznim AC chargerjem ali 3f?
Enofaznim, isti letnik kot tvoja, tvoja je 1 mesec starejša.
FV-EV
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Zasavje
625
896

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Hanzi
himi
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 170
110
1

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a himi »

Notranjost vrhunska.
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: Kia Niro EV

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Cena osnove pa najbrz 40, top pa 60.?
Pa se kar na ICE osnovi? (Visoko kolena zadaj)
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-niro”