Pozdrav družba,AndrejP napisal/-a: ↑24 Mar 2021, 10:50Informacijo o dometu naj dajo na osnovi testiranja serijskega vozila na normnem krogu pozimi pri -5 stopinj z ogrevanjem kabine na 21 stopinj. Ne pa da dajo podatek na osnovi brez vožnje po AC z zunanjimi temperaturami 20 stopinj. Podajo pa naj tudi informacijo kolikšen naj bi bil domet po normnem krogu, pozimi, čez 7 let z degradirano baterijo.Ogo napisal/-a: ↑24 Mar 2021, 07:36 Največji problem je domet minus 40 procentov.
Potem je pa folk razočaran in joka po forumih in celo tožari firmo, kako so oglaševali 450 km dometa, pozimi s prikolico pa avto zmore komaj 200 km.
Sedaj si pa izračunaj kalvarijo starejših EVjev, ko je bil oglaševani domet 250 km, avto pa je pozimi s prikolico jedva zmogel 100 km.
Tega bo seveda vsako leto manj, saj so baterije vsako leto večje.
Bo kar brez prikolice padlo iz nerealnih 450 na realnih 200km. In to je realnost ki nas zanima. Vse ostalo so puhlice.
Imam KONO z montirano kljuko, (A testirano in vpisano v H) in opravil sem tudi test s prikolico, tako ne bluzit in pametovat koliko je poraba s prikolico.
Natovorjena z cc 200kg materiala + 100kg prikolica, poraba pri 90km/h = okoli 18kw, več se itak ne sme peljat, (zunanja temp 10st).
LINK...od posta vlečna naprava za KONO.
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=36&t=3612&start=60