Stran 20 od 26

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 11:49
Napisal/-a smuggler007
AndrejP napisal/-a: 24 Mar 2021, 10:50
Ogo napisal/-a: 24 Mar 2021, 07:36 Največji problem je domet minus 40 procentov.
Potem je pa folk razočaran in joka po forumih in celo tožari firmo, kako so oglaševali 450 km dometa, pozimi s prikolico pa avto zmore komaj 200 km.
Sedaj si pa izračunaj kalvarijo starejših EVjev, ko je bil oglaševani domet 250 km, avto pa je pozimi s prikolico jedva zmogel 100 km.

Tega bo seveda vsako leto manj, saj so baterije vsako leto večje.
Informacijo o dometu naj dajo na osnovi testiranja serijskega vozila na normnem krogu pozimi pri -5 stopinj z ogrevanjem kabine na 21 stopinj. Ne pa da dajo podatek na osnovi brez vožnje po AC z zunanjimi temperaturami 20 stopinj. Podajo pa naj tudi informacijo kolikšen naj bi bil domet po normnem krogu, pozimi, čez 7 let z degradirano baterijo.
Bo kar brez prikolice padlo iz nerealnih 450 na realnih 200km. In to je realnost ki nas zanima. Vse ostalo so puhlice.
Pozdrav družba,

Imam KONO z montirano kljuko, (A testirano in vpisano v H) in opravil sem tudi test s prikolico, tako ne bluzit in pametovat koliko je poraba s prikolico.
Natovorjena z cc 200kg materiala + 100kg prikolica, poraba pri 90km/h = okoli 18kw, več se itak ne sme peljat, (zunanja temp 10st).

LINK...od posta vlečna naprava za KONO. :roll: :roll:
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=36&t=3612&start=60

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 11:52
Napisal/-a smuggler007
:love: :love: Evo še slikca

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 11:53
Napisal/-a Matej
Še sliko s prikolico obesi gor :)

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 12:00
Napisal/-a smuggler007
Matej napisal/-a: 24 Mar 2021, 11:53 Še sliko s prikolico obesi gor :)
Popoldne, prikolico lahko vidite na zgornji sliki pod nadstreškom levo. :love: :love:

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 12:31
Napisal/-a AndrejP
smuggler007 napisal/-a: 24 Mar 2021, 11:49
AndrejP napisal/-a: 24 Mar 2021, 10:50
Ogo napisal/-a: 24 Mar 2021, 07:36 Največji problem je domet minus 40 procentov.
Potem je pa folk razočaran in joka po forumih in celo tožari firmo, kako so oglaševali 450 km dometa, pozimi s prikolico pa avto zmore komaj 200 km.
Sedaj si pa izračunaj kalvarijo starejših EVjev, ko je bil oglaševani domet 250 km, avto pa je pozimi s prikolico jedva zmogel 100 km.

Tega bo seveda vsako leto manj, saj so baterije vsako leto večje.
Informacijo o dometu naj dajo na osnovi testiranja serijskega vozila na normnem krogu pozimi pri -5 stopinj z ogrevanjem kabine na 21 stopinj. Ne pa da dajo podatek na osnovi brez vožnje po AC z zunanjimi temperaturami 20 stopinj. Podajo pa naj tudi informacijo kolikšen naj bi bil domet po normnem krogu, pozimi, čez 7 let z degradirano baterijo.
Bo kar brez prikolice padlo iz nerealnih 450 na realnih 200km. In to je realnost ki nas zanima. Vse ostalo so puhlice.
Pozdrav družba,

Imam KONO z montirano kljuko, (A testirano in vpisano v H) in opravil sem tudi test s prikolico, tako ne bluzit in pametovat koliko je poraba s prikolico.
Natovorjena z cc 200kg materiala + 100kg prikolica, poraba pri 90km/h = okoli 18kw, več se itak ne sme peljat, (zunanja temp 10st).

LINK...od posta vlečna naprava za KONO. :roll: :roll:
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=36&t=3612&start=60
Jaz sem napisal dejstva glede porabe brez prikolice. Ne moremo pa se pogovarjati, da je referenčna poraba na AC vožnja za šleperji. 1/3 AC 130km/h, 1/3 izven naselja 90 km/h in maksimalno 1/3 naselje 50-70km/h skupaj v dolžini 11km. To je realen normni krog.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 12:36
Napisal/-a Kegelj
Realno se večina ljudi v službo in iz službe ne more vozit po avtocesti 130 km/h. Enostavno ne gre, ker je preveč avtomobilov.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 12:38
Napisal/-a AndrejP
Kegelj napisal/-a: 24 Mar 2021, 12:36 Realno se večina ljudi v službo in iz službe ne more vozit po avtocesti 130 km/h. Enostavno ne gre, ker je preveč avtomobilov.
Normni krog je normni krog. Informacija o porabi ni namenjana Lojzetu ki se vozi na konec vasi ampak tistemu ko vozilo res potrebuje in je vse na meji. Njemu je pomemben faktor kakšna je poraba in domet, ne Lojzetu. Drugače pa je normni krog rezultat potreb večine, ne Lozjetov.

Celo zmotil sem se. Po novem je normni krog 23km. Problem pa je ker ne upoštevajo temperature oz. Test opravljajo v idealnih pogojih.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 13:33
Napisal/-a Kegelj
Pa saj ravno o tem sem govoril. Lahko ti narediš normni krog z predpisanimi hitrostmi ob 11 dopoldne ali pa ob 2 uri zjutraj. Večina ljudi pa se ne vozi takrat, ampak se vozi ob 7 zjutraj in 3 popoldne v koloni med 90 in 130 km/h.
Sicer pa, saj verjetno so porabe, ki jih navajajo proizvajalci ugotovljene na podlagi normnega kroga. Verjetno pod enakimi pogoji kt za ICE vozila. Je pa res, da večina voznikov te porabe težko dosega. In normni krog ti ne pomaga veliko, če voziš pretežno avtocesto, ker je poraba za EVje na njej bistveno višja kot pa v mestu.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 16:36
Napisal/-a AndrejP
Kegelj napisal/-a: 24 Mar 2021, 13:33 Pa saj ravno o tem sem govoril. Lahko ti narediš normni krog z predpisanimi hitrostmi ob 11 dopoldne ali pa ob 2 uri zjutraj. Večina ljudi pa se ne vozi takrat, ampak se vozi ob 7 zjutraj in 3 popoldne v koloni med 90 in 130 km/h.
Sicer pa, saj verjetno so porabe, ki jih navajajo proizvajalci ugotovljene na podlagi normnega kroga. Verjetno pod enakimi pogoji kt za ICE vozila. Je pa res, da večina voznikov te porabe težko dosega. In normni krog ti ne pomaga veliko, če voziš pretežno avtocesto, ker je poraba za EVje na njej bistveno višja kot pa v mestu.
Vse je res. S to razliko da teste delajo pri 20 stopinjah in ne pri -5. Za ICE temperatura ni nek faktor za BEV pa ogromen in če se je ne upošteva je rezultat zelo zavajujoč. Poleg tega degradacija. Z ICE boš s tankom čez 5 let naredil približno enako število km kot z novim. Z BEV niti pod razno. In tega podatka ni nikjer plasiranega pred nakupom vozila in je zato vse skupaj zavajujoče.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 16:44
Napisal/-a McDuck
Koliko degradacijo baterije pri povprečno prevoženih 10000 do 15000 km letno lahko se pričakuje pri električne avtu po 3, 5 ali 10 letih?

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 16:55
Napisal/-a AndrejP
McDuck napisal/-a: 24 Mar 2021, 16:44 Koliko degradacijo baterije pri povprečno prevoženih 10000 do 15000 km letno lahko se pričakuje pri električne avtu po 3, 5 ali 10 letih?
Odvisno od vozila. Najslabše jo je odnesel Leaf. Drugače pa od oka večina po 3 letih tam nekje do 3% v 5 letih pa do 10%. Kar pomeni če danes pozimi zvoziš relacijo z 90% kapacitete baterije, jo čez 5 let ne boš.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 17:12
Napisal/-a McDuck
Če je degradacija baterije po petih letih in prevoženih 75000 km do 10% to mi se ne zdi tako hudo.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 19:03
Napisal/-a kavka
A je težko pogledat porabo uporabikov?
https://www.spritmonitor.de/
Če deluje za ICE, ni hudič, da ne velja za EV. Preveriš svoj trenutni avto, izračunaš, koliko % odstopaš od povprečja. Ta % preneseš na novi avto. Simple. :tup:

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 19:24
Napisal/-a AndrejP
kavka napisal/-a: 24 Mar 2021, 19:03 A je težko pogledat porabo uporabikov?
https://www.spritmonitor.de/
Če deluje za ICE, ni hudič, da ne velja za EV. Preveriš svoj trenutni avto, izračunaš, koliko % odstopaš od povprečja. Ta % preneseš na novi avto. Simple. :tup:
In kako bi ice podatke preslikal na bev?

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 19:44
Napisal/-a kavka
Povprečje za ICE je recimo 7L, osebna poraba je 7,7L. Torej +10%. Pogledaš EV, recimo da je povprečje 18kWh. Torej bo osebna poraba 19,8kWh. Rocket science huh?

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 19:51
Napisal/-a AndrejP
kavka napisal/-a: 24 Mar 2021, 19:44 Povprečje za ICE je recimo 7L, osebna poraba je 7,7L. Torej +10%. Pogledaš EV, recimo da je povprečje 18kWh. Torej bo osebna poraba 19,8kWh. Rocket science huh?
In kako veš da ima EV povprečno porabo 18 kWh? Recimo na linku ki si ga podal je za Hyundai kono poraba od 3-26 kWh/100km. Niti ni podatka s kakšno povprečno hitrostjo je bila prevožena pot za določeno porabo. Zelo kvaliteten podatek ni kaj. Mogoče je tisti ki je imel porabo 3kwh/100km 90% časa avto tiščal.

Po tvoje dam gor 10% in sem na varni strani?

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 20:33
Napisal/-a kavka
@AndrejP
:bang: Ni ti pomoči. :bang:
Vzorec mora biti dovolj velik in za Kono je. Povprečje je 16,14. Lahko pa preveriš robne podatke, pa vidiš, da so se uporabniki zatipkali in odstraniš zgornjih in spodnjih 10% zadetkov. Ampak najbrž to je že prehuda matematika :giggle:

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 24 Mar 2021, 21:38
Napisal/-a AndrejP
kavka napisal/-a: 24 Mar 2021, 20:33 @AndrejP
:bang: Ni ti pomoči. :bang:
Vzorec mora biti dovolj velik in za Kono je. Povprečje je 16,14. Lahko pa preveriš robne podatke, pa vidiš, da so se uporabniki zatipkali in odstraniš zgornjih in spodnjih 10% zadetkov. Ampak najbrž to je že prehuda matematika :giggle:
Meni je jasno in dobro vem kako se podatki obdelujejo. In ne niso se samo zatipkali ampak so tudi napačni podatki. Kje vidiš s kakšno povprečno hitrostjo in pri kakšni zunanji temperaturi je bila opravljena pot. S podatki s toliko neznankami si pa res ne morem pomagati. Da vidim koliko ti bo matematika tu pomagala.

Sicer pa zakaj bi moral uporabnik porabljat svoj čas za to kar bi moral proizvajalec narediti korektno? To že ves čas trobim.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 25 Mar 2021, 07:31
Napisal/-a amaterB
Pri takih povprečjih moraš še upoštevat da ni vsak model avta vožen enako. V ICE svetu si gotovo, v povprečju, Priusa kupijo znatno varčnejši vozniki kot neke GTI/M-sport/Brabus zadeve, tako da kakorkoli že sam voziš, bo verjetno razlika pri tebi manjša.

Re: Kia Niro EV

Objavljeno: 25 Mar 2021, 07:53
Napisal/-a kavka
Odstotek je odstotek. Če imam sedaj Priusa s porabo 4,4L in je v splošni populaciji poraba 4L, potem bom imel pri GTI porabo tudi 10% večjo od splošne populacije. Če avto uporabljaš v vsakdanjem prometu, ne more biti velika razlika v načinu med vožnjo Priusa in GTI. Če boš pa GTI peljal na dirkališče, potem te pa poraba itak ne zanima. Ne vem, zakaj ste tako dlakocepski. Proizvajalec napiše okvirno/povprečno/normno porabo in vsak zase ve, kakšen način vožnje ima.