Tudi meni se prej ni nikoli, akumulator je menda ok, saj je nov, poleg tega na armaturi včasih zadnja lučka od treh za polnjenje utripa, bi rekel da polni 12V aku.
Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
Meni se je na Koni že ponastavil. Neki bug mora bit. Se mi pa to na Koni zgodi ravno enkrat na ene 8 mesecev.
Re: Ioniq - Tomaž
Za moment zmanjka štroma, ko se elektronika zbuja in se ura postavi na začetni položaj. Enako kot ure, vezane na omrežno frekvenco. Zakaj in kje je pa vprašanje za servis.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ioniq - Tomaž
No, imam že prvo težavo pri dobrih 4000km. Avto noče polniti. Sem poskusil tudi s šuko polnilcem, isto. Klikne kot da bo začel in potem nič.
Isto je bilo pri prejšnjem, ampak s precej več prevoženimi km.
Takrat je bil aktuator pri vtičnici, se mi zdi.
Grem kasneje poskusit še na DC. Prejšnji je polnil.
Isto je bilo pri prejšnjem, ampak s precej več prevoženimi km.
Takrat je bil aktuator pri vtičnici, se mi zdi.
Grem kasneje poskusit še na DC. Prejšnji je polnil.
Re: Ioniq - Tomaž
Sem poskusil še na DC, je napisalo napaka polnilnice.EVH napisal/-a: ↑26 Nov 2022, 16:23 No, imam že prvo težavo pri dobrih 4000km. Avto noče polniti. Sem poskusil tudi s šuko polnilcem, isto. Klikne kot da bo začel in potem nič.
Isto je bilo pri prejšnjem, ampak s precej več prevoženimi km.
Takrat je bil aktuator pri vtičnici, se mi zdi.
Grem kasneje poskusit še na DC. Prejšnji je polnil.
Ko sem prišel domov po 80km vožnje, pa je polnilo spet normalno. Upam, da se čimprej ponovi, ali pa naj dela.
Re: Ioniq - Tomaž
Servis bo rekel, da je problem pri dolocenih polnilnicah
Pa da v LOG zapisih ne vidijo da bi bila tezava z vozilom.
Pa da v LOG zapisih ne vidijo da bi bila tezava z vozilom.
Re: Ioniq - Tomaž
Sestri se je podobno pripetilo pred kakšnimi 2 meseci na mojem starem Ioniqu 28. Kabla ni zaklenil in ni polnil.
V prtljažniku sem malo pocukal za jeklenico za ročni izklop kabla ene 2x in je mehanizem spustil in še danes deluje ok.
Mogoče samo ideja za naslednjič
Re: Ioniq - Tomaž
Danes sem ugotovil, da ima leva obvolanska ročka za povečanje regeneracije še dodatno funkcijo.
Če jo držiš začne avto zavirati in zavira do zaustavitve. Potem jo spustiš in avto stoji na mestu, dokler ne pritisneš na predal za gas (pogon?).
Torej se lahko avto vozi brez uporabe nožne zavore. Jaz sicer ne vidim neke dodane vrednosti, mogoče pa komu pride prav.
To najbrž deluje na vseh Hyundai vozilih.
Če jo držiš začne avto zavirati in zavira do zaustavitve. Potem jo spustiš in avto stoji na mestu, dokler ne pritisneš na predal za gas (pogon?).
Torej se lahko avto vozi brez uporabe nožne zavore. Jaz sicer ne vidim neke dodane vrednosti, mogoče pa komu pride prav.
To najbrž deluje na vseh Hyundai vozilih.
Re: Ioniq - Tomaž
To deluje od KONE dalje. Prvotni IONIQ te funkcije ni imel.
Kot kaže ima pa tudi IONIQ FL. Top.
Kot kaže ima pa tudi IONIQ FL. Top.
Re: Ioniq - Tomaž
Aja, nisi vedel za to funkcijo? Sem mislil, da je splošno znana, meni je le škoda, da nima kot Ioniq 5 tudi stopnjo 4, kjer se ustavi in ne leze naprej.
Re: Ioniq - Tomaž
Sej se ustavi, popolnoma. Držat moraš ročico do konca in avto obstane. Ne leze nikamor, dokler gasa ne pohodiš. Al kaj ima 5 drugače?
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ioniq - Tomaž
Ja, kot sem napisal, Ioniq 5 ima še četrto stopnjo, ki jo moraš vsakič ob vklopu avta ponovno izbrati. Četrta stopnja je recimo e-Pedal varianta.
Re: Ioniq - Tomaž
Tega tudi sam nisem vedel. Pri Koni sem pa to takoj opazil.EVH napisal/-a: ↑06 Mar 2024, 18:03 Danes sem ugotovil, da ima leva obvolanska ročka za povečanje regeneracije še dodatno funkcijo.
Če jo držiš začne avto zavirati in zavira do zaustavitve. Potem jo spustiš in avto stoji na mestu, dokler ne pritisneš na predal za gas (pogon?).
Torej se lahko avto vozi brez uporabe nožne zavore. Jaz sicer ne vidim neke dodane vrednosti, mogoče pa komu pride prav.
To najbrž deluje na vseh Hyundai vozilih.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek