Upam, da si poskrbel za ravnovesjeDGJ napisal/-a:Jaz v nedeljo prišel pred garažo z 1% in črticami na GOM že zadnjih nekaj km vožnje.
Ženi je bilo bolj vroče kot meni.
Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Ioniq - Tomaž
Pa sem se jaz sekiral k sem prsu domov z 10%.DGJ napisal/-a:Jaz v nedeljo prišel pred garažo z 1% in črticami na GOM že zadnjih nekaj km vožnje.
Ženi je bilo bolj vroče kot meni.
Re: Ioniq - Tomaž
DGJ napisal/-a:Jaz v nedeljo prišel pred garažo z 1% in črticami na GOM že zadnjih nekaj km vožnje.
Ženi je bilo bolj vroče kot meni.
tudi moj mož je pretekli teden bil v tej situaciji...in mu je bilo noro vroče
Re: Ioniq - Tomaž
Danes zjutraj sem se peljal 9km, pri - 3stC zunanje temperature, avto neogret, baterija je imela 0stC.
Gretja nisem vključil, razen volan in sedež. Mestna vožnja, malo obvoznice, do 90km/h, poraba 14kWh. (poleti bi bilo 8kWh)
Kmalu zatem sem se vrnil po skoraj isti poti. Vključil gretje kabine na 20stC. Poraba 20kWh.
Grelec je na začetku rabil 6,5kw! Po moje je to max.
Nauk:
Če moreš polni baterijo v času pred odhodom od doma, tako bo imela cca 10stC višjo temperaturo (jaz polnim na 20A) in nastavi gretje kabine do odhoda.
Gretja nisem vključil, razen volan in sedež. Mestna vožnja, malo obvoznice, do 90km/h, poraba 14kWh. (poleti bi bilo 8kWh)
Kmalu zatem sem se vrnil po skoraj isti poti. Vključil gretje kabine na 20stC. Poraba 20kWh.
Grelec je na začetku rabil 6,5kw! Po moje je to max.
Nauk:
Če moreš polni baterijo v času pred odhodom od doma, tako bo imela cca 10stC višjo temperaturo (jaz polnim na 20A) in nastavi gretje kabine do odhoda.
Re: Ioniq - Tomaž
Jutri imam servis pri 85T km, tole pa je test zavornega olja. Pa da slišim kaj bodo rekli. Do zdaj mi še niso menjali.
Re: Ioniq - Tomaž
Servis opravljen brez težav, samo delo, 0,7h je 42eur.
Vendar moram priti čez 5000 km spet na redni servis, da "pridemo na čisto", ker nisem prihajal redno.
Naj imajo, samo da ne bo kdaj problem garancija.
Vendar moram priti čez 5000 km spet na redni servis, da "pridemo na čisto", ker nisem prihajal redno.
Naj imajo, samo da ne bo kdaj problem garancija.
Re: Ioniq - Tomaž
https://youtu.be/NjW_FUGz-e4
V tem videu je Bjorn na koncu naredil izračun kapacitete baterije. Rezultat ne glede na zimske temperature, mokro cesto in vožnje nekoliko navzgor pokaže, da ima baterija kapaciteto 37,5kWh. Razliko 0,5kWh opraviči s kampiranjem.
Ali se strinjate, da je njegov izračun ok?
Danes sem jaz slučajno v celem dnevu izpraznil baterijo do 1%.
Moj izračun pa pokaže, da ima baterija kapaciteto 24,36kWh, kar je 15% manj kot 28kWh.
Tokrat sem šel prvič tako na tesno domov, 38km. V zadnjem delu poti se dvignem za cca 200mnm. Če je baterija bolj polna je padec na moji poti domov poleti približno 18%, pozimi pa 22%, zato sem predvideval, da bom s 30% prišel brez težav domov. Očitno pa se bolj prazna baterija hitreje prazni. Ne vem ali je že oslabela ali je to normalno.
SOH kaže vedno 100%
SOC BMS pa 95%, pri SOC 100
SOC BMS pa 3%, pri SOC 1%
V tem videu je Bjorn na koncu naredil izračun kapacitete baterije. Rezultat ne glede na zimske temperature, mokro cesto in vožnje nekoliko navzgor pokaže, da ima baterija kapaciteto 37,5kWh. Razliko 0,5kWh opraviči s kampiranjem.
Ali se strinjate, da je njegov izračun ok?
Danes sem jaz slučajno v celem dnevu izpraznil baterijo do 1%.
Moj izračun pa pokaže, da ima baterija kapaciteto 24,36kWh, kar je 15% manj kot 28kWh.
Tokrat sem šel prvič tako na tesno domov, 38km. V zadnjem delu poti se dvignem za cca 200mnm. Če je baterija bolj polna je padec na moji poti domov poleti približno 18%, pozimi pa 22%, zato sem predvideval, da bom s 30% prišel brez težav domov. Očitno pa se bolj prazna baterija hitreje prazni. Ne vem ali je že oslabela ali je to normalno.
SOH kaže vedno 100%
SOC BMS pa 95%, pri SOC 100
SOC BMS pa 3%, pri SOC 1%
Re: Ioniq - Tomaž
V sredo sem peljal avto na redni servis po 5000km od zadnjega servisa, da imam zdaj narejenih 6 servisov do 90k km, kot so zahtevali zaradi garancije.
Sem rekel naj samo vpišejo, jaz pa plačam, pa se niso dali, ta dan je bil še posebej dolgo notri. Cena 77 eur brez zračnega filtra. Ker je v tiskalniku ravno zmanjkalo papirja, sem rekel naj račun kar pošljejo na mail. No, danes sem ga dobil po pošti. Servis, potrošni material, zaščita notranjosti, test zavor in, pazi zdaj,
Hy-eko Test izpušnih plinov vozila in katalizatorja - eko test izpuha. (9,20eur+ddv)
Najbrž ne bom težil drugače, kot da mi to upoštevajo pri naslednjem servisu.
Sem rekel naj samo vpišejo, jaz pa plačam, pa se niso dali, ta dan je bil še posebej dolgo notri. Cena 77 eur brez zračnega filtra. Ker je v tiskalniku ravno zmanjkalo papirja, sem rekel naj račun kar pošljejo na mail. No, danes sem ga dobil po pošti. Servis, potrošni material, zaščita notranjosti, test zavor in, pazi zdaj,
Hy-eko Test izpušnih plinov vozila in katalizatorja - eko test izpuha. (9,20eur+ddv)
Najbrž ne bom težil drugače, kot da mi to upoštevajo pri naslednjem servisu.
Re: Ioniq - Tomaž
Svašta.EVH napisal/-a:V sredo sem peljal avto na redni servis po 5000km od zadnjega servisa, da imam zdaj narejenih 6 servisov do 90k km, kot so zahtevali zaradi garancije.
Sem rekel naj samo vpišejo, jaz pa plačam, pa se niso dali, ta dan je bil še posebej dolgo notri. Cena 77 eur brez zračnega filtra. Ker je v tiskalniku ravno zmanjkalo papirja, sem rekel naj račun kar pošljejo na mail. No, danes sem ga dobil po pošti. Servis, potrošni material, zaščita notranjosti, test zavor in, pazi zdaj,
Hy-eko Test izpušnih plinov vozila in katalizatorja - eko test izpuha. (9,20eur+ddv)
Najbrž ne bom težil drugače, kot da mi to upoštevajo pri naslednjem servisu.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Ioniq - Tomaž
No, izračun še vedno ni pravilen. 24,86 moraš deliti z 28 in ne obratno, da dobiš SOH. Rezultat v % "degradacije" je:EVH napisal/-a:Popravek, šlamparija pri računanju, razlika ni 15%,ampak 12%
100*(1-24,86/28) = 11.2 %, kar je še manj.
Re: Ioniq - Tomaž
Ah, saj res.crunchy napisal/-a:No, izračun še vedno ni pravilen. 24,86 moraš deliti z 28 in ne obratno, da dobiš SOH. Rezultat v % "degradacije" je:EVH napisal/-a:Popravek, šlamparija pri računanju, razlika ni 15%,ampak 12%
100*(1-24,86/28) = 11.2 %, kar je še manj.
Re: Ioniq - Tomaž
Ko sem prevzel Kono in odprl pokrov, je takoj zableščala več kot pol metra dolga nalepka ki priporoča uporabo Shell olja, ki so jo nalepili naši v Sloveniji (prodajalec mi je celo rekel, da je to pogodbena zahteva za pripravo ob prodaji in jo mora obvezno nalepit). Sem jo pol leta notri vozil in s tem zabaval vsakega, ki si je želel pogledat pod pokrovStromcek napisal/-a:
Sreča, da ti niso še olja zamenjali
Re: Ioniq - Tomaž
https://youtu.be/zfMQJQeY8zQ
Me prav zanima, ali jih Avstrijci in Švicarji tudi limajo... Ali pa samo na Balkanu
Me prav zanima, ali jih Avstrijci in Švicarji tudi limajo... Ali pa samo na Balkanu
Re: Ioniq - Tomaž
Verjetno je nekaj olja, samo če pogledaš tisto nalepko in tisti deci oljaDeCoRawr napisal/-a:Sej veš da maš v diferencialu olje, mogoče celo shellovo
Pa še kdo sploh to olje menja? Res nesmiselna reklama meni uporabniku, naj raje na vse delavnice par nalepk nalepijo
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek