Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
Včeraj sem imel servis na 105000km, prvič so menjali zavorno olje, cena za olje 11eur, plus servis 35eur plus ddv, filter menjam sam, hkrati so ugotovili, da bo potrebno zamenjati volan ali drog volana, so naročili in čakam da pokličejo. Volan že več kot eno leto ruži med vrtenjem. Eno leto, ker sem odlašal, da bi ugotovili vzrok.
Re: Ioniq - Tomaž
Koliko te je potem prišel servis? 55 EUR? Mene so na 105kkm cepil 135EUR.
Kje si bil na servisu?
Kje si bil na servisu?
Re: Ioniq - Tomaž
Ja toliko. Niso pa napisali merjenje zavor na valjih.Matej napisal/-a:Koliko te je potem prišel servis? 55 EUR? Mene so na 105kkm cepil 135EUR.
Kje si bil na servisu?
Avtobinck, vedno zadovoljen, predvsem zelo prijazni.
Ok, cene od servisa do servisa so tudi malo skakale
Re: Ioniq - Tomaž
Na servisu so mi zamenjali volansko letev, po kodi sodeč kpl volanski del. https://partsouq.com/shop/product/56390 ... Y/16623800 Zdaj ne ruži več. Hkrati so na mojo željo posodobili SW in FW. Navigacija je res lepša, samo kaj ko mi zdaj ne dela več "Easy Touch"
Prej se je prišlo v "Enginering menu" s tipkanjem v Scrensaverju, zdaj na to ne trza več: https://www.youtube.com/watch?v=a77ge7sfY54&t=230s
Našel sem sicer druge možnosti: https://www.oviradio.cz/hyundai-kia-rad ... g-mode-en/
in res pridem notri v razne sistemske nastavitve (ki pa jih itak ne mislim pipat), vendar pa nikjer ni možnosti "Aplications" kot je bilo prej.
Se je še kdo ukvarjal s tem?
Prej se je prišlo v "Enginering menu" s tipkanjem v Scrensaverju, zdaj na to ne trza več: https://www.youtube.com/watch?v=a77ge7sfY54&t=230s
Našel sem sicer druge možnosti: https://www.oviradio.cz/hyundai-kia-rad ... g-mode-en/
in res pridem notri v razne sistemske nastavitve (ki pa jih itak ne mislim pipat), vendar pa nikjer ni možnosti "Aplications" kot je bilo prej.
Se je še kdo ukvarjal s tem?
Re: Ioniq - Tomaž
S temle naj bi šlo:
Hyundai headunit LG - Install backdoor and enable android setting and browser. Fw 191209]
Sem tudi sam imel gor EasyTouch ampak praktično nikoli uporabljal. Je kaj res uporabnega, da "avtu" manjka? Bolj kot za princip sem si gor namestil Torque in gledal podatke na radiu, nič kaj preveč koristenga
Hyundai headunit LG - Install backdoor and enable android setting and browser. Fw 191209]
Sem tudi sam imel gor EasyTouch ampak praktično nikoli uporabljal. Je kaj res uporabnega, da "avtu" manjka? Bolj kot za princip sem si gor namestil Torque in gledal podatke na radiu, nič kaj preveč koristenga
Re: Ioniq - Tomaž
YouTube, sam ne okol govort.Nejccc napisal/-a:S temle naj bi šlo:
Hyundai headunit LG - Install backdoor and enable android setting and browser. Fw 191209]
Sem tudi sam imel gor EasyTouch ampak praktično nikoli uporabljal. Je kaj res uporabnega, da "avtu" manjka? Bolj kot za princip sem si gor namestil Torque in gledal podatke na radiu, nič kaj preveč koristenga
Re: Ioniq - Tomaž
Ti je kaj jasno kaj to dela s telefonom, prenaša na avto app? Kako? Sideload je več tega na google play, nekaj za tv.Nejccc napisal/-a:S temle naj bi šlo:
Hyundai headunit LG - Install backdoor and enable android setting and browser. Fw 191209]
Sem tudi sam imel gor EasyTouch ampak praktično nikoli uporabljal. Je kaj res uporabnega, da "avtu" manjka? Bolj kot za princip sem si gor namestil Torque in gledal podatke na radiu, nič kaj preveč koristenga
Re: Ioniq - Tomaž
Kakor sem slišal in razumel, je uporabil tole: https://play.google.com/store/apps/deta ... yfiretoolsEVH napisal/-a:Ti je kaj jasno kaj to dela s telefonom, prenaša na avto app? Kako? Sideload je več tega na google play, nekaj za tv.
YouTube je sicer ok ampak je resolucija tako porazna, da raje gledam na telefonu, ko polnim :P
Re: Ioniq - Tomaž
Hvala.Nejccc napisal/-a:Kakor sem slišal in razumel, je uporabil tole: https://play.google.com/store/apps/deta ... yfiretoolsEVH napisal/-a:Ti je kaj jasno kaj to dela s telefonom, prenaša na avto app? Kako? Sideload je več tega na google play, nekaj za tv.
YouTube je sicer ok ampak je resolucija tako porazna, da raje gledam na telefonu, ko polnim :P
Jaz na poti pogledam samo, ampak res samo bjornove videe in mi ustreza večji ekran.
Re: Ioniq - Tomaž
Sploh nevem zakaj nima Andoid auto enablan youtube ko si pri miru to je res dumb da moraš sw modat da lahk to delaš. Niso še preklopli da lahk folk tudi kaj pogleda ko polni. Je problem ko smo samo na % deleža, saj se bo spremenilo hitro
Re: Ioniq - Tomaž
@PaJo o energetiki prihodnosti :
>>Proizvajalec baterij, korejski LG Chem, jamči za delovanje baterij le, če temperatura v baterijskem prostoru ne upade pod 17 stopinj in ne zraste nad 24 stopinj.<<
Baterija v ioniqu je tudi LG. Te dni je baterija že zjutraj nad 24 stopinj, ob normalni vožnji čez dan pride na cca 31, če se polni tudi več, vendar se med vožnjo ohladi nazaj na okoli 30 stopinj.
Danes sem za test med polnjenjem s 15A pustil avto prižgan in klimo na 20 stopinj.
Temperatura baterije je bila na začetku polnjenja 30,5 stopinj, po 80 min pa je bila 28,5 stopinj. Zunanja temp je bila 31 stopinj.
V kolikor bi bil avto ugasnjen in na soncu, bi bila temp v kabini (nimam pojma, verjetno 50 stopinj) in ventilator baterije bi vlekel notri ta vroč zrak. Torej ventilator ne bi koristil ampak škodil. Ventilator se sicer prižge na prvo stopnjo pri 30 stopinjah, stopenj pa je 10.
>>Proizvajalec baterij, korejski LG Chem, jamči za delovanje baterij le, če temperatura v baterijskem prostoru ne upade pod 17 stopinj in ne zraste nad 24 stopinj.<<
Baterija v ioniqu je tudi LG. Te dni je baterija že zjutraj nad 24 stopinj, ob normalni vožnji čez dan pride na cca 31, če se polni tudi več, vendar se med vožnjo ohladi nazaj na okoli 30 stopinj.
Danes sem za test med polnjenjem s 15A pustil avto prižgan in klimo na 20 stopinj.
Temperatura baterije je bila na začetku polnjenja 30,5 stopinj, po 80 min pa je bila 28,5 stopinj. Zunanja temp je bila 31 stopinj.
V kolikor bi bil avto ugasnjen in na soncu, bi bila temp v kabini (nimam pojma, verjetno 50 stopinj) in ventilator baterije bi vlekel notri ta vroč zrak. Torej ventilator ne bi koristil ampak škodil. Ventilator se sicer prižge na prvo stopnjo pri 30 stopinjah, stopenj pa je 10.
Re: Ioniq - Tomaž
Včeraj sem bil na zadnjih odstotkih in sem ugasnil klimo, izklopil regen, celo radio. Torej je šel avto brez gasa in regeneracije. Trenutna poraba na zaslonu je bila običajnih 300Wh za elektroniko, ostalo nič. OBD pa je kazal od 1,0 do 1,2kWh. Kaj bi to bilo?
Re: Ioniq - Tomaž
Poraba se meri v W ne pa Wh. Vsaj v tem zapisanem je malo konfuzno, če bi bilo vsaj v Wh/h.
Mogoče je polnilo 12V akumulator? Si šel v dolino ali si se premikal? Temperatura?
Mogoče je polnilo 12V akumulator? Si šel v dolino ali si se premikal? Temperatura?
Zadnjič spremenil DeCoRawr, dne 26 Jan 2021, 13:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Ioniq - Tomaž
Ja res je, moja napaka.
Zdaj gledam še enkrat, ko avto stoji je 200W, pri 40km/h je 500W, pri 60km/h je 700W, pri 80km/h je 1000W. 12V akumulator je na 14,5V.
Zdaj gledam še enkrat, ko avto stoji je 200W, pri 40km/h je 500W, pri 60km/h je 700W, pri 80km/h je 1000W. 12V akumulator je na 14,5V.
Re: Ioniq - Tomaž
A je možno da je bila poraba 300 W in je kazalo 1,0-1,2 kWh/100 km, kar bi se ujemalo, če si peljal 25-33 km/h?
Re: Ioniq - Tomaž
Poraba v kWh/100 km vključuje menda vse, ne samo motor? Vsaj pri e-upu je pri prikazu povprečne porabe gotovo tako in bi me zelo presenetilo, če pri prikazu trenutne porabe ne bi bilo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek