Pol se pa čudimo zakaj so EV ji dragi Če ga noben ne bo hotel prodati, pač ni ponudbe in cene ne gredo dol. Vsi lastniki EVjev ne vidimo smisla avta prodajat, ker dela in dela tudi ko naredi še enkrat več km od ICE, pa to skorajda brez stroškov servisev motorja....- no podvozje trpi morda celo malo bolj zaradi pospeškov in navora
Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
Re: Ioniq - Tomaž
Pionirski časi, pionirske cene rabljenih. Samo to itak ne bo šlo v nedogled. Počasi je poplava tudi električarjev in čez 3-4 leta bodo pričeli kapljati na trg rabljenih.
Da bi pa nekdo menjaval avto, ki mu dobro služi, je pa stvar logike in luksuza, ki si ga želiš privoščit. Npr. vedno menjava na 4 leta. Če bo dal 4 leta starega Ioniqa s temi km noter v avtosalon, bo morda dobil 12 jurjev zanj, več ziher ne. Takšna so dejstva.
Da bi pa nekdo menjaval avto, ki mu dobro služi, je pa stvar logike in luksuza, ki si ga želiš privoščit. Npr. vedno menjava na 4 leta. Če bo dal 4 leta starega Ioniqa s temi km noter v avtosalon, bo morda dobil 12 jurjev zanj, več ziher ne. Takšna so dejstva.
Re: Ioniq - Tomaž
No ja, bolj kot bodo prišli iz teh operativnih najemom v tujini, to se bo splačalo.
Kupovat od fizičnih se že dolgo ne splača...moraš res naletet na pravi primerek.
Kupovat od fizičnih se že dolgo ne splača...moraš res naletet na pravi primerek.
Re: Ioniq - Tomaž
Žal je še slabše, 12 jurjev so mi ponudili za 3 leta starega, moje ponudbe za 18 jurjev na avtonetu še povohal ni nihče.Ogo napisal/-a: ↑30 Jun 2021, 10:00 Pionirski časi, pionirske cene rabljenih. Samo to itak ne bo šlo v nedogled. Počasi je poplava tudi električarjev in čez 3-4 leta bodo pričeli kapljati na trg rabljenih.
Da bi pa nekdo menjaval avto, ki mu dobro služi, je pa stvar logike in luksuza, ki si ga želiš privoščit. Npr. vedno menjava na 4 leta. Če bo dal 4 leta starega Ioniqa s temi km noter v avtosalon, bo morda dobil 12 jurjev zanj, več ziher ne. Takšna so dejstva.
Bi rekel je za rabljene še manj zanimanja kot za nove, pa tudi za nove blizu nič, napram ice.
Re: Ioniq - Tomaž
Mimogrede, ko avto odpeljes iz salona, je vreden od 20-30% manj od nakupne cene. Toliko ti bodo punudili uradni trgovci.
Re: Ioniq - Tomaž
Danes sem naredil test baterije, sicer porabil samo do 11%:
V glavnem po avtocesti 96km/h
224km s porabo 104Wh/km, temp baterije 20°C
26,17kWh, degradacija 6,6%.
Verjamem, da bi bila kapaciteta še nekaj manjša, če bi baterijo spraznil do konca.
194.600km
Byorn je piše, da je imela nova baterija 26kwh
V glavnem po avtocesti 96km/h
224km s porabo 104Wh/km, temp baterije 20°C
26,17kWh, degradacija 6,6%.
Verjamem, da bi bila kapaciteta še nekaj manjša, če bi baterijo spraznil do konca.
194.600km
Byorn je piše, da je imela nova baterija 26kwh
Re: Ioniq - Tomaž
Še podatek iz app o porabljenih kwh
od 100% - 11% = 23.297kwh
in podatek iz polnilnice o napolnjenih kwh
od 11% - 94% (DC) do 100% (AC) = 24.530kwh
od 100% - 11% = 23.297kwh
in podatek iz polnilnice o napolnjenih kwh
od 11% - 94% (DC) do 100% (AC) = 24.530kwh
Re: Ioniq - Tomaž
Včeraj, po štirih letih in dveh mesecih, dosegel 200.000km.
V tem času je bila povprečna poraba 12kwh/100km
Stroški rednih servisov pa 1180eur.
Nikoli nobenih težav, razen nekaj vpoklicev. Še vedno prvi 12V akumulator.
Upam na še 200.000!
(Razen danes, prej nikoli, mi je na Tavčarjevi, z geni kartico po 4% izklopilo. Na polnilnici je pisalo, polnjenje končano. Nisem imel nastavljenega urnika, ali odhoda).
V tem času je bila povprečna poraba 12kwh/100km
Stroški rednih servisov pa 1180eur.
Nikoli nobenih težav, razen nekaj vpoklicev. Še vedno prvi 12V akumulator.
Upam na še 200.000!
(Razen danes, prej nikoli, mi je na Tavčarjevi, z geni kartico po 4% izklopilo. Na polnilnici je pisalo, polnjenje končano. Nisem imel nastavljenega urnika, ali odhoda).
Re: Ioniq - Tomaž
Za vikend sem imel malo predolgo odprta vrata in pozabil ugasniti lučke v kabini, pa se je akumulator spraznil. Če bi lahko avto porinil ene par metrov, bi dosegel akumulator v kamperju (on se ni mogel premakniti). Potem je prišel blizu drug avto.
Ali kdo ve če gre v Neutral brez kablov?
Ali kdo ve če gre v Neutral brez kablov?
Re: Ioniq - Tomaž
Brez 12 v napajanja verjetno ne bo šlo v neutral. Je treba zbudit vso elektroniko v avtu. Ni pa noben problem avto premikat, ko je v neutral. Recimo v avtopralnici.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ioniq - Tomaž
Aja shit, sori, jaz sem takrat imel le glavno baterijo prazno, 12v je delal...imaš prav pomoje.
Re: Ioniq - Tomaž
Kot kaže je powerbank za zagon avta res glavna dodatna oprema Hyundai EV.
Jaz ga že imam.
Upam, da si dobro rešil.
Jaz ga že imam.
Upam, da si dobro rešil.
Re: Ioniq - Tomaž
Rešil z drugim avtom, kable je pa tretji posodil.
Akumulatorja pa ne bom menjal, mislim, da je še čisto v redu. Ne bom kompliciral niti v bodoče, če ne bo hitre rešitve, bom poklical pač asistenco in omenil, da naj prinese kable s sabo.
Re: Ioniq - Tomaž
Evo, prodal sem svojega Ioniqa.
Kaj čem, elektrika je vedno dražja, nafta pa se ceni...
Tako rečem če me kdo vpraša zakaj sem prodal in vsak, še posebej ice lastnik razume.
Pa ni glih tako, avto ima 212.000km, štiri leta in pol, garancije na baterijo je konec, na avto še pol leta. Tako kot sem bil zadovoljen s tem avtom, še z nobenim doslej. Najbrž tudi zaradi garancije, ki pokrije vsak strošek. Baterija je brezhibna, ko sem jo praznil do 29% zadnji dan, je to še 26kwh. Do 0% pa bi bilo max ene 24kwh.
Čeprav sem mislil imeti avto vsaj še štiri leta, je zadaj malo strahu glede baterije in okvar. Zadnji Ioniqi so še naprodaj, novih ne delajo več. Sem ga imel na oglasu za 22, potem pa sem se vedno bolj ogreval in spuščal ceno, dokler se niso pojavili trije kupci. Pri vseh strah zaradi baterije, eni pa še brez denarja. Potem sem ga dal za 17.000eur.
Novega sem želel belega kot doslej, lahko sem izbiral med štirimi, šibedah da/ne in razne kombinacije notranjosti. Šibedaha nisem vzel. Doplačilo 17.000eur. Dodatno prejšnjemu so hlajeni sedeži, kar je zame, ki sem vse leto v kratki majici top. Mislim, da ga ni avta z ogrevanim volanom, el. sedeži, radarskim tempomatom in hlajenimi sedeži.
Največja težava je hitrost polnjenja, vendar upam, da bo z novo baterijo dometa 300km, potem mi občasno zmanjka 50-100km, to bom pa že napolnil. Glede na zaračunavanje polnjenja skoraj povsod, pa bom itak rabil manjkrat polnit naokoli.
Prevzem menda v petek.
Tega pa res ne prodam več.
Kaj čem, elektrika je vedno dražja, nafta pa se ceni...
Tako rečem če me kdo vpraša zakaj sem prodal in vsak, še posebej ice lastnik razume.
Pa ni glih tako, avto ima 212.000km, štiri leta in pol, garancije na baterijo je konec, na avto še pol leta. Tako kot sem bil zadovoljen s tem avtom, še z nobenim doslej. Najbrž tudi zaradi garancije, ki pokrije vsak strošek. Baterija je brezhibna, ko sem jo praznil do 29% zadnji dan, je to še 26kwh. Do 0% pa bi bilo max ene 24kwh.
Čeprav sem mislil imeti avto vsaj še štiri leta, je zadaj malo strahu glede baterije in okvar. Zadnji Ioniqi so še naprodaj, novih ne delajo več. Sem ga imel na oglasu za 22, potem pa sem se vedno bolj ogreval in spuščal ceno, dokler se niso pojavili trije kupci. Pri vseh strah zaradi baterije, eni pa še brez denarja. Potem sem ga dal za 17.000eur.
Novega sem želel belega kot doslej, lahko sem izbiral med štirimi, šibedah da/ne in razne kombinacije notranjosti. Šibedaha nisem vzel. Doplačilo 17.000eur. Dodatno prejšnjemu so hlajeni sedeži, kar je zame, ki sem vse leto v kratki majici top. Mislim, da ga ni avta z ogrevanim volanom, el. sedeži, radarskim tempomatom in hlajenimi sedeži.
Največja težava je hitrost polnjenja, vendar upam, da bo z novo baterijo dometa 300km, potem mi občasno zmanjka 50-100km, to bom pa že napolnil. Glede na zaračunavanje polnjenja skoraj povsod, pa bom itak rabil manjkrat polnit naokoli.
Prevzem menda v petek.
Tega pa res ne prodam več.
Re: Ioniq - Tomaž
Čestitke. Kaj boš pa dejal kolegom, zakaj si kupil novega električarja?
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Ioniq - Tomaž
So nekatere KIE, al pa zelo dražji drugi. Pač uvoznik se pri nas ni odločil za to opcijo ventiliranih sedežev ampak se naknadno da vse zrihtatMislim, da ga ni avta z ogrevanim volanom, el. sedeži, radarskim tempomatom in hlajenimi sedeži.
Si kar fajn doplačal, upam da ti bo dobro služil. Cena za tanov Ioniq 39kWh je kar pretirana še vedno, verjetno bodo nižali počasi. glede baterije pri tastarem si si pa sam odgovoril, delovala bo brez problema
Re: Ioniq - Tomaž
Bom zelo vesel za novega lastnika, če bo baterija delovala brez problema. Sva na vezi z njim čez ene 100.000km.DeCoRawr napisal/-a: ↑18 Okt 2022, 14:45So nekatere KIE, al pa zelo dražji drugi. Pač uvoznik se pri nas ni odločil za to opcijo ventiliranih sedežev ampak se naknadno da vse zrihtatMislim, da ga ni avta z ogrevanim volanom, el. sedeži, radarskim tempomatom in hlajenimi sedeži.
Si kar fajn doplačal, upam da ti bo dobro služil. Cena za tanov Ioniq 39kWh je kar pretirana še vedno, verjetno bodo nižali počasi. glede baterije pri tastarem si si pa sam odgovoril, delovala bo brez problema
Re: Ioniq - Tomaž
Tomaž, a tvoj je bil tisti ki se je cca 3 tedne prodajal na avto.net za 18.990? Če ni skrivnost, za koliko je na koncu šel? Lahko tudi zasebno napišeš če ni za javnost
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek