Ioniq - Tomaž
Ioniq - Tomaž
Pozdravljeni,
forum spremljam že več kot leto, zdaj pa se še sam pridružujem kot član.
Avto imam 15 mesecev in 60.000 km. Pred nakupom sem bil precej skeptičen kako bom pri toliko prevoženih km letno zdržal stres, ki ga bo povzročal prikazan domet. Imam še dizla, ki s polnim tankom naredi 1200 km in je 200 km že rezerva, zdaj pa je ioniq vsako jutro že ob odhodu na rezervi.
E avte sem spremljal že leta pred tem, bil sem celo na tečaju za predelavo pri Pečjaku.
Spoznal sem dva lastnika, enega s Soulom 27kw in drugega z i3. Oba zadovoljna.
Lani je malo pred odločitvijo prišel na trg PHEV. Prepričan sem bil, da bo to pravi avto zame. Vzel sem ga za test, napolnil bencin do vrha in naredil 200 km. Prvih 50 je šlo res na elektriko, najprej pa kot hibrid. Potem sem spet natočil bencin do vrha. Poraba na računalniku je kazala 3,7L v resnici pa je bila 4,3L. 3,7L mi je bilo še sprejemljivo, 4,3L pa ima porabo najbrž tudi hibrid. Avto je bil na zalogi, kar mi je dalo malo misliti. V tistem času so vsi čakali na EV vsaj 6 mesecev, zame nesprejemljivo, saj bo čez 6 mesecev na trgu že kaj boljšega. Ko pa so mi obljubili dobavo v enem mesecu nisem več pomišljal in se odločil. Prej kot je avto prišel, sem imel urejene dokumente.
Doma sem v tem času pripravil polnilnico, ki sem jo naredil iz prenosne polnilne postaje z izbiro med 10,16,20,32A za 300eur. Polnim na 20A.
Avto je presegel vsa pričakovanja.
Moje vožnje so zelo nepredvidljive, vsak dan med tednom obvezno vsaj 120 km, včasih pa tudi do 400. Vse po Sloveniji. Težavo predstavlja nekoliko le še Koroška. Sicer sva bila pa tudi že na Mljetu. Počasi, s spanjem v Makarski.
Moja hitrost vožnje po števcu ne presega 110km/h, včasih tudi samo 95km/h. Po Sloveniji izguba časa na dolžini 100km poti zame ni prehuda.
Sicer spremljam redno mesečno porabo, ki je bila npr. v juniju 10,8kw/100km.
Še nekaj malenkostih težav: ko vrtim volan, je glasen motor volana, pozimi bolj. Čriček v vzvratnim ogledalu. In zvok kot bi bil slab ležaj, ali pa trenje v reduktorju. Minimalno, mogoče kasneje, na daljši vožnji. Na servisu vedo, vendar ne sitnarim, saj je v garanciji.
Tako na kratko in lep pozdrav.
forum spremljam že več kot leto, zdaj pa se še sam pridružujem kot član.
Avto imam 15 mesecev in 60.000 km. Pred nakupom sem bil precej skeptičen kako bom pri toliko prevoženih km letno zdržal stres, ki ga bo povzročal prikazan domet. Imam še dizla, ki s polnim tankom naredi 1200 km in je 200 km že rezerva, zdaj pa je ioniq vsako jutro že ob odhodu na rezervi.
E avte sem spremljal že leta pred tem, bil sem celo na tečaju za predelavo pri Pečjaku.
Spoznal sem dva lastnika, enega s Soulom 27kw in drugega z i3. Oba zadovoljna.
Lani je malo pred odločitvijo prišel na trg PHEV. Prepričan sem bil, da bo to pravi avto zame. Vzel sem ga za test, napolnil bencin do vrha in naredil 200 km. Prvih 50 je šlo res na elektriko, najprej pa kot hibrid. Potem sem spet natočil bencin do vrha. Poraba na računalniku je kazala 3,7L v resnici pa je bila 4,3L. 3,7L mi je bilo še sprejemljivo, 4,3L pa ima porabo najbrž tudi hibrid. Avto je bil na zalogi, kar mi je dalo malo misliti. V tistem času so vsi čakali na EV vsaj 6 mesecev, zame nesprejemljivo, saj bo čez 6 mesecev na trgu že kaj boljšega. Ko pa so mi obljubili dobavo v enem mesecu nisem več pomišljal in se odločil. Prej kot je avto prišel, sem imel urejene dokumente.
Doma sem v tem času pripravil polnilnico, ki sem jo naredil iz prenosne polnilne postaje z izbiro med 10,16,20,32A za 300eur. Polnim na 20A.
Avto je presegel vsa pričakovanja.
Moje vožnje so zelo nepredvidljive, vsak dan med tednom obvezno vsaj 120 km, včasih pa tudi do 400. Vse po Sloveniji. Težavo predstavlja nekoliko le še Koroška. Sicer sva bila pa tudi že na Mljetu. Počasi, s spanjem v Makarski.
Moja hitrost vožnje po števcu ne presega 110km/h, včasih tudi samo 95km/h. Po Sloveniji izguba časa na dolžini 100km poti zame ni prehuda.
Sicer spremljam redno mesečno porabo, ki je bila npr. v juniju 10,8kw/100km.
Še nekaj malenkostih težav: ko vrtim volan, je glasen motor volana, pozimi bolj. Čriček v vzvratnim ogledalu. In zvok kot bi bil slab ležaj, ali pa trenje v reduktorju. Minimalno, mogoče kasneje, na daljši vožnji. Na servisu vedo, vendar ne sitnarim, saj je v garanciji.
Tako na kratko in lep pozdrav.
Re: Ioniq - Tomaž
@EVH čestitke za nakup. Srečno in varno vožnjo želim ter še veliko brezskrbnih kilometrov.
Re: Ioniq - Tomaž
Včasih moram kabel izklopiti med AC polnjenjem tako, da odklenem avto. Ali je to v redu? Ali avto prekine polnjenje predno izvlečem kabel? Upam, da se polnjenje na ta način ne prekine "na silo".
Re: Ioniq - Tomaž
Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.
Re: Ioniq - Tomaž
Ja, mislil sem to prvo. Torej je ok, ker se kabel takrat odklene.CRF napisal/-a:Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.
Praviš pa, da ni v redu če med polnjenjem izklopim varovalko v omarici.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Ioniq - Tomaž
enemu c-zeru je ravno takrat crknu polnilec in sedaj se to ne sme delati.EVH napisal/-a:CRF napisal/-a:Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.
Praviš pa, da ni v redu če med polnjenjem izklopim varovalko v omarici.
Re: Ioniq - Tomaž
V nobenem primeru ni zaželjeno izklapljat velike porabnike z izvlekom kabla. Je pa res da to ne predstavlja neke hude nevarnosti za avto.
Pač izklopiš najprej na strani avta, pa potem šuko.... ali varovalko...
PS. Preden sem imel polnilnico sem celo imel stikalno uro ki je vsako noč izklopila med polnjenjem, pa je Zoe še vedno živa...
Pač izklopiš najprej na strani avta, pa potem šuko.... ali varovalko...
PS. Preden sem imel polnilnico sem celo imel stikalno uro ki je vsako noč izklopila med polnjenjem, pa je Zoe še vedno živa...
Re: Ioniq - Tomaž
Potovanje v Omiš
Turjak-Kočevje-Vinica-Brinje 152km, 2h08min povpr.hitrost 76km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 13,9kWh/100km, temperatura 5st.C
SOC od 100 do 20%
Napolnil od 20 do 81%, 30min
Brinje - Zadar 153km, 1h45min, povpr.hitrost 93km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km temperatura 16st.C (do predora sv. Rok 16kWh/100km, 2st.C) soc 10%
Turjak-Kočevje-Vinica-Brinje 152km, 2h08min povpr.hitrost 76km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 13,9kWh/100km, temperatura 5st.C
SOC od 100 do 20%
Napolnil od 20 do 81%, 30min
Brinje - Zadar 153km, 1h45min, povpr.hitrost 93km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km temperatura 16st.C (do predora sv. Rok 16kWh/100km, 2st.C) soc 10%
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Ioniq - Tomaž
Me zanima koliko bo nazaj poraba
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Ioniq - Tomaž
Zadar, napolnil od 10 do 90%, 33 min
Zadar - Omiš 170km, 2h6min povpr. hitrost 86km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km, temp 22 st. C. Soc 23%
Skupaj
475 km, povpr.poraba 13,0kWh/100km, čas potovanja 7h
Zadar - Omiš 170km, 2h6min povpr. hitrost 86km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km, temp 22 st. C. Soc 23%
Skupaj
475 km, povpr.poraba 13,0kWh/100km, čas potovanja 7h
Re: Ioniq - Tomaž
Napišem v sredo.Vodokotlic napisal/-a:Me zanima koliko bo nazaj poraba
Re: Ioniq - Tomaž
Ah, takole bi se lahko večno vozil, poraba 9,6kWh/100km
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.
Re: Ioniq - Tomaž
V Mostarju bo najbljižja, ampak počasnaEVH napisal/-a:Ah, takole bi se lahko večno vozil, poraba 9,6kWh/100km
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.
Re: Ioniq - Tomaž
Pot domov, včeraj do Vodic pri Šibeniku po magistrali, nisem spremljal porabe. Danes po magistrali do Zadra, tam sem dopolnil na 94%.
Zdelo se mi je, da bi bilo od Zadra 110km/h po AC preveč, da bi prišla do Brinja, zato sem vozil 96km/h.
Zadar - Brinje 151km, povpr. hitrost 86km/h, po AC 96km/h, povpr.poraba 13,4kWh/100km, temp. Zadar 12 st.C ,od predora sv. Rok 7st.C, Soc 20%.
Napolnil na 90%
Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 151km soc 19% temp 6st.C
Skupaj
Zadar - Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 302km, povpr.hitrost 77 km/h, povpr.poraba 13,2kWh/100km, čas vožnje 4h11min, plus polnjenje.
Očitno je k visoki porabi največ prispevala nizka temperatura. Nekaj tudi nadmorska višina. Vendar mi ni čisto jasno kako. Za gretje kabine ne prav veliko, Baterija pa je bila menda tudi na "sobni" temperaturi. Že iz Vodic do zadra je bila po magistrali poraba 12,5kWh, pri temp 12st.C in hitrosti okoli 80km /h
Sem naročil Obd link LX, ker me zanima kakšne so temp v bateriji.
Na Brinju je pred mano polnila Tesla 3 LR dual motor zadarske reg. Je rekel tip, da ima še Leafa, zdaj ko ima Teslo vidi, da je leaf samo za po mestu in ko imaš Teslo, nikoli več kaj drugega. Sem ga vprašal zakaj ni šel na supercharger, ki je malo nazaj, je rekel, da ni hotel dol z AC, pa ker je elen zastonj.
Zdelo se mi je, da bi bilo od Zadra 110km/h po AC preveč, da bi prišla do Brinja, zato sem vozil 96km/h.
Zadar - Brinje 151km, povpr. hitrost 86km/h, po AC 96km/h, povpr.poraba 13,4kWh/100km, temp. Zadar 12 st.C ,od predora sv. Rok 7st.C, Soc 20%.
Napolnil na 90%
Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 151km soc 19% temp 6st.C
Skupaj
Zadar - Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 302km, povpr.hitrost 77 km/h, povpr.poraba 13,2kWh/100km, čas vožnje 4h11min, plus polnjenje.
Očitno je k visoki porabi največ prispevala nizka temperatura. Nekaj tudi nadmorska višina. Vendar mi ni čisto jasno kako. Za gretje kabine ne prav veliko, Baterija pa je bila menda tudi na "sobni" temperaturi. Že iz Vodic do zadra je bila po magistrali poraba 12,5kWh, pri temp 12st.C in hitrosti okoli 80km /h
Sem naročil Obd link LX, ker me zanima kakšne so temp v bateriji.
Na Brinju je pred mano polnila Tesla 3 LR dual motor zadarske reg. Je rekel tip, da ima še Leafa, zdaj ko ima Teslo vidi, da je leaf samo za po mestu in ko imaš Teslo, nikoli več kaj drugega. Sem ga vprašal zakaj ni šel na supercharger, ki je malo nazaj, je rekel, da ni hotel dol z AC, pa ker je elen zastonj.
Re: Ioniq - Tomaž
Danes 2 stopinji zjutraj, dež, baterija 6 stopinj, od včeraj zimske gume, poraba višja od idealnih poletnih razmer za 50%
Re: Ioniq - Tomaž
Upam, ker sem bil danes že na 2% SOC ko sem prišel do polnilnice.DGJ napisal/-a:Res se kar konkretno pozna mraz in dež. Jutri bo že bolje... bo samo mraz.
Re: Ioniq - Tomaž
V takih primerih je lahko temperatura -20stC, pa ti je vroče.EVH napisal/-a:Upam, ker sem bil danes že na 2% SOC ko sem prišel do polnilnice.
Re: Ioniq - Tomaž
Jaz v nedeljo prišel pred garažo z 1% in črticami na GOM že zadnjih nekaj km vožnje.
Ženi je bilo bolj vroče kot meni.
Ženi je bilo bolj vroče kot meni.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek