Ioniq - Tomaž

Odgovori
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Pozdravljeni,
forum spremljam že več kot leto, zdaj pa se še sam pridružujem kot član.
Avto imam 15 mesecev in 60.000 km. Pred nakupom sem bil precej skeptičen kako bom pri toliko prevoženih km letno zdržal stres, ki ga bo povzročal prikazan domet. Imam še dizla, ki s polnim tankom naredi 1200 km in je 200 km že rezerva, zdaj pa je ioniq vsako jutro že ob odhodu na rezervi.
E avte sem spremljal že leta pred tem, bil sem celo na tečaju za predelavo pri Pečjaku.
Spoznal sem dva lastnika, enega s Soulom 27kw in drugega z i3. Oba zadovoljna.
Lani je malo pred odločitvijo prišel na trg PHEV. Prepričan sem bil, da bo to pravi avto zame. Vzel sem ga za test, napolnil bencin do vrha in naredil 200 km. Prvih 50 je šlo res na elektriko, najprej pa kot hibrid. Potem sem spet natočil bencin do vrha. Poraba na računalniku je kazala 3,7L v resnici pa je bila 4,3L. 3,7L mi je bilo še sprejemljivo, 4,3L pa ima porabo najbrž tudi hibrid. Avto je bil na zalogi, kar mi je dalo malo misliti. V tistem času so vsi čakali na EV vsaj 6 mesecev, zame nesprejemljivo, saj bo čez 6 mesecev na trgu že kaj boljšega. Ko pa so mi obljubili dobavo v enem mesecu nisem več pomišljal in se odločil. Prej kot je avto prišel, sem imel urejene dokumente.
Doma sem v tem času pripravil polnilnico, ki sem jo naredil iz prenosne polnilne postaje z izbiro med 10,16,20,32A za 300eur. Polnim na 20A.
Avto je presegel vsa pričakovanja.
Moje vožnje so zelo nepredvidljive, vsak dan med tednom obvezno vsaj 120 km, včasih pa tudi do 400. Vse po Sloveniji. Težavo predstavlja nekoliko le še Koroška. Sicer sva bila pa tudi že na Mljetu. Počasi, s spanjem v Makarski.
Moja hitrost vožnje po števcu ne presega 110km/h, včasih tudi samo 95km/h. Po Sloveniji izguba časa na dolžini 100km poti zame ni prehuda.
Sicer spremljam redno mesečno porabo, ki je bila npr. v juniju 10,8kw/100km.
Še nekaj malenkostih težav: ko vrtim volan, je glasen motor volana, pozimi bolj. Čriček v vzvratnim ogledalu. In zvok kot bi bil slab ležaj, ali pa trenje v reduktorju. Minimalno, mogoče kasneje, na daljši vožnji. Na servisu vedo, vendar ne sitnarim, saj je v garanciji.
Tako na kratko in lep pozdrav.
nakaza, Dzun Tao, DGJ, evid, bnovak88, timo, crunchy, Robie, Nejccc, Vodokotlic, pirpy, FV-EV, magic, CRF, Avrelij, jay, skicEV, robertto, edi-b, dro18, Matej, se-ma, prijazen
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a Matej »

Dobrodošel na forumu in srečno vožnjo še naprej.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a DGJ »

@EVH čestitke za nakup. Srečno in varno vožnjo želim ter še veliko brezskrbnih kilometrov.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Včasih moram kabel izklopiti med AC polnjenjem tako, da odklenem avto. Ali je to v redu? Ali avto prekine polnjenje predno izvlečem kabel? Upam, da se polnjenje na ta način ne prekine "na silo".
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a CRF »

Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

CRF napisal/-a:Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.
Ja, mislil sem to prvo. Torej je ok, ker se kabel takrat odklene.
Praviš pa, da ni v redu če med polnjenjem izklopim varovalko v omarici.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a pirpy »

EVH napisal/-a:
CRF napisal/-a:Če avto dovoli izvlek Type2 kabla je vse OK. Ni pa OK izvlek šuko vtikača med polnjenjem.

Praviš pa, da ni v redu če med polnjenjem izklopim varovalko v omarici.
enemu c-zeru je ravno takrat crknu polnilec in sedaj se to ne sme delati.
CRF
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a CRF »

V nobenem primeru ni zaželjeno izklapljat velike porabnike z izvlekom kabla. Je pa res da to ne predstavlja neke hude nevarnosti za avto.
Pač izklopiš najprej na strani avta, pa potem šuko.... ali varovalko...

PS. Preden sem imel polnilnico sem celo imel stikalno uro ki je vsako noč izklopila med polnjenjem, pa je Zoe še vedno živa...
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Potovanje v Omiš
Turjak-Kočevje-Vinica-Brinje 152km, 2h08min povpr.hitrost 76km/h, po AC 110km/h,  povpr.poraba 13,9kWh/100km, temperatura 5st.C
SOC od 100 do 20%

Napolnil od 20 do 81%, 30min
Brinje - Zadar 153km, 1h45min, povpr.hitrost 93km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km temperatura 16st.C (do predora sv. Rok 16kWh/100km, 2st.C) soc 10%
edi-b, matija, Vodokotlic, Matej, DGJ, vitro
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2159
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Me zanima koliko bo nazaj poraba
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Zadar, napolnil od 10 do 90%, 33 min
Zadar - Omiš 170km, 2h6min povpr. hitrost 86km/h, po AC 110km/h, povpr.poraba 12,6kWh/100km, temp 22 st. C. Soc 23%

Skupaj
475 km, povpr.poraba 13,0kWh/100km, čas potovanja 7h
edi-b, DGJ, vitro, evid
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Vodokotlic napisal/-a:Me zanima koliko bo nazaj poraba
Napišem v sredo.
Vodokotlic
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Ah, takole bi se lahko večno vozil, poraba 9,6kWh/100km
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.
Priponke
IMG_20191027_185937.jpg
vitro, edi-b, CRF, DGJ, Vodokotlic, evid, Matej
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

EVH napisal/-a:Ah, takole bi se lahko večno vozil, poraba 9,6kWh/100km
AC pa žre baterijo, da je groza. Jutri v Medzugorje in nazaj, skupaj 220km. Tam pa ne vidim nobene polnilnice.
V Mostarju bo najbljižja, ampak počasna
edi-b
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Pot domov, včeraj do Vodic pri Šibeniku po magistrali, nisem spremljal porabe. Danes po magistrali do Zadra, tam sem dopolnil na 94%.
Zdelo se mi je, da bi bilo od Zadra 110km/h po AC preveč, da bi prišla do Brinja, zato sem vozil 96km/h.
Zadar - Brinje 151km, povpr. hitrost 86km/h, po AC 96km/h, povpr.poraba 13,4kWh/100km, temp. Zadar 12 st.C ,od predora sv. Rok 7st.C, Soc 20%.
Napolnil na 90%
Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 151km soc 19% temp 6st.C
Skupaj
Zadar - Brinje - Vinica - Kočevje - Turjak 302km, povpr.hitrost 77 km/h, povpr.poraba 13,2kWh/100km, čas vožnje 4h11min, plus polnjenje.
Očitno je k visoki porabi največ prispevala nizka temperatura. Nekaj tudi nadmorska višina. Vendar mi ni čisto jasno kako. Za gretje kabine ne prav veliko, Baterija pa je bila menda tudi na "sobni" temperaturi. Že iz Vodic do zadra je bila po magistrali poraba 12,5kWh, pri temp 12st.C in hitrosti okoli 80km /h
Sem naročil Obd link LX, ker me zanima kakšne so temp v bateriji.
Na Brinju je pred mano polnila Tesla 3 LR dual motor zadarske reg. Je rekel tip, da ima še Leafa, zdaj ko ima Teslo vidi, da je leaf samo za po mestu in ko imaš Teslo, nikoli več kaj drugega. Sem ga vprašal zakaj ni šel na supercharger, ki je malo nazaj, je rekel, da ni hotel dol z AC, pa ker je elen zastonj.
edi-b, CRF, DGJ, evid, Matej
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

Danes 2 stopinji zjutraj, dež, baterija 6 stopinj, od včeraj zimske gume, poraba višja od idealnih poletnih razmer za 50%
SimonZed, crunchy
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Res se kar konkretno pozna mraz in dež. Jutri bo že bolje... bo samo mraz.
EVH
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 950
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq FL
844
1025

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a EVH »

DGJ napisal/-a:Res se kar konkretno pozna mraz in dež. Jutri bo že bolje... bo samo mraz.
Upam, ker sem bil danes že na 2% SOC ko sem prišel do polnilnice.
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a Matej »

EVH napisal/-a:Upam, ker sem bil danes že na 2% SOC ko sem prišel do polnilnice.
V takih primerih je lahko temperatura -20stC, pa ti je vroče.
crunchy, EVH, DGJ, matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: Ioniq - Tomaž

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Jaz v nedeljo prišel pred garažo z 1% in črticami na GOM že zadnjih nekaj km vožnje.
Ženi je bilo bolj vroče kot meni.
SimonZed, Matej
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Ioniq”