Ioniq by darjan :)
Re: Ioniq by darjan :)
Zanimivo. Ravno passat 2015 je imel GPS: števec 3-4 km/h odstopanj pri 100. Kakorkoli, 8 km/h pri 100 je veliko odstopanje in na cestah je malo avtov, ki tako lažejo.
Re: Ioniq by darjan :)
Števci hitrosti res lažejo programirano in sicer v % in ne vnaprej določenih km/h. Kolikor vem so najbolj točni na točki, ki je označena na analognem števcu z rdečo črtico, nekje med 50 in 60 km/h največkrat. Navzgor kažejo preveč, navzdol pa premalo kar je iz varnostnega vidika tudi sprejemljivo saj hitrosti do 60 km/h ne štejejo za veliko nevarnost. Laž v toleriranem % tudi ne pomeni bistveno odstopanje pod 50 km/h, za razliko od prikazane hitrosti v območju najvišjega območja števca. Tam lahko nastanejo razlike tudi za 20 km/h več od dejanske - odvisno od proizvajalca.
Re: Ioniq by darjan :)
Premalo števec ne kaže nikoli, tudi pri nizkih vrednostih ne.
Passat je bil 2011 na 16", ne dam pa roke v ogenj za točno cifro, lahko da je bilo 8 kmh pri 120 kmh
Passat je bil 2011 na 16", ne dam pa roke v ogenj za točno cifro, lahko da je bilo 8 kmh pri 120 kmh
Re: Ioniq by darjan :)
Preračunaj koliko je 1 % pod 50 km/h pa pomisli, če to lahko sploh opaziš pri merjenju, nad nekje 75 postaja razlika opaznejša.
Re: Ioniq by darjan :)
To že da je pri nizki hitrosti absolutne napke manj, ampak ti si napisal da je ta napaka v drugo smer, kar pa ni res.
Re: Ioniq by darjan :)
Mogoče pri elektronskih zadevah danes, kjer lahko to določiš programsko. Mehansko pa deluje tako, da ga je težko umeriti v celotnem spektru ampak je najbolj točen na neki točki. To pomeni tisto rdečo črtico v tahometru so meni razlagali.
Re: Ioniq by darjan :)
Bjorn pravi, da ioniq za 1% under reporta razdaljo.
Je pa fante naredil sedaj kar nekaj testov:
https://youtu.be/MgzVtkvCiTM
https://youtu.be/-8GFF7s0e6E
9.9 poraba na njegovem "sunday driving"
Je pa fante naredil sedaj kar nekaj testov:
https://youtu.be/MgzVtkvCiTM
https://youtu.be/-8GFF7s0e6E
9.9 poraba na njegovem "sunday driving"
Re: Ioniq by darjan :)
Baje nima to takega vpliva? je testiral enkrat porabo z +200kg tovora pa ni bilo razlika napram brez?
Re: Ioniq by darjan :)
Dodatna teža se pozna pri porabi, če voziš dinamično, torej gas - žlajf. Če voziš zelo umirjeno, se dokaj malo pozna.
Re: Ioniq by darjan :)
Za merjenje razdalje se mi zdijo najbolj primerni znaki za stacionszo ob ,(državnih,) cesti. Imas jih vsakih 500m
Re: Ioniq by darjan :)
Aviloo že v pogonu.
Sam postopek, začetni, traja nekaj minut in je mogoče malo konfuzno, ker piše "put your care in drive but dont move yet" in nisem vedel na začetku če je dovolj da je v P, ali moram dati v D in stati na bremzi. No, vseeno sem dal v D in pač čakal.
Po nekaj minutah je začelo delovati, danes tako naredim 200km, da pridem do 5%, potem pa čakam na rezultate.
Sam postopek, začetni, traja nekaj minut in je mogoče malo konfuzno, ker piše "put your care in drive but dont move yet" in nisem vedel na začetku če je dovolj da je v P, ali moram dati v D in stati na bremzi. No, vseeno sem dal v D in pač čakal.
Po nekaj minutah je začelo delovati, danes tako naredim 200km, da pridem do 5%, potem pa čakam na rezultate.
Re: Ioniq by darjan :)
Tako, test zaključil včeraj. Žal nisem mogo naredit hkrati tudi "ročne" meritve, ker nisem odpeljal v enem kosu, ampak glede na številke, cca, bi naj bilo porabljene 24.2kWh energije pri 2% preostale baterije, pomeni to bi naj pomenilo potem kapacitete 25.27kWh BMS (24.2 + 7% (2% mi ostalo, 5% gornji buffer))
...kar se mi zdi malo predobro, če bi naj imela nova 26kWh ?
PS, podobne cifre sem imel tudi v začetku leta, tako da praktično ni spremembe pri kapaciteti baterije, pa sem od takrat naredil cca 40k km.
...kar se mi zdi malo predobro, če bi naj imela nova 26kWh ?
PS, podobne cifre sem imel tudi v začetku leta, tako da praktično ni spremembe pri kapaciteti baterije, pa sem od takrat naredil cca 40k km.
Re: Ioniq by darjan :)
Nova je imela izmerjenih 26kwh, ti pa si izmeril 24,2kwh plus 2%, torej 24,6kwh, kar je odlično.darjan napisal/-a: ↑18 Nov 2022, 07:31 Tako, test zaključil včeraj. Žal nisem mogo naredit hkrati tudi "ročne" meritve, ker nisem odpeljal v enem kosu, ampak glede na številke, cca, bi naj bilo porabljene 24.2kWh energije pri 2% preostale baterije, pomeni to bi naj pomenilo potem kapacitete 25.27kWh BMS (24.2 + 7% (2% mi ostalo, 5% gornji buffer))
...kar se mi zdi malo predobro, če bi naj imela nova 26kWh ?
PS, podobne cifre sem imel tudi v začetku leta, tako da praktično ni spremembe pri kapaciteti baterije, pa sem od takrat naredil cca 40k km.
Koliko km si prevozil včeraj z 98% baterije?
Re: Ioniq by darjan :)
Saj to je problem, ker sem pozabil pogledat (malo me je prpa ko videl da še imam 2% in nekaj km do polnilnice), mislim da cca 220km +/- 5km ...
od tega 60km brez gretja, potem pa žal ni več šlo
Aha, torej nova 26 je mišljeno netto baterija in ne bms, torej brez bufferja vštetega?
PS, aviloo poročilo - certifikat pride v ponedeljek.
od tega 60km brez gretja, potem pa žal ni več šlo
Aha, torej nova 26 je mišljeno netto baterija in ne bms, torej brez bufferja vštetega?
PS, aviloo poročilo - certifikat pride v ponedeljek.
Re: Ioniq by darjan :)
Tako meri Byorn, prevoženi km in poraba.darjan napisal/-a: ↑18 Nov 2022, 07:54 Saj to je problem, ker sem pozabil pogledat (malo me je prpa ko videl da še imam 2% in nekaj km do polnilnice), mislim da cca 220km +/- 5km ...
od tega 60km brez gretja, potem pa žal ni več šlo
Aha, torej nova 26 je mišljeno netto baterija in ne bms, torej brez bufferja vštetega?
PS, aviloo poročilo - certifikat pride v ponedeljek.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek